Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 511 12 13 14 1598 99 100 101 102
Bonham
09.10.2008 10:06:23
toivotaan vaan että tää ei meinaa siirtymistä tähän jenkkilän "sinun pitää vakuuttaa kansa laulamalla kappaleesta yksi minuutti" -meininkiin mikä on mielestäni syvältä aanuksen uumenista.

Syvältä tai ei, noinhan se menee musabisneksessä muutenkin... jos nyt edes sen minuutin saa...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tiluttaja
09.10.2008 15:06:22
^Tuo olis kyllä niin perseiden perseestä.

Seuraava idols sitten YLEn kanaville ja vaikka samantyylinen systeemi kuin tenavatähdessä oli plus siihen edellisen idolsin finaalisysteemi, joka oli ihan hyvä. Tietysti alkuun jonkinlaiset alkukarsinnat, joissa näytetään vain parhaimmat laulajat ja loput saa käydä katsomassa ilmaiseksi netistä. Yksi juontaja riittää, eikä sitäkään tarvi esitellä minuutin välein. Kappaleet tottakai esitetään kokonaan vaikka olis yli 10 minuuttinen progebiisi, aikaahan riittää kun ei näytetä juontaja/tuomari paskaa koko ajan.

Siis oikeesti, ei tässä nykyisessä systeemissä olen kyllä paljoakaan jätkeä. Ei tuosta saa mitään selvää kun ei tiedä kuka siellä nyt on jatkossa ja mitä oikein tapahtuu seuraavaksi ja poukkoillaan miten sattuu. Jokin ennaltamäärätty kaava, miten edetään ja miten niitä tiputetaan, olis hyvä tehdä ihan alussa katsojallekin selväksi. Tietysti tässä yritetään tehdä jotain suurta viihdettä ja draamaa, mutta siinäpä yrittävät.
JPQ
09.10.2008 15:37:44

Syvältä tai ei, noinhan se menee musabisneksessä muutenkin... jos nyt edes sen minuutin saa...

Käsittääkseni noin 30sekunttia per biisi ja biisejä kolme siis promoon eli 30 ekaa sekunttia biisin alusta merkkaa. ps. näin mulle joku joskus mielestäni valisti.
Bluesmies
09.10.2008 15:53:32
Tässä seurataan näemmä tänä vuonna American Idolin kaavaa. Siellähän se top 12 valitaan tuomarien toimesta ja sen jälkeen astuu yleisö mukaan kuvaan. Toki tuolla Jenkeissä tuomaristo on hieman asiantuntevampaa kuin täällä Suomessa...

Itse asiassa Jenkeissä on top-20, joka valitaan tuomareiden toimin ja tästä eteenpäin valitsee katsojat.
Bluesmies
09.10.2008 15:55:06
Käsittääkseni noin 30sekunttia per biisi ja biisejä kolme siis promoon eli 30 ekaa sekunttia biisin alusta merkkaa. ps. näin mulle joku joskus mielestäni valisti.

Tosta sun kirjottamisesta ei tajua hevosen vittua!
bedlam
09.10.2008 17:20:10

Tosta sun kirjottamisesta ei tajua hevosen vittua!

JPQ tarkoitti varmaan että 30 sekunnissa promolla tärkeintä on biisin kolmen heikki holmen merkkaa sekkaa rekkaa hekkaa mekkaa.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Bluesmies
09.10.2008 20:28:53
Vittu mitä paskaa. Näytetään puolet jaksosta jotain hemmetin ylinäytellyn tekohauskaa hyppimistä ja jumppaamista ja muuta pelleilyä ja ite laulamista näytetään yhteensä ehkä 21 sekuntia.

Vittu mikä sarja!
lasol
09.10.2008 20:31:17 (muokattu 09.10.2008 20:32:00)
Siis voi huh huh nyt kyllä...näytettiinkö 7:ltä eri hemmolta laulua 2s ja sit jotain ihan skeidaa....

e. onnenamuletti voi *****
ei siis, on siis
Bluesmies
09.10.2008 20:32:37 (muokattu 09.10.2008 20:36:58)
Jumalauta nyt jaetaan 20 min jotain saatanan onnenamuletteja. Voi herran perse. Eiköhän tää sarja ollu tässä.

Toi ruottalainen Ville alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaan ankarasti!
Sperm Donor
09.10.2008 20:46:11
Niin tai näin mutta noi pari kundi-rokkaria on ihan omassa kastissaan.
papitsu
09.10.2008 20:58:41
Mitähän vittua tuo Daniel tekee tuolla jatkossa. Ei todellakaan laulusuoritusten perusteella sinne kuuluisi. Hohhoijaa.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Chips
09.10.2008 21:02:46 (muokattu 09.10.2008 21:05:40)
Joo. Sinne tippu meikäläisen suosikki elikkä tämä Sipoolainen Kiia. Sen kolmen sekunnin pätkän mitä laulua näytettiin niin veti mun mielestä aivan loistavasti, heivatkaa se norsufantti vittuun sieltä röhkimästä.

Ja digiboksi lentää kohta seinään kun nämä normi kanavat (1,2,MTV3,Nelonen,Sub,Jim) pätkii päivittäin niin että menee nytkin extra ohi. Koitin vittu resetoida niin mlöö eikös ne hävinnyt listalta.
"Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.."
Deep Shadow
09.10.2008 21:03:15
Mitähän vittua tuo Daniel tekee tuolla jatkossa. Ei todellakaan laulusuoritusten perusteella sinne kuuluisi. Hohhoijaa.

Sopiva pärstä.

Ei hitto miten huono jakso oli taas. Meni jo vähän nurkkasilmällä seuraamiseks... Ehkä tää sitten semifinaaleistä lähtee käyntiin.
Leuka maassa kohti uusia murheita
JPQ
09.10.2008 21:04:13

Niin tai näin mutta noi pari kundi-rokkaria on ihan omassa kastissaan.

onko toinen se wallu? jos niin se mun suosikki. mutta asiaan miksi olen ketjussa mikä biisi oli se lopullisen kuvien avulla tehdyn valinnan taustalla tänään 9.10 ?
JPQ
09.10.2008 21:05:17

Vittu mitä paskaa. Näytetään puolet jaksosta jotain hemmetin ylinäytellyn tekohauskaa hyppimistä ja jumppaamista ja muuta pelleilyä ja ite laulamista näytetään yhteensä ehkä 21 sekuntia.

Vittu mikä sarja!

idolius muutakin kuin laulutaitoa tosin samaa mieltä silti että enempi laulua.
Toveri
09.10.2008 21:05:37

Mietteet: samat. Mut kai siinä on sitä potentzöölii sitten. Oli siellä ehkä muutama muukin semmonen vähän ihmettelyä aiheuttanut jatkoonmenijä. Mut ehkä ne on sitten jotain semmosia syöttejä. Niinku vaik Ari Koivunen viime vuonna, mut sittenpähän yleisö teki pikku jekun.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Sperm Donor
09.10.2008 21:10:13
onko toinen se wallu? jos niin se mun suosikki. mutta asiaan miksi olen ketjussa mikä biisi oli se lopullisen kuvien avulla tehdyn valinnan taustalla tänään 9.10 ?

Oisko ne ollut wellu ja kalle? Petekin on ok. Ja tää yks lehmä (kiharapää-ämmä)
äkkiä pois, kiitos.
valtse
09.10.2008 21:25:51
Yhyy, Annan olis sitte parempi päästä semifinaaleihin sillä Patricin äänellä. Muutenkin muutama oudohko valinta oli kyllä.
Life is a clay urn on the mantle.
Boozer
09.10.2008 21:29:34
ihme vöyhötystä ja kohkausta juontajilta. paska show
Tympee Huttunen
09.10.2008 21:30:16 (muokattu 09.10.2008 21:32:02)
Aika hurjaa, että se ruotsinsuomalainen(?) Ville putosi jatkosta. Vaikka mies kaikessa hilpeydessään oli kenties joidenkin mielestä hieman rasittava, oli hän laulajana kyllä todella hyvä. Ok, toki tuo Don Huonot-veto meni mönkään, mutta en juuri sitä Danielinkaan vetoa kehuisi. Muutenkin tuntui kohtuuttoman järjettömältä tuo karsintasysteemi, jossa laitetaan jokainen vetämään tuollainen biisi, jonka sävellaji voi tehdä (ja tekikin) toisille temput. Miehet taas pärjäsivät "yllättäen" aika hyvin tuon biisin kanssa, ja aika oudot nimet, kuten Koop, pääsivät jatkoon. Biisivalinta ei muutenkaan oikein edustanut minulle sellaista "hei-etsitään-hyvä-laulaja"-kategoriaa, mutta ehkä se olikin tarkoitus.

Olisi ollut hauskaa, jos kappaleena olisi Donkkareiden katalogista ollut ennemmin vaikka "Seireeni" :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)