Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5112 113 114 115 116
ferodoz
15.02.2015 20:05:47

Janizio: Asiat ei ole niin mustavalkoisia, että kaikki on just sitä miltä näyttä ja mikä tulee ensimmäisenä mieleen. Ei ole kaikesta huolimatta teiltä mitenkään relevattia tulla väittämään asiosta asiota joista teillä on korkeinta oma päätelmä joka on ihan täyttä puppua

Oletko ikinä lukenut kirjoittamiasi juttuja? Kokeile niin tiedät mistä kaikki muut puhuu.
Just a face in the crowd.
Janizio
15.02.2015 20:15:24
ferodoz: Oletko ikinä lukenut kirjoittamiasi juttuja? Kokeile niin tiedät mistä kaikki muut puhuu.

Joka kerta kun kirjoitan ne. Siksipäs mä en nää niissä mitään ihmeellistä kun tiedän miten asiat ovat todellisuudessa.
Janizio
15.02.2015 20:18:07
Presidentti: Edmonton Oilers on kaukana Kanadassa sijaitseva liikeyritys, pikkaisen eri juttu kuin täällä asuva ja elävä luonnollinen henkilö.

Vois siinä mulla olla Kärppienkin logo, josta myös tykkään/fanitan jollain tasolla ja sekin olis mielestäni ihan sama asia
masterhat
15.02.2015 20:22:38
nyt vaikuttaa kyllä pakkomielteeltä jo toi homma
Janizio
15.02.2015 20:30:42
Eiköhän se ole minun ja Saaran välinen asia miten me fani ja artisti suhteemme hoidamme. Vai kuulukos se jotenkin teille millainen se suhde on. Mielestäni ei
aivokuolio
15.02.2015 20:30:51
Janizio: Joka kerta kun kirjoitan ne. Siksipäs mä en nää niissä mitään ihmeellistä kun tiedän miten asiat ovat todellisuudessa.

No miten ne asiat todellisuudessa on.
Alfons Åberg
15.02.2015 20:31:20 (muokattu 15.02.2015 20:45:16)
aivokuolio: No miten ne asiat todellisuudessa on.

Tätä olin juuri tulossa kysymään.

E: Juurikin nämä kiertelyt ja kaartelut saa homman vaikuttamaan koko ajan enempi pakkomielteiseltä.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Vihapiirakka
15.02.2015 20:39:37
Janizio: Eiköhän se ole minun ja Saaran välinen asia miten me fani ja artisti suhteemme hoidamme. Vai kuulukos se jotenkin teille millainen se suhde on. Mielestäni ei

Ai nyt teillä on jo suhde? Tietääkö Saara tästä?
"Hieno juttu, ettet juuri sinä ole raiskannut ketään. Se ei silti lohduta niitä, jotka joku muu on raiskannut."
Janizio
15.02.2015 20:49:02
aivokuolio: No miten ne asiat todellisuudessa on.

Ne on just niin, että Saara fanituksessani ei ole mitään ihmeellistä. Hän on suurestia arvostamani ja ihailemani artisti, mutta ei mitään muuta. En roiku todellakaan hänen hameen helmoissaan kiinni. Ei edes keskustella todellakaan joka keikan jälkeen jossa olen käynyt, en kaiva hänestä väkisin tietoja esille vaan otan ne mitä hän itsestään antaa ihan kaikkien nähtäville. Okei varmastikin tunne/ osaan arvioda Saaran ajatuksen juoksua paremmin kuin te niin ymmärrän ns. syvällisemmin. Mitä Saara ajattelee ja mitä hän juttuissa kertoo jne.

Se mitä kuvittelette siis, että olisin kuin joku takiainen Saarassa kiinni tai kaivaisin tietoja joka paikasta niin ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Suuresti tykkään juu joka suhteessa, mutta en todellakaan ole niin sairasmielinen, että olisin joka paikassa missä ollaan yhtä aikaa niin hänessä kiinni jne. Todellakin meidän välinen fani artisti suhde on täysin terveellä pohjalla ja kaikki on ihan normaalia

Et voisko tän ja nää jutut nyt julistaa loppuun käsiteltyksi ja lopettaa näiden asioiden vatvominen. Olisko tää mahdollista
Rhapa
15.02.2015 21:09:56
Janizio: Et voisko tän ja nää jutut nyt julistaa loppuun käsiteltyksi ja lopettaa näiden asioiden vatvominen. Olisko tää mahdollista

Varmaankin olisi painunut koko mimmi tältäkin palstalta unholaan ilman tätä jatkuvaa jankkaamista. Ei tämä sinällään mua häiritse mutta jotain häiriintynyttä tässä alkaa kieltämättä olemaan.
Janizio
15.02.2015 21:28:46
Sitäkin mä ihmettelen, että miksi täällä te suhtaudutte ns. noin hyökkäävästi tohon Saara fanitukseeni, kun ei muualla asioihin reagoida näin kauhealla voimalla. Osaavatko he ymmärtää asiat oikein tai heillä on enemmän halua ymmärtää asiat oikein. Ymmärtävätkö he, että asiat eivät ole aina niin kuin ekana tulee mieleen vai miksi juuri täällä osa suhtautuu asiaan niin epäilevästi tai että olisin muka jotenkin ns. pipi päästäni tai että näätte tossa fanituksessa jotain noin ihmeellistä, että muka Saaran pitäis joku lähestymiskielto hankkia?
janezki_
15.02.2015 21:57:39
Janizio: miksi täällä te suhtaudutte ns. noin hyökkäävästi tohon Saara fanitukseeni, kun ei muualla asioihin reagoida näin kauhealla voimalla.

Et kai mussuta tätä samaa hulluutta muillakin foorumeilla?

Ja vielä ihmettelet miksi sinua pidetään pakkomielteisenä fanina...
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Dirtyh
15.02.2015 22:11:40 (muokattu 15.02.2015 22:16:19)

Janizio: Sitäkin mä ihmettelen, että miksi täällä te suhtaudutte ns. noin hyökkäävästi tohon Saara fanitukseeni

Mun mielestä sä itse reagoit tähän vähän turhan voimakkaasti. Olet kuitenkin sen verran symppis että en halua vittuilla.

Sä olet tämän ketjun voimissaan pitävä kirjoittaja. Kirjoitat paljon itse ohjelmasta mutta kovin useasti tuot myös esiin Saara Aallon ja vertailet muita laulajia häneen. Tässä ei sinällään ole mitään pahaa.

Tätä vertailua on alkanut olemaan nyt sen verran paljon että muut ovat huomioineet sen ja maininneet asiasta, näin kauniisti sanottuna. Se mikä on mielestäni mennyt eniten vikaan on se että sä olet noussut heti puolustuskannalle ja jatkanut täysin epäolennaista juttua.

Jos mä alkaisin vertailemaan tässä ketjussa kaikkia laulajia suuresti ihailemaani Justin Hawkinsiin lähes jokaisessa viestissäni, useasti ja pitkän aikaa, niin kyllä mullekkin alettaisiin siitä vittuilemaan.

Liika on aina liikaa ja keskustelupalstoilla kirjoituksesi saa sut näyttämään henkisesti epätasapainoiselta fanilta, olkoonkin että todellisuus voi olla täysin toinen. Keskustelupalstoilla hankitusta maineesta voi myös olla tuskallista päästä eroon vaikka et enää ikinä mainitsisi sitä yhtä nimeä. Sanavalinnat kuten "minun ja Saaran välinen suhde" tai "ymmärrän häntä henkisellä tasolla teitä paremmin" saa kaiken näyttämään todellikin kovin epämiellyttävältä artistin näkökulmasta. Historia kuitenkin tuntee Mark Chapmanin ja Nathan Galen kaltaisia faneja, joten on ihan luonnollista että ihmiset vetävät poikkeavasti käytöksestä joskus turhankin railakkaita mielipiteitä.
Lautuma
15.02.2015 22:22:01 (muokattu 15.02.2015 22:23:42)
Ehkä täällä ei ole totuttu tuon kaltaiseen fanitukseen sitten. En tiedä ikääsi, janizio, mutta jos olet täysi-ikäinen miespuolinen henkilö, saattaa fanituksesi näyttäytyä erikoisena monille. Ja en yritä sanoa, että joku tietynlainen tapa ihailla idoliaan olisi oikea, mutta ehkä tuollainen selkeä rakastuminen idoliinsa on enemmän tuttu teinityttöjen maailmasta. Sellainen sokea totaalinen hullaantuminen, joka ei monelle ole edes mahdollista, mikä on sekin vähän harmillista, etten esimerkiksi voi itse kokea noin ehdotonta fanausta ketään kohtaa. Ja kuten sanoin: ei ole yhtä ainutta oikeaa tapaa fanittaa, itse löydän omista ikisuosikeistani niin vahvat kuin heikotkin puolet ja tarkastelen näiden toimia hyvinkin kriittisesti. Se, että kykenet sokeasti hullaantumaan Saara Aallosta, on tavallaan helvetin siistiä.

Ainakin se puoli tässä on ollut, ettei Muusikoiden.netistä varmaan löydy montaakaan naisartistia, josta olisi kirjoitettu niin paljon kuin S. Aallosta. Koko ketjun huipentaisi galakseihin kajoavalla ryminällä se, että Saara Aalto itse kommentoisi.
"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
Janizio
16.02.2015 06:52:38
Niin niin, että te saatte ns. syyttää mua siitä että olisin niin vaarallinen fani, että Saaran pitäis hankkia lähestymiskielto, mutta mä en saa ns. oikaista sitä asiaa siihen suunta mikä on asian todellisuus, että mulla ei ole sit oikeus puollustautua. Kiva juttu, että väitteitä te saatte esittää, mutta mä en saa kumota niitä kun sit ole fanaatikko. Todella on tasapuolista touhua.

Et mun pitäis vaan katsella kun minusta väitetään asiota jotka on täyttää soopaa.
Jkob
16.02.2015 13:46:46
Nyt ei liity Saaraan edes vähää alusta ja off-topiccia muutenkin.
Koitin youtubesta etsiä Paolon suoritusta tarkistamisen tarkistaakseni että oliko se niin hyvä kuin muistin. Ei löytynyt mutta tää tuli vastaan: http://youtu.be/z79o7Q_Dy1s

Perhana kun tulin hyvälle tuulelle
RawknRawl
16.02.2015 14:52:49
Oi Saara, Saara miksi naurat, vaikka sydäMMeni kiihkeänä sykkää?
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Secreterial
16.02.2015 15:17:08
Jkob: Nyt ei liity Saaraan edes vähää alusta ja off-topiccia muutenkin.
Koitin youtubesta etsiä Paolon suoritusta tarkistamisen tarkistaakseni että oliko se niin hyvä kuin muistin. Ei löytynyt mutta tää tuli vastaan: http://youtu.be/z79o7Q_Dy1s

Perhana kun tulin hyvälle tuulelle

Voi olla, että tuota biisiä on muutaman kerran vedetty tuolla Filippiinien ohjelmassa...
"I never bluff" - Cordell Walker
aivokuolio
16.02.2015 20:36:35
Voisko joku luetella Antti Railion top 3-biisit? Ite en ossaa.
Kampela77
16.02.2015 20:42:00
aivokuolio: Voisko joku luetella Antti Railion top 3-biisit? Ite en ossaa.

Minäkää en ossaa. En kyllä toisaalta ees tiiä kuka on Saara Aalto. En tunnistas ulukonäöltä saatikka sitten jonku mussiikkiesityksen perusteella.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)