Lesko 21.08.2009 11:49:38 (muokattu 21.08.2009 11:50:10) | |
---|
JCM: Vitsihuumori miehiäm? :----------D Mutta, aiheeseen: Bolt hyppäisi maksimivauhdillaan ns. vitun pitkälle. Huh, mikä juoksija. Kyllä siihen hyppyyn vaikuttaa niin moni muukin asia, vaikka nopeus tietenkin niistä lähes tärkeimpänä ja vaikka Bolt on todella nopea, niin kuinka suuri ero Boltilla on 40:llä metrillä esim. aikoinaan Carl Lewisin vastaavaan aikaan? Pituushypyssä pitäisi kuitenkin vielä pystyä käyttämään ponnistuksessa hyödyksi se vauhti ja sen jälkeen tehdä vielä onnistunut ilmalento. Tottakai Bolt hyppäisi maksimivauhdilla pitkälle, mutta todennäköisesti Bolt ei ehtisi koskaan saamaan maksimivauhtia ja jos ehtisi, niin ponnistus ei enää välttämättä olisi niin täydellinen tjtn. |
Simo78 21.08.2009 12:02:55 | |
---|
JAK: Mikä vittu suomalaisia vaivaa? Nyt ollaan jo lynkkaamassa Evilää "huonon käytöksensä" takia. Ei siis perkele, menisivät itteensä ja murehtisivat sitä paskaa asuntolainan täyttämää elämäänsä kun akka nalkuttaa ja kersat huutaa vieressä, koira on paskonut asuntoauton lattialle ja viinaa ei ole. Vitun häviäjät. En ole Evilää lynkkaamassa, mutta ei pitäisi Evilänkään lynkata työtään tekevää toimittajaa, joka omalla työllään mahdollistaa Evilän työn tekemisen. Mun mielestä Juuselan kysymykset oli ihan perushuttua, mihin noin kokeneen urheilijan olisi jo pitänyt tottua. Urheilijat on ammattilaisia, eikä mitään leikkikerholaisia, jotka pahoittaa mielensä kun vähän kysytään ei niin mieluisista asioista;-). Jos vituttaa niin sanois niinku Räty aikoinaan "yskähtelee se mersukin" tai "Saksa on paska maa", eikä yrittäis viisastella tilastoilla. Pisteet Evilälle, kun on ilmeisesti tänään jo vähän korjaillut puheitaan:-) |
Lego 21.08.2009 12:07:12 | |
---|
Derek Riggs: Miksi olet lynkkaamassa suomalaisia "huonon käytöksensä" vuoksi? Mikä sinua vaivaa? Öö, koska suomalaiset on ns. perseestä noiden huuteluidensa kanssa? Säkin vissiin oot suu vaahdossa vaatinut päätä pölkylle kun joku muu urheilija kuin Räty uskaltaa avata suutaan ja olla oma vittuuntunut itsensä kun ei oikein kulkenut? Edelleen: vitun idiootit. Saatana kirvestä kurkkuun sais laittaa tuollasille. |
Simo78 21.08.2009 12:14:53 | |
---|
JAK: Öö, koska suomalaiset on ns. perseestä noiden huuteluidensa kanssa? Yllättävästi olen tästä samaa mieltä;-) |
JCM 21.08.2009 12:16:35 | |
---|
JAK: Öö, koska suomalaiset on ns. perseestä noiden huuteluidensa kanssa? Säkin vissiin oot suu vaahdossa vaatinut päätä pölkylle kun joku muu urheilija kuin Räty uskaltaa avata suutaan ja olla oma vittuuntunut itsensä kun ei oikein kulkenut? Edelleen: vitun idiootit. Saatana kirvestä kurkkuun sais laittaa tuollasille. Hoho. Pata kattilaa soimaa:D Mitä sää itse parhaillaan teet? |
Lego 21.08.2009 12:16:56 | |
---|
Simo78: Yllättävästi olen tästä samaa mieltä;-) Ikävä kyllä se toistuu aina, oli laji mikä tahansa. "ME voitettiin, NE hävis". Edelleen toistaen, saatanan häviäjät. |
Lego 21.08.2009 12:18:15 | |
---|
JCM: Hoho. Pata kattilaa soimaa:D Mitä sää itse parhaillaan teet? Haukun juntteja jotka ei ite tee mitään vaan huutelee sohvalta ja sä varmaan selität mulle miks se on pahempi kuin se että ne sohvahuutelijat lokaa yrittäviä urheilijoita? |
Bacchus 21.08.2009 12:22:56 (muokattu 21.08.2009 12:23:25) | |
---|
JAK: Haukun juntteja jotka ei ite tee mitään vaan huutelee sohvalta ja sä varmaan selität mulle miks se on pahempi kuin se että ne sohvahuutelijat lokaa yrittäviä urheilijoita? Sen takia, koska ne vapaamatkustajat sponssataan näihin arvokisoihin. Tulospalkkaus käyttöön. Jos kauteen verraten sopiva tulosraja ei ylity, kisatoilailun kustantaa urheilija itse. Mitä helvetin järkeä on lähettää näitä pellejä "tekemään parhaansa" ja suoriutumaan "ihan hyvin", kun mitään tulosta ei synny? Evilä pistää ennen kisoja hurjan uhon päälle, mutta paskoo housuunsa kaikissa arvokisoissa. Ai niin, paitsi siinä yhdessä. Sitten kiukutellaan toimittajalle kuin pikku kakara. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Lego 21.08.2009 12:27:56 | |
---|
Bacchus: Sen takia, koska ne vapaamatkustajat sponssataan näihin arvokisoihin. Tulospalkkaus käyttöön. Jos kauteen verraten sopiva tulosraja ei ylity, kisatoilailun kustantaa urheilija itse. Mitä helvetin järkeä on lähettää näitä pellejä "tekemään parhaansa" ja suoriutumaan "ihan hyvin", kun mitään tulosta ei synny? Evilä pistää ennen kisoja hurjan uhon päälle, mutta paskoo housuunsa kaikissa arvokisoissa. Ai niin, paitsi siinä yhdessä. Sitten kiukutellaan toimittajalle kuin pikku kakara. Jos ei kulje niin ei sitten kulje, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että urheilussa on riskejä jotka toteutuu tai sitten ei? Nämä huutelijat (viittaan siis iltalehden lukemaan) voisivat pikkuhiljaa ymmärtää sen että paras tehtiin ja epäonnistuttiin, ei vaan vittu voi mitään. Sama kun huudettiin olympialaisissa että NYT TULEE KULTAA kun kaikki voitettiin ja finaalissa saatiin ruotsilta turpaan niin takki kääntyi yllättävän nopeasti. Tuo mentaliteetti pitää saada pois urheilun seuraajilta. Siinä on vittu riskejä jotka pitää hyväksyä, ei se tee mitään hyvää kenellekään jos huudetaan pää punasena että mikset hypännyt/miksette sitä ja tätä voittanut. |
Parasite 21.08.2009 12:34:41 | |
---|
Bacchus: Sen takia, koska ne vapaamatkustajat sponssataan näihin arvokisoihin. Ja se on sun rahoista pois miten? "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
masterhat 21.08.2009 12:53:47 (muokattu 21.08.2009 12:55:56) | |
---|
Bacchus: Evilä pistää ennen kisoja hurjan uhon päälle, mutta paskoo housuunsa kaikissa arvokisoissa. Ai niin, paitsi siinä yhdessä. Sitten kiukutellaan toimittajalle kuin pikku kakara. tämä, vittu mitä spedeilyä evilältä. E: Se nyt olis ollu positiivinen yllätys, jahka taka-jeejee olis päässy ees finaaliin. Mut vaikka kiukuttaa, niin ei se toimittajan vika ole ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Dunga 21.08.2009 13:20:06 (muokattu 21.08.2009 13:20:34) | |
---|
masterhat: tämä, vittu mitä spedeilyä evilältä. E: Se nyt olis ollu positiivinen yllätys, jahka taka-jeejee olis päässy ees finaaliin. Mut vaikka kiukuttaa, niin ei se toimittajan vika ole Näinhän se on. Toki tavoitteet pitää olla korkeella, mutta toi kiukuttelu haastattelussa, että nyt on Evilän pojalta vaadittu kovaa tulosta, on aika naurettavaa kun itse on ollut suurimpien puheiden takana. Niin pitääkin olla ei siinä mitään, mutta turha ruveta itkemään siitä toimittajalle joka mun mielestä pysyi ihan asialinjalla. Eri asia jos ois kysynyt miksei sitä mitalia nyt sitte tullutkaan. War... war never changes. |
laakeri 21.08.2009 13:27:44 (muokattu 21.08.2009 13:34:18) | |
---|
edit: turhat pois Doping-testaus on kyllä surkealla tasolla, jos vasta yksi urheilija on kärähtänyt. |
kiriminni 21.08.2009 14:00:16 | |
---|
Hyvä Kinnusen Jarkko 9 sija 50km kävelyssä ja ennätys parani 6min. Ja todella tyylikäs maaliintulo.Uskomatonta vauhtia alle 4h harva juoksee edes maratonia alle 4h(tarkoitan nyt kuntoilijoita). |
Rakkikoira 21.08.2009 14:06:04 | |
---|
kiriminni: Hyvä Kinnusen Jarkko 9 sija 50km kävelyssä ja ennätys parani 6min. Ja todella tyylikäs maaliintulo.Uskomatonta vauhtia alle 4h harva juoksee edes maratonia alle 4h(tarkoitan nyt kuntoilijoita). Tasaisesti ja parannellen sijoitukset on mennyt, joten odotettavissa vielä hieno tulevaisuus. Hurja laji, en lähtisi viivalle. |
Dunga 21.08.2009 14:18:13 | |
---|
Norjalainen anto tasotusta ku oli kauhee villapaita päällä. War... war never changes. |
Hetfield 21.08.2009 14:21:57 | |
---|
Void: Norjalainen anto tasotusta ku oli kauhee villapaita päällä. Kattelin kanssa vähän samaa. Tuli joku Kummeli-sketsi mieleen. I quit the band... Now I just play with myself. |
Bluesmies 21.08.2009 15:00:52 | |
---|
Bacchus: Mitä helvetin järkeä on lähettää näitä pellejä "tekemään parhaansa" ja suoriutumaan "ihan hyvin", kun mitään tulosta ei synny? Tämä on kyllä erittäin totta. |
Bluesmies 21.08.2009 15:03:37 | |
---|
Rakkikoira: Tasaisesti ja parannellen sijoitukset on mennyt, joten odotettavissa vielä hieno tulevaisuus. Hurja laji, en lähtisi viivalle. Mun mielestä typerin yleisurheilulaji ja samalla yhtiä typerimpiä urheilulajeja, joita tiedän. |
Joees 21.08.2009 15:03:59 | |
---|
Void: Norjalainen anto tasotusta ku oli kauhee villapaita päällä. Siistit oli olkatoppaukset joo. Samaa luokkaa oli sillä kiekonheittäjällä, olisko ollut puolalainen. Onko kaljuudella ja olkatoppauksilla jotain yhteistä? Nimittäin noissa skaboissa kolme kovinta olkatoppausta ovat kantaneet kaljua päätä. Sitä kolmatta en nyt muista kuka tai missä lajissa se oli. Tai sit sitä ei ees ollut... Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia! |