Metal God 23.09.2011 22:09:52 | |
---|
Metal God: Laitoin joukkueen pystyyn kun en haulla löytänyt. muusikoiden net on nimi ja alusta on XBox360 ja kaikki persemylkyt liittyy sinne just NYT saatana. ja EASHL on ehkä parasta hupia pitkästä aikaa. oho, oon kännissä tehnyt tällasen :--D Mainostetaan vielä Pelaajat-huoneessa niin saadaan pelejä pystyyn. Itse hakkaan hyökkääjänä sniperilla lemieux pakin kanssa, ja puolustuksessa 2-way pakin kanssa. Maalivahtia en oo koskaan kokeillukkaan enkä kokeile... Mister Universe |
Rhesus 14.11.2011 17:14:11 | |
---|
Muutama sata verkkopeliä tota NHL12 takana, ja hyvä maku vielä suussa. 86% maaleista tulee hyökkäyksestä joilla haetaan maalinkulmalta se vapaa kaveri ja kiekko maaliin. Tuollainen maali vituttaa aina, mutta eipä kai passaa valittaa koska omissa käsissä se on jos ei vapaata ukkoa osaa puolustaa pelistä pois. Hyvä peli tää on vieläkin. |
Rhesus 05.05.2012 20:35:42 | |
---|
Miten paljon mnetin porukka pelaa NHL -pelisarjoja? |
novo 05.05.2012 21:19:45 | |
---|
Rhesus: Miten paljon mnetin porukka pelaa NHL -pelisarjoja? En oo netissä pelannu varmaan pariin vuoteen, mutta Be a pro on ollu hetkittäin kovassakin kulutuksessa. Oon tainnu pelata parhaimmillaan kuus kautta putkeen. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
doom crew 05.05.2012 22:31:42 | |
---|
Rhesus: Miten paljon mnetin porukka pelaa NHL -pelisarjoja? Netissä en pelaa juuri ollenkaan, mut kyllä viikossa vähintään yks ilta pelaillaan frendien kanssa. Parasta viihdettä ottaa olutta ja pelata änäriä. Be a prota tulee sit yksin pelailtua aika paljon. Kyllä tuota NHL 12 vielä jaksaa pelailla, mut kyllä sitä 13 odotan jo kädet syyhyten. Paras lisäys olis jos be a pron vois aloittaa Sm liigasta. Last night I went to bed with a buzz,
I dreamed I was drinking I woke up and I was,
I'll be a drunk redneck until the day I'm dead,
I drink beer with my breakfast and before I go to bed |
jp8000 06.05.2012 07:18:49 (muokattu 06.05.2012 07:19:24) | |
---|
Netissä peluu on jääny kokonaan kun olen niin huono siinä, enkä pelaa oikeastaan sarjan pelejä enää ollenkaan, kun yksin se on tylsää. Kaverin kanssa pelattiin vielä kympin aikaan monia pelejä samalla puolella, mutta 11:n tullessa pelit päättyivät kuin seinään. "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Jormaz 06.05.2012 08:34:12 | |
---|
Kaverin kanssa pelailtu livessä NHL12 mutta vituttaa kun pienimunaiset nörtit poistuu pelistä muutama sekunti ennen matsin loppumista kun eivät kestä tappiota. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tigerstedt 06.05.2012 08:37:17 | |
---|
Jormaz: Kaverin kanssa pelailtu livessä NHL12 mutta vituttaa kun pienimunaiset nörtit poistuu pelistä muutama sekunti ennen matsin loppumista kun eivät kestä tappiota. Aika samat fiilarit itelläkin. Jenkkejä ja kanukkeja vastaan on vähän nihkee pelata, ellei ole ite hostina. Muutamat glitchit vituttaa, kuten esimerkiksi aivan liian helposti etukulman avaavat molarit. Toivottavasti näistäkin jonain päivänä päästäis eroon. Hyvä peli kuitenkin, puutteistaan huolimatta. |
Rattata 06.05.2012 10:28:17 | |
---|
Entäs sitten molareitten ottamat jäähyt maalin takana? Perkele, voiko typerämpää bugia olla. Tai sitten se, ettei pelaajat osaa lämätä maalin takana vaan huitasevat ohi. Noihin tosin on jo tottunut, mutta toi molarin ottama jäähy ketuttaa, siihen kun ei ite voi vaikuttaa. |
Rhesus 06.05.2012 10:32:47 | |
---|
Millä tasolla jätkät on nettipeleissä. Itse n. 40 luokkaa ja mua vituttaa kun vastustajat ovat liian taitavia. En ole muistaakseni kuin kerran tässä pelissä saanut itselleni murskavoiton, kaikki muut yhden maalin voittoja varmaan. |
Tigerstedt 06.05.2012 12:27:40 | |
---|
Rhesus: Millä tasolla jätkät on nettipeleissä. Itse n. 40 luokkaa ja mua vituttaa kun vastustajat ovat liian taitavia. En ole muistaakseni kuin kerran tässä pelissä saanut itselleni murskavoiton, kaikki muut yhden maalin voittoja varmaan. 57, aika harvoin tulee tosiaan murskavoittoja. Yleensä 3-0 tilanteessa vastustaja poistuu :D Vittumaista pokecheck-rämpytystä harrastaa suurin osa noista top 100 ukoista, ainakin ne joita vastaan olen ite pelaillu. Ei mitenkään luovia vastustajia, tekevät vaan varmoja maaleja. Ite kyllä arvostan hyvää peliä pelkän voittamisen edelle. |
Rhesus 06.05.2012 13:01:11 | |
---|
Tigerstedt: 57, aika harvoin tulee tosiaan murskavoittoja. Yleensä 3-0 tilanteessa vastustaja poistuu :D Vittumaista pokecheck-rämpytystä harrastaa suurin osa noista top 100 ukoista, ainakin ne joita vastaan olen ite pelaillu. Ei mitenkään luovia vastustajia, tekevät vaan varmoja maaleja. Ite kyllä arvostan hyvää peliä pelkän voittamisen edelle. Joo, pokecheck on ärsyttävää. Jos pitää kiekkoa 2 sekuntia niin se on jo poissa, mutta toisaalta, tällöin tulee syöteltyä ns. vitusti ja silloin aukeaa ne maalipaikat. Porukka tosiaan lopettaa pelit liian nopeasti. Varmoja maaleja tulee väkisinkin, mutta ekan erän jälkeen on jo oppinut vastustajan pelityylin. Suurinosa on näitä one trick pony porukkaa. Monesti mä kyllä muistutan pelin jälkeen että kaveri ei osaa tehdä kuin haistavittumaaleja :) |
doom crew 06.05.2012 13:21:26 | |
---|
Mua tossa änäri 12 ärsyttää suunnattomasti se ku välillä kun pidät kiekkoa hallussa niin huomaan et oma äijä seisoo paitsio alueella eikä liiku mihinkään. Siinä nyt ei voi muuta tehä ku luopua kiekosta ja sekös ottaa päähän. Tai sit ottaa se paitsio mut ei sekään kauheen järkevältä tunnu. Last night I went to bed with a buzz,
I dreamed I was drinking I woke up and I was,
I'll be a drunk redneck until the day I'm dead,
I drink beer with my breakfast and before I go to bed |