Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 5118 119 120 121 122 123 124 125 126
Lord of the strings
04.05.2011 12:45:04
.tun Pallolitto. Torstaina aivan mahtava avausvoitto Viikingeistä ja sitten seuraavaa kotipeliä saa odottaa viikkokaudet. Rasittavaa paskaa muutenkin palloliiton esitykset tämän kevään osalta. Mitähän seuraavaksi.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Stradlin
04.05.2011 13:15:13
Mixulle Skotlannin Manager of the Season-palkinto

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … almentaja_skotlannissa_2563060.html
"those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering
DJKaaos
04.05.2011 15:58:15
carlos: Eiköhän siitä finaalista ihan hyvä matsi tule, sillä molempien joukkueiden kuvittelis olevan uskollisia tyylilleen.

Toivottavasti tulee hyvä finaali ja toivottavasti United sinne finaaliin nyt menee. Vaarallista hommaa tämä etukäteisspekulointi. Manchester Unitedin esitys siinä 2009 finaalissa oli mulle niin kova järkytys, että otti kyllä aikansa toipua siitä. Barcan voitto ei ollut mikään ihme, mutta Unitedin saamattomuus ja täydellisen statistin rooli herättivät mietteitä pitkään.
Minä olen minä.
DJKaaos
04.05.2011 23:42:27
Varmistui se finaalipaikka Manchester Unitedille. Rento esitys kakkoskokoonpanolla ja voitto lukemin 4-1. Yhteismaalit 6-1. Selvästi parempi joukkue finaaliin. Positiivista oli Darren Fletcherin paluu tositoimiin kahden kuukauden saikun jälkeen. Virustauti vaivasi ja paino tippui kymmenisen kiloa tuona aikana. Nyt tietenkin saanut hieman massaa takaisin.

Hyvillä mielin ensi viikonlopun tärkeää liigapeliä kohti.
Minä olen minä.
carlos
04.05.2011 23:51:57
djKaaos: Varmistui se finaalipaikka Manchester Unitedille. Rento esitys kakkoskokoonpanolla ja voitto lukemin 4-1. Yhteismaalit 6-1. Selvästi parempi joukkue finaaliin. Positiivista oli Darren Fletcherin paluu tositoimiin kahden kuukauden saikun jälkeen. Virustauti vaivasi ja paino tippui kymmenisen kiloa tuona aikana. Nyt tietenkin saanut hieman massaa takaisin.

Hyvillä mielin ensi viikonlopun tärkeää liigapeliä kohti.

Schalken bensa loppui Interin kaatoon, välieräpaikka on kuitenkin hyvä suoritus heiltä. ManU raivasi tieltään Chelsean ja hoiteli saksalaiset laulukuoroon niinkuin pitkin. Barcalla taas Shakhtar oli välipala ennen Realia, joten sinänsä melko samanlaisen savotan finaalijoukkueet selvittivät tässä lopussa. Eikä se kai väärin ole, että parhaiden liigojen tämänkautiset ykkössakit kohtaavat UCL-finaalissa.

Lähtikö siltä Fletcheriltä luita vai mistä toi 10 kg tippui? :)
by the grace of God
Secreterial
05.05.2011 09:22:55
djKaaos: Positiivista oli Darren Fletcherin paluu tositoimiin kahden kuukauden saikun jälkeen. Virustauti vaivasi ja paino tippui kymmenisen kiloa tuona aikana. Nyt tietenkin saanut hieman massaa takaisin.

Se oli kans positiivista, että joukkueen maalitykki Anderson tuplasi United uransa maalimäärän :P

Hyvä peli oli, ja mukavasti oli tilanteitakin. Valencia oli laidalta hyvässä iskussa, tarjosi jatkuvan vaaran sieltä. Gibsoniltakin jälleen muutama hyvä väläytys, varsinkin se syöttö 1-0 maaliin. Hienoa, että Andokin sai muutaman häkin tehtyä.
DJKaaos
05.05.2011 15:48:43
carlos: Eikä se kai väärin ole, että parhaiden liigojen tämänkautiset ykkössakit kohtaavat UCL-finaalissa.

Tuo on hyvin todettu. Vaikea sinne finaaliin on ketään muita kuvitella.

Lähtikö siltä Fletcheriltä luita vai mistä toi 10 kg tippui? :)

Lieneekö luut kuivuneet tuon verran, kun muutenkin on kuin kuivan kesän orava.
Minä olen minä.
Secreterial
05.05.2011 16:03:47
djKaaos: Lieneekö luut kuivuneet tuon verran, kun muutenkin on kuin kuivan kesän orava.

Kyllähän tuollainen 2 kuukauden virustauti vetää miehen melko kevyeksi :) Varsinkin kun miettii, kuinka paljon reeniä tulee normaalisti ja sitten yhtäkkiä tuleekin pitkä tauko. Lihasmassa pienenee melko nopsasti, kun jää ne reenit kokonaan pois. Ja toki se, kun tuollanen pitkä virustauti on, niin paino putoaa tietenkin.
DJKaaos
05.05.2011 16:11:13
Secreterial: Kyllähän tuollainen 2 kuukauden virustauti vetää miehen melko kevyeksi :) Varsinkin kun miettii, kuinka paljon reeniä tulee normaalisti ja sitten yhtäkkiä tuleekin pitkä tauko. Lihasmassa pienenee melko nopsasti, kun jää ne reenit kokonaan pois. Ja toki se, kun tuollanen pitkä virustauti on, niin paino putoaa tietenkin.

Jep jep, mutta me vain vitsailtiin carloksen kanssa, että mistäköhän se kymppi on lähtenyt, kun Fletcher on muutenkin lähinnä "luita ja jänteitä", ettei pudotusvaraa paljon ole :)
Minä olen minä.
Deg
08.05.2011 17:36:00

Jaaha, kohta mennään. Nyt on parasta laittaa tämä ketju omalta osalta kiinni pariksi päiväksi, kävi pelissä miten kävi.
Sexual chocolate, baby!
touhis
08.05.2011 18:00:49 (muokattu 08.05.2011 18:04:39)
Johan tässä on menty kello kahdesta lähtien. Wolves nousi niukasti putoamisviivan yläpuolelle voitolla wba:sta ja viimeistään nyt on arsenal lopullisesti ulkona mestaruustaistosta. Stokella sen sijaan erinomainen kenraali fa cupin finaalia ajatellen. Olisikohan man city sen verran tyytyväinen todennäköiseen nelostilaan (ja chämppäripaikkaan ensi kaudella) ettei cup-finaali välttämättä kiinnostaisi..? Mutta juu, kohta taidetaan ratkaista mestaruus.

Edit: Sanamuotoilen uusiksi: Kohta taitaa mestaruus ratketa. Kun en varsinaisesti ole kummankaan jengin bandwagonissa. :)
carlos
08.05.2011 18:13:24
Ainakin ManU sai ihan hyvän alun ottelulle.
by the grace of God
touhis
08.05.2011 18:51:20 (muokattu 08.05.2011 18:53:20)
Sideshow Bobilla ei välttämättä aivan paras päivä tänään. :) Park sen sijaan on ollut varsin hyvällä pelipäällä ekalla jaksolla.
Secreterial
08.05.2011 18:55:08
touhis: Sideshow Bobilla ei välttämättä aivan paras päivä tänään. :) Park sen sijaan on ollut varsin hyvällä pelipäällä ekalla jaksolla.

Ei Ivanovicillakaan tunnu kovin hyvin kulkevan. Kaveri ajellu Rooneya nyt kolmesti kortin arvosesti, ja saanut yhden. Ja sitten Webbia vielä väitetään Unitedin "mieheksi"
DJKaaos
08.05.2011 19:02:56
Mahtava alku pelille. United oli selvästi edellä ekan jakson. Tällä hetkellä näyttää todella hyvältä, mutta tässähän on puolet vielä pelaamatta, joten katellaan rauhassa.
Minä olen minä.
touhis
08.05.2011 19:29:16
Secreterial: Ei Ivanovicillakaan tunnu kovin hyvin kulkevan. Kaveri ajellu Rooneya nyt kolmesti kortin arvosesti, ja saanut yhden. Ja sitten Webbia vielä väitetään Unitedin "mieheksi"

Enpä ole koskaan kuullutkaan tuota unitedin mies -väitöstä. :)

Juu, olihan ivanovitsilla pari aika holtitonta ratkaisua mutta että kolme keltaista... Käsittääkseni Webb on varsin maltillinen tuomioissaan ja sen mukaan se on mielestäni tänäänkin viheltänyt. Eipä tämä peli varmastikaan tuomaripeliin ratkea.
Secreterial
08.05.2011 19:33:12 (muokattu 08.05.2011 19:33:52)
touhis: Enpä ole koskaan kuullutkaan tuota unitedin mies -väitöstä. :)

Juu, olihan ivanovitsilla pari aika holtitonta ratkaisua mutta että kolme keltaista... Käsittääkseni Webb on varsin maltillinen tuomioissaan ja sen mukaan se on mielestäni tänäänkin viheltänyt. Eipä tämä peli varmastikaan tuomaripeliin ratkea.

http://i.imgur.com/UBAZ7.jpg

Kolme keltasen arvosta tilannetta. En silti väitä, että niistä kaikista olisi pitänyt tulla keltainen, mutta varsinkin se Rooneyn nilkalle/jalalle astuminen oli melko ruma ja kortin arvonen. Webb on maltillinen, vähän turhankin. Vai tarvitseeko muistuttaa De Jongin ninjapotkusta?
touhis
08.05.2011 19:41:58
Jotenkin arvasin, ettei kannata keskustella fanaatikon kanssa.. Kun tästä ei ole mitään hyvää luvassa, lopetan tähän. Onnea gloryhunterille.
Secreterial
08.05.2011 19:45:45
touhis: Jotenkin arvasin, ettei kannata keskustella fanaatikon kanssa.. Kun tästä ei ole mitään hyvää luvassa, lopetan tähän. Onnea gloryhunterille.

oho, onpa jokunen äkänen. Ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä, jos yritän asiallisesti kanssasi keskutella. Gloryhunter? Hoho, meikä on kannattanut Unitedia niin kauan kuin muistan. Voi olla, että sulla on huono päivä, mutta kannattaa pysyä pois täältä, jos et osaa asiallisesti keskustella. En pidä itseäni fanaatikkona, mutta jos sinä niin sanot, niin kai se sitten niin on. Tai sitten voisit vaan kasvaa aikuiseksi. Meikä voi tätä keskustelua jatkaa ihan asiallisesti, tai voin vastata ihan yhtä epäasiallisesti kuin sinäkin...
Funkånaut
08.05.2011 19:53:40

Jehna, ei oo kyl Chelsean kausi tämä. Kurjaa.
Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)