obiwan 07.06.2009 19:56:53 | |
---|
Fanipalan mainos missä äijä kattoo lätkää. Syy: se lätkämatsin selostaja on tajuttoman paska. Leviää pakka siin selostuksen loppupuolella ihan täysin kun se äijä yrittää kuulostaa nopealta lätkäselostajalta. Mikseivät hommaneet kunnon selostajaa tommoseen? (Esim Iku Viitanen) |
loosah 08.06.2009 09:36:45 | |
---|
obiwan: Fanipalan mainos missä äijä kattoo lätkää. Syy: se lätkämatsin selostaja on tajuttoman paska. Leviää pakka siin selostuksen loppupuolella ihan täysin kun se äijä yrittää kuulostaa nopealta lätkäselostajalta. Mikseivät hommaneet kunnon selostajaa tommoseen? (Esim Iku Viitanen) Öööö... spotin selostaja on JP Jalo. Ymmärtääkseni kuitenkin selostanu muutaman matsin elämänsä aikana. GIGO |
obiwan 08.06.2009 16:35:41 | |
---|
loosah: Öööö... spotin selostaja on JP Jalo. Ymmärtääkseni kuitenkin selostanu muutaman matsin elämänsä aikana. Ai, no ihme. Kuulostaa silti ihan huonolta. |
laakeri 10.06.2009 13:47:24 | |
---|
"Kauneus on asenne"? "Kauneus on elämästä nauttimista"? "Kauneus on timanttista kiiltoa"? Mikä tämä uusi mainostrendi on? |
Mohla 10.06.2009 14:55:54 | |
---|
laakeri: "Kauneus on asenne"? "Kauneus on elämästä nauttimista"? "Kauneus on timanttista kiiltoa"? Mikä tämä uusi mainostrendi on? Mä oon ihmetelly samaa. Kauneus on siis sitä kun löhöää reikäiset kalsarit jalassa nenää kaivaen sohvalla katsomassa telkkaria, piereskelemässä ja syömässä popkornia. Kauneus on sitä kun näyttää poliitikoille persettä julkisella paikalla. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
jp8000 12.06.2009 17:13:28 (muokattu 12.06.2009 17:14:26) | |
---|
Hesburgerin Tzatziki burger mainos Tämä on niin huono, että se on melkein hyvä "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Kapane 14.06.2009 13:47:10 | |
---|
Veikkauksen uudet haastattelumainokset. Että voi olla paska ohjaus. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Davet 16.06.2009 14:12:06 | |
---|
Philipsin mainokset. Siis ei vttu ne osaa olla ärsyttäviä. Hold on, I'm comin' |
ruusteri 16.06.2009 15:35:30 | |
---|
Dave-: Philipsin mainokset. Siis ei vttu ne osaa olla ärsyttäviä. Joo, niitä tulee yhellä mainoskatkolla varmaa 3-4. VTTU! |
Teme007 16.06.2009 23:10:32 | |
---|
todellakin, noi veikkauksen mainokset saa näkeen punasta, aaaarghhhhh!!!! sit ne viä floodaa samaa kampanjaa erinäisillä nettisaiteilla vitun ärsyttävilla sivun kokosilla silmille hyppivillä flässihärpättimilla, voi jumalauta!!!!!!!!!!! Vingt mille lieues sous les mers. |
Ed_Guy 17.06.2009 11:51:11 | |
---|
Tuo olikohan elisan irti piuhoista mainos. Voi elämä kun meinas levitä niihin eilen pää. MIKÄ ON SE AJATUS? MIKÄ ON SE PROSESSI? RUNKKAAN VERISTÄ SPERMAA LASTEN PÄÄLLE FREUD MEINAA LAUETA HOUSUIHINSA AJATUSPROSESSI AJATUSPROSESSI -Kokarek |
laakeri 17.06.2009 19:32:16 | |
---|
slipoilfan: Veikkauksen uudet haastattelumainokset. Että voi olla paska ohjaus. Hirveitä. Lopussa tulee vaivaannuttava "nyt pitäis kait nauraa" -fiilis. Ei naurata. |
Tb 18.06.2009 10:02:57 | |
---|
Maailman paskin ja turhin hilavitkutin on ....... *jännitys tiivistyy*.. Philips, vittu tottakai! veikkaus.fi -ai onx se täs jossain lähelläniinkudaa?? Ihan liian pitkä ja ärsyttävä mainos on myös se joku vihreävalkoinen piirretty, missä mies ja vaimo haluavat ajella ympäri eurooppaa, mut sit niiden pakettiauto ei pääse mäkeä ylös ja sen naisen mahassa on jotain rattaita. Rise, fall down, rise again! |
Melkore 22.06.2009 08:57:02 | |
---|
Jostain syystä mua on alkanut viime aikoina ottaa aivoon se hammastahna mainos, missä mies tulee kukka kätösessään naisen luokse ja molempien hymyt säteilevät hammastahnan voimasta. Taustalla oleva naisääni puhuu yltiösokerisella äänellä sadoista pienistä kristalleista hammastahnassa ja kehottaa vielä loppuun aivan hirvittävän lässyn-lää äänellään jotain, että: "Let the Max White smile speak for you!!!!" kun onnellinen pariskunta innostuu suutelemaan nähtyään toistensa sähdehtivät hymyt. ARGH!!! Bow before a war, call it religion. |
jp8000 22.06.2009 09:05:08 | |
---|
Elisan nykynen mainos on nolo. "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
bastardo 22.06.2009 20:29:06 | |
---|
laakeri: On alkanut ärsyttämään se cdon.com -mainosten ääni. Mies painottaa tavuja oudosti, ja puhe kuulostaa ihmeelliseltä puurolta. Varsinkin uusi "kaikki rakastavat supersankareita"-mainos ärsyttää. Itse olen aina ihmetellyt miksi sitä pappaa pitää käyttää äänenä. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
päänahka 10.07.2009 12:43:31 | |
---|
Pakko laittaa yksi radiomainos. Radio Helsingin kuuntelijat ainakin ovat kuulleet nämä Suomen Matkatoimiston mainokset. Ei jumalauta kun on vammasen kuuloista muka-ankeaa muminaa. Muutenkin menee välillä vähän ohi kun on ollut hellettä viikon ja ne edelleen mainostaa sillä sade-efektillä että "jos luulit ettei ole mitään parempaa kuin Suomen kesä..." Isi kiittää. |
Shemhamforash 10.07.2009 18:15:22 | |
---|
Ja toinen radiomainos: Elisan muka-elokuvatrailereita matkivat nettiliittymämainokset. Vituttaa vaan niin suunnattomasti, kun ihmiset panikoituvat hetken netittömyyteen! Ei sinne mökille oikeasti kuole ilman mokkulaa, Elisa vain ei ole sitä ymmärtänyt. "Tällaista kauhua he eivät olleet ennen kokeneet!" Ei naurata, itse ainakaan en nettiä mökille veisi kirveelläkään. Draamaa! Jännitystä! No ei! Ja yrittäisivät edes ääninäytellä, saatana. "vaahto on tässä tapauksessa siis läjä kuplia." -Rojekti |
Sanetium 24.07.2009 16:00:00 | |
---|
"LASTENVAATTEITA NETISSÄ!!!!" Tämä Linuslotta-firman - tai mikä onkaan - mainos katkaisee kyllä muutaman verisuonen aina päästä. Tuossa mainoksessa huudetaan peräti kolme kertaa tuo "LASTENVAATTEITA NETISSÄ" kimeillä ja sööteillä lastenäänillä, jotta se varmasti tajutaan. Aina tämän mainoksen tullessa vastaan laitan teeveen mutelle. Ollaan jo iham lähelm |
DM 24.07.2009 16:33:01 (muokattu 24.07.2009 16:33:19) | |
---|
Slewyn: "LASTENVAATTEITA NETISSÄ!!!!" Tekee kyllä niin mieli paiskata televisio parvekkeelta tuon jälkeen. Viime aikoina olen onneksi ehtinyt laittamaan äänettömälle kun alkanut tuo paska. Sitten kestoinhokki Activia-mainos. "Vatsa on taas oma hyvä itsensä" "joo, mut tää ei ookaan mitään ihan tavallista jogurttia" "mä vedän activiaa säännöllisesti" "ja ku säännöllisesti syö niin..kyllähän se toimii kyl mä suosittelen" ..ei vittu... |