Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 511 12 13 14 1531 32 33 34 35
Juzzu
01.04.2006 09:27:19
Buttonin paalu oli kyllä mukavaa vaihtelua. Jos se ensimmäinen voittokin tulisi jo.

Sen kyllä Buttonille soisi. Kovasti on näyttänyt Barichellollellollleellolllollekin närhen munat. Barichellolla menee näköjään aina se puoli vuotta virittää auto nopeaksi, näinhän se oli ferrarillakin vuodesta toiseen.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Jani The Rock
01.04.2006 11:28:00

Buttonin suoritus oli melkosen kova. Saas nähdä miten startti onnistuu Rellujen puristuksessa.

Veikkaukset meni kyllä ihan persiilleen. Luulin ihan tosissani, että Schumi ja Ferrari olis olleet iskussa tuolla. Taidan olla vähän hölömö.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Deep Shadow
01.04.2006 11:42:43
Buttonin suoritus oli melkosen kova. Saas nähdä miten startti onnistuu Rellujen puristuksessa.

Veikkaukset meni kyllä ihan persiilleen. Luulin ihan tosissani, että Schumi ja Ferrari olis olleet iskussa tuolla. Taidan olla vähän hölömö.

Voipi olla, että menee Rellut lähdössä ohi, ne on kuitekin aika hyvin siitä viivalta lähtenyt. Mutta olisi tosiaan oikeastaan ihan kiva, jos Button voittaisi huomenna. Veikkaan silti, että Alonso vie.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Sinap
01.04.2006 12:06:31 (muokattu 01.04.2006 12:07:14)
Voipi olla, että menee Rellut lähdössä ohi, ne on kuitekin aika hyvin siitä viivalta lähtenyt. Mutta olisi tosiaan oikeastaan ihan kiva, jos Button voittaisi huomenna. Veikkaan silti, että Alonso vie.

Rellut menee Jensonista ohi ja se jää kimille tulpaksi...suomalaista optimismia..;) Tipping meni melkein niin huonosti kuin se voi mennä...onneks yks podium sentäs..toivotaan et kimi on yhellä pysähdyksellä...silloin ei haittaa vaikka Button vähän jarruttaiski menoa...

Minä lähen tästä ajaa cartingia..uran toinen startti..:)
"Siinähän se tuubi onkin."
Planetist
01.04.2006 15:03:46
Peli on selvä, näin unta jossa tsekkasin gp:n lopputulokset teksti-tv:ltä. Klien voitti, Speed toisena, Räikkönen kolmantena ja jostain syystä Alonso hylättiin.

Ihan vain niinkuin vedonlyöntivinkkinä.
Olet varmaan aina halunnut tietää mitä tapahtuu jos painaa Tästä.
tuomittu
01.04.2006 15:26:09

Kiitti, pistänpä koko omaisuuteni tuon yhdistelmän puolesta. Siis sen omaisuuden mitä olen haalinut sen jälkeen, kun veikkasin pehkon voittavan nahkaharppukisan.
Planetist
01.04.2006 15:29:47
Kiitti, pistänpä koko omaisuuteni tuon yhdistelmän puolesta. Siis sen omaisuuden mitä olen haalinut sen jälkeen, kun veikkasin pehkon voittavan nahkaharppukisan.

Hieno homma, mulla ei nyt oo yhtään rahaa mutta epäilemättä jonkun osuuden tuosta voitosta sitten saan kun se napsahtaa.
Olet varmaan aina halunnut tietää mitä tapahtuu jos painaa Tästä.
Tikru.
01.04.2006 15:39:18
Peli on selvä, näin unta jossa tsekkasin gp:n lopputulokset teksti-tv:ltä. Klien voitti, Speed toisena, Räikkönen kolmantena ja jostain syystä Alonso hylättiin.

Mä taas näin unta että Schumacher voitti ja Montoya oli kakkonen, Rosberg kolmonen. Kimi tuli kahdeksanneksi. Joutuu pistämään kaks veikkausta.
"Taidan olla puuttuva lenkki Tiikerilissun ja Vilin välillä. Ekologinen lokeroni on vihdoin löytynyt." -noir
Sinap
01.04.2006 15:52:42 (muokattu 01.04.2006 15:55:16)
Williams-kuljettaja Nico Rosberg alkaa edustaa Ruotsia formula ykkösissä.

Nico halusi vaihtaa Ruotsin edustajaksi isänsä Keke Rosbergin sukujuurien takia. Keke on syntynyt Ruotsin Tukholmassa, vaikka edustikin Suomea omalla F1-urallaan.

Nicolla on sekä Saksan että Suomen kansalaisuudet. Hän edusti aikaisemmin Saksaa, mutta halusi luopua sen edustamisesta. Nicon kerrotaan päätyneen länsinaapuriin, koska hän pitää sitä ylivoimaisesti ansioituneimpana moottoriurheilumaana.

Ruotsia hän voi edustaa siirtymällä käyttämään Ruotsin autoliiton myöntämää kilpailulisenssiä.

- Kansainvälinen autoliitto FIA on hyväksynyt Rosbergin lisenssimuutoksen, ja hän on Ruotsin edustaja 1.4. alkaen, ilmoitti FIA:n tiedottaja April Li.

(MTV3) 1.4.2006

E: Älkää ottako liian tosissaan ;)
Jani The Rock
01.04.2006 17:22:05

(MTV3) 1.4.2006

E: Älkää ottako liian tosissaan ;)

Varmaan jotkut Olvilippisjuntit on jo lähteny barrikadeille ton takia.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
JCM
02.04.2006 06:13:38

Just. Heräsin klo 0540, että alan katsomaan kisoja. Klo 0800 pitäis olla jo töissä.. ei paljoo kerkeä näkemään ku alkaa vasta 0650.

Itse asiassa pitäisi olla jo NYT töissä, mutta otin pari tuntia vapaaks tästä aamusta.

Nyt tuolla perkele pyörii joku helvetin tsättiohjelma, olen aiemmin huolestunut noista ohjelmista... nyt alan huolestumaan itsestäni.. pitääkö täällä perkele alkaa sopeutumaan tommosten idioottien keskellä elämiseen.

Ei hitto, mitä ihmisiä. "Juontaja"- pahimpana.

Joo, tuli herättyä liian ajoissa.
Jokunen
02.04.2006 07:37:28
Oon täällä töissä seurannut kisoja koko ajan. Signaali on aika huono, joten piti tehdä kanavan hienosäätöä ajamalla nosturit otolliseen kohtaan hallista..
Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K
Tympee Huttunen
02.04.2006 08:58:33 (muokattu 02.04.2006 08:59:34)
On se Renault Alonson käsissä auttamattomasti McLarenia ja Kimiä nopeampi:/ Olihan kyllä Kimilläkin ongelmia. Alonson tulos kolmesta ensimmäisestä kisasta on aika murskaava: Kaksi voitto ja yksi toinen tila.

En nähnyt alusta asti. Nicolta hajosi moottori?

Harmi, että Webberkin johtoasemasta kärsi moottoririkon.

Oho. Tajusin nyt vasta, että Ralf Schumacher tuli kolmanneksi. Hyvä tulos Toyotalle.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
Juzzu
02.04.2006 09:04:01
Jotenkin kuitenkin vähän tylsä kisa runsaista tapahtumista huolimatta, kisan nopein kuski ja voittaja oli selvillä käytännössä koko ajan.
Alonso&Rellu on kyllä pelottavan kova paketti. Noinkohan tästä tulee taas tappavan tylsä kausi.
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Sinap
02.04.2006 09:40:30
Jotenkin kuitenkin vähän tylsä kisa runsaista tapahtumista huolimatta, kisan nopein kuski ja voittaja oli selvillä käytännössä koko ajan.
Alonso&Rellu on kyllä pelottavan kova paketti. Noinkohan tästä tulee taas tappavan tylsä kausi.

Rellut on kovia, mutta fisicon starttiongelma osotti ettei nekään ole täydellisiä..tai sit se sammutti hölmöyksissään moottorin. Sumin lopetuspäätös alkaa saamaan varmistusta noilla esityksillä. Montoya taas näytti ettei kuulu huipputallin kuskiksi..kuin myös fisicella kun ei pystynyt puristamaan enempää kisan aikana...kenties Ferrari tulee kolmen viikon päästä uudella autolla ja moottoreilla ja vie kisan.

Tipping meni kyllä huonosti. Kimin viimisellä kierroksella tekemä nopein kierros pelasti paljon mun osalta. Kolme podiumia ja nopein kierros. Siinä saldo.
Turder
02.04.2006 10:01:34
En nähnyt alusta asti. Nicolta hajosi moottori?

Ensimmäisessä mutkassa Klien kiilasi Massan Nicon kylkeen/auton takaosaan ja takasiipi irtosi. Nico kruisaili varikolle ja keskeytti.

Button on kyllä kovan onnen mies. Kumma kun ei saanu vaihdetta vapaalle tai kytkettyä moottoria irti voimansiirrosta eikä päässyt liruttelemaan maaliviivan yli. Lähellä oli myös Fisicon spinnaus siinä Buttonin auton takana kun sai kaikki öljyt päällensä.

Montoyan lämmittelykierroksen spinnaus ja Schumin ulosajo naurattivat eniten. Oiskohan siinä viimesessä mutkassa ollut jotain öljyä/hiekkaa/romua kun samalla kierroksella Monty meni leveäksi ja sitten Schumi ulos? Sen jälkeenhän kaikki välttivät ihanneajolinjaa siinä kohdassa.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
Juzzu
02.04.2006 10:08:40
...mutta miksi Schumi käveli Tojotan pilttuuseen, onkohan tallinvaihto tulossa kesken kauden ;o)
Ei mutta oikeesti, oliko aina viileä ja varma schummeli tosiaan niin sekaisin sen jälkeen että tohkeissaan käveli väärään pilttuuseen? Vai yrittikö vain esim. oikaista pilttuiden taakse lyhintä mahdollista tietä tms.?
Tympee Huttunen
02.04.2006 10:18:37
...mutta miksi Schumi käveli Tojotan pilttuuseen, onkohan tallinvaihto tulossa kesken kauden ;o)
Ei mutta oikeesti, oliko aina viileä ja varma schummeli tosiaan niin sekaisin sen jälkeen että tohkeissaan käveli väärään pilttuuseen? Vai yrittikö vain esim. oikaista pilttuiden taakse lyhintä mahdollista tietä tms.?

Nauratti kyllä tuo tilanne:D Jotenkin absurdia, kun Schumi Toyotan pilttuussa pyöritteli päätään ja etsi reittiä ulos. Eli en todellakaan usko miehen hakeneen sitä lyhintä reittiä. Eiköhän siinä tohinassa menty vain pilttuun värin mukaan sisään.

On kyllä Midlandin autot ihan McLarenin näköisiä joissakin kuvissa:/
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
Turder
02.04.2006 10:21:45
Ehkä Schumi vaan ajatteli oikaista siitä Toyotan pilttuun läpi sinne varikon takana olevalle Motorhome-alueelle. Vähän vaan joutu kurkkimaan, että mistäs pääsee ulos.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
-septimisti-
02.04.2006 10:28:35
On kyllä Midlandin autot ihan McLarenin näköisiä joissakin kuvissa:/

Tämä on kyllä hyvin ärsyttävää. Jos olisin paavi tai vastaava, niin vetoaisin sen puolesta, että autoista tehdään selkeästi toisistaan erottuvat. Myös hondariksit ja sauberitskit on aika helppo sekoittaa keskenään. Ai että siinä hajoaisi pää kun nuo kaikki 8 autoa vetelisivät peräkkäin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)