Ginga 17.12.2009 15:23:37 | |
---|
Vähän nostoa.. ei ole edes TV-mainoksista kyse edes : D mutta Olin naurunappulassa tai jossakin ja sivulla oli banneri "kuvake.net - se parempi galleria" ja bannerissa oli JUMALATTOMIA herutuskuvia teineistä.. siis yrittääkö tämä yhteisö todella pilata oman maineensa ?! |
nappero 17.12.2009 15:52:25 | |
---|
Ginga: Vähän nostoa.. ei ole edes TV-mainoksista kyse edes : D mutta Olin naurunappulassa tai jossakin ja sivulla oli banneri "kuvake.net - se parempi galleria" ja bannerissa oli JUMALATTOMIA herutuskuvia teineistä.. siis yrittääkö tämä yhteisö todella pilata oman maineensa ?! Kumpi yhteisö siis? Terve ja heipähei! |
Nazareth 17.12.2009 16:53:09 | |
---|
"Siwa on selvää säästöä." "Valintatalon kassissa on talous vatupassissa." Paskapuhetta, ainakin Siwassa on suht kallista. Sitkeä rotta. |
M4ss3 m/ 17.12.2009 17:30:01 | |
---|
Nazareth: "Siwa on selvää säästöä." "Valintatalon kassissa on talous vatupassissa." Paskapuhetta, ainakin Siwassa on suht kallista. No ihan sama, mut se Siwan ukko on paras. Itse vihaan sitä, no voi perkele..Pitäny tulla jo varmaan viikon ajan valittamaan jostain mainoksesta, mutta nyt se tietenkin ratkaisevalla hetkellä unohtui. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
Ginga 18.12.2009 00:47:52 (muokattu 18.12.2009 00:49:06) | |
---|
nappero: Kumpi yhteisö siis? Tarkoitin siis että yrittääkö Kuvake.net pilata maineensa? Vai yritetäänkö tosiaan heruts-mainonnalla lisätä kysyntää.. EDIT: aah nyt tajusin, no en ainakaan itse antanut tuolla hetkellä rispektiä naurunappulallekkaan. |
south_of_heaven 18.12.2009 03:12:00 | |
---|
Ginga: Tarkoitin siis että yrittääkö Kuvake.net pilata maineensa? Vai yritetäänkö tosiaan heruts-mainonnalla lisätä kysyntää.. EDIT: aah nyt tajusin, no en ainakaan itse antanut tuolla hetkellä rispektiä naurunappulallekkaan. Varmaan joidenkin trackereiden avulla uskovat että ko. matsku kiinnostaa, ja laittavat bannereita eri sivuille. Jos vaikka on tuhmilla sivuilla käyty paljon yms. Life in plastic, it's fantastic! |
Ginga 18.12.2009 23:45:21 | |
---|
south_of_heaven: Varmaan joidenkin trackereiden avulla uskovat että ko. matsku kiinnostaa, ja laittavat bannereita eri sivuille. Jos vaikka on tuhmilla sivuilla käyty paljon yms. Oikeesti? Kuulostaa aika nörtiltä.. no okei paskat : kiinni jäin :D. |
south_of_heaven 19.12.2009 02:07:59 | |
---|
Ginga: Oikeesti? Kuulostaa aika nörtiltä.. no okei paskat : kiinni jäin :D. siis mulla ei ole kokemusta, olen vain kuullut moista, köhhöh :D Life in plastic, it's fantastic! |
Nazareth 23.12.2009 19:30:23 | |
---|
"En osta Fairya juuri koskaan." Sitkeä rotta. |
Rakkikoira 25.12.2009 17:06:12 | |
---|
Tänään ja eilen simpsoneita katsellessa alkoi ärsyttää todella se planeetta 51 elokuvan mainos. Vaikuttaa todella paskalta koko elokuvakin. |
Shemhamforash 25.12.2009 17:12:30 | |
---|
Rakkikoira: Tänään ja eilen simpsoneita katsellessa alkoi ärsyttää todella se planeetta 51 elokuvan mainos. Vaikuttaa todella paskalta koko elokuvakin. HALOO-O! Voi vittu. 1960-luvulla metri oli 1 650 763,73 kertaa sen säteilyn aallonpituus tyhjiössä, joka syntyy krypton-86-atomin siirtyessä kvanttitilasta 2p10 tilaan 5d5. Nykyään metri on matka, jonka valo kulkee tyhjiössä 1/299 792 458 sekunnissa. |
Tohtori Tonus 26.12.2009 01:02:32 (muokattu 26.12.2009 01:03:15) | |
---|
Shemhamforash: HALOO-O! Voi vittu. No just tämä. Sen kerran kun telkkaria katsoin (kotoa ei moista vehjettä löydy, mutta olin porukoilla joulun), niin joka vitun välissä HALOOOOOOO!! FFFFFFFUUUUUUU- "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
sticky fingers 26.12.2009 12:27:09 | |
---|
Shemhamforash: HALOO-O! Voi vittu. Tämä kyllä ärsytti. Muuten vähän OT:ta: En tiedä paskuudesta, mutta näemmä Gigantilla on tänä vuonna isompi mainosbudjetti, kun Joulun jälkeismyyntiä kiihdyttämään on palkattu H.Silvennoisen tilalle John Cleese...:) -sf MYYDÄÄN/VAIHDETAAN Schecter Tempest Blackjack. Tsekkaa TORI!!!!!! |
Jormaz 26.12.2009 18:20:05 | |
---|
Kukkis 77: Tuo Nordean kanta-asiakasmainos vai mikä vittu avainasiakas onkaan. Niin uskomattoman taidokasta näyttelemistä että Oscar kolkuttelee jo ovella. Täysin samaa tasoa Aromipesä-mainoksen kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=U3CkS47oBj8 Perkele että on juustonen mainos! Miks mä en muista tätä mainosta? Ei oo varmaan kauaa pyöriny kun tilalle tuli sitten Mikko ja hollandaisekastike. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Ed_Guy 26.12.2009 20:15:52 | |
---|
"Hiihdä hiihdä vihdo vihdo ja heiluta" ei vitti. Taas yksi syy miksi kierrän soneran kaukaa |
Jonubets 26.12.2009 22:34:51 | |
---|
Rakkikoira: Tänään ja eilen simpsoneita katsellessa alkoi ärsyttää todella se planeetta 51 elokuvan mainos. Vaikuttaa todella paskalta koko elokuvakin. TÄMÄ. Haloo-ooo.... Irlantilaisella lentoasemalla:
-Follow me, I'm right behind you! |
Nazareth 26.12.2009 23:06:54 | |
---|
Nää jotku 5 minuuttia kestävät trailerimainokset jostai tulevista ohjelmista. "Vuoden kohutuin, vuoden odotetuin, jne" Koskaa kuullukkaa. Sitkeä rotta. |
Rocco_Longfella 27.12.2009 00:33:59 | |
---|
Nazareth: Nää jotku 5 minuuttia kestävät trailerimainokset jostai tulevista ohjelmista. "Vuoden kohutuin, vuoden odotetuin, jne" Koskaa kuullukkaa. ...Ja sitten ne ovat jotain lostin, mentalistin, housen jne kaltaista paskaa. Mikä järki on saada sarja näyttämään paremmalta kuin on, sehän vain tuntuu kaiken hypetyksen jälkeen vielä huonommalta?! Fiksummin toteutettuja ovat nämä BeeBeet ja talentit yms, joista kaikki tietää jo valmiiksi, millaista ripulia on tiedossa. Joulumainokset on kyllä.. Ynnhhrrmmm... Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Ginga 27.12.2009 01:19:38 | |
---|
Shemhamforash: HALOO-O! Voi vittu. TÄMÄ! Oikeesti vittuku aina yritti ettii kapulaa kun mainoskatko tuli.. ilmeisesti yleinen onkelma kyll : D |
sikanaama 27.12.2009 12:27:45 (muokattu 27.12.2009 12:29:52) | |
---|
M4ss3 m/: Eiss, kohta taas alkaa ne Gigantin mainokset kun se ukko jumppaa ja sahailee siellä kellarissa. Olin näkevinäni John Cleesen gigantin mainoksessa. Lämmitti jotain kanaa sytkärillä. Ei ollut paska mainos. Saatto se olla Cleesen näköinen naamari John. Myös pienet tissit prinsessallani siedän |