j0nas 01.11.2007 08:51:48 | |
---|
Ei punkkia tarvi "osata" soittaa. Kokos ne Sex Pistolsinkin pojista, jotka maleksi nurkilla. Nuottimuusikoiden mielestä täyttä paskaa, mut monen esikuvia ja _punkin_ esi-isiä. Joo ei luulis parin powersoinnun hakkaamisen olevan vaikeeta, mut tuon ohjelman perusteella olen valmis muuttamaan kantaani. Ethän nyt oikeasti verrannut ohjelmassa esiintynyttä bändiä sex pistolssiin? :) Jengi tuntuu välillä ajattelevan et jos ne leikkaa irokeesin ja värjää sen punaiseksi niin ne on sit "aitoja" punkkareita. Mä oon nähnyt pari ulkomaalaista punkkibändiä joiden soittajat näytti ihan nörteiltä mut prkl kun vetivät hyvin - ja asenteella. Mut kyllä nuokin tyypit varmasti kehittyy kunhan vaan jaksavat treenata! |
Bluesmies 01.11.2007 10:52:14 | |
---|
Nopeasti nämä Zeppelin-pojat kuuluisuuteen bongahti, sillä eilen oli jo bändin kitaristi juontamassa Headbanger's Ballia. |
hapan 01.11.2007 13:06:02 | |
---|
Nopeasti nämä Zeppelin-pojat kuuluisuuteen bongahti, sillä eilen oli jo bändin kitaristi juontamassa Headbanger's Ballia. No huhhuh, tästähän tulee Staliningrad Cowgirlsien poikaversio selkeesti. |
Manuel Pyrhullo 01.11.2007 15:58:30 (muokattu 01.11.2007 15:58:37) | |
---|
Nopeasti nämä Zeppelin-pojat kuuluisuuteen bongahti, sillä eilen oli jo bändin kitaristi juontamassa Headbanger's Ballia. Oletko täysin varma? |
Jeepster 01.11.2007 18:44:30 (muokattu 01.11.2007 19:28:10) | |
---|
Minkätakia kukaan jaksaa kuunnella musaa, jossa ei osata soittaa? Ei ümmarra. Tosin en mä ymmärrä kyllä montaa muutakaan "siistiä" juttua. Se, että ei kehitellä hienoja ja nokkelia kulkuja biiseihin ja kaikenlaista soolontynkää (ei nyt välttäm.), vaan yksinkertaisuutta ja hiomattomuutta, ei musta tarkoita, ettei osattaisi soittaa. Jonkun mielipide se nyt on tottakai, mielummin mä sitä kuuntelen kuin kommenttia, ettei jotkut osaa soittaa _punkkia_. Kyllä tossa No Shamessa on enempi punkia ja asennetta kuin noissa sun kavereissa PISTE! Punkista oon puhunut yleisesti, en yritä puolustella Sleazy Lizardsia, enkä siis näin ollen oo väittäny tota kertaakaan. Oon jo sanonut etten käsitä, miksi lähtivät mukaan ohjelmaan. Vaikka puolustan heidän kovasti haukuttua _soittotasoaan_ täällä, niin ihmettelen silti kaikkia bändejä, jotka ovat esiintyneet Talentissa (no en mä nyt joka ainoaa oo nähny, mut eiköhän ne oo ollu kaikki about sitä samaa), koska oon käsittäny että ne etsii oikeasti jotain kohun arvoista. Ja anarkialla ei ehkä -näin kärjistettynä- välttämättä kovaa suosiota saa niiden snobimummojen taholta, jotka kauhisteli yleisössä ja pyöritteli silmiään. Oon jo sanonu. Ainoa, jossa oli jotain "ihmeellistä", oli se minirumpali, eikä sekään niin. Mutta Suomen tasolla. Ai punkissa on sääntöjäkin? Hyvä tietää. Onhan se huonosti soittaminen ja Johnny Rottenin apinoiminen tosiaan paljon rangempaa ja "aidompaa" kuin joku fucking nuoteista opeteltu oikee biisi. Voi sitä soittaa hyvinkin, mutta silti asenteella ja rumasti. Se se vasta punkkia on semmone. Vaikka sait mut aika upeasti näyttämään itteni pussiin puhuneelta, niin onhan se kuitenkin aika itsestäänselvää, että jos tyylisuunta on, niin sillä on myös ne omat sävynsä. Vai? En missään vaiheessa oo väittänyt suoraa Sex Pistolsia kopiointia jotenkin aidomman tason hommaksi. On bändillä silti varmasti vaikutusta jollain tasolla, mielestäni ymmärrettävästi, punkkariin tai toiseen, joka SP:n tietää (vaikka ei välttäm. tarvitsisikaan olla). Uskon, että tajuat! Musta parit soinnut peräjälkeen + kerttis on OK eikä siitä tarvii lähtee hienostelemaan enempää. Ethän nyt oikeasti verrannut ohjelmassa esiintynyttä bändiä sex pistolssiin? :) Jengi tuntuu välillä ajattelevan et jos ne leikkaa irokeesin ja värjää sen punaiseksi niin ne on sit "aitoja" punkkareita. En. Lue aikaisemmat viestit.. SL ei kuulu tohon "ulkoa aito" -kaartiin. Itseasiassa mulla ei ole hajuakaan minä he itseään pitävät vai pitävätkö minään (!), mä oon täällä puhunut erikseen noiden poikien soittotaidosta ja mun mielestä oikeasta punkista (jokseenkin vanhoillisesti toisten mielestä, näemmä :). |
Bluesmies 01.11.2007 19:16:16 | |
---|
Oletko täysin varma? Jep, kyllä olen. |
Manuel Pyrhullo 02.11.2007 02:38:08 | |
---|
Jep, kyllä olen. OK taidat olla väärässä? |
Lennu 02.11.2007 10:40:11 | |
---|
Itseasiassa mulla ei ole hajuakaan minä he itseään pitävät vai pitävätkö minään (!), mä oon täällä puhunut erikseen noiden poikien soittotaidosta ja mun mielestä oikeasta punkista (jokseenkin vanhoillisesti toisten mielestä, näemmä :). Heh. No mä en tätä sun bändiä ohjelmassa nähnyt, mutta totuus lienee se, että parinkymmenen vuoden päästä osa tästä bändistä äänittää Mambaa karaokelevylle ja loput on toimistotöissä ja yksi on ehkä ajan saatossa tukehtunut kiljuun. Siinä sitä on puknia. Mutta tykätköön kuka mistäkin. Mä en vaan henkkoht ole koskaan ymmärtänyt semmosta "hei tehään väärin ni noi on ihan woot" asennetta, koska ei ketään oikeasti kiinnosta vittuakaan. Edes niitä mummoja. Tai jotain mummoja voi, mutta niille voi pitää jonkun privashown. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Simo78 02.11.2007 13:23:20 | |
---|
Heh. No mä en tätä sun bändiä ohjelmassa nähnyt, mutta totuus lienee se, että parinkymmenen vuoden päästä osa tästä bändistä äänittää Mambaa karaokelevylle ja loput on toimistotöissä ja yksi on ehkä ajan saatossa tukehtunut kiljuun. Siinä sitä on puknia. Mutta tykätköön kuka mistäkin. Mä en vaan henkkoht ole koskaan ymmärtänyt semmosta "hei tehään väärin ni noi on ihan woot" asennetta, koska ei ketään oikeasti kiinnosta vittuakaan. Edes niitä mummoja. Tai jotain mummoja voi, mutta niille voi pitää jonkun privashown. Lennupa taas totuuksia veistelee!! Mitähän tällä anarkialla nyt tarkoitetaan? Tuolla on vähän asiaa, no vähän puutteellista, mutta kuitenkin http://fi.wikipedia.org/wiki/Anarkismi lainaus tekstistä: "Usein anarkismi sekoitetaan myös puhtaasti väkivaltaan ja sekasortoon. Useat anarkistit kuitenkin uskovat moraaliin, etiikkaan ja rauhaan." Anarkia-aatteena on hyvä, mutta sen toimivuus tässä kusipäiden ja valtaa tavoittelevien ihmisten maailmassa on aika heikolla pohjalla! Ja ns. anarkistit vielä uskovat, että ovat paikkoja hajoittamalla ja epäjärjestystä aiheuttamalla jotenkin parempia kuin muut ihmiset. On heillä paljon hyvää idealogiaa kyllä, etenkin eläinoikeudet, mutta välillä tuntuu, että toimintatapa ajaa asian edelle. Nyt menee jo vähän liikaa asian viereen, sorkke siitä! |
Thet 02.11.2007 13:27:27 | |
---|
Nopeasti nämä Zeppelin-pojat kuuluisuuteen bongahti, sillä eilen oli jo bändin kitaristi juontamassa Headbanger's Ballia. Mun mielestä se niiden esiintyminen oli karseeta paskaa. Ainakin laulujen osalta. En kyllä ymmärrä minkä takia heistä joku on julkisuuteen pongahtanut. No niinhän täällä Suomessa yleensä on tapana tapahtua. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Simo78 02.11.2007 14:21:20 | |
---|
|
notkea rotta 02.11.2007 15:24:20 (muokattu 02.11.2007 15:25:44) | |
---|
http://www.mtvoverdrive.fi/overdrive.php?StoryId=24451 tätä jamppaako tarkoitat? Jos niin väärässä olet. By the way, aika huono ohjelma toi nykyinen hbb, siis jos vertaa aitoon ja alkuperäiseen... Olen nyt saattanut käsittää jotain väärin,mutta toi Ilpo ei ole kyllä Dirty Fictionia nähnytkään.Ja Dirty Fictionhan siis on se Zeppelin porukka Talentista. E:Noniin pätemisekshän tää taas meni.Simohan tossa yllä näköjään sanokin jo,että kaveri ei Dirty Fictioniin kuulu. Oranssi piristää ihmeesti. |
Manuel Pyrhullo 02.11.2007 20:00:03 | |
---|
By the way, aika huono ohjelma toi nykyinen hbb, siis jos vertaa aitoon ja alkuperäiseen... Hyvä, jos vertaa siihen ettei sitä olisi. |
JPQ 03.11.2007 15:54:44 | |
---|
Pelottaa nähtyäni tähän astiset kyvyt kuka saa rahat vain parit on mielessä jolle voisin antaa rahaa ja summa musta turhan paljon nyky kykyihin nähden vaikka hyviäkin seassa mutta mutta. |
J. Cool 03.11.2007 17:17:20 | |
---|
Kattokaas www.nelonen.fi/talent Kaveri soittaa tuossa bändissä/duossa joka on etusivun kuvassa, jee :) oho, munki kaveri soittaa siinä samassa etusivun duossa! |
Ville S 04.11.2007 19:44:54 | |
---|
oho, munki kaveri soittaa siinä samassa etusivun duossa! Älä helvetissä! mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä?
V:
six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt! |
hapan 04.11.2007 20:17:27 | |
---|
Miten voi myötähävettää jotkut kilpailijat niin helvetisti? Yleisö on kyllä päästämässä kaikki torspot jatkoon. |
Disposable 04.11.2007 20:18:25 (muokattu 04.11.2007 20:20:19) | |
---|
Saakeli että ottaa päähän tuo yleisö. Varmaan paskaa heittelevä dadaistikin saisi yleisön huutamaan haltioissaan hurraata. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
shovi 04.11.2007 20:23:33 | |
---|
Saakeli että ottaa päähän tuo yleisö. Varmaan paskaa heittelevä dadaistikin saisi yleisön huutamaan haltioissaan hurraata. Joo mä olen kans huomannut saman. Olis saaneet lähettää kaikki tähänastiset himaansa. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
hapan 04.11.2007 20:32:17 | |
---|
HOHO mikä hevipumppu! Edelliset nintendonäplääjät oli parempia. |