BondakeBunny 13.12.2009 17:07:44 | |
---|
Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat. |
Kimmo72 13.12.2009 20:35:39 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Zed 31.12.2014 09:09:35 | |
---|
Kuten olen toisaalla mehustellutkin, olen vääntänyt aikamatkaa kesään 1994 pelaillen vanhoja suosikkipelejäni, sekä kunnostellen ja testaillen toista nelikasikutostani. Menneinä viikkoina olen läpäissyt seuraavat pelit: Simon the Sorcerer 1 & 2 Alone in the Dark 1 & 2 Blackthorne Day of the Tentacle Sam & Max Hit The Road Full Throttle Leisure Suit Larry 1 (VGA) & 5 Shadow of the Comet Mortal Kombat One Must Fall (tavalliset yksinpelit sekä tournament-moodi vaikeimmalla tasolla) Tällä hetkellä on menossa The Legend of Kyrandia, Gabriel Knight: Sins of the Fathers sekä Under a Killing Moon. Lisäksi on mätetty ennätystuloksia Pinball Fantasiesissa sekä Psycho Pinballissa. Tasohyppely- ja strategiaosastot ovat edessä kunhan seikkailupelit on hoidettu alta. Helvetinmoisia pelejä nämä tuolloiset seikkailut, ja on hienoa huomata ettei kyse ole pelkästään ajankultaamista muistoista. Käsin piirretyt taustat, hienot musiikit ja pelien tarinat hahmoineen kertovat siitä, millä henkilökohtaisella antaumuksella tekijätiimit peleihinsä panostivat. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
juuso a 31.12.2014 13:14:42 | |
---|
Serkun kanssa pelattiin pentuna kaksi kesälomaa Bubble Bobblea kaksinpelinä. Oltiin lopulta niin hyviä tiimityössä, että saatiin se lopulta läpi. Muistaakseni serkulta loppui vielä krediitit siinä ihan viimeisessä kohdassa, missä piti pistää se iso örkki kuplaan, mutta jotenkin sain sen itse sitten hoideltua.:D "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
daredevil 31.12.2014 15:26:15 | |
---|
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen |
Bongowing 31.12.2014 15:55:58 (muokattu 31.12.2014 15:58:38) | |
---|
But where the heck is magenta? |
jyrivaan 31.12.2014 16:30:24 | |
---|
Näitä olisi itsellä vaikka muille jakaa. Commodorelle erityismaininnan ansaitsevat nämä suomipelit kuten Uuno Turhapuro ja Painterboy. Itse näitä tullut hakattua jos ei ihan kirjaimellisesti kuitenkaan. :) Pleikkarille täytyy kyllä mainita Resident evil 1. Tämä peli sai aikoinaan minut ostamaan ykköspleikkarin. Siitäkin syystä pelillä on suuri merkitys elämässäni. Seuraava isompi hittipeli pleikkarille olikin sitten kyseisen pelin kakkososa. Kavereiden keskuudessa olikin sitten kesän 1998 hittipeli. Merkittävä kesä oli muutenkin kahdesta syystä. Pääsin ripille ja ostin Resident evil kakkosen. :) |
Skebameizi 02.01.2015 13:13:06 | |
---|
jyrivaan: Pleikkarille täytyy kyllä mainita Resident evil 1. Tämä peli sai aikoinaan minut ostamaan ykköspleikkarin. Siitäkin syystä pelillä on suuri merkitys elämässäni. Seuraava isompi hittipeli pleikkarille olikin sitten kyseisen pelin kakkososa. Kavereiden keskuudessa olikin sitten kesän 1998 hittipeli. Merkittävä kesä oli muutenkin kahdesta syystä. Pääsin ripille ja ostin Resident evil kakkosen. :) Kyllä! Director's Cutia odoteltiin kuin kuuta nousevaa kun mukana tuli RE2 demo. Voi veljet noita hakattiin paljon. RE3 ei sitten ollutkaan enää vastaavanlainen tapaus, ei tainnut kaveripiiristä juuri keltään löytyä sitä. Itsekin pelasin sen läpi vasta vähän myöhemmin. |
Ali 02.01.2015 20:26:45 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
pehko 02.01.2015 20:47:48 | |
---|
Snake Rattle 'N' Roll North & South ja sitten tällä saan varmaan kaikkien vihat niskaani mutta Iron Sword II: Wizards And Warriors. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
masterhat 03.01.2015 11:51:30 | |
---|
north & southin muistan kanssa, joskus amiga500:lla taidettu pelata :) omia suosikkeja on master of magic ja fantasy general, dos boxilla pelaa hienosti! fanstasy generalissa ehkä kaikkien aikojen paras soundtrack, mitä missään pelissä https://www.youtube.com/watch?v=rlH5iOWh1HI#t=416 tunnettu kappale let all mortal flesh keep silence löytyy myös tuolta! ihan huikea soundtrack vuoden 1996 pelissä! |
ekikoo 03.01.2015 13:55:00 | |
---|
Nintendolla noita on nyt niin paljon niin ei jaksa mainita, mutta kaverin omistama MGS ps1llä oli suht epic. Sen mukana tullut Silent Hillin demo sai kaverin hankkimaan senkin, ja tämä oli RE2n lisäksi jälleen osoitus miksi ikärajat on olemassa, kun ne sai eräänlaisia efektejä pennuissa aikaan. I would if I could...! Bitch! |
jyrivaan 04.01.2015 21:45:57 | |
---|
Skebameizi: Kyllä! Director's Cutia odoteltiin kuin kuuta nousevaa kun mukana tuli RE2 demo. Voi veljet noita hakattiin paljon. RE3 ei sitten ollutkaan enää vastaavanlainen tapaus, ei tainnut kaveripiiristä juuri keltään löytyä sitä. Itsekin pelasin sen läpi vasta vähän myöhemmin. Kolmosesta voin sanoa samoin. Kyllä sitäkin tosin odotin ja silloin kun ilmestyi niin en kuitenkaan heti ostanut. Vuosi tuon jälkeen puhuin kavereille, että jos ostais Resident evil 3:sen niin kaveri vaan, että ei kannata kun se on mulla ja se on päivässä läpi pelattu. Alettiin sitten pelaamaan ja niin kävi, että läpäistiin peli kolmessa tunnissa. Jäi sitten peli ostamatta. Ei sillä, että olisi huono ollut, mutta ei enää sytyttänyt kun noin nopeaan läpi pelattiin. |
janik 04.01.2015 23:55:52 | |
---|
Hoho, tuli tota RE3:sta joskus aika paljon tahkottua, hardilla toisella yrityksellä läpi:) toki on pelattu sarjan muitakin osia melkosesti. |
haunted 05.01.2015 11:28:38 | |
---|
Tuli lämmin olo kun luin ketjun läpi eilen illalla :D Omia suhteellisen klassiseksi muodostuneita pelejä 64lla: - Head Over Heels, tajuton huoneseikkailu, jota ei menty läpi vaikka pisimmät yksittäiset pelit taisi vuorokauden kestää. - David's Midnight Magic, paras flipperi c64lla. - Winter Games, Summer Games & California Games etc, oikeeta, fyysistä urheilua. - Monty on the Run - Wizball - miljoona muuta Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Zed 05.01.2015 11:37:41 (muokattu 05.01.2015 11:39:35) | |
---|
haunted: - Monty on the Run Etenkin musiikki jäi tästä mieleen. Hieman risoi se, valitessa väärät tavarat mukaan ei peliä voinut läpäistä. Aiheutti penskana päänvaivaa. Tällaiset jututhan olivat kuitenkin tyypillisiä tuohon aikaan, ja myöhemmin Sierran seikkailupeleissä, jotka Lucasin tuotoksiin verrattuna ovat suurelta osin paskoja. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
daredevil 05.01.2015 13:11:16 | |
---|
haunted 05.01.2015 13:16:19 | |
---|
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
daredevil 05.01.2015 17:20:02 | |
---|
janik 05.01.2015 17:48:57 | |
---|
Muistaako joku tämmöstä c64 peliä, oli muistaakseni jonkinlainen sokkelotyylinen, eli paljon ovia. Sivustapäin kuvattu ja mielestäni ne ovet oli sellaisia köynnöskasveja. Nimi on ihan kielenpäällä, mut ei vaan muista. |