Aihe: Prison Break - Jenkkitahtiin seuraaville
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16
rrroope
17.04.2007 12:03:50
tuli pelottava ajatus mieleen kun katteli siinä lopussa niitä miehiä jossain sairaalan tapaisessa paikassa valkoiset takit päällään kun ne keskusteli scofieldistä että tää menee kuitenkin johonkin salaiset kansiot -linjalle vielä. Scofield onkin joku valtion salainen ihmelapsi-projekti jne jne...

Tai sit ne on jotenkin yhteyksissä sinne lostin saarelle. se oliskin hauskaa.
Master of Disguise
17.04.2007 15:52:56
tuli pelottava ajatus mieleen kun katteli siinä lopussa niitä miehiä jossain sairaalan tapaisessa paikassa valkoiset takit päällään kun ne keskusteli scofieldistä että tää menee kuitenkin johonkin salaiset kansiot -linjalle vielä. Scofield onkin joku valtion salainen ihmelapsi-projekti jne jne...

Itelläni kanssa tuli juuri tälläisiä mietteitä. Se kyllä pilais sarjan ihan totaalisesti.
carnation
17.04.2007 17:15:19

Tai sitten ne ovat äkänneet, mihin Scofield kriisitilanteissa pystyy ja laittoivat Skoufiildin Sonaan ihan sitä varten, että miten onnistuu pako ja selviytyminen ilman pakosuunnitelmaa ja sitä avittavia tatuointeja.
Apina Behavior
17.04.2007 17:26:48
Joo 3.kausi on samanlainen ku 1.kausi seurataan kuinka Scofield karkaa ja 4.kausi samanlainen ku 2.kausi eli seurataan pakoa vankilan ulkopuolella
Master of Disguise
17.04.2007 21:58:15
Joo 3.kausi on samanlainen ku 1.kausi seurataan kuinka Scofield karkaa ja 4.kausi samanlainen ku 2.kausi eli seurataan pakoa vankilan ulkopuolella

Jotenkin mä en nyt usko, että ne tekijät ovat näin yksinkertaisia. Uskon kyllä, että niillä on ässiä hihassa vielä ainakin ensi kauteen.
dipshit
17.04.2007 22:05:50
Jotenkin mä en nyt usko, että ne tekijät ovat näin yksinkertaisia. Uskon kyllä, että niillä on ässiä hihassa vielä ainakin ensi kauteen.

Kyllä mun mielestä tässä kakkoskauden aikana huomattiin aika monta kertaa että alkavat ne ässät loppumaan PB:nkin tuottajien hihoista.. :)

Sen verran kuraa oli tuo kakkosseasoni ensimmäiseen verrattuna.
cruel_destiny
17.04.2007 22:52:09

tuliskohan tästä joku amazing race tyyppinen juttu, pitää jokaisessa maassa karata? millonkohan suomessa?
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
JTL
18.04.2007 10:13:44

Kyllä mun mielestä tässä kakkoskauden aikana huomattiin aika monta kertaa että alkavat ne ässät loppumaan PB:nkin tuottajien hihoista.. :)

Sen verran kuraa oli tuo kakkosseasoni ensimmäiseen verrattuna.

Niinpä! Alkoi jo tosi väsyneeksi "yllättävät" juonenkäänteet käydä. Tekisi mieli melkein jättää sarjan loput kauden väliin, mutten taida kuitenkaan pystyä. :)
http://www.kolumbus.fi/meolli/jtl/ -+- http://bedimmed.kypara.net/ -+- http://skullfucker.kypara.net/
carlos
16.09.2007 15:29:24
YLÖÖS!

Maanantaina taitaapi kolmas tuotantokausi lähteä jenkeissä käyntiin, hoplaa! Omat odotukset ei oo kovin korkeat sitä kohtaan, sillä kakkonen oli jo paljon löysempi ku ykkönen... Mutta eiköhän se taas tuu tapitettua jenkkitahtiin!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
simperi
16.09.2007 20:09:24
Omat odotukset ei oo kovin korkeat sitä kohtaan, sillä kakkonen oli jo paljon löysempi ku ykkönen...

Niin tosiaan, eiköhän tuo tiistaiaamuna jo löydy netistä tuo uusin jakso. Minulle kyllä kakkonenkin putosi, mutta jäi niin outoon tilanteeseen, että jatkoa odotetaan ristiriitaisin tuntein..
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
DaKiller
16.09.2007 20:25:59

Niin tosiaan, eiköhän tuo tiistaiaamuna jo löydy netistä tuo uusin jakso. Minulle kyllä kakkonenkin putosi, mutta jäi niin outoon tilanteeseen, että jatkoa odotetaan ristiriitaisin tuntein..

Tuo vika jakso oli ainut täky, minkä vuoksi 3sta voisi katsoa ainakin pari ekaa jaksoa. Muutoin tuo 2 kausi oli melko laimeaa meininkiä.
Jag
16.09.2007 22:36:32

Ei se toinenkaan kausi nyt niin huono ollut.... ei yhtä hyvä kuin ensimmäinen, mutta kelpo viihdettä. Aivot narikkaan ja silleen :)
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Artzi
17.09.2007 11:57:29
YLÖÖS!

Maanantaina taitaapi kolmas tuotantokausi lähteä jenkeissä käyntiin, hoplaa! Omat odotukset ei oo kovin korkeat sitä kohtaan, sillä kakkonen oli jo paljon löysempi ku ykkönen... Mutta eiköhän se taas tuu tapitettua jenkkitahtiin!

Jotenkin tossa sarjassa käy kavereita sääliksi, kun aina kun ne onnistuu jossain, tulee Kohtalo ja monottaa päähän teräskärkisellä saappaalla. Oli oikeestaan ihan mielenkiintoista seurata miten ne selvittää aina astetta kinkkisemmän tilanteen.

Yksi juttu vain häiritsi tossa sun viestissäs:

kakkonen oli jo paljon löysempi ku ykkönen... :D

Sori, maanantaiaamu, paskat yöunet ja tylsää duunissa :)
Paska on parhaimmillaankin heviä.
Jale
17.09.2007 21:19:34
Hehee...repesin...

Itse pidin molemmista tuotantokausista yhtä paljon. Kovasti odotan kolmatta kautta ja uskon, että ässät eivät ole loppuneet tekijöiden hihoista! Hyvää viihdettä!
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
papitsu
17.09.2007 21:22:34
Mikäs tässä odotellessa. Huomenna koulusta nopeasti kotiin ja lataukseen.

Ykkönen oli kova, vankilaympäristö hyvin mielenkiintoinen. Toinen kausi oli hieman tylsempi ja vaikutti turhan välillä turhan venytellyltä, mutta hyvää viihdettä anyhow. Saas nähdä kuinka jatkavat.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
riimu
18.09.2007 15:09:53
Oli ihan hyvä aloitus kyl kaudelle. Melkoseen ulkomaan Oziin Scoufiild joutunut. Jotenkin vaan hieman söi fiilistä kun noin monta tuttua hahmoa samassa paikassa, mutta onneksi parhaat.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
osiris.
18.09.2007 15:59:22
Oli ihan hyvä aloitus kyl kaudelle.

Jees, aika huonossa hapessa oli Bellick.
it's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum!
riimu
18.09.2007 16:03:45
Jees, aika huonossa hapessa oli Bellick.

Tuota melkeen onkin sille kaivattu pari kautta. ;)
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
TKT
18.09.2007 18:14:58
Ihan hyvä aloitusjakso oli. Saa nähdä miten Michael aikoo paeta.
Prisoner 93A234 Simon Adebisi
Abgrund
20.09.2007 07:21:34
Itse olen nähnyt kokonaan vain ensimmäisen kauden ja toiselta kaudelta nämä jaksot, mitä tähän asti on kerennyt telkkarista tulemaan. Päätin lopettaa saarjan seuraamisen. Rupeaa vituttamaan tuo, kun koko ajan jätkät vaan joutuu pinteestä toiseen ja jos eivät joudu, niin selviävät yllättävistä tilanteista ihmeen kaupalla. On tullut sellainen fiilis, että sarja ei oikein etene mihinkään suuntaan ja jokainen jakso toistaa itseään.

Noh, kaipa tuota voi paremman tekemisen puutteessa joskus vilkaista, mutta veikkaan etten jää mistään paitsi.
Älä ala mulle!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)