Funkånaut 24.01.2013 19:51:44 | |
---|
Akitus: En ole viimeisimpiä uutisia seurannut, mutta ainakin aamu-uutisten perusteella poju oli jo ennen peliä uhonnut Twitterissä viivyttelevänsä. Näinpä. Munsta Hazardin ois pitänyt potkaista poikaa pallon sijaan, jos kerta punanen siitä tulee joka tapauksessa. Suhteellisen noloa kyl toi pojan filmaaminen, vaikka tietty pallopoikaa(kaan) ei saa potkaista. Vaikka tahalleen viivytteleekin. Eikä kukaan 17v oikeasti tommosesta hipasusta kaadu, jos on paikoillaan. No, ehkä Busquets. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Hauler 24.01.2013 20:05:04 (muokattu 25.01.2013 15:06:58) | |
---|
Secreterial: Turhapa tästä on vääntää, kun ei tämä tästä eipäs-joopas leikistä muutu mihinkään. Mun mielestä se ei vaan yksinkertaisesti ole pelaajan rooli alkaa puuttumaan ajankulutukseen, vaikka kuinka turhauttais, että oma joukkue on tappiolla. Tuomarin pitää hoitaa nuo, koska ne kuuluu hänen tehtäviinsä. Pelaajat voivat keskittyä siihen pelaamiseen. Tuossa tilanteessahan olisi voinut käydäkin jotain, jos potku ois kunnolla kylkiluihin kolahtanut. Mutta edelleen - molemmat teki typerästi. Tyypillistä neiteilyä: ei saisi tehdä mitään, mitä ei ole erikseen sallittu. Hazard toimi ihan oikein. |
pekkap82 24.01.2013 22:36:04 | |
---|
Suomi-futis on päässyt Tulosruutuun. TPS-valmentaja on raiskannut pelaajiaan ja Hongan pelaajat saavat purkaa sopimuksensa. |
Secreterial 25.01.2013 07:39:32 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Rhapa 25.01.2013 08:01:36 | |
---|
Tuossa vielä hazardin kommentti pallopoikajutusta: 'The ball boy came in the changing room and we had a quick chat and I apologised and the boy apologised as well, and it is over. Sorry.' |
Rubuinen 25.01.2013 11:33:09 | |
---|
Katsoin vielä pariin kertaan tuon kyseisen kohdan videosta, enkä edelleenkään ymmärrä, miten pystyt siitä niin selvästi näkemään, että poika heittäytyi tahallaan pallon päälle Mä ihmettelen suuresti miten tota ei voi olla näkemättä! |
Secreterial 25.01.2013 11:43:15 | |
---|
trashjones 25.01.2013 15:57:02 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
kozmik 25.01.2013 18:30:08 | |
---|
Että näin. http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21201247 Eden Hazard charged with violent conduct by Football Association The Belgian midfielder, 22, faces a three-match ban for his dismissal, but the FA alleges the standard punishment was "clearly insufficient". "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Funkånaut 25.01.2013 18:34:58 | |
---|
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
kozmik 25.01.2013 18:53:47 | |
---|
Funkonaut: Tuleeko Swansealle tai pallopojalle sanktiota? Jos luit jutun niin siellä todetaan näin: The FA says it will remind all clubs "of their responsibilities in ensuring ball boys and other personnel around the pitch act in an appropriate manner at all times." "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Funkånaut 25.01.2013 19:08:01 | |
---|
kozmik: Jos luit jutun niin siellä todetaan näin: Luin kyllä. Mutta, eihän tuo sisällä rangaistusta. Hyvä linjanveto kyllä. Ei pallopoikien kuulu puuttua peliin hidastelemalla ja hautomalla palloa. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Rhapa 25.01.2013 19:23:38 | |
---|
kozmik: Että näin. http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21201247 Chelsea's Eden Hazard has been charged with violent conduct by the Football Association after kicking out at a Swansea ball boy. Heti meni metsään. Palloahan se potkaisi. Naurettavaa paskaa joka tapauksessa. |
Secreterial 26.01.2013 08:46:32 | |
---|
pekkap82 26.01.2013 20:31:22 | |
---|
|
Secreterial 27.01.2013 08:48:14 | |
---|
pekkap82: Newcastle on ilmeisesti irtisanonut valtaosan pelaajatarkkailijoistaan ja jättänyt vain yhden Ranskaan. Mitäpä sitä turhaa muualta tarvitsee katsella. Cabayekin taisi irrota alle 5 miljoonan summalla, niin Pardew ajatteli, että sama ottaa lisää ranskalaisia, kun kohtuullisen edullisesti sieltä porukkaa irtoaa ja tasokkaita pelaajiakin vielä. Eilinen FA-cup kierros oli kyllä hieno, LUTON! "I never bluff" - Cordell Walker |
kozmik 27.01.2013 13:27:37 | |
---|
Riemukas uutinen kaikille teille, joita Eden Oikeamielisen julma kohtelu on närkästyttänyt kovin: Eden Hazard, tuo reilun pelin esitaistelija, urheilumaailman moraalinen johtotähti ja kerrassaan eettisen jalkapalloilun kirkkain valo ei ole ainoa, joka taannoisesta kärhämästä saa paskaa niskaansa: http://www.mirror.co.uk/news/uk-new … zard-ballboy-charlie-morgan-1558096 Pahoittelen ylenpalttista ja naurettavaa sarkasmia. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Brian May jr. 27.01.2013 14:42:53 | |
---|
kozmik: Riemukas uutinen kaikille teille, joita Eden Oikeamielisen julma kohtelu on närkästyttänyt kovin: Eden Hazard, tuo reilun pelin esitaistelija, urheilumaailman moraalinen johtotähti ja kerrassaan eettisen jalkapalloilun kirkkain valo ei ole ainoa, joka taannoisesta kärhämästä saa paskaa niskaansa: http://www.mirror.co.uk/news/uk-new … zard-ballboy-charlie-morgan-1558096 Pahoittelen ylenpalttista ja naurettavaa sarkasmia. Yksi matsi kieltoa moisesta perseilystä? Vettä! |
Funkånaut 27.01.2013 17:03:47 | |
---|
kozmik: Riemukas uutinen kaikille teille, joita Eden Oikeamielisen julma kohtelu on närkästyttänyt kovin: Eden Hazard, tuo reilun pelin esitaistelija, urheilumaailman moraalinen johtotähti ja kerrassaan eettisen jalkapalloilun kirkkain valo ei ole ainoa, joka taannoisesta kärhämästä saa paskaa niskaansa: http://www.mirror.co.uk/news/uk-new … zard-ballboy-charlie-morgan-1558096 Pahoittelen ylenpalttista ja naurettavaa sarkasmia. Ihan oikein, että pallopoikakin saa sanktiota. Joskin, käsittääkseni oli muutenkin hänen viimeinen matsi pallopoikana, nåtta... "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Rhapa 27.01.2013 18:52:12 | |
---|
kozmik: Riemukas uutinen kaikille teille, joita Eden Oikeamielisen julma kohtelu on närkästyttänyt kovin: Eden Hazard, tuo reilun pelin esitaistelija, urheilumaailman moraalinen johtotähti ja kerrassaan eettisen jalkapalloilun kirkkain valo ei ole ainoa, joka taannoisesta kärhämästä saa paskaa niskaansa: http://www.mirror.co.uk/news/uk-new … zard-ballboy-charlie-morgan-1558096 Pahoittelen ylenpalttista ja naurettavaa sarkasmia. Sinänsä huvittavaa, että pahiten asiasta närkästynyt taisit olla sinä itse, kun noita kommentteja lueskelin uudemman kerran. Onko Hazard valinnut väärän joukkueen vai mistä moinen viha? |