Henkka370 11.05.2011 18:32:39 | |
---|
Olen päättänyt, että tänä kesänä käyn katsomassa ainakin yhden veikkausliigan pelin. NY RILLATAAN! |
Funkånaut 11.05.2011 20:19:42 | |
---|
Henkka370: Olen päättänyt, että tänä kesänä käyn katsomassa ainakin yhden veikkausliigan pelin. Mä en voi, ku TamUkaa ei pelaa enää. Mieeesten KAKKOSEN pelin vois kyl käydä kattoo. Tampereen Pullo-Veikot vastaa joku. Tampereen Viipurin Ilves-Kissat. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
carlos 11.05.2011 22:54:57 | |
---|
Barca varmisti sitten La Ligan mestaruuden tylsällä 1-1 tasurilla. Eniten tämä varmasti haittaa Mourinhoa. by the grace of God |
Tuomas. 12.05.2011 15:53:45 | |
---|
Ronaldo taitaa voittaa maalintekokilvan espanjanliigassa, ellei Messi kiskase nyt viittä maalia tähän loppuun. Kai se jonkinlaisen henkilökohtaisen tyydytyksen siitä voitosta saa. Hmph. |
touhis 12.05.2011 23:24:57 | |
---|
Secreterial: Jos Ibraa tarkoita ruotsiurpolla, niin hienostihan mies on Milanissa pelannut. Varmaan pelannutkin ihan hyvin mutta älä vaan väitä ettei mies olisi jotenkin päästään viallinen. Siis mitä ihmettä ne seurakaverien potkimiset oikein tarkoittaa, toverillisia rakkaudenpotkuja vai? :) |
rockjihad 13.05.2011 00:10:33 | |
---|
touhis: Varmaan pelannutkin ihan hyvin mutta älä vaan väitä ettei mies olisi jotenkin päästään viallinen. Siis mitä ihmettä ne seurakaverien potkimiset oikein tarkoittaa, toverillisia rakkaudenpotkuja vai? :) Ibracadabralla on vaan hieman kieroutunut huumorintaju, ja mestaruusjuhlan potku meni kyllä oikeaan osoitteeseen. |
Secreterial 13.05.2011 08:55:25 (muokattu 13.05.2011 08:59:57) | |
---|
touhis: Varmaan pelannutkin ihan hyvin mutta älä vaan väitä ettei mies olisi jotenkin päästään viallinen. Siis mitä ihmettä ne seurakaverien potkimiset oikein tarkoittaa, toverillisia rakkaudenpotkuja vai? :) Juuri rakkaudenpotkujahan ne :) No ei sentään. Paha sanoa, mitä kaverin päässä aina välillä liikkuu, mutta loistavasta pelaajasta on silti kyse. Eikä varmasti ole ainoa futaaja, jolla on vähän ihmeellisiä tempauksia (Balotellin tikat, Colen ilmakivääri).Se Ruottin maajoukkueen harjoituksissa tapahtunut potkasuhan oli oikeesti huumoria, sen jopa myönsi potkun kohde :D |
DJKaaos 14.05.2011 10:44:40 | |
---|
Saas nähdä juhlitaanko tänään Manchesterin molemmilla puolilla. Olisihan se aika historiallista. Minä olen minä. |
Secreterial 14.05.2011 16:39:25 (muokattu 14.05.2011 16:48:05) | |
---|
SE ON SIINÄ! MESTARUUS NRO. 19! HEI, HEI LIVERPOOL! Olipas vaan tylsää loput 10minsaa tuosta pelistä. 1-1 tuntu kelpaavan kummallekkin oikein hyvin Ensi sunnuntaina sitten tunnelma katossa! Kotiottelu, jolla ei mitään merkitystä, mutta kun se loppuvihellys tulee ja OT räjähtää!!! Pakko kai sitä on itekkin juhlia! |
DJKaaos 14.05.2011 16:44:13 | |
---|
Ai saatana, kun tuntuu hyvältä! 19. ! Minä olen minä. |
DJKaaos 14.05.2011 16:46:59 | |
---|
Secre, *yläfemma* ! Minä olen minä. |
Secreterial 14.05.2011 16:48:58 | |
---|
djKaaos: Secre, *yläfemma* ! :D *yläfemma* Hieno, ja ansaittu mestaruus. Ferguson sitten toteutti sen lupauksensa. Eli ohittaa Pool mestaruuksien määrässä |
DJKaaos 14.05.2011 17:03:24 (muokattu 14.05.2011 17:13:28) | |
---|
Secreterial: Hieno, ja ansaittu mestaruus. Ferguson sitten toteutti sen lupauksensa. Eli ohittaa Pool mestaruuksien määrässä Ei varmaan moni uskonut keväällä 1990, että United tulee voittamaan seuraavien vuosien aikana vähintään 12 liigamestaruutta, eikä Pool voita samalla aikajaksolla ainuttakaan. Mutta nyt ei tarvitse puhua Liverpoolista yhtään enempää! Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 14.05.2011 17:14:40 | |
---|
djKaaos: Mutta nyt ei tarvitse puhua Liverpoolista yhtään enempää! Hoho, aivan tuosta jotain vaara olisi tällä manu-palstalla ;) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
carlos 14.05.2011 17:20:16 (muokattu 14.05.2011 17:28:14) | |
---|
sikki-six: Hoho, aivan tuosta jotain vaara olisi tällä manu-palstalla ;) mmitä yrittää sanoa? E: Omat aivot päässä ja yhden kuin-sanan lisääminen helpotti kummasti asiaa. by the grace of God |
DJKaaos 14.05.2011 17:23:34 | |
---|
sikki-six: Hoho, aivan tuosta jotain vaara olisi tällä manu-palstalla ;) sikki nyt nyt! :D Elä kehtoo! Tää on ihan kaikkien palsta! Mutta jos ei muilla oo mitään sanottavaa, niin olkoon Manu-fanit edes äänessä. Minä olen minä. |
kozmik 14.05.2011 17:26:45 (muokattu 14.05.2011 17:27:33) | |
---|
Secreterial: SE ON SIINÄ! MESTARUUS NRO. 19! HEI, HEI LIVERPOOL! Kyllä!!!!! Itse peli ei kyllä tosiaan ollut mikään kuolematon klassikko. Etenkin ne viimeiset kymmenen minuuttia tajuttoman tylsää peliä. Mutta pääasia on, että nro. 19 tuli! Edelleen toiveissa on, että ensi viikonlopun merkityksettömässä pelissä Blackpool ottaisi voiton, toivoisin niiden säilyvän ja tasapelikään tuskin riittää, jos ei sitten Birmingham häviä molempia jäljellä olevia pelejä riittävän suurinumeroisesti. Todella harmillista, että Wolves meni ja voitti Sunderlandin, nythän Blackpool olisi mennyt tämän päivän voitolla niistä ohi jos olisivat pelanneet tasan tai hävinneet. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
HaloOfFlies 14.05.2011 17:30:09 (muokattu 14.05.2011 21:12:44) | |
---|
MAHTAVAA! Tuntuu kyllä taas kerran aivan upealta, ei näihin mestaruuksiin koskaan kyllästy! Kiitos Van Der Sar! Sinulla on ikuinen paikka United-fanien sydämessä, ne kaikki elämykset mitä tarjosit eivät unohdu! Kiitos United! Tätä lisää! Nyt vielä se Mestareiden liigan voitto kruunuksi upealle kaudelle. History has been made! It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 14.05.2011 17:31:54 | |
---|
kozmik: Itse peli ei kyllä tosiaan ollut mikään kuolematon klassikko. Etenkin ne viimeiset kymmenen minuuttia tajuttoman tylsää peliä. Oli kyllä melkosta siirtelyä. Vaan eipä tuota ollut vaikea arvata, kun tuo 1-1 -tilanne sopi molemmille aivan mainiosti. Kumpikin tarvitsi yhden pisteen, United mestaruuteen ja Blackburn varmaan säilymiseen. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 14.05.2011 17:34:44 (muokattu 14.05.2011 17:42:28) | |
---|
djKaaos: sikki nyt nyt! :D Elä kehtoo! Tää on ihan kaikkien palsta! Mutta jos ei muilla oo mitään sanottavaa, niin olkoon Manu-fanit edes äänessä. Jeh, näinhän se on. Onkohan täällä muuten sattumalta näinä paljon manu-faneja, vai oisko teitä yleisesti Suomessa sitten pirusti? Onnittelut jengille mestaruudesta. Tasaisuudella noi kannut voitetaan, niin taas. carlos: mmitä yrittää sanoa? Sitähän tuossa tosiaan vaan osoittelin, että olipa huvittava heitto just täällä. Siis että unohdetaas muut jengit hetkeks ja puhutaas Manusta :D Eikö muka ole? Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |