Aihe: SM-Liiga 2006-2007
1 2 3 4 512 13 14 15 1663 64 65 66 67
Veikko
21.09.2006 21:39:50
Ohoh, Raipelta vietiin C rinnasta tuon keihästämisen johdosta. Aikamoinen veto, voisi melkein luulla, että moni Ipalainen ei tätä purematta niele.

Jahas, nyt Raipe sai takas ceensä. Melkein jokerimainen mediahässäkkä.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Ben_D
21.09.2006 21:50:31

Itse kirjoitin tänään päivällä:

Tänään loukkaantui sitten vielä lisäksi Kohn ja ilmeisesti myös Källarsson.

Alkaa olla vaikeaa saada joukkuetta kasaan seuraaviin peleihin.

Mä olen edelleen sitä mieltä, että se on loppupeleistä aivan sama, ketä Bluesilla pelaa....menestystä vaan ei tule.
http://www.fiercemetal.org
Veikko
21.09.2006 21:58:01
Mä olen edelleen sitä mieltä, että se on loppupeleistä aivan sama, ketä Bluesilla pelaa....menestystä vaan ei tule.

Jeps, NY Rangers-syndrooma, oikeen viimosen päälle.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Incarnation
21.09.2006 22:55:58
Voi Ässät minkä teitte taas.

Noh, en mä silti teitä hylkää.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Qsysi
22.09.2006 08:07:58
Erotuomari joutui eilisessä Kalpa-Lukko pelissä pyytämään järkkäreitä yleisön joukkoon kun katsomosta heiteltiin kamaa Lukon aitioon. Hienoa toimintaa, Kuopio.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
KTULU
22.09.2006 08:34:09 (muokattu 22.09.2006 08:34:21)
Perkele! Oli kyllä mahtava nousu eilen. Viidessä minuutissa neljä maalia! Viihdearvio on todellakin *****/***** Kauniita maalejakin oli varsinkin voittomaali, johon loistavan esityön teki Quinn "Hanko" Hancock. Myös Öhmannin 1-2 maali oli hieno. Siihen esityön teki Teemu Virkkunen.
Kolme peliä nähneenä voisin sanoa että, suurin ongelma on ollut maalinteko. Vaikka paikkoja on ollut, maaleja ei ole tullut. Ainakaan tarpeeksi. Mutta tämä ongelma ei ollut eilen paikalla! Ja tähän loppuun pitää vielä sanoa että, kyllä teki hyvää nähdä niitten ylimielisten Kärppä-fanien ilmeet 5-4 johtomaalin jälkeen. Voi sitä meidän ilonpitoa ja heidän suruansa... :)
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
Larry
22.09.2006 09:03:41
Voi Ässät minkä teitte taas.

Noh, en mä silti teitä hylkää.

Guolla ja Petrell todellakin kyykytti Ässiä oikein kunnolla. IFK:lla on paha tokan erän syndrooma kun melkein varmat pelit meinataan ryssiä joka kerta, no mutta pääasia että voittoja tulee. Ässät oli pumpulia.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Dunga
22.09.2006 09:19:28 (muokattu 22.09.2006 09:31:23)
Guolla ja Petrell todellakin kyykytti Ässiä oikein kunnolla. IFK:lla on paha tokan erän syndrooma kun melkein varmat pelit meinataan ryssiä joka kerta, no mutta pääasia että voittoja tulee. Ässät oli pumpulia.

Sua sietäisi kyykyttää näin luokattomasta kommentista.

e. lisätään :)
Paskallakin on tekijänsä.
Mikaelo
22.09.2006 09:27:57

Ennen peliä hallin pihalla tuli mietittyä "miksi vitussa mää lähdin 300 kilsan päähän katsomaan joukkuetta jonka peli on umpisolmussa". Pelin jälkeen voitonmalljoja maistellessa ei voinut muuta tehdä kuin huutaa "RAAAAAAIIIIIIIIIMMMMMOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!"
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
Incarnation
22.09.2006 17:32:47
Taitaa taklaava Ässä-joukkue olla tällä kaudella harvinainen näky, varsinkin nyt kun Foppakin joutuu (vielä määrittelemättömän pitkälle) sairaslomalle.
Todella munatonta peliä tähän asti Pajuojan Ässiltä. Annan silti Pajuojalle noin 10 peliä aikaa kaivaa joukkueen taistelutahto jostain esille, ennenkuin alan vaatimaan muutoksia valmennukseen.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
RocknRoll
22.09.2006 17:49:18
Se Pajuoja on liian kiltin oloinen tyyppi, samanlainen kuin Aravirta. Ei pysty herättelemään joukkuetta tarvittaessa. Tehkää nyt pliis maali..
HaloOfFlies
22.09.2006 18:55:06

Perkele! Oli kyllä mahtava nousu eilen. Viidessä minuutissa neljä maalia! Viihdearvio on todellakin *****/***** Kauniita maalejakin oli varsinkin voittomaali, johon loistavan esityön teki Quinn "Hanko" Hancock. Myös Öhmannin 1-2 maali oli hieno. Siihen esityön teki Teemu Virkkunen.
Kolme peliä nähneenä voisin sanoa että, suurin ongelma on ollut maalinteko. Vaikka paikkoja on ollut, maaleja ei ole tullut. Ainakaan tarpeeksi. Mutta tämä ongelma ei ollut eilen paikalla! Ja tähän loppuun pitää vielä sanoa että, kyllä teki hyvää nähdä niitten ylimielisten Kärppä-fanien ilmeet 5-4 johtomaalin jälkeen. Voi sitä meidän ilonpitoa ja heidän suruansa... :)

Onnea vaan sinne Tampereelle.

Täällä päin revittiin hiuksia päästä ja ihmeteltiin että miten helvetissä voi kahden maalin johto kadota kaksi kartaa samassa pelissä. Joku roti siihen hommaan Kärpät.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Ben_D
22.09.2006 20:13:33

Onnea vaan sinne Tampereelle.

Täällä päin revittiin hiuksia päästä ja ihmeteltiin että miten helvetissä voi kahden maalin johto kadota kaksi kartaa samassa pelissä. Joku roti siihen hommaan Kärpät.

Kannattaa varmaan ihmetellä lisää -> http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=6069
HaloOfFlies
23.09.2006 01:24:27

Kannattaa varmaan ihmetellä lisää -> http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=6069

Tuo oli kyllä etukäteen tiedossa että Majesky on vain kuukauden kärppänutussa. Harmi että lähtee.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
kyseinen
23.09.2006 01:40:02
Jeps, NY Rangers-syndrooma, oikeen viimosen päälle.

Vaikka Vanajasta tykkäänkin (Herra siunaa!), niin analogiasi ontuu. Kun ei siitä nyt kuitenkaan ole kuin 12 vuotta kun Rangers voitti.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Ben_D
23.09.2006 19:23:35 (muokattu 23.09.2006 19:46:03)

Nolosti päätty kusiturkkien juhlaottelu..nooh..kelpaa mulle...edelleen Hämeen Parasta Kiekkoo.
Dunga
23.09.2006 19:31:16
Pata katkaisi pienoisen tappioputkensa turkkulaisten kustannuksella, osakiitos menee myös ratkaisevalla hetkellä kakkosen ottaneelle huippupakki Mikko Pukkalle.
Paskallakin on tekijänsä.
Tempura
23.09.2006 19:35:14
Pata katkaisi pienoisen tappioputkensa turkkulaisten kustannuksella, osakiitos menee myös ratkaisevalla hetkellä kakkosen ottaneelle huippupakki Mikko Pukkalle.

Kyllä Mikko tietää mitä tekee.

Tappara otti pinnoja taas. TAAS. Nikkilä ykköseksi että heilahtaa. Tehdään siitä puolijumala.
76uy65t745t76tg
GhostOfTheSun
23.09.2006 19:46:38
Blues meni sitten ja haki kaksi pistettä Nordikselta käytännössä kakkosjoukkueellaan. Hienoa.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Ben_D
23.09.2006 20:09:19 (muokattu 23.09.2006 20:12:52)

Tuo oli kyllä etukäteen tiedossa että Majesky on vain kuukauden kärppänutussa. Harmi että lähtee.

Tää ei ollut tiedossa etukäteen -> http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=6075

Kumma kun Liigassa tipahtelee äijää toisensa perään lasarettiin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)