Rattata 04.09.2006 10:24:32 | |
---|
Näin unta BB:stä viime yönä. Mika on oikeasti homo ja tuli ulos kaapista, Kaarlo vittuili asiasta minkä kerkes. ei hyvin mee. M.A.C.H.O. #11 |
stanleyclarke 04.09.2006 11:46:14 | |
---|
Totta :) Onhan se hieman etova fyysisesti, mutta kyllä se aina jonkun apinan voittaa. Miten määrittelet fyysisesti etovan? Et voi sietää tuon näköisiä ihmisiä, ja jos tuollainen tulee kadulla kadulla vastaan, katsot heti muualle? Tai lievemmin, et halua jatkuvasti katsella tuon näköisiä? Vai ajatteletko:"Tollasen kanssa mä en ainakaan menis sänkyyn." = etova.
|
Chrissie 04.09.2006 12:13:19 | |
---|
Miten määrittelet fyysisesti etovan? Et voi sietää tuon näköisiä ihmisiä, ja jos tuollainen tulee kadulla kadulla vastaan, katsot heti muualle? Tai lievemmin, et halua jatkuvasti katsella tuon näköisiä? Vai ajatteletko:"Tollasen kanssa mä en ainakaan menis sänkyyn." = etova. En halua jatkuvasti katsella. Enkä menisi sänkyyn edes paperipussi päässä :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Juugeli 04.09.2006 12:17:56 | |
---|
En halua jatkuvasti katsella. Enkä menisi sänkyyn edes paperipussi päässä :) Hohoh, tulipa mielikuva: Kari jörnii paperipussi päässään ja hihittää minkä puuskutukseltaan ehtii. I'll get me coat. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
NHR 04.09.2006 12:41:44 | |
---|
Mutta tällä systeemillä ääniä annetaan tuplasti enemmän Tohon mä en kyllä ihan heti usko, vaikka sitä ne on varmaan kyllä hakenu tolla plusmiinussysteemillä. Mut tuskinpa kaikki äänestäjät siltikään viittii antaa sekä plus- että miinusääniä. Joku innokkaampi taas saattaa varmaan lähettää useitakin ääniä, ei kai niitä vissiin mitenkään rajoitettu oo? Siis että samasta numerosta pystynee halutessaan lähettämään vaikka sata tekstiviestiä, jos vaan pörssi kestää. Vai tietääkö joku onko näin? Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Kimmo72 04.09.2006 13:17:51 | |
---|
Siis että samasta numerosta pystynee halutessaan lähettämään vaikka sata tekstiviestiä, jos vaan pörssi kestää. Vai tietääkö joku onko näin? Näin on. Saa äänestää niin monta kertaa kuin kehtaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
carnation 04.09.2006 13:22:30 | |
---|
Tohon mä en kyllä ihan heti usko, vaikka sitä ne on varmaan kyllä hakenu tolla plusmiinussysteemillä. Mut tuskinpa kaikki äänestäjät siltikään viittii antaa sekä plus- että miinusääniä. Joku innokkaampi taas saattaa varmaan lähettää useitakin ääniä, ei kai niitä vissiin mitenkään rajoitettu oo? Siis että samasta numerosta pystynee halutessaan lähettämään vaikka sata tekstiviestiä, jos vaan pörssi kestää. Vai tietääkö joku onko näin? Kyllähän tuossa voi äänestää niin paljon kuin lompakko kestää, ei ole rajoituksia. Joku voi sitten valittaa siitä että ne lopulliset prosentit eivät vastaa todellisuudessa henkilö X:ää diggaavien ihmisten määrää, ainoastaan sitä että kuinka paljon yksi ihminen on valmis pistämään ääniä omasta puhelimestaan. Silti mua ihmetyttää ne jotka syytävät mahdollisesti kymmeniä ellei satoja euroja noihin äänestyksiin, kun mulle se on lopuksi aivan sama kuka mulle itselleni tuntematon ihminen ne rahat saa. Itse en ainakaan noihin äänestyksiin lähde mukaan, vaan tyydyn katsomaan sivusta. Aluksi kyllä tuli mullakin samat ajatukset tuosta uudesta äänestyssysteemistä kuin monella muullakin, että on kehitetty tuo plusmiinussysteemi että ihmiset saadaan lähettämään kaksi kertaa enemmän viestejä. Voihan se olla niin, että jokaista kilpailijalle annettua plusääntä kohden äänestäjä lähettää miinusäänet sille toiselle. Itse kyllä olen sen aiemman ja yksinkertaisemman äänestyssysteemin kannalla. |
mie 04.09.2006 13:26:35 | |
---|
Tohon mä en kyllä ihan heti usko, vaikka sitä ne on varmaan kyllä hakenu tolla plusmiinussysteemillä. Olen melko varma että (ainakin lähes) jokaisella äänestyksiin osaa ottavalla katsojalla on sekä suosikkeja ja inhokkeja talossa. Ehkä liioittelin vähän; ei ne äänimäärät nyt ihan ehkä tuplaannu, mutta varmasti nousevat yli puolella. Mut tuskinpa kaikki äänestäjät siltikään viittii antaa sekä plus- että miinusääniä. Joku innokkaampi taas saattaa varmaan lähettää useitakin ääniä, ei kai niitä vissiin mitenkään rajoitettu oo? Siis että samasta numerosta pystynee halutessaan lähettämään vaikka sata tekstiviestiä, jos vaan pörssi kestää. Vai tietääkö joku onko näin? Varmaa tietoa ei ole, mutta jos jotain rajoituksia on olemassa, niin ne on sitten joku kuluttajansuojelulautakunta määritellyt, koska eihän Isolla veljellä ole mitään sitä vastaan, että jokainen suomalainen lähettäisi joka viikko kymmenen euron arvoista tekstiviestiä. Ei minulla ainakaan olisi. |
stanleyclarke 04.09.2006 14:50:42 | |
---|
Kuinkahan paljon ääniä annetaan ulkonäön perusteella. Teinipissikset varmaan antaneet Mikalle ne plusäänet, ku se o niin ihq. Teineille kun tollanen äänestäminen on ilmaista:) Henk.koht. olen tottunut Karin ulkoiseen olemukseen ja se alkaa vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Aluksi vähän epäilytti. |
CRETIN 04.09.2006 15:03:27 | |
---|
Ehkä olen outo tai liikun oudoissa piireissä, mutta en itse koe sarjaa mitenkään kiinnostavaksi enkä myöskään tunne ketään joka tuota katsoisi. "Kyllähän se on niin, että kitara kutsuu soittajaansa" - Naapuri |
carlos 04.09.2006 15:25:23 | |
---|
Parhaimmat tyypit tuolla vaikuttais olevan Hanne, Jenni, Mira, Tatu ja Kaarlo. Tarpeeks symppiksiä eikä mitään päällepäsmäreitä. Henrin ja Arin haluaisin tippuvan mahdollisimman pikaisesti - juuri tuollaiset henkilöt ärsyttävät minua. Manki on just hyvä tyyppi, älkää nyt suotta sitä dissatko :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
NHR 04.09.2006 15:59:10 | |
---|
Manki on just hyvä tyyppi, älkää nyt suotta sitä dissatko :) En mä ainakaan haluais tommosen kans koskaan samaan ryyppyporukkaan joutua, näytti meinaan olevan todella rasittava tapaus humalassa. Ja selvinpäin se taas ei vissiin juur muuta tee kun nukkuu, vai? Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
carnation 04.09.2006 16:53:36 | |
---|
|
Deep Shadow 04.09.2006 17:11:40 | |
---|
Viime vuonna oli kyllä jotenkin kivemmat kilpailijat... "Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..." |
NHR 04.09.2006 17:30:32 | |
---|
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Kimmo72 04.09.2006 19:19:51 (muokattu 04.09.2006 19:20:18) | |
---|
Viime vuonna oli kyllä jotenkin kivemmat kilpailijat... Niin oli. Nää vaan kiroilee ja rikkoo sääntöjä minkä kerkeää. Jotenkin se vanha porukka (Lintsi, Pernoo, Antti A, Timo ja Tiina) oli semmonen "Dream Team" joilla vaan huumori napsahti hyvin yhteen, eikä kokoajan tyhmiä alapäävitsejä. Voi sitä poikain joulukuusen pystytystäkin sinne pihalle. "-onks tää.. miten.. olikse.. eikse.. - Joo.. tai eiku.. mitä? meniks tää.. - Mihi.. nii tost.. tai siis.. ku eiku.. tai siis ku. no mitä.. tästä.." Voi niitä aikoja. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Veikko 04.09.2006 19:21:10 | |
---|
Olisi hyvä, jos jokaisesta kirosanasta lähtisi 10 euroa viikkokassasta. Loppuisi se liiallinen *itun käyttö. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Kimmo72 04.09.2006 19:23:12 | |
---|
Olisi hyvä, jos jokaisesta kirosanasta lähtisi 10 euroa viikkokassasta. Loppuisi se liiallinen *itun käyttö. Se olis kyllä asiallista. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Deep Shadow 04.09.2006 20:48:01 | |
---|
Olisi hyvä, jos jokaisesta kirosanasta lähtisi 10 euroa viikkokassasta. Loppuisi se liiallinen *itun käyttö. Eiks tuonne voi ehdottaa viikkotehtäviä? Tuo olisi hauska bonustehtävä. Kiroilulakko. "Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..." |
nikomati 04.09.2006 21:13:24 | |
---|
ihan normaaliin tapaan ne immeiset siellä kiroavat. ei yhtään enempää kuin "tosielämässä". ainakaan minua ei häiritse. koskaan ei voi olla liian gay |