Bluesmies 17.07.2012 18:05:50 | |
---|
Paranormal: minä olen 34vuotias nuori kundi mielestäni ja itselläni on kymmenkunta my little ponia ihan hyvä harrastus muiden ei ole pakko ymmärtää jos ei diggaa. Profiilisi mukaan olet syntynyt v. 1989. Noh, onneksi sinulla on ne ponit. |
Miikss 17.07.2012 18:14:08 | |
---|
Antti1987: 28-vuotiaalla kaverillani on kädessä Hello Kitty -tatuointi. Nonii, oliko nyt ihan pakko tulla tuokin kertomaan. Aattelin, että HK-korvikset ois jo jotenkin radikaalia, mutta tuo jätkä veti kyllä pohjat. Pakko kyllä sanoo että arvostan. Ei riittäs itellä pokka, vaikka monessa tapauksessa ei niin kiinnostakaan mitä muut ajattelee. "ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan"
- Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä |
Stormcow 17.07.2012 19:15:24 | |
---|
Miikss: Nonii, oliko nyt ihan pakko tulla tuokin kertomaan. Aattelin, että HK-korvikset ois jo jotenkin radikaalia, mutta tuo jätkä veti kyllä pohjat. Pakko kyllä sanoo että arvostan. Ei riittäs itellä pokka, vaikka monessa tapauksessa ei niin kiinnostakaan mitä muut ajattelee. http://th07.deviantart.net/fs71/PRE … rshy_tattoo_by_panpalec-d4twvoy.jpg olis kyl aika kova.. että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
Jazkaa 18.07.2012 03:57:40 | |
---|
Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
Tupuna 18.07.2012 09:52:39 | |
---|
novo: Nimen omaan, teikän kirjoitus sai hillittömän eissssssssss-efektin aikaseks. Ja vasta hehkutettiin uutisissa kuinka naiset ovat todistetusti miehiä fiksumpia. Lukikohan ankeudesta ja tylsyydestä siinä mitään... Ei. Kyse on aste-eroista. Itse olen kova musadiggari, ja kuljin vielä teini-iässä kaupungilla Michael Jackson -lippu selässäni ympäriinsä. Jos nyt vajaa 30-vuotiaana tekisin samaa, niin joku varmaan lähettäisi minut hourulaan. Silti diggailen yhä Michael Jacksonia, mutta kypsyysasteeni on sen verran noussut ettei minun tarvitse asiaa kaikille liian innokkaasti lippu selässäni hehkuttaa. Voisin myös tykätä ponisarjasta, mutta siinä menee mielestäni ainakin minulla raja, etten rupeisi kaikkia rahojani törsäämään ponikamaan saatikka osallistuisi ponitapaamisiin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jormaz 18.07.2012 10:03:57 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
AP 18.07.2012 11:18:58 | |
---|
Meadow: Sitten kun olen maailman aikuisin mies joka ei enää suhtaudu poikamaisella innokkuudella mihinkään, minut saa ampua luvalla. Ei se innostuminenkaan niin, mutta yhden asian ihmiset ovat aina pelottavia, vaikka asia sinällään olisi miten saakelin hyvä harrastus. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
novo 18.07.2012 12:21:36 | |
---|
Tupuna: Ei. Kyse on aste-eroista. Itse olen kova musadiggari, ja kuljin vielä teini-iässä kaupungilla Michael Jackson -lippu selässäni ympäriinsä. Jos nyt vajaa 30-vuotiaana tekisin samaa, niin joku varmaan lähettäisi minut hourulaan. Silti diggailen yhä Michael Jacksonia, mutta kypsyysasteeni on sen verran noussut ettei minun tarvitse asiaa kaikille liian innokkaasti lippu selässäni hehkuttaa. Voisin myös tykätä ponisarjasta, mutta siinä menee mielestäni ainakin minulla raja, etten rupeisi kaikkia rahojani törsäämään ponikamaan saatikka osallistuisi ponitapaamisiin. Aste-eroista. Njaah. En tiiä, meikä on varmaan tosi lapsellinen ja typerä, kun otin pari bänditatskaa 26-vuotiaana. Oikeasti ois kannattanu hymistellä hiljaa himassa, joku kun saattais kuvitella mun olevan intohimoinen joidenkin asioiden suhteen. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Miikss 18.07.2012 14:09:43 | |
---|
Tupuna: Voisin myös tykätä ponisarjasta, mutta siinä menee mielestäni ainakin minulla raja, etten rupeisi kaikkia rahojani törsäämään ponikamaan saatikka osallistuisi ponitapaamisiin. Mistäs keksit, että nuokaan mursut törsäis kaiken rahansa ponimatskuun? Ja ethän varmasti ikinä osallistu harrastuksen puolesta mihinkään tapaamisiin? Urheiluakin on pakko harrastaa yksin, kun muutenhan voisivat luulla että olet tosissasi sen kanssa. Pitää itekin varmaan bändihommat lopettaa, menee liian intohimoiseksi ja tulee liikaa sosiaalista kontaktia muihin ihmisiin. "ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan"
- Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä |
riimu 23.07.2012 16:49:06 | |
---|
novo: Aste-eroista. Njaah. En tiiä, meikä on varmaan tosi lapsellinen ja typerä, kun otin pari bänditatskaa 26-vuotiaana. Oikeasti ois kannattanu hymistellä hiljaa himassa, joku kun saattais kuvitella mun olevan intohimoinen joidenkin asioiden suhteen. Ööh. Eihän Tupuna ole sanonut että kaikkien pitää toimia tietyn kaavan mukaan. En mäkään jaksa hillua kaupungilla enää panosvyön ja pitkän mustan letin kanssa kun sillon 18-vee. Ei se silti tarkoita sitä että asenne olis mihinkään kadonnut tai vakavuus tiettyjä musajuttuja kohtaan. Pikemminkin kypsynyt paljonkin ja ei sitä tartte todistella jokaiselle vastaantulijalle ulkonäön kautta. Kyl mäkin oon harkinnut tatskojen ottoa kokoajan mutta eipä ole tullu sellaista hommattua. Ei se ole iästä tai kypsyydestä sinänsä kiinni, nuorempana on toki omasta mielestä paljon herkempi vaikutteille yms. Nyt kun on perhettä niin vähän eri meininki. Don't ask me about Grim Fandango. |
visuelli 23.07.2012 18:28:36 | |
---|
Tupunan kommentointi ei aiheuta minussa kauheasti arvostusta. Miksi pitää olla noin kielteinen? Itselläni ei ole ikää kyllä kertynyt kovinkaan paljoa, mutta sen tiedän että haluan säilyttää itsessäni lapsenomaisen innostumisen ja pienistä asioista iloitsemisen niin pitkälle kuin pystyn. Ja MLP:FiM on itseasiassa yllättävän hyvä. If it has four legs and is not a chair, has wings and is not an aeroplane, or swims and is not a submarine, the Cantonese will eat it.
- Prince Philip, Duke of Edinburgh |
Funkånaut 23.07.2012 18:30:33 | |
---|
visuelli: Ja MLP:FiM on itseasiassa yllättävän hyvä. Miltei, muttei aivan, paras sarja. "Kuka ton funkon taas laski tänne" -Katetri
Kuuntelen tämmöistä |
juuso a 23.07.2012 21:22:05 | |
---|
visuelli: Itselläni ei ole ikää kyllä kertynyt kovinkaan paljoa, mutta sen tiedän että haluan säilyttää itsessäni lapsenomaisen innostumisen ja pienistä asioista iloitsemisen niin pitkälle kuin pystyn. Eiköhän se siitä rupee hiipumaan kun rupee tulemaan 30v mittariin. Eihän se tietty kaikilla mene niin, mutta useimmilla. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Alpha 23.07.2012 21:34:16 | |
---|
juuso a: Eiköhän se siitä rupee hiipumaan kun rupee tulemaan 30v mittariin. Eihän se tietty kaikilla mene niin, mutta useimmilla. Ei mulla ainakaan, mutten mihkään poneihin ole sentään hurahtanut. |
juuso a 23.07.2012 21:42:29 | |
---|
Alpha: Ei mulla ainakaan, mutten mihkään poneihin ole sentään hurahtanut. No niihin nyt ei ainakaan. Toisaalta se on jotenkin seesteistä, ettei juuri mikään enää jaksa innostaa. Mut joo, ei mua haittaa jos muut on asioista jos mistäkin innostuneita. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Stormcow 06.08.2012 16:55:52 | |
---|
Friendship is Magicin kolmoskaudessa tulee olemaan vain 13 jaksoa edellisten kausien 26 jaksoa/kausi verrattuna, mutta tuotannon taholta on vahvistettu, ettei sarja todellakaan ole loppumassa kolmoskauteen.. että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
Ed_Guy 06.08.2012 17:14:09 | |
---|
Vapailla vois kyllä pitää kunnon maratonin pitkästä aikaa. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Nuages 06.08.2012 21:43:04 (muokattu 06.08.2012 21:45:54) | |
---|
novo: Ja vasta hehkutettiin uutisissa kuinka naiset ovat todistetusti miehiä fiksumpia. Lukikohan ankeudesta ja tylsyydestä siinä mitään... Taisi olla uutisankka. Iltalehti kopsasi uutisen suoraan Daily Maililta, jonka toimittaja oli ilmeisesti ymmärtänyt julkaisun sisällön väärin. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Bluesmies 06.08.2012 22:32:08 | |
---|
Ed_Guy: Vapailla vois kyllä pitää kunnon maratonin pitkästä aikaa. Joo ehdottomasti!!! |
Ed_Guy 07.08.2012 12:12:05 | |
---|
Bluesmies: Joo ehdottomasti!!! Tai sitten katsoisi niitä klassikkojaksoja kuten Dragonshy tai Sonic Rainboom tai Feeling Pinkie keen. Ei kyllä ne on katsottava kaikki. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |