![]() 12.10.2016 13:12:06 | |
---|---|
Janizio: Saara on niin uusi juttu isolla yleisölle Suomessa, että vaikka ehkä nimen on aika monikin kuullut, mutta se syvempi juttu millainen ihminen sieltä taustalta löytyy ja millaisia tarinoita elämästä Saaralla on kerrottavan jne. niin on täysin uuttta niin meidän medialle kuin kansallekin. Se ketä hänen juttunsa, tarinansa, ajatuksensa, musiikinsa jne. kiinnostaa on sitten toinen juttu. Sit osa asiaa on tietenkin tää X-Factoriin meneminen. Kukaan suomalainen muusikko/artisti ei ole koskaan moista tehnyt kaiken lisäksi jo näinkin hyvää mitä menestys siellä on ollut niin en minä ihmettele miksi Saara nyt kiinnostaa. Sit kun Saara on sen verran uusi tapaus kaikin puolin. Hänestä on nyt kerrottavaa paljon, kun tämän kisan myötä media on hänen perässään ja halua kysellä sitä ja tätä ja tuota.ä Mun on vaikea nähdä kyllä Saaralta mitään erikoista "tarinaa". Eikä hän Suomessa ole uusi. Hän on ollut vaan haalea, kuten joku sanoi. Siis karismaton ja epäkiinnostava. Kolmikymppinen aseksuaaliselta vaikuttava nainen joka elää keijumaailmoissaan herättää kyllä kummastusta, mutta musiikki ei sytytä yhtään. Ei siinä tarinat auta kun musiikin pitäis puhua ja kertoa. | |
![]() 12.10.2016 13:20:15 (muokattu 12.10.2016 13:22:28) | |
LiemiKuutio: Mun on vaikea nähdä kyllä Saaralta mitään erikoista "tarinaa". Eikä hän Suomessa ole uusi. Hän on ollut vaan haalea, kuten joku sanoi. Siis karismaton ja epäkiinnostava. Kolmikymppinen aseksuaaliselta vaikuttava nainen joka elää keijumaailmoissaan herättää kyllä kummastusta, mutta musiikki ei sytytä yhtään. Ei siinä tarinat auta kun musiikin pitäis puhua ja kertoa. Pointti ei olekaan siinä kiinnostaako hänen musansa sinua tai minua tai ketä tahansa muuta kuinka paljon nyt tällä hetkellä. Kysymys on siitä, että Saara on kaikesta huolimatta nyt vasta tän X-Factoriin menemisen kautta noussut ns. kaikkien huulille. Ei meidän media ole Saarasta missään vaiheessa kiinnostunut tähän tapaan ja ymmärrettäväähän se onkin kun ei ole niitä hittejä ja ns. suurta menestystä vaikka itsensä elättääkin hyvin. Tarviiko siellä ollakaan mitää erikoista tarinaa. Pointti onkin siinä, että Saarasta ei media ja kukaan taho ole tehnyt mitään ihmeellisä juttuja meillä vielä. Ja näkeehän sen kaikesta median jutut mitä tän X-Factor kisan aikan on kerrottu on varmaan ainakin 90% sellaisia josta minä ja ainakin isoimmat fanit ovat olleet tietosia jo aika päiviä sitten että asiat on näin tämän asian kohdalla jne Nyt on sitten ihan toinen äänikellossa, kun Saara on viemässä itseään kansainväliselle uralla. Ehkä Suomenkin media heräsi vastan nyt, että Saara on oikeasti ja aidoist ihan todella vakavissaan ollut niiden kansainvälisten ura puheidensa kanssa. Toisaalta X-Factor UK:lla on ihan hirmuinen media-arvo ja näkyvyysarvo. | |
![]() 12.10.2016 13:24:32 (muokattu 12.10.2016 15:59:02) | |
sticky fingers: Näin. Ja eikös noissa puhuta vielä levyistä, mitkä kauppa on ottanut myyntiin? Eli monet näistä "kultalevyistä" löytyy sitten x ajan kuluttua Anttilan ale-laarista eurolla (no ei enää Anttilan tietenkään, mutta lukija ymmärtänee pointin). Näimpä. Jos haluais verrata kultalevyn "saamista", vaikka eduskuntaan pääsemiseen ja siihen keskimääräiseen hintaan...niin kultalevyn voi nykyään vaikka artisi itse ostaa... Sitten kun on kultalevyn verran myyty, niin porukkaa saattaa jopa ihan oikeasti ostaakkin muutaman levyn ja platinakaan ei ole enää kaukana. Ei taida näillä levyn myyntimäärillä olla enää nykyään kovinkaan kauheasti väliä. Tosin niin on kansanedustajillakin erilaisia rahoittajia tukenaan ja näin on myös sillä levy-yhtiön artistillakin. Eli ihan kaikkea ei kuitenkaan omasta pussista... Samaa on molemmissa kuitenkin se, ettei rahaton menesty kummassakaan hommassa. Vaikka olisi kuinka hyvä, mutta jos ei ole niitä tukijoita... E: Tähän vielä sellainen lisäys, että jos sen levyn tekee omakustanteen ja julkaisee itse levynsä...Niin edes 10 000 kpl painokselle ei tule montaa euroa per levy hintaa. Kotistudioissa saa tehtyä jo ihan hyvää jälkeä, eikä tule välttämättä kalliita studiokustannuksia. Kannet maksavat myös, mutta niistäkin saa ihan hyvät ja tyylikkäät, mikäli ei tee niistä todella kalliita. | |
![]() 12.10.2016 14:15:15 | |
Mä olen sitä mieltä että "Suomi maailmalla" otsikot ovat edelleen aika myyvää kamaa suurten ikäluokkien keskuudessa. | |
![]() 12.10.2016 14:28:29 | |
Dirtyh: Mä olen sitä mieltä että "Suomi maailmalla" otsikot ovat edelleen aika myyvää kamaa suurten ikäluokkien keskuudessa. Niin mä en tiedä miksi pitää niinku mollata ja haukkua ihmisiä jotka ns. vie Suomea maailman kartalle ja uskaltaa yrittää ja tavoitella suuuria ja isoja asioita. Ihmisestä ei tarvitse tykätä, mutta siihen et arvostaa jokaista niin siihen kykenee jokainen niin halutessaan. | |
![]() 12.10.2016 14:36:12 | |
Janizio: vie Suomea maailman kartalle Suomi on ollut maailmankartalla jo ainakin 500 vuotta. Katsokaa vaikka: https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream … 456789/25074/5%20schedel%201493.jpg | |
![]() 12.10.2016 14:39:17 | |
Voihan joku suomalainen ihmissyöjäkiduttajaraiskaajakin viedä Suomea kartalle mutta onko se sitten hyvä juttu? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. | |
![]() 12.10.2016 14:49:25 | |
Jäärä: Voihan joku suomalainen ihmissyöjäkiduttajaraiskaajakin viedä Suomea kartalle mutta onko se sitten hyvä juttu? Ei saatana :D Älkää nyt jätkät. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" | |
![]() 12.10.2016 14:53:16 | |
Janizio: Niin mä en tiedä miksi pitää niinku mollata ja haukkua ihmisiä jotka ns. vie Suomea maailman kartalle ja uskaltaa yrittää ja tavoitella suuuria ja isoja asioita. Ihmisestä ei tarvitse tykätä, mutta siihen et arvostaa jokaista niin siihen kykenee jokainen niin halutessaan. Kohdistitko jotenkin muhun vai kommentoitko vaan ihan yleisesti? | |
![]() 12.10.2016 15:03:00 | |
Dirtyh: Kohdistitko jotenkin muhun vai kommentoitko vaan ihan yleisesti? Yleisesti. Ei ollut ainakaan tarkoitus osoittaa kommenttia pelkästään sinua koskevaksi | |
![]() 12.10.2016 15:23:50 | |
Janizio: Niin mä en tiedä miksi pitää niinku mollata ja haukkua ihmisiä jotka ns. vie Suomea maailman kartalle Toisaalta pistää miettimään, että miksi se pitää sinne kartalle väkisin viedä, jos ei mitään syytä ole. ja uskaltaa yrittää ja tavoitella suuuria ja isoja asioita. Ihmisestä ei tarvitse tykätä, mutta siihen et arvostaa jokaista niin siihen kykenee jokainen niin halutessaan. No tämä on jo toinen asia tämä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura | |
![]() 12.10.2016 15:36:36 | |
Niin mä lähinnä viittasin siihen että suurten ikäluokkien nuoruudessa maailma oli kovasti suppeempi ja äimistelin sitä kuinka paljon heitä edelleen sykähdyttää nuo "suomi maailmalla" otsikot vaikka ne alkavat olemaan hyvin arkipäiväinen juttu. Millään muotoa en dumannut niitä ihmisiä jotka niihin otsikoihin pääsevät. Päin vastoin saisi kyllä olla enemmänkin tunkua. | |
![]() 12.10.2016 15:56:15 (muokattu 12.10.2016 15:57:23) | |
Dirtyh: Niin mä lähinnä viittasin siihen että suurten ikäluokkien nuoruudessa maailma oli kovasti suppeempi ja äimistelin sitä kuinka paljon heitä edelleen sykähdyttää nuo "suomi maailmalla" otsikot vaikka ne alkavat olemaan hyvin arkipäiväinen juttu. Millään muotoa en dumannut niitä ihmisiä jotka niihin otsikoihin pääsevät. Päin vastoin saisi kyllä olla enemmänkin tunkua. Kyllä mä sen ymmärsinkin, että et dumannut heitä. Eikä heitä pitäisi minusta kenenkään dumata. Heistä jokainen tekee työtään ja siihen kuulu osana se, että ollaan lehtien palstoilla, jos teet jotain merkittävää joka vielä jollain muotoa voisi tuoda ns. PR Suomelle niin hän niinku killuu sitten lehtien jutuissa. Niinku nyt Saara. Tää X-Factoriin meneminen oli jotain sellaista jota kukaan suomalinen ei ole koskaan tehnyt. Kaiken lisäksi kun on suoriutunut siitä jo noin hyvin, niin ei niinku ole kumma, että mediaamme on Saara alkanut kiinnostaa ja sit kun hänestä tosiaan riittää uutta juttun juurta kun ennen ei ole ollut mitenkään isojen otsikoiden arvoinen, niin nyt kun tää X-Factor antoi syyn tehdä hänestä isoja otsikoita ja juttuja jutun perään ja kaivella ja kysellä hänen taustojaan, kysellä häntä haastatteluihin, kysellä hältä asioita jne. niin sieltä nyt riittää jutun juurta kun ennen tätä ei olla paljon hänestä kirjoiteltu. Ja tästä uudesta ns. hahmosta suomalaiselle medialle mulle itsellei kertoo se, että lähes kaikki asiat mitä hänestä nyt mediamme ovat kertoneet, niin oikeastaan mikään ei ole ollut minulle uutta, että me isot fanit on tiedetty suurin osa jutuista jo aika päiviä sitten, että näin asiat ovat. | |
![]() 12.10.2016 16:09:14 | |
Dirtyh: Niin mä lähinnä viittasin siihen että suurten ikäluokkien nuoruudessa maailma oli kovasti suppeempi ja äimistelin sitä kuinka paljon heitä edelleen sykähdyttää nuo "suomi maailmalla" otsikot vaikka ne alkavat olemaan hyvin arkipäiväinen juttu. Hellyttävän lutuista suomalainen yli-ikäistyvä "mitä ne meistä nyt ajattelevat" -mentaliteetti. Onko Saara tarpeeksi hyvä laulaja? Onko mekko hyvin ja voi mitkä kengät - tukkakin tuollainen! OT: Laulamisen hyvyys mitataan tietenkin laulukilpailuissa. Saara ei ole yhteenkään sellaiseen vielä osallistunut - eikä osallistu. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. | |
![]() 12.10.2016 16:12:57 | |
Janizio: ... niin oikeastaan mikään ei ole ollut minulle uutta, että me isot fanit on tiedetty suurin osa jutuista jo aika päiviä sitten, että näin asiat ovat. Tässä koko Saara Aalto keskustelussa on jo nyt yli 2200 kirjoitusta. Sinun juttuja on niistä varmasti ainakin puolet... Miksi kirjoitat kokoajan itsestäsi "ME FANIT" tiedämme jne. Ethän sinä edusta kuin itseäsi täällä, vai? | |
![]() 12.10.2016 16:15:19 | |
mpekkanen: Tässä koko Saara Aalto keskustelussa on jo nyt yli 2200 kirjoitusta. Sinun juttuja on niistä varmasti ainakin puolet... Miksi kirjoitat kokoajan itsestäsi "ME FANIT" tiedämme jne. Ethän sinä edusta kuin itseäsi täällä, vai? Saaralla lienee jokunen muukin fani. | |
![]() 12.10.2016 17:32:01 | |
Se, että sai vähiten ääniä, oli äänestäjien häpiä nyt. Let It Go sekä Alive oli todella upeita. https://www.youtube.com/watch?v=ZF898-pji2A https://www.youtube.com/watch?v=zF9EAIj_DUs Sitten tuossa vielä, Tunnelmia yo-juhlista. Missä laulaa Over The Rainbow, upea on ääni, on niin kaunista katsella ja kuunnella Saaraa. Saa olla Meri ikionnellinen kihloista. Olivatko muuten Teemu&Saara kihloissa, mikä lie eroon ajanut? | |
![]() 12.10.2016 18:03:48 (muokattu 12.10.2016 18:05:04) | |
ErkkiErakko: Se, että sai vähiten ääniä, oli äänestäjien häpiä nyt. Let It Go sekä Alive oli todella upeita. https://www.youtube.com/watch?v=ZF898-pji2A https://www.youtube.com/watch?v=zF9EAIj_DUs Sitten tuossa vielä, Tunnelmia yo-juhlista. Missä laulaa Over The Rainbow, upea on ääni, on niin kaunista katsella ja kuunnella Saaraa. Saa olla Meri ikionnellinen kihloista. Olivatko muuten Teemu&Saara kihloissa, mikä lie eroon ajanut? Kuka sitä tietää varmasti mihin se iha loppu viimein kaatui heidän juttunsa. Mä en ole varma olivatko kihloisa. Minusta siitä ei ole koskaa puhuttu. Ja toisaalta hällä väliä. Ei niin hirveästi oikeasti kiinnostakaan mikä se suhde kuvio on ja mihin se kaatui. Se ei minulle kuulu. Et tottakai halua, että ovat onnellisia ja niin ovat kaikki kolme sekä Saara,Meri että Teemu ja vielä täysin huippu väleissä keskenään niin muulla ei ole minulle väliä. Milloinhan ne julkaisee ne biisit mitä kukanenkin laulaa ensi lauantaina? Mulle ei ainakaan ole vielä osunut silmään | |
![]() 12.10.2016 18:46:08 | |
Oon seurannu tätä keskustelua sivusilmällä tämän 113 sivun ajan ja mietin, pitäiskö sitä vihdoin linkittää biisi joka tehtiin Aallon kanssa muutama vuos sitten tuottajalevylle. Linkitän. Tyylistään poikkeavaa on tässä enemmän hopahtavasta/R&B-tyylisestä touhusta kyse. https://www.youtube.com/watch?v=_OMyXfA77f8 Eipä mulla muuta, jatkakaa. | |
![]() 12.10.2016 19:02:18 | |
JE: Oon seurannu tätä keskustelua sivusilmällä tämän 113 sivun ajan ja mietin, pitäiskö sitä vihdoin linkittää biisi joka tehtiin Aallon kanssa muutama vuos sitten tuottajalevylle. Linkitän. Tyylistään poikkeavaa on tässä enemmän hopahtavasta/R&B-tyylisestä touhusta kyse. https://www.youtube.com/watch?v=_OMyXfA77f8 Eipä mulla muuta, jatkakaa. Sanoman on sellainen biisissä mitä Saaran laulamalta biisiltä voi helposti uskoakin, mutta ei ehkä tyylillisesti ihan ns. siinä, mutta toki tuota Saaran ääntä nyt kuuntelee vaikka minkälaisen musan kanssa todella mielikseen. Ja en mä nyt tiedä, miksi tätä olisi tarvinnut ns. pimittää. Ei toi huono ole missään nimessä. Kaukana toi huonosta on. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101222450358_vi.shtml: Ton jutun suurin kluu on tuolla loppu päässä. Saara ei saa tietenkään kertoa biisivalintaansa ennen kuin tuontatoyhtiö siihen antaa luvan, mutta on toi Saara nyt sanonut ton jo niin monessa tuutissa ja lähteessä, että tulossa on jotain uutta niin kyllä sieltä on nyt jotain oikeasit uutta tulossa. Toi Saaran salamyhkäisyys on niin tutun suuntaista taas, että se mimmi osaa kyllä tuon, että vihjaa sopivalla tavalla kiinnostavasti asioihin. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101222450421_vi.shtml Hmm meidän tyttö on saamassa tuotantoyhtiöltä vielä tälläisenkin käden ojennuksen, että saamassa Brataviolta jääneen huoneen omakseen ja pääsee eroon hilluvista teini tytöistä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)