janezki_ 07.11.2012 20:42:34 | |
---|
W-Man: Miks ihmeessä Paula ei kertonu mitään Lasselle tai poliisille, ku sai selville sen mökin sijainnin? Tämä juuri ihmetyttää. Ois ottanu Roinatanin, Salaman ja Lassen hirvikiväärin kanssa mukaan kun meni sinne mökille. Aaro ois saanu halkojen kanssa heiluu melkosta vauhtia. Mie oon vaan basisti... |
Tikru. 07.11.2012 22:16:43 | |
---|
Huomasitteko, että saimme nähdä Sievisten kämpästä aivan uuden nurkan? "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Rotuvaari 07.11.2012 23:26:28 (muokattu 07.11.2012 23:27:34) | |
---|
W-Man: Miks ihmeessä Paula ei kertonu mitään Lasselle tai poliisille, ku sai selville sen mökin sijainnin? Ootko varma ettei kertonut? Maalasin lipastoa ja kuuntelin sivukorvalla, mutta voihan olla, että kun Aero "perheineen" ajelee pois Pihlajakadulta, lähtee ryhmä rämä perään, ajavat vierelle, jolloin Lasse avaa ikkunan ja tähtää Aeroa hirvikiväärillä tuikea ilme kasvoillaan. Lasse laukaisee kiväärin. Aero väistää salamannopeasti yksityisetsivän reflekseillä ja luoti uppoaa Severin päähän. Severi ei tajua mitään osumasta ja alkaa näytellä Salkkareissa Nikon robottimetodeilla. Lasse istuu sohvalla ja silittää Severin pellavapäätä kysyen jos poika haluaisi lähteä jätskille. "Joo. Kivaa. Mä rakastan jäätelöä." sanoo Severi monotonisella kähisevällä Niko-äänellä katsoen tyhjyyteen. Kohtauksessa käytettiin paukkupanosten sijaan oikeita kuteja. Aero luikahti auton pohjaan tekemästään salaluukusta avonaisen viemäriaukon kohdalla karkuun. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
BMF 08.11.2012 02:24:07 | |
---|
W-Man: Miks ihmeessä Paula ei kertonu mitään Lasselle tai poliisille, ku sai selville sen mökin sijainnin? Jos se salaa haluaa vielä maistaa Aeron lenkkiä. Beat your dick like it owes you money. |
Tikru. 08.11.2012 20:31:20 | |
---|
"ai sä laitat sen tollee" "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
AP 08.11.2012 20:40:32 | |
---|
Tikru.: "ai sä laitat sen tollee" Tämä. Täysi repeäminen. Seppo oli muutenkin iskussa, mm. änkytys Ismon menoista Liisan tissivaon äärellä sekä "kaksi kaunista naista ja...heh, yksi karju" "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
haunted 08.11.2012 20:42:30 | |
---|
Mua nauratti ne ismon naamanverryttelyt peilin edes ennen sitä "nimmarikeikkaa" "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Bald Anus 08.11.2012 21:49:59 | |
---|
Joo, vittu tuo Paula on tyhmä. Itsekin mietin, että miksei se sijainnin selvitessä soittanut poliiseja tai kertonut Lasselle ja miksi se ennen kaikkea meni sinne yksin? Ja se ei ole missään vaiheessa kysynyt, miten Aaro on hengissä. Muutenkin vituttaa, kun siinä on täysin sivuutettu se, että Aarolla oli hautajaisetkin. Vaikka onkin siistiä, että Aaro on palannut. sääh |
janezki_ 08.11.2012 22:47:36 | |
---|
Noni, nyt Ossin vois pistää Cindyn paksuks ja lapsen synnyttyä Jenni vaihtelis vähän lapsia. Ja hupsista Tisubella ja Stubastian saisivat OuZein takas ja kaikki hyvin. Seppo oli kyllä tänään miesss. Huomenna toivottavasti tykitystäm. Mie oon vaan basisti... |
The Oath 09.11.2012 15:38:56 | |
---|
|
jp8000 09.11.2012 16:44:43 (muokattu 09.11.2012 16:46:31) | |
---|
Eipä tule Salattuja elämiä tänään, kun Euro hockey tour on sen paikalla "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
tomaattiorava 09.11.2012 16:47:26 | |
---|
jp8000: Eipä tule Salattuja elämiä tänään, kun Euro hockey tour on sen paikalla no voi hevonsaatananvittuuperkele justjustjooo vittu jotaa hecvonvvitun lätkää voi saatana!!!! no parempi et selvis täs vaihees.... "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
tender.insanity 09.11.2012 17:43:39 | |
---|
jp8000: Eipä tule Salattuja elämiä tänään, kun Euro hockey tour on sen paikalla Päivä pilalla =( No, onneksi kävin alkossa. On skottiviskiä ja muutama erikoisolut karjalapäkin lisäksi =) |
Wradlin 10.11.2012 12:05:05 | |
---|
tender.insanity: Päivä pilalla =( No, onneksi kävin alkossa. On skottiviskiä ja muutama erikoisolut karjalapäkin lisäksi =) Aiheeseen sopiva erikoisolut Karjala 6-1? |
Checy 10.11.2012 12:11:05 | |
---|
Siis ei jumalauta mitä ripulipaskaa. Pidin kiirettä että ehdin kotia 19.30 mennessä ja kun avasin telkkarin niin mitä vittua? Olen pettynyt ja vihainen, vieläkin. |
haunted 11.11.2012 11:07:22 | |
---|
Noi on ihan käsittämättömän kovia takaiskuja, kun tulee jotain vitun euroviisuja salkkareitten tilalla. Kovin moni muu asia ei tunnu yhtä raskaalta, varsinkin, jos se pääsee yllättään; avaat tvn ja joku leppilampi selittää jotain puhdas neula lapselle settiä. Hyi vittu mitä tilanteita. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Moimies 11.11.2012 12:24:31 | |
---|
Rankkaa se on. On se. |
obiwan 12.11.2012 19:37:40 | |
---|
Oliko Pete Lattu aiemminki yhtä huono näyttelemään Salkkareissa? |
Alfons Åberg 12.11.2012 19:39:48 | |
---|
obiwan: Oliko Pete Lattu aiemminki yhtä huono näyttelemään Salkkareissa? Oli. Ja äänenmurros oli kesken silloinkin. Mistä vetoa että Ismo banee tuota miuta? Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
Kersu 12.11.2012 19:51:07 | |
---|
veikkauspöytä mieeess... "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |