Aihe: Lost
1 2 3 4 511 12 13 14 1581 82 83 84 85
Johnny Buzz
03.02.2006 14:28:18

Paranee vaan. Hieno juonenkäänne oli myös se kun paljastui kenen ranteita käsiraudat alunperin oikeasti hiersivätkään.

Ja noita on luvassa vielä paljon lisää. Eilen sain päätökseen ekan tuotantokauden. Tahtoo lisää!
www.soulstab.com
Soulstab live 4.2.2006 @ Bar Mendocino w/ Electric Monk + Special guest: Mastica (from Italy)
MV
03.02.2006 14:44:55
Ja noita on luvassa vielä paljon lisää. Eilen sain päätökseen ekan tuotantokauden. Tahtoo lisää!

Sitten vaan spekulaatioketjuun...
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
Johnny Buzz
03.02.2006 15:58:59

Sitten vaan spekulaatioketjuun...

Ei uskalla. Jos sieltä löytyy vaikka spoilereita toiseen tuotantokauteen. Tästä sarjasta ei kannata selvittää etukäteen yhtään mitään, vaan antaa sen viedä mennessään.
www.soulstab.com
Soulstab live 4.2.2006 @ Bar Mendocino w/ Electric Monk + Special guest: Mastica (from Italy)
MV
03.02.2006 16:14:17
Ei uskalla. Jos sieltä löytyy vaikka spoilereita toiseen tuotantokauteen. Tästä sarjasta ei kannata selvittää etukäteen yhtään mitään, vaan antaa sen viedä mennessään.

No sehän siinä kieltämättä ongelma on:/
Siksi teinkin tämän:

http://www.nelonen.fi/keskustelu/tm … 844&p=2&tmode=1&smode=1
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
DJKaaos
03.02.2006 16:31:18
ihan jees sarja, eka jakso jäi väliin, mutta eilen kattoin. Tosin välillä aika koominen.
Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella
anttipi
03.02.2006 18:58:11 (muokattu 03.02.2006 18:58:50)

Alkoi noi stereotyypit ja ennalta-arvattavuus risoa tässä toisen jakson kohdalla sen verran, että taidan käyttää aikani jatkossa muuhun... Harmi, tykkään kyllä ohjelman ideasta.
"Log From Blammo!"
Kitarajeesus
04.02.2006 16:19:18
Jep. Jos minä innostun jostain sarjasta, niin sen pitää olla jo hyvä. Ei mua mikään 24 tai O.C. saanut kiinnostumaan. Eilenkin kyllä harmitti kun ohjelma loppui.

No minä mietin aina ajankäyttöni niin tarkkaan että olen elämäni aikana seurannut tasan kolmea sarjaa. Joitakin olen sitten katsonut DVD:nä jälkeenpäin. Tätä ajattelin kokeilla ja nyt saattoikin löytyä katsomisen arvoinen sarja. Tunti viikossa ei ole vielä liikaa..
Musiikki on elämä.
Frequency
07.02.2006 19:36:49
Jäin koukkuun tokan jakson jälkeen. Kuudes jakso takana ja huomenna lisää. Loistavuutta!
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
Mättöpiiska
08.02.2006 18:25:03
!!!SPOILER-VAARA!!!

Sain lainaksi tuon ekan kauden dvd-boksin eilen ja 6 jaksoa on nyt takana. Täytyy sanoa, että on kyllä uskomattoman koukuttava sarja!! Parasta viihdettä sitten Band of Brothersin.

Hiukan häiritsee se, että minulla on jo aavistus siitä, mikä on lopulta koko homman ydin. Toivottavasti olen väärässä ja koen jossain vaiheessa elämää suuremman käänteen. En rupea tässä arvailujani spekuloimaan, ettei mene kenenkään jännitys pilalle, tai ettei kukaan tule hihkumaan minulle, että juu kyllä asia on näin. Voin tulla sitten kertomaan, olinko oikeassa, kun olen katsonut tuon boksin läpi. :)

Sen verran sanon, että jos tämän sarjan nimi on enne, niin sitten ovat kyllä lyöneet muuten hyvän tarinan nimellä tyhjäksi...
doaf
09.02.2006 08:08:21
!!!SPOILER-VAARA!!!

Sain lainaksi tuon ekan kauden dvd-boksin eilen ja 6 jaksoa on nyt takana. Täytyy sanoa, että on kyllä uskomattoman koukuttava sarja!! Parasta viihdettä sitten Band of Brothersin.

Hiukan häiritsee se, että minulla on jo aavistus siitä, mikä on lopulta koko homman ydin. Toivottavasti olen väärässä ja koen jossain vaiheessa elämää suuremman käänteen. En rupea tässä arvailujani spekuloimaan, ettei mene kenenkään jännitys pilalle, tai ettei kukaan tule hihkumaan minulle, että juu kyllä asia on näin. Voin tulla sitten kertomaan, olinko oikeassa, kun olen katsonut tuon boksin läpi. :)

Sen verran sanon, että jos tämän sarjan nimi on enne, niin sitten ovat kyllä lyöneet muuten hyvän tarinan nimellä tyhjäksi...

Olet aika varmasti väärässä.
ozz3
09.02.2006 11:29:43
Jes, tänään jatkuu!
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
anttipi
09.02.2006 17:47:37 (muokattu 09.02.2006 17:47:46)

Hieno juonenkäänne oli myös se kun paljastui kenen ranteita käsiraudat alunperin oikeasti hiersivätkään.

Kyllähän sen arvasi melkein heti, kun tämä käsirautamimmi alkoi asiasta meuhkaamaan.
"Log From Blammo!"
kouranka
09.02.2006 17:48:15

Kyllähän sen arvasi melkein heti, kun tämä käsirautamimmi alkoi asiasta meuhkaamaan.

Niinpä niin..
Nyt herkutellaa!
anttipi
09.02.2006 17:56:51

Niinpä niin..

Ja sanallisen antisi sisältö on olevinaan mikä?
"Log From Blammo!"
pampukarhu
09.02.2006 19:54:40
se oli kyllä vähän ennalta arvattavaa,tosiaan. Mutta jes, tänään tulee. vielä tunti.....
No hay que pensar en pilotos muertos.
SuperJeesus
09.02.2006 20:06:35

Oikeastaan se taisi tulla selväksi jo niissä mainoksissa, ennen kuin sarja edes alkoi.
Ecky-ecky-ecky-ecky-pikang-zoop-boing-goodem-zoo-owli-zhiv
kouranka
09.02.2006 20:12:22

Ja sanallisen antisi sisältö on olevinaan mikä?

Enpä nyt muista tarkkaa viime viikon jaksoa, mutta ei nyt minulla ainakaan tullut mieleen sitä, että sillä eukolla olisi jotain tekemistä niitten kanssa. No ihan sama.
Nyt herkutellaa!
EnemyAce
09.02.2006 21:14:00
Mua rupes ärsyttämään ku kattoo noita hahmoja, kaikki on siellä jotain mr perfektejä (lukuun ottamatta sitä fatsoa) ja on niin tiukkaa kroppaa ja pimut on niin just. Sitten ne on vielä laitettu kun ei missään saarella oltaiskaan. Ja kas ylläri kun sattui joku viestiupseeri sinne mukaan ja tohtorimies.

Nyt tota sarjaa ei voi mitenkään kattoa tosissaan, pöh.
dictatorsh*t
09.02.2006 21:20:58
Nyt tota sarjaa ei voi mitenkään kattoa tosissaan, pöh.

:'(
Kapane
09.02.2006 21:21:25

Ja kas ylläri kun sattui joku viestiupseeri sinne mukaan ja tohtorimies.

Lähempänä totuuttahan se olis, jos siä olis 47 levyseppähitsaajaa ja putkimies.
Skenehuora jo 4 vuotta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)