Stain 13.11.2009 10:25:04 (muokattu 13.11.2009 10:25:26) | |
---|
no nuo activiat. jotkut vielä ostavat niitä, huh. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
reverend 13.11.2009 12:05:34 | |
---|
Tällä hetkellä kaksi paskinta ovat Paula-vanukas-räppimainos sekä wc-raikastin-mainos, jossa lapsi haluaa mennä isolle hädälle Kallen vessaan kun kotona ei ole raikastinta. Molemmat mainokset ovat toki päälle puhuttuja. |
embe 15.11.2009 13:20:57 | |
---|
Stain: no nuo activiat. jotkut vielä ostavat niitä, huh. Parasta on, että se yksi salkkari-ämmä, Panun nuorikkovaimo, puhuu jollain suomalaisten murteiden yhteensulautumalla siinä yhdessä Activia-pätkässä. Kaikki tietää, että se on salkkareista ja ettei se oikeasti puhu noin. Ei ole ihan kaduntallaajan mielipide tuo. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
laakeri 15.11.2009 15:09:36 | |
---|
embe: . Kaikki tietää, että se on salkkareista ja ettei se oikeasti puhu noin. Ei se välttämättä salkkareissa puhu omalla murteellaan. |
DirtyFingers 15.11.2009 17:32:23 | |
---|
laakeri: Ei se välttämättä salkkareissa puhu omalla murteellaan. Hoho. E##! Watch Out, We're Mad |
laakeri 15.11.2009 19:03:21 (muokattu 15.11.2009 19:05:19) | |
---|
tabber: Hoho. E##! Jenkeissä on ainakin tavallista, että näyttelijät eivät käytä omaa aksenttiaan. Suomessakin voi olla hankala saada roolia, jos on kovin korviinpistävä aksentti. En ole nähnyt mainosta, enkä katso salkkareita, joten en tiedä millainen aksentti näyttelijällä on. |
DirtyFingers 15.11.2009 19:22:04 (muokattu 15.11.2009 19:22:13) | |
---|
laakeri: Jenkeissä on ainakin tavallista, että näyttelijät eivät käytä omaa aksenttiaan. Suomessakin voi olla hankala saada roolia, jos on kovin korviinpistävä aksentti. En ole nähnyt mainosta, enkä katso salkkareita, joten en tiedä millainen aksentti näyttelijällä on. Joo joo. Hain tässä vähän eri asiaa, mutta ei siitä sen enempää... Watch Out, We're Mad |
Keppis 15.11.2009 20:00:28 | |
---|
embe: Parasta on, että se yksi salkkari-ämmä, Panun nuorikkovaimo, puhuu jollain suomalaisten murteiden yhteensulautumalla siinä yhdessä Activia-pätkässä. Kaikki tietää, että se on salkkareista ja ettei se oikeasti puhu noin. Ei ole ihan kaduntallaajan mielipide tuo. Siis mitä vittua näyttelijä mainoksessa!? Mitä nuorempana kuolet, sitä hienompi ihminen olit. |
kaljataiteilija 15.11.2009 20:01:27 | |
---|
Mäkkärin mainokset vituttaa. |
embe 15.11.2009 21:44:34 | |
---|
Keppis: Siis mitä vittua näyttelijä mainoksessa!? :D Joo, siis mun pointtina oli se, että jos noihin Activia-mainoksiin haetaan uskottavuutta sillä, että haastateltavina olisi aivan tavallisia ihmisiä, jotka käyttävät tuotetta, niin paha moka laittaa noinkin tunnistettava julkkis mainokseen kehumaan jogurttia. Kyllä minä ainakin luotan mainokseen enemmän, jos siinä on henkilö, joka voi rehellisesti kehua käyttäneensä tuotetta ja että tuotteesta on ollut hänelle hyötyä. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
elbowski 18.11.2009 17:08:24 | |
---|
Tällä hetkellä aivan uskomatonta vitutusta ja raivoa aiheuttaa toi Soneran Posse-mainos. Toinen, oikeastaan vielä pahempi on Otto Virtanen-mainos kamalan kappaleensa kanssa. Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second. |
päänahka 21.11.2009 10:30:37 | |
---|
Activia. "Ihana tuote. Se on pieni hinta siitä että maha toimii." ??? Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
Minushuman 21.11.2009 11:28:09 | |
---|
Activia ja paska lentää. Toi Posse juttu tulee ihan liian usein, ihan liian monella kanavalla. Ei edes Discoverylle pääse pakoo. "Joo mä näyttelen lässyn lässyn"- vittu, että kiinnostaa yhtään. Vaihdan kanavaa samantien. Perkele joku roti tohon mainostus ulostukseen! "I have come here to chew bubblegum and kick ass... and I'm all out of bubblegum..." - "Man's got to know his limitations." |
Pomeranssi 21.11.2009 11:53:27 | |
---|
Juum. |
Bugi 21.11.2009 12:04:52 | |
---|
Nämä canal + mainokset vai mitä ne ovat. Kaveri tulee ihmisten taloon ja menee huoneeseen mikä on täynnä lätkätavaraa ja kuumeisena miettii mistä huoneen omistaja pitää. Lopulta kaveri sen keksii ja telkkarista tulee lätkää. |
DJKaaos 21.11.2009 12:34:34 | |
---|
Bugi: Nämä canal + mainokset vai mitä ne ovat. Kaveri tulee ihmisten taloon ja menee huoneeseen mikä on täynnä lätkätavaraa ja kuumeisena miettii mistä huoneen omistaja pitää. Lopulta kaveri sen keksii ja telkkarista tulee lätkää. PlusTV -pakettia taitaa mainostaa. Minä olen minä. |
M4ss3 m/ 21.11.2009 13:17:36 | |
---|
Bugi: Nämä canal + mainokset vai mitä ne ovat. Kaveri tulee ihmisten taloon ja menee huoneeseen mikä on täynnä lätkätavaraa ja kuumeisena miettii mistä huoneen omistaja pitää. Lopulta kaveri sen keksii ja telkkarista tulee lätkää. Tuo on ihan paska tuo, mutta se missä se menee sen leffa-addiktin luokse niin se on ihan v*tun hyvä. :D [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
Pluto 21.11.2009 13:21:40 | |
---|
Sampo-Pankin mainoshan on ihan loistava kaikessa tarkoituksellisessa kömpelyydessään. Ahaa - Nyt säästän rahaa! Dillon, you son of a bitch! |
DJKaaos 21.11.2009 13:41:40 | |
---|
Pluto: Sampo-Pankin mainoshan on ihan loistava kaikessa tarkoituksellisessa kömpelyydessään. Ahaa - Nyt säästän rahaa! Mun mielestä se on kans hyvä. Helvetin typerä se on ja silleen, mutta ylittää juuri sen rajan, että kun on tarpeeksi huono ja kömpelö, niin se muuttuu hyväksi. Minä olen minä. |
Mikko_-Procyon- 23.11.2009 00:49:25 | |
---|
Aivan kuten Sotkan "Jippo-pyörä" mainos? Se muuten löyty youtubesta. Piti katsoa monta kertaa putkeen. Siihen ei vain voi kyllästyä. Silver dollar forger |