Se on vetokoukku. Koukku, jolla vedetään kuormaa, eli vetokoukku. Peräkoukku säähh, ei ei. Täytyypä nyt joku päivä ehtiessään vähän koittaa katsoa tätä suomen Top Gearia. Ekat jaksot nyt mennyt ihan ohi, mutta pitää se ensin katsoa ennen kuin voi haukkua. Two beers or not two beers? |
No ei toi nyt niin huono ole ollut mitä alunperin aatteli. Se hämmentää kyllä et yllättäen tämä Sandberi (vai mikä se oli) on ollut noista juontajista asiallisin ja Ismo turhin. Sel8nnekin ärsyttää suhteellisen vähän vaikka kaikki muu herrassa somepäivityksineen onkin nykyään täyttä paskaa.. Ehkä siedettävyyden resepti tälläkin ohjelmalla on, etteivät yritäkkään olla Clarkson ja kumppanit, koska niitten tyyppien kemiaan ei yllä missään ohjelmassa eikä missään formaatissa kukaan. Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt. |
Toffe ja Tempeh tosiaan hauskimmat. Ismo ei ole, mutta eipä se koskaan ole ollutkaan. Katumaasturijaksossa ihan hyvää läppää taas. Ihan paska ohjelma, mutta kyllähän tuota on katsonut. Paras Top Gear -ohjelma jota olen itse koskaan katsonut. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Pitää katsoa muutama jakso. Alkuperäistä katselin sen Patagonia setin, siinä oli hienoja maisemia, mikä on ehkä sarjan parasta antia kuitenkin, eli hulppeat mestat ja maisemat . Muuten en ole top gearista ikinä ihmeemmin välittänyt. Alkuperäisen kolmikon kemiaa en ihan täysin allekirjoita. Vähän mukahauskaahan se on Selänteestä ja Stranbergista kyllä pidän, vaikka Teukan some läpät onkin vähän miehen sädekehää himmentänyt, mutta itse muistan Teemun aina hymyilevänä maitoa juovana maalitykkinä :D Kait se on sitä sananvapautta, että "vääriäkin" mielipiteitä saa laukoa, vaikken Selkun läppiä missään määrin allekirjoita tosin, enpä niitä edes tiedä kaikkia, kun en medioita/lööppejä seuraa. Facebookinkin poistin jo herra ties koska Leikolan hauskuutta en ole koskaan ymmärtänyt, kuten en valtaosan stand up koomikoista. Billy Hicksin jutut kyllä nauratti, ja south Park, se kertonee riittävästi mauttomasta huumorintajustani. Ja Vesa Keskisen ikimuistoinen vierailu Maria Veitolasta showssa. Se oli taidetta, mitä ei voi käsikirjoittaa |
Kaksi ekaa jaksoa nyt katsottuna. Parempi kuin oletin. Huomaa kyllä, että kuka kolmesta on TV-juontaja. Mutta kyllä Leikolaa ja Selännettäkin katselee/kuuntelee. Kakkosjaksossa rupes jo läppäkin lentää. Ja aika härskiäkin vielä. Märällä ajelu yms yms. Ehkä vähän ärsytti henkilöiden tietämättömyys. En tiedä oliko käsikirjoitettua, mutta esim. Leikolan polttimon vaihto siihen bemariin, kun repii umpiota irti ja vähän ajan päästä se on kasassa. aikaa tuunata seuraavaan aamuun. Ja sinä aikana muka myllytetty ja maalattu yms yms. No pikkujuttuja mutta silti. Bullitt: Itse asiassa tuossa ensimmäisessä jaksossa oli ainakin yksi asiavirhe: Selänne väitti Corvette-osiossaan että "ei mitään erillisjousituksia" vaikka Corveteissa on ollut erillisjousitettu taka-akseli jo vuodesta 1963 eli korimallista C2 lähtien. Tämä kyllä särähti korvaan, mutta Teemu ilmaisi asian aika huonosti. Tai siis joo on erillis- periaatteessa. Mutta puhui lehtijousista ja joo, onhan niissä, mutta aika eri asiasta kyse kuin normikatsojalla tulee mieleen. Olisi voinut olla selkeämpi. https://en.wikipedia.org/wiki/Corvette_leaf_springLong live the King of Mercy. |