Ed_Guy 17.07.2008 12:00:42 | |
---|
Kyllähän tuo oli oikein mainio, välillä homma menee todella hämäräksi joten varmaan joutuu kohta katselemaan uudestaan. Mutta suosittelen kyllä. Pitänee tsekata Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Milkop 17.07.2008 19:12:16 | |
---|
Inosensu: Kôkaku kidôtai eli Ghost in the Shell - Innocence lähdössä seuraavaksi pyörimään. Kaikki kunnia myös söpöilyleffoille, mutta välillä haluaa masentavaa maailmankuvaa, verta ja androideja :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
riimu 18.07.2008 14:11:35 | |
---|
Inosensu: Kôkaku kidôtai eli Ghost in the Shell - Innocence lähdössä seuraavaksi pyörimään. Kaikki kunnia myös söpöilyleffoille, mutta välillä haluaa masentavaa maailmankuvaa, verta ja androideja :) Kuulin huhua että Spielberg on ostanut GitSiin oikeudet ja aikoo tehdä jonkun 3d-leffahärpäkkeen. Idea kuulostaa sellaiselta, että tekis mieli lähteä vesurin kanssa pallon toiselle puolelle riehumaan. Don't ask me about Grim Fandango. |
noir 18.07.2008 16:23:48 | |
---|
Kuulin huhua että Spielberg on ostanut GitSiin oikeudet ja aikoo tehdä jonkun 3d-leffahärpäkkeen. Idea kuulostaa sellaiselta, että tekis mieli lähteä vesurin kanssa pallon toiselle puolelle riehumaan. Mistä tulikin mieleeni Speed racer: http://www.youtube.com/watch?v=MQyYPP9zR7M NEVER DIE! Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Ed_Guy 04.09.2008 15:06:28 | |
---|
Samurai champloo on nyt uusintakierroksella menossa. Viime katselukerrasta on just passelisti aikaa että en muista suurinta osaa tapahtumista... ja sitten heti perään Tenjou tenge Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Antti1 04.09.2008 15:31:41 | |
---|
Kaikkien nyrkkitappeluista, hyvästä huumorista ja GTO:sta pitävien kannattaa katsastaa Get Backers. Mä pidin siitä oikein kovin, meni omien suosikkisarjojen joukkoon heittämällä. Juoni ja hahmot jaksavat kantaa tarinaa aika hyvin alusta loppuun saakka. OSTAKAA MESAN ROADSTER!!! |
Räbbänä 04.09.2008 15:39:35 | |
---|
Edelleenkin jatkunut Sayonara Zetsubou Sensein katselu. Ensimmäinen tuotatonkausi jo räjäyttää välillä pään, mutta toinen on jo niin sekopäistä, että pakostakin miettii minkähän sortin taikasieniä siellä on teehen ripoteltu tuotantotiimin palavereissa. M.A.C.H.O. #31
WHO THE HELL DO YOU THINK WE ARE?! |
Ed_Guy 04.09.2008 22:51:06 | |
---|
Tympäsee vaan kun kaikki hyvähän loppuu aikanaan. Tai no animessahan on se ongelma että kaikki jaksot tulee katsottua kahden päivän sisällä... tenjou tengen vois katsoa putkeen. ihan kaikki Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
noir 05.09.2008 12:38:07 | |
---|
Kaikkien nyrkkitappeluista, hyvästä huumorista ja GTO:sta pitävien kannattaa katsastaa Get Backers. Mä pidin siitä oikein kovin, meni omien suosikkisarjojen joukkoon heittämällä. Juoni ja hahmot jaksavat kantaa tarinaa aika hyvin alusta loppuun saakka. Tuota on muutaman kirjan verran tullut luettua, kun on kirjastossa käteen sattuneet. Ei ihan paskaa. Pitäisi tutustua paremmin ja alusta asti, että saa juonesta kiinni. Piiskaamista jatkettiin, kunnes lapsi tunnusti huoranneensa. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Ed_Guy 07.09.2008 14:49:25 | |
---|
Edelleenkin jatkunut Sayonara Zetsubou Sensein katselu. Ensimmäinen tuotatonkausi jo räjäyttää välillä pään, mutta toinen on jo niin sekopäistä, että pakostakin miettii minkähän sortin taikasieniä siellä on teehen ripoteltu tuotantotiimin palavereissa. Tähän tutustun seuraavaksi kyllä Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Ed_Guy 11.09.2008 23:36:26 | |
---|
Edelleenkin jatkunut Sayonara Zetsubou Sensein katselu. Ensimmäinen tuotatonkausi jo räjäyttää välillä pään, mutta toinen on jo niin sekopäistä, että pakostakin miettii minkähän sortin taikasieniä siellä on teehen ripoteltu tuotantotiimin palavereissa. Nyt on eka kausi katottuna. Olihan se melekosta. Itseasiassa aloitin heti katsomaan uudestaan, koska osa jutuista meni vähän ohi ekalla katselulla Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
Nazareth 11.09.2008 23:48:16 | |
---|
Ghost in the Shell - kummitus huoltoasemalla. "Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman |
Milkop 12.09.2008 00:01:12 | |
---|
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Lasitten 19.09.2008 15:15:23 | |
---|
Nyt on eka kausi katottuna. Olihan se melekosta. Itseasiassa aloitin heti katsomaan uudestaan, koska osa jutuista meni vähän ohi ekalla katselulla Setsuboy sensei on vähän semmonen sarja, itekin oon kattonu sen ekan seasonin kaks kertaa enkä vieläkään tajuu joitakin juttuja. Loistava sarja sen puoleen... :D "Tolonen on paras! Se vetää hullun nopeesti" |
SomethingWild 20.09.2008 13:29:10 | |
---|
Suositelkaapa jotain samurai-animeja. Samurai champloot ja runouni kenshin on nähty. Tylyys ja visuaalisuus/taiteellisuus plussaa. Ei oleee! |
Milkop 20.09.2008 13:39:50 | |
---|
Suositelkaapa jotain samurai-animeja. Samurai champloot ja runouni kenshin on nähty. Tylyys ja visuaalisuus/taiteellisuus plussaa. Mitenkäs vaikka Afro Samurai ja legendaarinen Ninja Scroll... "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
riimu 20.09.2008 13:57:48 (muokattu 20.09.2008 13:58:00) | |
---|
Ei mitn. Don't ask me about Grim Fandango. |
Ed_Guy 27.10.2008 12:13:35 | |
---|
Samurai 7 ois tarkoitus tsekkailla tänään Basaka jätkä |
Ed_Guy 28.10.2008 11:52:58 | |
---|
Samurai 7 ois tarkoitus tsekkailla tänään Plääh. Aika basaka. Ei robottivastukset oikein iske... Ne toimii vain Samurai Jackissä nii. Basaka jätkä |
Jop1 28.10.2008 21:19:11 | |
---|
Onko kellään mitään tietoa millon Hellsing OVA:sta tulossa seuraava episodi? jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |