Frequency 03.04.2006 20:34:24 | |
---|
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
zorro 04.04.2006 02:31:32 (muokattu 04.04.2006 02:38:44) | |
---|
Tai sitten tuo kello 11:ssä oleva asema on tuhoutunut onnettomuudessa, koska se on vedetty yli. Mulla tuli tuosta ekana mieleen se paikka jonka ne koneen perältä selvinneet löysi. ku se ei näyttänyt ainakaan kunnossa olevan tuota... Mitähän Michaelille tapahtuikaan? Missä jaksossa se viimeksi esiintyi? Lähtikö sekin seikkailemaan yksikseen viidakkoon? rkel ei oo imdbin mukaan ainakaan vielä tippunu sarjasta |
carnation 04.04.2006 11:47:30 | |
---|
Jes, huomenna tulee taas uusi jakso ulos jenkeissä. |
aivokuolio 04.04.2006 12:12:50 | |
---|
Jes, huomenna tulee taas uusi jakso ulos jenkeissä. Jeba. Mutta ens kuussa tokan jakson vika jakso :( Milloinkohan lie Season 3 alkaa? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
carnation 04.04.2006 14:09:45 (muokattu 04.04.2006 14:10:47) | |
---|
Milloinkohan lie Season 3 alkaa? Alunperin ykköskauden päätösjakso esitettiin jenkeissä toukokuun lopulla, kun taas season 2 alkoi pyöriä syyskuussa. Eli tästä voi vain arvailla että kolmas tuotantokausi alkaisi joskus tämän vuoden syyskuussa jenkeissä. Ehkä? Tästä voi päätellä jotain: http://www.epguides.com/lost/ |
Kapane 04.04.2006 14:32:21 (muokattu 04.04.2006 14:34:47) | |
---|
Alunperin ykköskauden päätösjakso esitettiin jenkeissä toukokuun lopulla, kun taas season 2 alkoi pyöriä syyskuussa. Eli tästä voi vain arvailla että kolmas tuotantokausi alkaisi joskus tämän vuoden syyskuussa jenkeissä. Ehkä? Tästä voi päätellä jotain: http://www.epguides.com/lost/ Kuka kuolee kaudella 3? Jos noita aletaan muuten ihan urakalla tappamaan tässä sarjassa, niin luulen että Jack, Sawyer, Jin ja joku uusi hahmo jää eloon. Skenehuora jo 4 vuotta. |
carnation 04.04.2006 14:53:05 | |
---|
Kuka kuolee kaudella 3? Jos noita aletaan muuten ihan urakalla tappamaan tässä sarjassa, niin luulen että Jack, Sawyer, Jin ja joku uusi hahmo jää eloon. No en usko että noita kovin urakalla pistetään hengiltä, mutta ehkä joku Michael tai Ana-Lucia voisivat kuolla pois. Olisi kyllä hienoa sekin, että niitä taustalla viliseviä nobodyja kuolisi kunnolla ja mieluiten tosi raa'alla tavalla. Niin kuin ykköskauden lopulla se Arzt: heti kun joku taustailija saa puheroolin, se pistetään hengiltä. |
Kapane 04.04.2006 14:55:12 | |
---|
No en usko että noita kovin urakalla pistetään hengiltä, mutta ehkä joku Michael tai Ana-Lucia voisivat kuolla pois. Olisi kyllä hienoa sekin, että niitä taustalla viliseviä nobodyja kuolisi kunnolla ja mieluiten tosi raa'alla tavalla. Niin kuin ykköskauden lopulla se Arzt: heti kun joku taustailija saa puheroolin, se pistetään hengiltä. Se oli kyllä niin ennalta-arvattava juttu, että. Mutta kyllä näin varmaankin käy. Skenehuora jo 4 vuotta. |
carnation 04.04.2006 14:58:27 | |
---|
Se oli kyllä niin ennalta-arvattava juttu, että. Mutta kyllä näin varmaankin käy. Kyllähän sen periaatteessa arvasi, että kyseinen mies otettiin reissuun mukaan jotta saadaan ruumiita. Vähän muuten säikähdin siinä kohdassa kun se dynamiitti räjähti. |
chico_miguel 04.04.2006 15:05:48 | |
---|
Vähän muuten säikähdin siinä kohdassa kun se dynamiitti räjähti. Housut meni vaihtoon mullakin... "Eres tú cabron hijo de puta" |
a-ksu 04.04.2006 20:12:41 | |
---|
Ja huomenna jenkeissä siis tulee 18. jakso ulos? :P En malta odottaa. Tähän hetkisen elämäni paras sarja omasta mielestäni, aivan helvetin kiinnostava sarja jossa on kymmeniä mysteereitä selvittämättä. Rahkeita olisi vaikka 10 tuotantokauteen, en sitten vain tiedä olisiko se niin hyvä juttu :) Olisikos kukaan muuten halukas suomentamaan sillein pääpirteittäin tuota "CC"-teoriaa, on nääs niin helvetin pitkä etten sitä jaksaisi lukea. Niinkuin pähkinänkuoressa mitä siinä spekuloidaan, ja mikä on CC? |
taikakameli 04.04.2006 20:40:27 | |
---|
Tänään vasta katoin ton lockdownin ja huhhuh kun oli hyvä. Tuli taas jotain kolkyt uutta mysteeriä. Any time is a good time for pie. |
greshgurt 04.04.2006 21:07:33 | |
---|
tuota... Mitähän Michaelille tapahtuikaan? Missä jaksossa se viimeksi esiintyi? Lähtikö sekin seikkailemaan yksikseen viidakkoon? rkel Itse olen kuullut jotakin, että Harold Augustus Hill Michael Dawson Perrineau olisi hieman ns. lomailemassa mantereella eli L.A:ssa. Mitä lie tekemässä, ehkä leffaa tai sellaisen koe-esiintymistä. Samasta lähteestä kuulin, että hän olisi siellä noin kuukauden, ja siksi ei vähään aikaan sarjassa esiinny. Nämähän ilmeisesti kuvataankin ei-niin-kauhean-paljon ennen esitystä vai? Lähteen luotettavuudesta en osaa sanoa mitään, mutta Rosemaisesti osaan sanoa Michaelin olevan hengissä ja voivan suht hyvin. Muuten, voisiko sarjan näyttelijöiden Havaijille tekemästä joukkomuuttoryntäyksestä päätellä, että sarja tulisi kestämään hyvinkin monta kautta? Ehkä. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Von Blåmberg 04.04.2006 21:13:39 | |
---|
Nämähän ilmeisesti kuvataankin ei-niin-kauhean-paljon ennen esitystä vai? Onko tosiaan näin? Enpä olisi uskonut. Luulin, että koko tuotantokausi kuvattaisiin putkeen. Aika hyvin pitävät jatkuvuutta yllä. Mahtaa olla vittumaista koko ajan olla pitämässä huolta siitä, että sänki on oikean mittainen ja vaatteet samat kuin viime jaksossa! "Since when did mediocrity and banality become a good thing....? I want my children to listen to people who FUCKIN' ROCK!!!!!!" |
greshgurt 04.04.2006 23:33:56 | |
---|
Onko tosiaan näin? Enpä olisi uskonut. Luulin, että koko tuotantokausi kuvattaisiin putkeen. Aika hyvin pitävät jatkuvuutta yllä. Mahtaa olla vittumaista koko ajan olla pitämässä huolta siitä, että sänki on oikean mittainen ja vaatteet samat kuin viime jaksossa! No enpä minä tuosta varma väitäkään olevani. Sellaista olen kuullut. Mutta nuo jenkkijaksojen tauot taitaakin johtua jostain ihan muusta. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Metalstorm 05.04.2006 00:03:54 | |
---|
Onko tosiaan näin? Enpä olisi uskonut. Luulin, että koko tuotantokausi kuvattaisiin putkeen. Aika hyvin pitävät jatkuvuutta yllä. Mahtaa olla vittumaista koko ajan olla pitämässä huolta siitä, että sänki on oikean mittainen ja vaatteet samat kuin viime jaksossa! Lostin tuottajat kerto uusimmassa podcastissa, että kirjottavat nyt parhaillaan kauden finaalijaksoja. Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn. |
chico_miguel 05.04.2006 00:04:29 | |
---|
Mäkin oon kuullut samaa, että jaksot ovat tuoreita. Jälkituotantoon menee aikaa, joten sen takia parin viikon tauot. Kovaa hommaa tosiaan pitää jatkuvuus yllä. Omiin silmiini ei ole pistänyt mitään kriittisiä virheitä. "Eres tú cabron hijo de puta" |
Mättöpiiska 05.04.2006 03:39:07 | |
---|
Hyvä homma, etteivät ole vielä loppuun asti kirjoittaneet. Voivat muokata tarinaa vähän senkin mukaan miten katsojat reagoivat. Selvästi on juoni parantunut kauden alkuun verrattuna. Johtuisiko kenties yleisön palautteesta... :) |
Mechanizm 05.04.2006 07:35:10 | |
---|
Lostin tuottajat kerto uusimmassa podcastissa, että kirjottavat nyt parhaillaan kauden finaalijaksoja. Kirjoittavat nyt vasta kakkoskauden jaksoja? Voi prkeleen prkele. Toivottavasti ei ole totta. Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
Flow 05.04.2006 07:44:49 | |
---|
Näistä, onko sarja käsikirjoitettu loppuun vai ei jutuista, on netti täynnä erilaisia totuuksia. Tiedä sitten mikä on oikea mutta epäilen kuitenkin, että ainakin kakkoskausi on jo kirjoitettu. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |