Aihe: Kauhuelokuvat
1 2 3 4 511 12 13 14 1518 19 20 21 22
depe
16.09.2006 21:51:43
Meikää, aikamiestä, pelottaa vieläkin kauhuleffat. Valot pitää pistää päälle, jos yksin kattoo.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
elbowski
29.10.2006 16:59:32
Katoin eilen White Noisen. Alkupuoli oli ihan jeessiä, samaten alku loppupuolestakin, mutta lopetus pilasi elokuvan täysin. Eikä tuo nyt mikään erityisen pelottavakaan ollut. Ihan viihdyttävä se oli katsoa kuitenkin.

Arvosanaksi vaikka 7+
Nieby
29.10.2006 17:01:39 (muokattu 29.10.2006 17:01:53)
omistaakos kuinka moni täällä tuon "Kauhukoira"-DvD boxin? eijjuma mitä scheisseä lähes koko paketti.. katoin just eilen Cujon, jolle antaisin pisteitä n.5/10 ja nyt on menossa Naapurissa Kummittelee... säääh.
elbowski
29.10.2006 17:06:14
omistaakos kuinka moni täällä tuon "Kauhukoira"-DvD boxin? eijjuma mitä scheisseä lähes koko paketti.. katoin just eilen Cujon, jolle antaisin pisteitä n.5/10 ja nyt on menossa Naapurissa Kummittelee... säääh.

Cujohan on mitä loistavin kasarikauhuraina!

En kyllä oikein tajua. Nautin surkeidenkin kauhuelokuvien katselemisesta. Vaikka elokuva olisi kuinka Scream3-teinimössöseksikauhuleffa tahansa, niin silti sitä on hauskempi katsoa kuin jotain perustoimintaleffaa. Erityisesti kasariosasto on rautaa!
Bonesaw
29.10.2006 17:08:59

Osattaisiinko suositella jotain tosi pahoja tai antaa vihjeitä miten pääsisi leffatunnelmaan että tuntuisi edes jossain?
Puuttuuko kirjastotädit siihen jos kuusitoistavuotias lainaa K-18leffoja? Ajattelin vain kun k-leffat ei pelota enää sen iän täytettyä ja yli k-18kauhuja ei varmaan ole.

No toi ikärajamerkintä nyt ei ole mitenkään sidoksissa siihen leffan "kauheuteen". Joku k-18 megahorrorsplattermaturegorepätkä ei välttämättä ole millään tavalla pelottava,vaan lähinnä huvittava.

Puuttuuko kirjastotädit siihen jos kuusitoistavuotias lainaa K-18leffoja?

Kyl ainekin meilläpäin. Eivät antaneet lainata Goodfellasia,koska en ole vielä 15.
Kirk_Hammett
29.10.2006 20:33:15
viimene kauhuleffa minkä katoin taisi olla tuo psyko 3 mikä tuli telkkarista pari viikkoa sitten. hyvä leffa ja jotenkin manipuloivan pelottava.
You know it's sad but true...
Milkop
29.10.2006 20:51:51 (muokattu 29.10.2006 20:52:31)

Viimeinen kauhuksi laskettava pätkä oli "The Others". Ihan mukavaa psykologista horroria, josta pidän itse enemmän kuin "suolet ja aivot" -mätöstä. Suosittelen katsomaan jos ei joku vielä ole nähnyt.

http://www.imdb.com/title/tt0230600/
Tympee Huttunen
29.10.2006 21:06:01
Emily Rosen Riivaajan juuri katsoin. Ihan hyvä pätkä. Vähän tuli mieleen joku Oikeus ja Kohtuus + Manaaja. :) Elokuva perustui tositapahtumiin joissakin määrin. Kukaan ei kerro, miten paljon:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
elbowski
31.10.2006 10:19:52
Emily Rosen Riivaajan juuri katsoin. Ihan hyvä pätkä. Vähän tuli mieleen joku Oikeus ja Kohtuus + Manaaja. :) Elokuva perustui tositapahtumiin joissakin määrin. Kukaan ei kerro, miten paljon:)

Mäkin tsekkasin tän vähän aikaa sitten. Liian vähän sitä itse kauhua, ja liikaa oikeussalivääntöä.
Tympee Huttunen
31.10.2006 10:21:36
Mäkin tsekkasin tän vähän aikaa sitten. Liian vähän sitä itse kauhua, ja liikaa oikeussalivääntöä.

Totta joo. Silent Hill pitäisi seuraavaksi vuokrata.
Milkop
31.10.2006 10:45:23

Totta joo. Silent Hill pitäisi seuraavaksi vuokrata.

Tuon kävin leffassa katsomassa. Olihan se hyvin tehty ja niin päin pois, mutta ei se suuremmin jännittänyt. Tosin se loppukohtaus oli helkkarin hieno. Kouluarvosanana vaikkapa 7+.
KTULU
31.10.2006 15:51:08
Hellraiserista tulee remake. En kyllä tajua miksi...
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
Mechanizm
31.10.2006 16:17:39 (muokattu 31.10.2006 16:30:26)
Hellraiserista tulee remake. En kyllä tajua miksi...

Äijä tekee re-maken omasta leffastaan. Hohhoijaa, ei luulisi olevan rahat noin vähissä.
Olis tehny vaikka Cabal kirjastaan, mä tykkäsin siitä.
Naked but still stripping
Jeepster
31.10.2006 19:17:15
No toi ikärajamerkintä nyt ei ole mitenkään sidoksissa siihen leffan "kauheuteen". Joku k-18 megahorrorsplattermaturegorepätkä ei välttämättä ole millään tavalla pelottava,vaan lähinnä huvittava.

Kyl ainekin meilläpäin. Eivät antaneet lainata Goodfellasia,koska en ole vielä 15.

Joo, huomasin kun katsoin Evil Deadia tv:stä..

Hmh. Ei voi pistää mammaa lainaamaan kun se on sellainen "täydellinen kasvattaja" jota itseään pelottaa jo Muumit.

Psyko ykkönen jäi väliin ja kolmonen unohtui, mutta kakkonen on oli ihan hyvä. Ärsytti kyllä kun nauhoitin sen ja parhaassa kohdassa nauha loppui ja lähti kelaamaan itseään alkuun.
Ain't no square in my corkscrew hair.
Tympee Huttunen
31.10.2006 19:19:55
Venomin Live DVD oli K-3:)
DaKiller
31.10.2006 20:10:31

Tuon kävin leffassa katsomassa. Olihan se hyvin tehty ja niin päin pois, mutta ei se suuremmin jännittänyt. Tosin se loppukohtaus oli helkkarin hieno. Kouluarvosanana vaikkapa 7+.

Alku ja keskiosa leffaa oli aika painostava mutta mielestäni leffa meni pilalle tuossa hieman ennen loppua aika lahjakkaasti. Tunnelma hävisi jonnekin ja tilalle tuli perustyypillinen nykykauhuleffafiilis - laimeaa. Tosin tuo aivan loppu oli todella tyylikäs ja hienosti tehty. "Snif"
Henko
31.10.2006 20:58:31

Olis tehny vaikka Cabal kirjastaan, mä tykkäsin siitä.

Siitähän on kans, muistaakseni herran itsensä ohjaama.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
Mechanizm
31.10.2006 21:40:58 (muokattu 31.10.2006 21:47:39)
Siitähän on kans, muistaakseni herran itsensä ohjaama.

The book was adapted into the 1990 movie Nightbreed, directed by Barker himself and with Craig Sheffer starring as Boone and David Cronenberg as Decker.

Ei hitto, nyt taidan sotkea Cabal kirjan johonkin toiseen, Nightbreed on tuttu juttu eikä tarina ole sama minkä minä kirjasta muistan.

e: Selkis. Tarkoitin The Damnation Game nimistä kirjaa. Jostain syystä sekoitin sen tuohon Cabaliin.
http://www.aikakone.org/arkisto/arvostelut/k92kadotus.htm
Naked but still stripping
kitaraontahtoni
21.01.2007 02:05:26
Blair Witch kyllä jysäytti multa paskat housuun muutama vuosi takaperin.
Evil Dead kyllä aiheutti mulle traumoja kääntyvine päineen ja huonosti meikattujen horojen ansiosta.
Texasin moottorisahamurhaajan remake taas ei vakuuttanut.
The Hills Have Eyes (uudempi) ei myöskään vakuuttanut.

Sitten on tultu katsottua muuta kauhumassaa, tässä ne mitkä muistan.

Maissilapset2
Devils Backbone
Kauna 1&2
Emily Rosen riivaaja
Dog Soldiers

Muita messeviä kasarikauhuja ja 2000 luvun pläjäyksiä myös tullut katottua, mutta niitä en muista.
Love me fender kalamies#49 >-)))>
Henko
21.01.2007 13:41:42

Muita messeviä kasarikauhuja ja 2000 luvun pläjäyksiä myös tullut katottua, mutta niitä en muista.

Voin listat jotain sun puolesta:
Descent, Darkness, Deathwatch... Äh, mä en tänään muista ku D:llä alkavia.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)