Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 510 11 12 13 1468 69 70 71 72
Meadow
14.06.2014 13:36:09
Tänään pläjähtää. Uruquay kaatuu!!
masterhat
14.06.2014 14:19:26
Meadow: Tänään pläjähtää. Uruquay kaatuu!!

uruguayy voittaa mestaruudes! hope so :D
Qoshovius
14.06.2014 15:34:02

Kunnas & Kuningas oli mun makuun oikeasti viihdyttävä kaksikko selostamossa: Kaj huhuili vähän omiaan, kun Litiltä taas löytyy yllättävänkin tarkkaa tietoa tilanteisiin. Äänensävytkin on mahtava vastapari: Kunnaksen eksentristä hönkimistä ja ölinää kontraa apaattinen, mutta asiapitoinen monotonisuus. Tähän kun vielä lisätään Kunnaksen leikkisä jerrynheitto työparinsa suuntaan niin voidaan puhua jo varsinaisesta priimusmoottorista.

Ei Juuselakaan ole yhtään pöllömpi, ja huonoa läpyskää selostamon kesken jaetaan hänenkin toimesta. Mahtavia hetkiä kun tulee joku kiusallisen huono vitsi, jonka johdosta selostus keskeytyy useiksi sekunneiksi.
Responsible people don't go around their nipples twisted.
Vessajono
14.06.2014 16:06:28
Qoshovius: Mahtavia hetkiä kun tulee joku kiusallisen huono vitsi, jonka johdosta selostus keskeytyy useiksi sekunneiksi.

Eilen kuvattiin jossain vaiheessa Hollannin kannattajia ja kerittiin sit toteamaan että "väriähän katsomossa tarvitaan" tms. ja samaan aikaan leikkaus johonkin tummaihoisiin tyttöihin. Kävi jo mielessä että minkähänlainen otsikko tuostakin saadaan revittyä.
Funkånaut: enemmän NYT LÄHTEE SAATANAA!
Quru
14.06.2014 16:52:27
Vessajono: Eilen kuvattiin jossain vaiheessa Hollannin kannattajia ja kerittiin sit toteamaan että "väriähän katsomossa tarvitaan" tms. ja samaan aikaan leikkaus johonkin tummaihoisiin tyttöihin. Kävi jo mielessä että minkähänlainen otsikko tuostakin saadaan revittyä.

Kuvassa naisiksi pukeutuneita espanjalaisfaneja: "samalta näyttää katsomossakin kuin kentällä ... ... ... ... Niin että tyyliä on enemmän kuin taitoa" (tjsp.) Mietin jo että näinköhän tästä joku vetää herneen nokkaan.
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
obiwan
14.06.2014 17:22:45
Quru: Kuvassa naisiksi pukeutuneita espanjalaisfaneja: "samalta näyttää katsomossakin kuin kentällä ... ... ... ... Niin että tyyliä on enemmän kuin taitoa" (tjsp.) Mietin jo että näinköhän tästä joku vetää herneen nokkaan.

Varmaan joku barca-oleeoleolejee-futisurpo voisi vetääkin.
HTMono
14.06.2014 17:32:02
dipshit: Sao Paulo avausottelun aikana. Melkoinen meininki tuolla.

http://vimeo.com/98134463

Aivan, tämä selittääkin videon joka käveli aamulla vastaan:

"This is how the US sounds when it scores in the World Cup"
https://www.youtube.com/watch?v=p5tH61v7Wyk&feature=youtu.be
Don't smell like sunsets and baby powder. Smell like jet fighters and punching.
MaD PiAnIsT
14.06.2014 18:59:36

Ei helvetti mikä selostaja tuo Karhu. Onneksi sai vaihdettua ruotsinkielisen selostuksen, meininki heti paljon parempaa.
"Live like a windrammer as you fuck"
Meadow
14.06.2014 19:00:01
Öö mikä tuota selostajaa vaivaa? "ENNTINEN MATEMATIIKAN OPETTAJA!!!!!"
Vaihtovirta
14.06.2014 19:09:02 (muokattu 14.06.2014 19:10:43)
E: Nääh poistetaan haukkumiset, kun futishan on kuulema rakkauden laji..;)
Vaihtovirta
14.06.2014 19:27:50
Ymmärrätäähän sen että formulat ja mäkihyppy ovat maailman kovimpia urheilulajeja maikkarin mielestä, mutta että ei sanaakaa futiksen mm-kisoista tulosruudussa? Ei Jumalauta sanaakaan..:D
Funkånaut
14.06.2014 19:31:35

Vaihtovirta: Ymmärrätäähän sen että formulat ja mäkihyppy ovat maailman kovimpia urheilulajeja maikkarin mielestä, mutta että ei sanaakaa futiksen mm-kisoista tulosruudussa? Ei Jumalauta sanaakaan..:D

Helppo huomata, että maikkari ei näytä kisoja :{DDDDD
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Vessajono
14.06.2014 19:45:48
Vaihtovirta: Ymmärrätäähän sen että formulat ja mäkihyppy ovat maailman kovimpia urheilulajeja maikkarin mielestä, mutta että ei sanaakaa futiksen mm-kisoista tulosruudussa? Ei Jumalauta sanaakaan..:D

Liian hidas peli maailman nopeimmalle kansalle.
Funkånaut: enemmän NYT LÄHTEE SAATANAA!
Secreterial
14.06.2014 19:50:46
Tertsi on kuningas! Meikä kyllä tykkää Tertsin selostamisesta, kun tuohon puhevikaankin on jo vuosien saatossa tottunut. Selkeesti asiantuntevin tuosta porukasta. Vielä kun siihen kaveriksi Litti heittään tiukkaa analyysiä, niin olis kova. Parastahan olisi tietenkin Pasi, mutta eri firman miehiä...
"I never bluff" - Cordell Walker
Funkånaut
14.06.2014 19:54:40

Secreterial: Tertsi on kuningas! Meikä kyllä tykkää Tertsin selostamisesta, kun tuohon puhevikaankin on jo vuosien saatossa tottunut. Selkeesti asiantuntevin tuosta porukasta. Vielä kun siihen kaveriksi Litti heittään tiukkaa analyysiä, niin olis kova. Parastahan olisi tietenkin Pasi, mutta eri firman miehiä...

Kyl Litti ja Kunnas oli kunnon dynaaminen duo. Ku Batman ja Robin konsanaan.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Quru
14.06.2014 20:14:23
Kukas tää ärrävikainen kaveri on? Rasittava ääni ja puheenparsi, en tykkää. Aivan viihdyttävä on kyllä muuten tämä kolumbia-kreikka. Ja tosiaan eiliseltä Litille ja Riihilahdelle peukkua.
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
Funkånaut
14.06.2014 20:31:09

Quru: Kukas tää ärrävikainen kaveri on? Rasittava ääni ja puheenparsi, en tykkää.

Sopivalla nimellä paiskattu Tero Karhu.

Aivan viihdyttävä on kyllä muuten tämä kolumbia-kreikka. Ja tosiaan eiliseltä Litille ja Riihilahdelle peukkua.

Asiantuntijavieraille kyl Littipeukkua!
trashjones
14.06.2014 20:44:18
Näen jo mielessäni kuinka Espanja ottaa pataan vielä Chileltä ja Hollanti voittaa jokaisen lohkopelinsä ja hallitseva mestari tippuu jatkosta.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Vaihtovirta
14.06.2014 20:47:29 (muokattu 14.06.2014 20:51:41)
trashjones: Näen jo mielessäni kuinka Espanja ottaa pataan vielä Chileltä ja Hollanti voittaa jokaisen lohkopelinsä ja hallitseva mestari tippuu jatkosta.

Tolla maalierolla voi tippua jopa, vaikka voittais molemmat ottelun, jos Chile voittaa Hollannin ja Hollanti Australian..
Boltsa
14.06.2014 20:47:45 (muokattu 14.06.2014 20:47:59)

Mutku meidän peli, MM95 Peltonen ja Jutila sekä Suzuka 98!! Niin ja tietysti Kuningaskotkan liidot.

Onneksi YLE näyttää hyvin matseja ja Kunnas ei edes ärsytä tälläiselle jalkapallosta mitään ymmärtämättömälle.
Boltsa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)