ewqqq 20.11.2006 20:23:28 | |
---|
Lauantaisen WPT:een jälkeen kaikki on pelannu ihan ihme sikaa / pelejä odottaen turn / river kolmosia / suoria sitä se teevee tekee. peli käynnissä ja 3/4 poteista menee pelkällä hailla. Huu huu ... ? Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Ahmir 20.11.2006 20:27:08 | |
---|
Missäs pelailet, kun on tuollaiset ongelmat? Hiljaisuus on kukka. |
ewqqq 20.11.2006 20:32:50 (muokattu 20.11.2006 20:45:06) | |
---|
Missäs pelailet, kun on tuollaiset ongelmat? Pokeri huoneella juu, soomi poijjat kokeilee oppeja:) Paskat selittelen omaa tappio kierrettä Taas suora valmiiks ja kaverille täys mökki, eukko ja lapset vois pitää pari viikkoo taukoa. No voitolla ollaan ja pysytään:) Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
-Aleksi- 20.11.2006 20:44:51 | |
---|
Tuossa kun on turnaus (joku €2000 satellite) johon Buy-in 2€, maksaako se sitten kanssa vaan sen 2€ ja sillä saa chippejä saman verran kuin muut? |
dazed 21.11.2006 09:06:14 | |
---|
Tuossa kun on turnaus (joku €2000 satellite) johon Buy-in 2€, maksaako se sitten kanssa vaan sen 2€ ja sillä saa chippejä saman verran kuin muut? Toi satelliitti on karsinta johonkin isompaan turnaukseen. Jotka on usein livepeliä. Kaveri oli juur paffin voittomatkalla Las Vegasissa. I`m not a great player, but I can make it howl. |
-Aleksi- 21.11.2006 09:34:34 | |
---|
Toi satelliitti on karsinta johonkin isompaan turnaukseen. Jotka on usein livepeliä. Kaveri oli juur paffin voittomatkalla Las Vegasissa. Mut onhan tossa satelliitin alkuerässäkin rahapalkinnot? |
masterhat 21.11.2006 10:14:56 (muokattu 21.11.2006 10:17:24) | |
---|
mä alottelin tossa pari kuukautta sit paffin sivuilla pelailee. aluksi tuli takkiin, mutta nyt on alkanut tulla omia pois, taidan olla jopa hieman voitolla. tosin pikku summilla pelailen, toistaiseksi edit: tää viikko flunssan takia saikkua, hmm, mitähän sitä tekisi..:) Head like a hole |
Idiootti 21.11.2006 10:35:49 | |
---|
mä alottelin tossa pari kuukautta sit paffin sivuilla pelailee. aluksi tuli takkiin, mutta nyt on alkanut tulla omia pois, taidan olla jopa hieman voitolla. tosin pikku summilla pelailen, toistaiseksi edit: tää viikko flunssan takia saikkua, hmm, mitähän sitä tekisi..:) Minä olen vajaan kuukauden pelaillut. Alussa tuli vähän takkiin, sitten alkoi tulla voittoakin. Mutta nyt tuli yhtäkkiä hirveä downswingi. Ei tule minkäänlaisia kortteja, ja jos tulee niin ei floppi osu. Ja jos floppi osuu jotenkin, niin toisella osuu paremmin. Jos floppi osuu kunnolla, niin ei tule actionia, kun on sitä ennen istunut puoli tuntia foldaten kaikki kädet (jotka on jotain 73o tyyliä). Tulevat bonukset pitää kuitenkin edelleen pelin voitollisena, mutta kyllä osaa ottaa päähän. |
Ahmir 21.11.2006 12:04:01 | |
---|
Ei tule minkäänlaisia kortteja, ja jos tulee niin ei floppi osu. Ja jos floppi osuu jotenkin, niin toisella osuu paremmin. Jos floppi osuu kunnolla, niin ei tule actionia, kun on sitä ennen istunut puoli tuntia foldaten kaikki kädet (jotka on jotain 73o tyyliä). Mulla on ollut aika pitkälle sama ongelma nykyään. On kyllä perseestä, kun istut tunteja koneella lähinnä foldaten. Sitten, kun saa jotakin, niin menee vaan tilttiin ja häviää loputkin. Amatööriutta, ainakin minun kohdalla. Hiljaisuus on kukka. |
Ahmir 21.11.2006 12:04:43 (muokattu 21.11.2006 12:06:11) | |
---|
What the lol? Sori! Triplapostaus. Keskimmäisessä on asiani. Hiljaisuus on kukka. |
dazed 21.11.2006 15:05:17 | |
---|
Mulla on ollut aika pitkälle sama ongelma nykyään. On kyllä perseestä, kun istut tunteja koneella lähinnä foldaten. Sitten, kun saa jotakin, niin menee vaan tilttiin ja häviää loputkin. Amatööriutta, ainakin minun kohdalla. Jos palataan pienillä blindeilla, ni kyllä kannattaa katsoa floppi jos on edes jonkinmoiset laput. Sit kippi jos ei tu peliä. Menee muuten just tollaseks tuntien floppailuks jos odottaa vaan sitä ässäparia. Ja sit muut tietää, et sulla on monsteri kun vihdoinkin pelaat. I`m not a great player, but I can make it howl. |
masterhat 21.11.2006 16:51:40 | |
---|
Jos palataan pienillä blindeilla, ni kyllä kannattaa katsoa floppi jos on edes jonkinmoiset laput. Sit kippi jos ei tu peliä. Menee muuten just tollaseks tuntien floppailuks jos odottaa vaan sitä ässäparia. Ja sit muut tietää, et sulla on monsteri kun vihdoinkin pelaat. välil pitää kusetaa jos ei o mitään. harvoin tossa kuitenkaan niin hyviä kortteja saa Head like a hole |
SuloVilen 22.11.2006 13:14:14 | |
---|
just lopetin pokeriumin freerollin sijalta 2/2000...netto 3€ ja pääsy lauantain finaaliin.Aikaa meni 2,5 t. |
Ahmir 23.11.2006 20:17:34 | |
---|
Onkohan muilla kuin pokeriumilla (oli) tuollaisia täysin ilmaisia sig-up bonuksia. Pokeriumille kirjautumallahan sai pelitilille 5€. Ei vaatinut talletuksia eikä vip-pisteitä, vaan pelkän kirjautumisen. Jonkun verranhan löytyy sivuja, jotka haluavat skannauksen ID:stä tai vastaavaa antaakseen ilmaisen kirjautumisbonuksen, mutta en halua kuviani/tietojani mihinkään skannailla. Hiljaisuus on kukka. |
Herba 23.11.2006 20:35:40 (muokattu 23.11.2006 20:35:56) | |
---|
Onkohan muilla kuin pokeriumilla (oli) tuollaisia täysin ilmaisia sig-up bonuksia. Pokeriumille kirjautumallahan sai pelitilille 5€. Ei vaatinut talletuksia eikä vip-pisteitä, vaan pelkän kirjautumisen. Jonkun verranhan löytyy sivuja, jotka haluavat skannauksen ID:stä tai vastaavaa antaakseen ilmaisen kirjautumisbonuksen, mutta en halua kuviani/tietojani mihinkään skannailla. http://finfreerollers.net/index.php … logcategory&id=13&Itemid=26 Ja tuolla forumilla on ajankohtaista keskustelua noista. Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja. |
-Aleksi- 23.11.2006 22:10:42 | |
---|
Mitähän siitä seuraa jos ottais heti sen 5€ kirjautumisbonuksen pokeriumista pelaamatta? |
DaKiller 23.11.2006 23:11:50 | |
---|
Mitähän siitä seuraa jos ottais heti sen 5€ kirjautumisbonuksen pokeriumista pelaamatta? Ei näyttänyt olevan enää voimassa. Kerpele. |
Guitar Hero 24.11.2006 00:07:50 | |
---|
Mitähän siitä seuraa jos ottais heti sen 5€ kirjautumisbonuksen pokeriumista pelaamatta? Normisti ollut tapana pelata joku parisataa raketettua kättä, että voi kääntää käteiset pois. Muuten häviää rahat ja saattaa pelitili jäätyä |
Deep Shadow 25.11.2006 20:26:37 | |
---|
Nettimestariin ilmottauduttu ja Jyväskylän alueen laitoin. E. hold em Enpä sitten muistanut tuota nettimestaria. Mummun saappaassa soi fox |
dazed 26.11.2006 16:32:32 | |
---|
Kukas on osallistunut nettimestari-turnaukseen? Tänään klo 18.00 alkaa alkuerät. Itse pelaan Helsinki1-huoneessa. I`m not a great player, but I can make it howl. |