Aihe: House
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17 18
Jack_J
02.03.2007 16:02:59
Autokolari muistaakseni.

ei se kyllä näin mennyt..
"Liha on hyvää!" -Au Pair
NHR
13.09.2007 15:44:25

Tänään näkyy sarja jatkuvan maikkarilla klo 21:00, toisen kauden alusta lähdetään liikkeellee. Pitänee katsoa...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Maukka The Wicked
13.09.2007 16:34:27
uuuh, pakko katsoa. Eka kausi oli kyllä helvetin hyvä vaikken ihan alusta asti sarjaa seurannutkaan. Hugh Laurie on kyllä niiiiiin ässä jätkä, kun olla ja voi. Lisäksi Dr. Cameron on ihan syötävän söpö , jesh! :)
papitsu
13.09.2007 16:48:19
Juu, pitääpä tuota taas alkaa seuraamaan. Loistava sarja kaikin puolin.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Disposable
13.09.2007 17:55:22
House on paras draamasarja ikinä, ja malttamattomana fanina tänään Maikkarilla alkava tuotantokausi piti hommata jo vuosi sitten. Vaiherikas kausi, ja Houselle tulette repeämään useasti!

Milloinkohan voisi rueta etsiskelemään Nordic-versiota Housen 3. tuotantokaudesta?
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Hetfield
13.09.2007 18:12:05

Sairaalaohjelma, jota minäkin jaksan seurata. Harmi vain, että iltavuorossa oleminen syö hyvää aikaa telkkarin tuijottamisesta.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
MV
13.09.2007 20:33:08
Vaikka House onkin yksi parhaista tv-hahmoista ikinä niin toivoisin vähän monipuolisuutta jaksoihin. Ei paljoa kiinnosta kun koittavat keksiä mikä on vialla liitutaulu vinkuen. Enemmän Housea, vähemmän sairaalapaskaa.
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
pira
13.09.2007 20:38:05
Vaikka House onkin yksi parhaista tv-hahmoista ikinä niin toivoisin vähän monipuolisuutta jaksoihin. Ei paljoa kiinnosta kun koittavat keksiä mikä on vialla liitutaulu vinkuen. Enemmän Housea, vähemmän sairaalapaskaa.

Mä tykkään noista luennoista.
AP
13.09.2007 21:55:28
Pääsee kerrankin meikäkin vinkumaan epäloogisuuksista tän päivän jaksossa. Pistivät vankilasta tulleen ilman kuulosuojaimia magneettikuvaan. Itsekin joskus ko. vekottimessa maanneena tiedän, että Peltorit lyödään päähän jo ovella, sen verran kovaa jyrskytystä pitää se masiina - kuten kuultiin Housessakin hiukan.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Chrissie
13.09.2007 22:08:04
Äh... nukahdin sitten viimeisen mainoskatkon aikana. Mitä siis tapahtui sen jälkeen? Kaikkinensa..
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
NHR
14.09.2007 00:40:40

Pääsee kerrankin meikäkin vinkumaan epäloogisuuksista tän päivän jaksossa. Pistivät vankilasta tulleen ilman kuulosuojaimia magneettikuvaan. Itsekin joskus ko. vekottimessa maanneena tiedän, että Peltorit lyödään päähän jo ovella, sen verran kovaa jyrskytystä pitää se masiina - kuten kuultiin Housessakin hiukan.

Mulle ei ainakaan ees tarjottu minkäänlaisia kuulosuojaimia, kun joskus aikoinaan tommosessa vehkeessä kävin. Siitä on tosin jo monta vuotta, oiskohan toi käytäntö sit muuttunu jossain välissä?

Mut se vankilatatskojen raskasmetallijuttu vähän huvitti mua kyllä, vaikka tais olla kyse siinäki vaan Housen normaalista vittuilusta potilailleen... hyvin jätkä kyllä kilju siellä magneettikoneessa, vaan eipä näytetty nahkan repeilyä tms. kuitenkaan.
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
MV
14.09.2007 09:46:34
Mulle ei ainakaan ees tarjottu minkäänlaisia kuulosuojaimia, kun joskus aikoinaan tommosessa vehkeessä kävin. Siitä on tosin jo monta vuotta, oiskohan toi käytäntö sit muuttunu jossain välissä?

Mut se vankilatatskojen raskasmetallijuttu vähän huvitti mua kyllä, vaikka tais olla kyse siinäki vaan Housen normaalista vittuilusta potilailleen... hyvin jätkä kyllä kilju siellä magneettikoneessa, vaan eipä näytetty nahkan repeilyä tms. kuitenkaan.

Kyllähän siinä jotain hc-punotusta oli kuitenkin? Tai sitten näin väärin.
Toveri
14.09.2007 09:51:06

Kyllähän siinä jotain hc-punotusta oli kuitenkin? Tai sitten näin väärin.

Minäkin luulin nähneeni.
Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
moikki
14.09.2007 09:55:23

Annetaan kuulosuojaimet jos sopivat olemaan päällä.
Jees jees
NHR
14.09.2007 15:41:12

Kyllähän siinä jotain hc-punotusta oli kuitenkin?

Aha, no mä en sit vissiin vaan huomannu. Luulin sitäpaitsi, että toi tatska-MRI-juttu ois ihan höpöhöpöä, mut mitä just äsken tossa netistä lueskelin, niin saattaapi sillä ainaki jotain vaikutusta ollakki... ja jos ei kauheesti satukaan, niin saattaa ainaki pilata ne kuvat... epäilen kuitenki oisko tossa tapauksessa äijää tungettu lainkaan sinne koneeseen, siis oikeesti...

Jotai reilut 10 vuotta on mulla aikaa tosta kokemuksesta, enkä ainakaan enää muista, että kuulosuojaimia ois sillon ees mainittu. Oishan ne päähän mahtunu, kun koko selkäranka kuvattiin. Ja ois voinu ihan kivat ollakki, kylähän se pikkasen jytisi, juumm...
Rotuvaari
14.09.2007 22:06:47

Suolisto on kuvattu kyseisellä laitteella. Ainoa suoja oli pallisuojus. Kuulemma ihan tarpeellinen. Jos edes oli sama laite. Hyvin samalta näytti kuitenkin. Häijy tunne kun varjoaineet vyöryvät pitkin suonia ja lämmittävät.

Housen toisen tuotantokauden ensimmäinen jakso jätti nälkäiseksi. Lisää!
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
Chrissie
14.09.2007 23:09:22
Edelleen voisi joku briiffata viimeiset 15min.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Mage
15.09.2007 08:46:53
Edelleen voisi joku briiffata viimeiset 15min.

Saakohan tuosta tarvittavan irti?

http://en.wikipedia.org/wiki/Acceptance_%28House_episode%29
Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän
Leper Messiah
15.09.2007 10:15:41
Kyllä minä pidin tästäkin jaksosta. Paitsi että tuo dr. Cameron kyllä vituttaa. Kunnon ääliö. Mutta sehän tarkottaa vaan, että hyvä hahmo, eihän siinä.
Kännäyskohtaus oli kyllä. Olihan sen syy ennalta-arvattava mutta silti.
Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
MV
15.09.2007 11:48:55
Paitsi että tuo dr. Cameron kyllä vituttaa. Kunnon ääliö.

Nuo kaikki näyttää ääliöiltä Housen rinnalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)