Funkånaut 07.01.2012 16:35:29 | |
---|
Ainakin kuuntelen musiikkia. Sä vaan keskityt mnetissä ulisemiseen ja jonkun middle beerin ryystämiseen. - M4ss3 m/ Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos 07.01.2012 17:49:48 | |
---|
TBZ: Rooney lähdössä? Ei kai myö noihin juttuihin uskota. Minä olen minä. |
Akitus 07.01.2012 17:56:28 | |
---|
42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
pekkap82 07.01.2012 18:45:00 (muokattu 07.01.2012 18:51:16) | |
---|
rockjihad:Taas uusi ylihypetetty engelsmanni, ja näissä tapauksissa kannattaa muistaa myös, että eräs toinenkin skotti saattaa olla haukkana paikalla, kun tällaisia on tarjolla. En oikein usko että Liverpool ostaisi nyt ison rahan keskuspuolustajan. Puolustuslinja on toiminut hyvin, ja heillä on 4 topparia. Ehkä sitten kun Carragher siirtyy/siirretään sivuun. EDIT: Vilkaisin muuten juuri Poolin sivuja. Darren Bent on tulossa ja haussa on toinenkin kärki. |
Secreterial 08.01.2012 09:49:19 | |
---|
Briteissä jatkuu juhlinta Rooney-uutisoinnilla. Tänään ne isoimmat "uutiset" olivat se, että City tarjoaa 60 miljoonaa Rooneysta, ja se, että Rooney haluaa huippuhankintoja Unitediin, tai on valmis lähtemään. Kartsan palkkavaatimuksista oli myös juttua, ilmeisesti se 120 000 puntaa on se, minkä arvoiseksi Kartsa itsensä näkee. Kyllähän ne pelit Boltonissakin maistuu. "I never bluff" - Cordell Walker |
DJKaaos 08.01.2012 14:05:17 | |
---|
Minä olen minä. |
HaloOfFlies 08.01.2012 14:09:21 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lamonte 08.01.2012 14:19:45 | |
---|
|
Secreterial 08.01.2012 14:24:37 (muokattu 08.01.2012 14:28:09) | |
---|
Noniin, tulihan se sieltä! Hieno uutinen kyllä. Scholes tuo kyllä apua vaikeaan tilanteeseen. Viime kaudella kuitenkin nähtiin, että Scholesy on vielä iskussa, ja alkukaudestahan mies dominoi keskikenttää. Plus toki se johtajuus, jota Scholes tuo mukanaa. Ei muuta kuin pelaamaan! Penkillähän Scholesy on, mutta numerolla 22 Lindegaard maalissa, joten onko nyt käynyt niin, että Lindegaard on se "number one"? "I never bluff" - Cordell Walker |
DJKaaos 08.01.2012 14:37:10 | |
---|
Lamonte: Tää oli ehkä hiukan ylläri. Scholes katsonut tuskaisena kotonaan kun City johtaa sarjaa ja United röytää vähän väliä jotain sarjajumbo-Blackburneja vastaan kotonaan. "Pakko se on mennä ite hoitamaan.." En mä kyllä sanois, että tää mikään ylläri on. Paluusta on ollut puhetta jo tovi ennen näitä Blackburn- ja Newcastle-röytöjä, joten kyllä tätä osattiin odottaa. Scholesin pitäisi olla hyvässä kondiksessakin, kun on kuulemma treenannut reservien kanssa valmennushommiensa ohessa läpi kauden. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 08.01.2012 15:17:23 | |
---|
En oo vittu ikinä nähny noin naurettavaa suoraa punaista kuin tuo Kompanyn! Aivan jäätävän huono tuomio! 0-1 Munalle Väinön upealla puskulla |
Secreterial 08.01.2012 15:19:10 (muokattu 08.01.2012 15:24:21) | |
---|
TheBlackestEye: En oo vittu ikinä nähny noin naurettavaa suoraa punaista kuin tuo Kompanyn! Aivan jäätävän huono tuomio! Foyd on tainnu antaa tällä kaudella noita punasia ihan kohtuullisen paljon. Ei tuo nyt punasen arvoinen ollut, mutta tuollaset taklaukset pitää karsia pois. Nuo on niitä, jotka pahimmassa tapauksessa lopettaa uran. Tuollanen kahden jalan taklaus kun sattuu osumaan kunnolla, niin se on vähintään kausi paketissa. "I never bluff" - Cordell Walker |
Jebe- 08.01.2012 15:21:53 (muokattu 08.01.2012 15:25:37) | |
---|
Secreterial: Foyd on tainnu antaa tällä kaudella noita punasia ihan kohtuullisen paljon. Ei tuo nyt ehkä punasen arvoinen ollut, mutta tuollaset taklaukset pitää karsia pois. Nuo on niitä, jotka pahimmassa tapauksessa lopettaa uran. Tuollanen kahden jalan taklaus kun sattuu osumaan kunnolla, niin se on vähintään kausi paketissa. Kyllä mä sellaiset pelaajaan kohdistuneet liukkarit tuomitsen, mutta tuossa Kompany voitti pallon pois 100-0. Tuossa kun olisi ollut esimerkiksi Terry vetämässä kahden jalkapohjan kamikaze-liukutaklausta niin ei olisi varmaan tullut edes vapaapotkua... EDIT: Ainakin tässä meikäläisen katsomassa lähetyksessä selostajatkin ihmettelee mitä v***ua tuomari näki tuossa tilanteessa. Kompanyn liukkarissa ei ollut kontaktia Naniin vaan pelkästään palloon, Nani ei valita jne. Kyllä ManUn kullannuppuja taas lellitään perinteiseen tapaan. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
TheBlackestEye 08.01.2012 15:24:38 (muokattu 08.01.2012 15:26:33) | |
---|
Luonnollisesti noita pulkkataklauksia napit edellä pitää karsia, mutta naurettavaa vetää linja nyt niin että puhtaasta pallonriistosta lentää suoraan pihalle. E. Plus että oli aika hallittu liuku. |
Secreterial 08.01.2012 15:25:59 (muokattu 08.01.2012 15:27:41) | |
---|
Tuohan on aina tuomarin ratkaisu, mutta mun mielestä kahden jalan taklaus on aina keltaisen arvoinen. Toki tuo Foydin tuomio oli liioiteltu; keltainen olisi ollut ihan hyvä. "Reckless tackle" nykyään keltaisen kortin arvoinen, ja minä lasken nuo kahden jalan taklaukset sellaisiksi. Jebe-: Kyllä ManUn kullannuppuja taas lellitään perinteiseen tapaan. Jotenkin oli arvattavissa, että tälläinen kommentti täältä tulee "I never bluff" - Cordell Walker |
Jebe- 08.01.2012 15:29:57 | |
---|
Secreterial: Jotenkin oli arvattavissa, että tälläinen kommentti täältä tulee Mutta tottahan tuo on :) Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
TheBlackestEye 08.01.2012 15:32:09 (muokattu 08.01.2012 15:41:34) | |
---|
Tää tais olla tässä. Komeita maaleja. Pilkkutuomiossa ei epäselvyyttä. 0-3 |
TBZ 08.01.2012 15:41:54 | |
---|
TheBlackestEye: Tää tais olla tässä. Komeita maaleja. No nyt viimeistäänkin. Kyllä on draamaa täynnä tämä peli. |
Secreterial 08.01.2012 15:58:26 | |
---|
Lähellä oli toinenkin punainen. Jos Richards ei ois ollut mukana tilanteessa, niin olis Kolarovkin saanut korttia. Pantilimionia varmaan hieman vituttaa. Jannu ottaa rankkarin kiinni, mutta pallo suoraan Rooneylle "I never bluff" - Cordell Walker |
DJKaaos 08.01.2012 16:03:56 | |
---|
Jebe-: EDIT: Ainakin tässä meikäläisen katsomassa lähetyksessä selostajatkin ihmettelee mitä v***ua tuomari näki tuossa tilanteessa. Kompanyn liukkarissa ei ollut kontaktia Naniin vaan pelkästään palloon, Nani ei valita jne. Kyllä ManUn kullannuppuja taas lellitään perinteiseen tapaan. Ei se kontakti ole autuaaksi tekevä asia, vaan pelkkä "vaarallisesti pelaaminen" riittää. Tässä nyt ei kuitenkaan varmaan tosta ollut kyse, vaan tuomarin selvästä virheestä. Tosin kyllähän aika usein nuo pihdit vihelletään pois, mutta ulosajo tästä nyt oli totaalisen väärä tuomio. Ja sillä, että valittaako Nani vai ei, ei pidä olla tuomarin ratkaisuihin mitään merkitystä. Jännästi kyllä Kompanyn ulosajo halvaannutti Cityn oman pelin totaalisesti. Ihmettelen myös, ettei Mancini kyennyt reagoimaan tilanteeseen oikeastaan mitenkään. Tilanne on nyt ansaitusti 0-3, joten nyt voi olla liian myöhäistä reagoida. Minä olen minä. |