Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5128 129 130 131 132277 278 279 280 281
Janizio
22.10.2016 10:52:18 (muokattu 22.10.2016 11:03:12)
Dirtyh: Mä luulen että toi on paras mahdollinen vastaus vaikka sensaatiouutisiin kovin tylsä olisikin. Varmasti myös melkoisen universaali syy joka pätee vähän jokaiseen fanittajaan/fanitettavaan.

Näin se varmastikin on. Miksi siinä niinku pitäisi olla jotain super erikoista?

Ja tätähän minä olen lukuisia kertoja yrittänyt sanoa täällä että ei tässä minun ja Saara väleissä ole mitään ihmeellistä.

Ei kait siinäkään pitäisi olla mitään erikoista, että ymmärtää toisen ihmisen ratkaisuja ja ajatuksen juoksua. Se on vaan niin että joidenkin ihmisten kanssa ajatukset kohtaa paremmin kuin toisten.

En minä aina ole oikeassa Saaran ajatuksista, mutta myöskin taas aika usein olen. Enkä minä osaa aukottomasti sitä selittää, miksi se Saaran kanssa noin menee, että ymmärrän häntä näin hyvin ja miksi olen ainakin välillä niin hyvin jäljillä, mitä/miten hän asioista ajattelee. En minä sitä tosiaan osaa selittää. Se vain on niin ja se on. Ne on kait niitä selittämättömiä asioita elämässä et miksi jonkun kanssa ns. klikkaa vain niin.hyvin ja jonkun toisen kanssa ei vaikka ku on yrittäisi
Vessajono
22.10.2016 15:01:31
k1mm0: Tässäpä vuoden lausahdus.

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
LiemiKuutio
22.10.2016 16:52:53
Äänestyksestä ulkomailta:

Löysin seuraavan tekstin, että aiemmin on ulkomailta äänestämiseen suhtauduttu tällä tavalla:

"The Promoter is not responsible for any vote services promoted outside the UK, Channel Islands and Isle of Man or for any unofficial voting methods as these are not within the Promoters control. Votes must not be sent in through agents or on behalf of another person, and viewers cannot submit votes as an agent of any other person. The Promoter and the Programme producers reserve the right to discount votes if they have reasonable grounds to suspect they have been made from outside the UK, Channel Islands, Isle of Man and Republic of Ireland, from unofficial third party voting services or otherwise in breach of any applicable terms and conditions."

http://www.itv.com/competitions/emb … ;origin_type=tcs&origin_oid=all
LiemiKuutio
22.10.2016 17:04:44
LiemiKuutio: Toivottavasti eivät ole stailanneet Saaraa ja estradia tämän esityksen kopioksi. Näyttää vähän Let it Go:n tapaiselta satumaailmalta.

Siis voi ei. Harjoituskuvassa näkyy, että esitys juurikin näyttäisi kopiolta australialaisversiosta.

https://www.youtube.com/watch?v=duwcXwvojPU

http://www.iltasanomat.fi/viihde/ar … tm_source=tf-other&utm_medium=a

Istumisia, satujuttuja, hiusmalleja myöten. Ilmeisesti Briteissäkin ideat loppumassa, kun pitää coveroida Australiaa?
LiemiKuutio
22.10.2016 17:28:13
Musiikkipomot puhuvat Saarasta:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001934597.html

Lukijakommenttiosiossa ihmiset ottavat kantaa myöskin. Ihan perusteltuja ja tuttuja asioita mainitaan. Monet ovat lämmenneet Saaralle nyt kun näkevät ja kuulevat aivan muuta kuin mitä tähän asti. Mutta joidenkin mielestä vika Saaran menestymättömyyteen onkin suomalaisissa, ei Saarassa. Ihan huippua lukea tällaista analyysia:

"Syy siihen miksi Aalto ei ole Suomessa menestynyt on suomalaisten itsetunto- ongelmat; Saara on yksinkertaisesti liian hyvä laulaja eikä suomalaisen perusjannun itsetunto kestä sitä.Suomi ei myöskään ymmärrä lahjakkuuden päälle. Liian lahjakas artisti saa suomalaisissa aikaan ääneen lausumattoman sopimuksen että tuota emme ainakaan kannusta, pistetäänpäs kapuloita hänen menestyksensä eteen ettei se vain ylpisty. Meillä on Karita Mattilat ja muut kansainvälisesti menestyneet artistit jotka myös OIKEASTI tunnustettiin suomessakin vasta kansainvälisen menestyksen jälkeen. Suomalaisten sisäänrakentunut perusvietti on että liian hyvät ja lahjakkaat pitää pudottaa jalustalta. Täällä halutaan nähdä kuinka keskinkertainen ja huono menestyy, ei sitä miten hyvä ja lahjakas menestyy. Suomalaisesta tuntuu turvallisemmalta kuunnella kolmisointuhumppaajien keinotekoista palleaääntelyä, suomipoppareiden epävireistä huutoa ja heavy metal bändien mustaa örinää. Oikea lahjakkuus on liian pelottavaa."

:D
evo
22.10.2016 17:59:28 (muokattu 22.10.2016 18:01:46)
LiemiKuutio: Suomi ei myöskään ymmärrä lahjakkuuden päälle.

On tässä totuutta.

Ei suomalainen levy-yhtiökenttä lähde hiomaan hiomattomia timantteja varsinkaan kansainvälisille kentille, pitää olla kotimaisille iskelmämarkkinoille valmis tuote.

Ruotsissa on aivan eri kulttuuri.

Tätä varmaan Saara Aalto tarkoitti osittain, kun mainitsi, että Suomessa ei ole tilaa hengittää. Toivottavasti tämä vastaa kysymykseesi ainakin osittain.

Joka ainoa maailmalla menestynyt suomalaisartisti tai -yhtye on aina ollut Suomessakin jollain tavalla suosittu ennen kansainvälistä uraa.

Ei pidä paikkaansa, Sunrise Avenue.
I drink and I know things.
Janizio
22.10.2016 18:09:16
Jokaisella on oma tiensä ja omat kuvionsa ja omat unelmansa mitä kohti kulkee musaurallaan. Jokainen kulkee niitä kohti tavalla joka hänestä itsestään tuntuu parhaalta. Ei tässä Saarankaan kohdalla sen kummallisemmasta ole kyse. Miksi pitäisi olla lyönyt Suomessa läpi ennen kuin voisi lähteä maailmalla. Siinä logiikassa ei ole taas mitää järkeä
evo
22.10.2016 18:11:30
Janizio: Miksi pitäisi olla lyönyt Suomessa läpi ennen kuin voisi lähteä maailmalla.

Etteivät Suomen haarakonttorit näyttäisi mahdollisesti huonolta emokonttoreiden silmissä, jos kansainvälistä menestystä sattuisi tulemaankin siitä huolimatta, että kotimaan haarakonttorissa on artisti kerran pädetty ulos.
FatSam
22.10.2016 18:34:38

evo: Ei pidä paikkaansa, Sunrise Avenue.

No oli todellakin suosittu Suomessa alkuun.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
evo
22.10.2016 18:39:36
FatSam: No oli todellakin suosittu Suomessa alkuun.

Niin, koska Sunrise Avenuesta uutisoitiin tällöin ennen "On the Way to Wonderland"-levyn julkaisua, että yhtye on saanut Saksasta ison sopimuksen, vaikka täällä ei tiedetty yhtyeestä juuri mitään.

Siitä hypestä nousi Sunrise Avenuen kotimaan suosio. Saksa ensin, Suomi sitten.
LiemiKuutio
22.10.2016 18:49:49
evo: Etteivät Suomen haarakonttorit näyttäisi mahdollisesti huonolta emokonttoreiden silmissä, jos kansainvälistä menestystä sattuisi tulemaankin siitä huolimatta, että kotimaan haarakonttorissa on artisti kerran pädetty ulos.

Ongelma on ollut, ettei Saaran oma musiikki ei olisi ollut kaupallisesti kannattavaa. Vielä vähemmän se kai olisi ollut kannattavaa jossain Briteissä, jossa ei Saarasta ole kukaan koskaan aiemmin kuullutkaan. Tietääkseni levy-yhtiöiden toiminta perustuu ihan bisnesajatteluun, ja artisti saa oman osansa menestyksestä, jos sitä kaupallista potentiaalia on.

Mielenkiintoistahan on nähdä, mitä Briteissä ajatellaan Saaran omista "eeppisistä rakkauspoppi" -biiseistä, että tykätäänkö sikana ja viedään käsistä. Suomessa ja Kiinassa ei viety.
evo
22.10.2016 19:03:36 (muokattu 22.10.2016 19:06:02)
LiemiKuutio: Ongelma on ollut, ettei Saaran oma musiikki ei olisi ollut kaupallisesti kannattavaa. Vielä vähemmän se kai olisi ollut kannattavaa jossain Briteissä, jossa ei Saarasta ole kukaan koskaan aiemmin kuullutkaan. Tietääkseni levy-yhtiöiden toiminta perustuu ihan bisnesajatteluun, ja artisti saa oman osansa menestyksestä, jos sitä kaupallista potentiaalia on.

Mistä sinä sen tiedät, kun Saara ei ole edes julkaissut Iso-Britanniassa vielä mitään?

Kaupallista potentiaalia on mahdotonta ennustaa, siksi osana liiketoimintaa otetaan yleensä riskejä, joiden toivotaan menestyvän. Riskiä rajoittavat tietyt elementit, kuten laulutaito, joiden päälle voi rakentaa.

Kun tykkäät esittää kysymyksiä, esitän sinulle yhden, jonka yleensä esitän, jos joku nostaa bisneslainalaisuuksia esiin. Mikä on salkkusi vuosituotto kuluvalta vuodelta?

E: Ja jos et vastaa, jankutan vastauksen saamista kuten sinäkin.
Kampela77
22.10.2016 19:11:05
evo: Mistä sinä sen tiedät, kun Saara ei ole edes julkaissut Iso-Britanniassa vielä mitään?

Kaupallista potentiaalia on mahdotonta ennustaa, siksi osana liiketoimintaa otetaan yleensä riskejä, joiden toivotaan menestyvän. Riskiä rajoittavat tietyt elementit, kuten laulutaito, joiden päälle voi rakentaa.

Kun tykkäät esittää kysymyksiä, esitän sinulle yhden, jonka yleensä esitän, jos joku nostaa bisneslainalaisuuksia esiin. Mikä on salkkusi vuosituotto kuluvalta vuodelta?

Mun salkun vuosituotto on noin 8 miljoonaa euroa vuodessa. Paljon teillä muilla?
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
evo
22.10.2016 19:11:50
Kampela77: Mun salkun vuosituotto on noin 8 miljoonaa euroa vuodessa. Paljon teillä muilla?

Tonnin seteli.
Janizio
22.10.2016 19:28:12
LiemiKuutio: Ongelma on ollut, ettei Saaran oma musiikki ei olisi ollut kaupallisesti kannattavaa. Vielä vähemmän se kai olisi ollut kannattavaa jossain Briteissä, jossa ei Saarasta ole kukaan koskaan aiemmin kuullutkaan. Tietääkseni levy-yhtiöiden toiminta perustuu ihan bisnesajatteluun, ja artisti saa oman osansa menestyksestä, jos sitä kaupallista potentiaalia on.

Mielenkiintoistahan on nähdä, mitä Briteissä ajatellaan Saaran omista "eeppisistä rakkauspoppi" -biiseistä, että tykätäänkö sikana ja viedään käsistä. Suomessa ja Kiinassa ei viety.

Edelleenkin Saara on kulkenut uransa kanssa polkua joka on hänestä tuntunut parhaalta. Se on vienyt hänet aika pitkälle. Se onko hänen polkunsa ollut menestyksellisesti hyvä niin saakoon jokainen itse arvioida omalta kohdaltaan. Riittävän menestyksekäs ainakin kun on elättänyt itsensä ja ainakin suurimmaksi osaksi hän on vaikuttanut tyytyväiseltä siihen, mitä on saanut tähän asti urallaan tehdä ja kokea. Minusta tuntuu et Saara on todella hyvin kartalla asioista ja miten asiat ovat.
LiemiKuutio
22.10.2016 20:07:42
evo: Mistä sinä sen tiedät, kun Saara ei ole edes julkaissut Iso-Britanniassa vielä mitään?

(...)

Samalla kaavalla esim. pedofiliasta ei saisi puhua eikä pedofiilien tekemisiä arvostella muuta kuin pedofiili. :)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Varallisuuteen_vetoaminen

https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
evo
22.10.2016 20:16:38 (muokattu 22.10.2016 20:16:53)
LiemiKuutio: https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

LiemiKuutio: Hän on ollut vaan haalea, kuten joku sanoi. Siis karismaton ja epäkiinnostava. Kolmikymppinen aseksuaaliselta vaikuttava nainen joka elää keijumaailmoissaan herättää kyllä kummastusta,

Ja en saanut vastausta kysymykseeni.

LiemiKuutio: Jos vastaus on niin ilmiselvä, niin mikset sitten pysty kertomaan sitä?
Janizio
22.10.2016 22:28:32
Aika usein oon ollut tuomari nelikon kanssa samaa mieltä esityksissä ja sama jatkui nytkin.

Ryanin veto oli todella tasapaksu, josta ei saanut mistään kiinni

Gifhtyn veto oli taas hyvä minunkin mielestäni
evo
22.10.2016 22:34:38 (muokattu 22.10.2016 22:42:22)
Uuuu Simon alkaa tiputtelemaan...

E: Mikä dissausilta oikein on menossa?
Janizio
22.10.2016 22:45:20
evo: Uuuu Simon alkaa tiputtelemaan...

E: Mikä dissausilta oikein on menossa?

Mun mielestäni kommentit menneet ihan oikein. Gifhty on ainut joka on kunnolla onnistunut. Muilla on ollut enemmän ja vähemmän hakemista tähän menessä. Samilta odotin aika paljonkin, mutta aika tasapaksuksi se jäi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)