Rhesus 15.05.2011 17:38:29 | |
---|
Qsysi: Petri meidän, joka olet maalilla. Pyhitetty olkoon sinun alueesi. Tulkoon sinun nollapelisi. Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää. Anna meille tänä sunnuntaina meidän toinen maailmanmestaruutemme. Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät hurreista. Sillä sinun on maski, patja ja räpsä. AAMEN Tai Minä uskon Vehaseen, veskariin kaikkein parhaaseen, meidän herraamme. Joka sikisi jäätävistä taidoista, syntyi raumalla, kärsi ekan venäjä-pelin huonon puolustuksen aikana, lassilaan vahdettiin. Istui vaihtopenkille, nousi norja-peliin kuolleista, jätti 25kertaisen maailmanmestari venäjän nollille, vei suomen finaaliin ja on siellä tuleva torjumaan ruotsalaislaukauksia ja ohjauksia iankaikkisesti, amen! Tää oli hauska. |
Väinämö 15.05.2011 17:42:39 | |
---|
Qsysi: Petri meidän, joka olet maalilla. Pyhitetty olkoon sinun alueesi. Tulkoon sinun nollapelisi. Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää. Anna meille tänä sunnuntaina meidän toinen maailmanmestaruutemme. Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät hurreista. Sillä sinun on maski, patja ja räpsä. AAMEN Tai Minä uskon Vehaseen, veskariin kaikkein parhaaseen, meidän herraamme. Joka sikisi jäätävistä taidoista, syntyi raumalla, kärsi ekan venäjä-pelin huonon puolustuksen aikana, lassilaan vahdettiin. Istui vaihtopenkille, nousi norja-peliin kuolleista, jätti 25kertaisen maailmanmestari venäjän nollille, vei suomen finaaliin ja on siellä tuleva torjumaan ruotsalaislaukauksia ja ohjauksia iankaikkisesti, amen! Nää vedetään kädet ristissä ennen peliä |
ten 15.05.2011 17:51:44 | |
---|
No nyt on rillattu! Kohta lähen kauppaan hakemaan Mertaranta-juomapelin aineksia ja sit huudetaan! Ja kuten moni muukin on tässä jo tainnut mainita, niin ensimmäistä kertaa vuoden -95 jälkeen mulla ei oo sellanen olo, että huonostihan tässä käy kuitenkin! Voi olla että rillaan vielä myöhemmin tänään uudestaan! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Hetfield 15.05.2011 17:53:17 | |
---|
ten: No nyt on rillattu! Kohta lähen kauppaan hakemaan Mertaranta-juomapelin aineksia ja sit huudetaan! Ja kuten moni muukin on tässä jo tainnut mainita, niin ensimmäistä kertaa vuoden -95 jälkeen mulla ei oo sellanen olo, että huonostihan tässä käy kuitenkin! Voi olla että rillaan vielä myöhemmin tänään uudestaan! Mertsistä tulikin mieleen, että olishan se nyt helevetin hienoa päättää Ylen ja Mertsin jäkistaival mestaruuteen. I quit the band... Now I just play with myself. |
DJKaaos 15.05.2011 17:56:25 | |
---|
Hetfield: Mertsistä tulikin mieleen, että olishan se nyt helevetin hienoa päättää Ylen ja Mertsin jäkistaival mestaruuteen. Ympyrä sulkeutuisi, kun ekoissa skaboissa tuli kultaa. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 15.05.2011 17:57:42 | |
---|
Hetfield: Mertsistä tulikin mieleen, että olishan se nyt helevetin hienoa päättää Ylen ja Mertsin jäkistaival mestaruuteen. Maikkarin kannalta vähän liiankin hieno asia. Kyllä nyt kelpais lyyä maksukanavalle pelit. |
juuso a 15.05.2011 17:59:25 | |
---|
TheBlackestEye: Maikkarin kannalta vähän liiankin hieno asia. Kyllä nyt kelpais lyyä maksukanavalle pelit. Niinhän ne lopulta tekevätkin. Ensmäinen kerta on aina ilmainen.;) Kuhan vuan örisen täällä. |
Vaihtovirta 15.05.2011 18:03:29 | |
---|
Tiesittekö muuten että Suomi voittaa tänään jääkiekon maailmanmestaruuden. Jossain viime viikon iltalehdessä oli muuten jotain juttua että Mertsi ja maikkari olisivat keskustelleet ens kisojen selostuksesta.. Haukkuvat laiskaksi vaikka mitään en ole tehnyt. |
Alpha 15.05.2011 18:09:29 | |
---|
Antjuhihi oli mennä katsomoon. Tuleepa ainakin taukoa peliin... |
Funkånaut 15.05.2011 18:10:09 | |
---|
Alpha: Antjuhihi oli mennä katsomoon. Tuleepa ainakin taukoa peliin... Hauskan näköne ku Artjuhinia itteensä ei tuntunu kiinnostavan kyseinen homma. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
carlos 15.05.2011 18:10:33 | |
---|
Alpha: Antjuhihi oli mennä katsomoon. Tuleepa ainakin taukoa peliin... Makeesti pelattiin laitaan ja kyllähän toi pamaus kruunas kaiken. Toivottavasti Arttu ei tapa kentällä ketään. by the grace of God |
Atomic Cafe 15.05.2011 18:10:39 (muokattu 15.05.2011 18:14:58) | |
---|
Perkele...tuo Artjuhin ei ole ihminen vaan luistimilla liikkuva panssarivaunu. |
Strangten 15.05.2011 18:14:25 | |
---|
Tämä "kakkosselostaja" ei kyllä ole mistään kotoisin, tämä siis joka selostaa pronssiotteluakin. Luulisi että YLE olisi jonkun edes vähän kovemman supliikkimiehen löytänyt selostamaan, tällä kaverilla kun jutut on vähän mitä on. |
Sergei Fallinen 15.05.2011 18:22:42 | |
---|
Strangten: Tämä "kakkosselostaja" ei kyllä ole mistään kotoisin, tämä siis joka selostaa pronssiotteluakin. Luulisi että YLE olisi jonkun edes vähän kovemman supliikkimiehen löytänyt selostamaan, tällä kaverilla kun jutut on vähän mitä on. Ylellä on kolme ihan susipaskaa jalkapalloselostajaa. Niiden jälkeen tää Porttila kuulostaa ihan siedettävältä. |
Quru 15.05.2011 18:24:11 (muokattu 15.05.2011 18:24:34) | |
---|
Avasin vasta nyt Areenan striimin, sopivasti tuon venäjän neljännen maalin kohdalla. Onpas tullut paljon häkkejä. Onko jotain erityistä mainittavaa tästä matsista? E: Toivottavasti Tsekki vie. -rokkijumala-: Taitaa olla vaan muodissa tuo rokkijuttu poppareiden keskuudessa kun rihannat sun muutkin pitää nahkatakkia ja yrittää olla rock-uskottavaa. |
KJM 15.05.2011 18:31:06 | |
---|
Quru: Onko jotain erityistä mainittavaa tästä matsista? Venäjä teki oman maalin ja Artjuhin rikkoi pleksin. |
Prophet 15.05.2011 18:42:46 | |
---|
Strangten: Tämä "kakkosselostaja" ei kyllä ole mistään kotoisin, tämä siis joka selostaa pronssiotteluakin. Luulisi että YLE olisi jonkun edes vähän kovemman supliikkimiehen löytänyt selostamaan, tällä kaverilla kun jutut on vähän mitä on. Pentti "Olumpia" Salmi, Seppo Kannas ja Juha "Solarium" Jokinen kutsuttava kehiin! |
Secreterial 15.05.2011 18:43:10 | |
---|
Sergei Fallinen: Ylellä on kolme ihan susipaskaa jalkapalloselostajaa. Niiden jälkeen tää Porttila kuulostaa ihan siedettävältä. Ennekari on kyllä ihan pätevä selostaja. Porttilaan verrattuna luksusta. Toki siellä on myös sitten toisesta ääripäästä Sammy Väisänen |
Sergei Fallinen 15.05.2011 18:46:17 | |
---|
Secreterial: Ennekari on kyllä ihan pätevä selostaja. Porttilaan verrattuna luksusta. Toki siellä on myös sitten toisesta ääripäästä Sammy Väisänen nojoo, väisänen juusela ja se neljäs (en muista nimeä mut muistan sen äänen kyl) on niitä jotka ns paskoiks laskin |
Hetfield 15.05.2011 18:46:38 | |
---|
Voi saatana ku jännittää. Pitääpä vielä töihin mennä parin tunnin päästä. I quit the band... Now I just play with myself. |