Stormcow 08.09.2012 21:09:22 | |
---|
että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
sub zero 12.09.2012 16:37:35 | |
---|
|
Ed_Guy 10.11.2012 13:49:53 | |
---|
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Meadow 10.11.2012 14:20:13 | |
---|
|
Jazkaa 10.11.2012 17:59:43 | |
---|
Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
Milkop 10.11.2012 18:13:37 | |
---|
Jazkaa: Mitkäköhän noiden Mnet tunnarit on? Ed_Guy ja Stormcow. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
ukko idänmies 10.11.2012 19:45:27 | |
---|
Ei elämästä enää edes juovu. |
Kampela77 10.11.2012 19:49:09 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Meadow 10.11.2012 19:57:38 | |
---|
|
Stormcow 24.04.2013 01:18:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 164 päivää vanhaan aiheeseen! Luv and tolrate Mites mnetin poni-ihmisille toimi season 3? Magic duel oli imo ehkä kovimpia jaksoja koskaan.. että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
Alpha 24.04.2013 03:01:53 | |
---|
Minun puolestani nuo kaverit voivat kävellä järveen. Ei tuo ole miesten hommaa. |
Marlowe 24.04.2013 07:20:19 | |
---|
Alpha: Minun puolestani nuo kaverit voivat kävellä järveen. Ei tuo ole miesten hommaa. Olen aina ollut kiinnostunut sukupuolirooleihin liittyvistä kysymyksistä ja siihen, mikä katsotaan "miehekkääksi" harrastamiseksi ja millä perustein. Ketjun seuraaminen onkin ollut kaikkein hedelmällisintä ja hauskinta juuri näiden viestien takia, ottamatta yhtään kantaa siihen miten vakavissaan ponikommentit on kirjoitettu tai miten mielekästä touhu on. Se on aina yhtä hienoa, kun joku toinen "mies" on siinä asemassa että voi kertoa toiselle "miehelle" mitä "miehen" pitäisi tehdä. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Milkop 24.04.2013 11:48:32 | |
---|
Marlowe: Se on aina yhtä hienoa, kun joku toinen "mies" on siinä asemassa että voi kertoa toiselle "miehelle" mitä "miehen" pitäisi tehdä. Kyllä. Tämä on hienoa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
elon arska 24.04.2013 11:53:03 | |
---|
Marlowe: Se on aina yhtä hienoa, kun joku toinen "mies" on siinä asemassa että voi kertoa toiselle "miehelle" mitä "miehen" pitäisi tehdä. Sanoisit itekin, jos oisit jutellu Jimmy Kimmelin kanssa. |
Jeszse 24.04.2013 12:10:29 | |
---|
elon arska: Sanoisit itekin, jos oisit jutellu Jimmy Kimmelin kanssa. Fallonin.   |
elon arska 24.04.2013 12:29:45 | |
---|
Jeszse: Fallonin. Sori, menee nää julkimot sekaisin kun niin monen kans tuol Omegles tulee nykyisiä juteltua. |
Marlowe 24.04.2013 13:57:10 | |
---|
Tupuna: Minä olen nainen, ja minusta hurahtaminen melkein mihin tahansa on aikuisella ihmisellä hyvin erikoista. Fanittaminen kuuluu nuoruusikään ja lapsuuteen. Ihan samaan kastiin menevät My Little Ponyjen kanssa starwarsit ja muut pelleilyt. Kyllä mua joskus opiskeluaikoina pikkuisen nauratti, kun opiskelupiireissä aikuiset miehet maalailivat roolipelifiguureita ja pehmomiekkailivat yo-kylän pihalla haarniskannäköiset päällään. No, kukin tavallaan mutta silti eisss. Lähinnä tämäntapainen asenne pikkuisen naurattaa. Se on vissiin niin, että kaikesta pitäisi tykätä aikuisiällä hiljaa ja mieluummin vielä peiton alla, eikä nyt jumaliste ainakaan mitään roolipelifiguureita saa maalata. Vai olisiko niin, että jokainen harrastaa sitä mitä tykkää, kohdistuipa se hurahtaminen sitten soittamiseen, lemmikkieläimiin, lenkkeilyyn, edellämainittuihin roolipeleihin tai vaikka sitten poneihin. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Funkånaut 24.04.2013 14:19:25 | |
---|
Marlowe: Lähinnä tämäntapainen asenne pikkuisen naurattaa. Se on vissiin niin, että kaikesta pitäisi tykätä aikuisiällä hiljaa ja mieluummin vielä peiton alla, eikä nyt jumaliste ainakaan mitään roolipelifiguureita saa maalata. Tietenkin. Ei Maailman Aikuisimmat Ihmiset voi harrastaa tai tykätä mistään, mikä voi herättää muissa tunteita. Ei ole aigha witsin-muriasule cun pite ruckoileman, työte tecemen, wina iuoman
ia nais-inimesi paneman - Mikael Agricola
Kuuntelen tämmöistä |
Rotuvaari 24.04.2013 14:23:15 | |
---|
Marlowe: Lähinnä tämäntapainen asenne pikkuisen naurattaa. Se on vissiin niin, että kaikesta pitäisi tykätä aikuisiällä hiljaa ja mieluummin vielä peiton alla, eikä nyt jumaliste ainakaan mitään roolipelifiguureita saa maalata. Vai olisiko niin, että jokainen harrastaa sitä mitä tykkää, kohdistuipa se hurahtaminen sitten soittamiseen, lemmikkieläimiin, lenkkeilyyn, edellämainittuihin roolipeleihin tai vaikka sitten poneihin. Plyssää, tätä asennetta olen ihmetellyt ihmisissä. Että eletään naurettavan pieni aika ihmiselämää eikä voida toteuttaa itseään vain koska joku sanoo miten pitää elää ja olla. Kyllähän ihmiset ovat kautta aikojen hurahtaneet milloin mihinkin. Luovat ihmiset hurahtavat helposti taiteisiin, jolloin voi syntyä vaikka minkälaisia mestariteoksia. Onhan nyt täysin järjetöntä aloittelevan taiteilijan maalata kuukausia, jopa vuosia jotain öljyvärimaalausta, mutta jos joltain van Goghilta oltasiin kysytty... Tai istua Hendixin tapaan studiossa hiomassa kitarasooloa ikuisuuksia. Taide on tietty yleisesti hyväksytty hurahtamissuuntaus. Moni hurahtaa keräilyesineisiin, kuka mihinkin. Uskonnot tulevat myös mieleen, mutta niillä voi olla sitten jo vakavampia varjopuolia kuin vaikka pullonkorkkien keräämisellä, mikä voi tietty taas viitata alkoholismiin jne. Ymmärrän sen, että teini-ikäiset häpeävät vanhempiaa, etenkin jos nämä käyttäytyvät eri tavalla kuin muiden pidättyväisemmät, aikuismaisemmat vanhemmat. Aikuisten ihmisen kohdalla tuota en oikein ymmärrä. Itse en oikein jaksa hurahtaa enää mihinkään, vaikka en ole kuin hädin tuskin kolkuttelemassa myöhäisnuoruutta. Sitä se opittu muka-arvokkuuden taakka teettää. Ehkä siitä joskus pääsee eroon. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
Feline 24.04.2013 15:07:08 (muokattu 24.04.2013 15:16:19) | |
---|
Naurettavaa. Kyllä sitä viimeistään 25 vuotiaana pitää kalkkeutua asialliseksi aikuiseksi. Erityisesti naisilla vaatetuksen, hiustyylin, meikkauksen ja harrastusten tulee olla iän mukaiset. Miehillä sallittaneen poikkeukset edellä mainituista mikäli sattuu olemaan kuuluisa muusikko. |