Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 510 11 12 13 1425 26 27 28 29
Planetist
14.11.2006 20:51:30
Nettimestariin ilmottauduttu ja Jyväskylän alueen laitoin.

Hesrock
14.11.2006 22:37:53
Jos voitat sieltä rahaa freerollista, saatko muka ne sieltä?

Jos sieltä rupee satasia tai muuta paskaa voittamaan niin kyllä sitä varmaan rupee vääntään niitä sieltä pois jos mahollista
JOO100
15.11.2006 09:01:35
Nyt vain pitäisi arvailla missä alueella on vähiten/huonoimmat pelaajat. :D Kai tuohon voisi osallistua.

Oiskohan tässä pitänyt taktikoida. Laittaa joku pieni paikkakunta ja sökö. Texas Hold 'emiä kuitenkin reilusti suurin osa pelaa. Mutta ihan sama, koitetaan nyt.
Ilmoja pitelee aina sillon tällön. Ehkä.
Herba
15.11.2006 10:17:24
Oiskohan tässä pitänyt taktikoida. Laittaa joku pieni paikkakunta ja sökö. Texas Hold 'emiä kuitenkin reilusti suurin osa pelaa. Mutta ihan sama, koitetaan nyt.

Niinpä... Laitoin Helsinki sekä sököön että holdemiin... Mutta oon mä sitte mielummin Helsingin ku Lappeenrannan mestari molemmissa peleissä.

:)
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Börje
15.11.2006 18:13:05
Miks kaikki täytyy olla näin saatanan vaikeeta! Haluan siis pelata freerollia ILMAISEKSI ja ny rekisteröidyin tonne Unibet:iin. Hyvin pääsen loggautumaan tossa etusivulla, mutta kun avaan pokeriohjelman, jossa käskettään loggautua sillä samalla Unibetin tunnuksella ja salasanalla niin pukkaa jonkun saatanan alias-verifikaation ja kysyy äidin tyttönimeä?!!? Miks mun ei anneta elää?

Itse itselleni vastaten: Unibetin pokeri siis kuuluu Prima Poker- verkkoon, joka ei salli kuin yhden (1) pokeritilin per tietokone. Tämä tieto toisaalta helpotti kummasti epätietoisuudesta aiheutunutta ahdistusta. Mutta toisaalta se aiheutti uuden, ehkä edellistä hieman vittumaisemman Barneyn.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Jmvk
15.11.2006 18:44:34
Pokeri kyllä kiinnostaa, tulee seurattua aina WPT viikonloppuisin ja se suomalainenkin pokeriohjelma.

Myös livenäkin tulee kavereiden kanssa pelattua pikkurahoista sillon tällöin.

Eikö muuten tosiaan ole netissä mitään ILMAISTA pokerisivustoa?

Siis ettei oikealla rahalla tartteis pelata, eikä mitn rekisteröitymiseen tarvita 18 vuoden ikää? Pentele ku löydä mistään semmosta sivua.
vihreen nortin lopetus on valmistettu
Deep Shadow
15.11.2006 19:27:49

Siis ettei oikealla rahalla tartteis pelata, eikä mitn rekisteröitymiseen tarvita 18 vuoden ikää? Pentele ku löydä mistään semmosta sivua.

https://www.betsson.fi/

En ole kyllä varma tuosta ikäjutusta.
Mummun saappaassa soi fox
Jmvk
15.11.2006 20:12:59
https://www.betsson.fi/

En ole kyllä varma tuosta ikäjutusta.

Tsekattu on ja siellä voi kyllä pelata "leikkirahalla" vai mikä se nyt oli mut siihenkin hommaan pitää rekisteröityä ja alle 18v ei pysty rek.
Deep Shadow
15.11.2006 20:23:54
Tsekattu on ja siellä voi kyllä pelata "leikkirahalla" vai mikä se nyt oli mut siihenkin hommaan pitää rekisteröityä ja alle 18v ei pysty rek.

Oiskohan sitten niin, että pokeri lasketaan aina jonkinlaiseksi "uhkapeliksi" ja alle 18v paikkoja ei löydy... En tiedä kyllä tosin.
Mummun saappaassa soi fox
Kirk_Hammett
16.11.2006 20:23:35

http://www.partypoker.com/

lataa ohjelma, rekisteröidy ja pelaa. ja kaikki ilmaista!
You know it's sad but true...
Jmvk
16.11.2006 20:32:02
http://www.partypoker.com/

lataa ohjelma, rekisteröidy ja pelaa. ja kaikki ilmaista!

Juu muttakun edellyttää tässäkin sitä 18 vuoden ikää.
Nieby
16.11.2006 20:51:15 (muokattu 16.11.2006 21:01:05)

kyllä sitä PLAY MONEYLLÄ saa pelata alle 18v. ite pelaan Full Tilt Pokeria. ja jos kysyy ikää niin miksipä et olisi 24vuotias ;)

E: ja PLAY MONEY ei tarkoita ´pelaa rahalla` vaan `leikkiraha` se voi sekoittaa rookiet.
Kirk_Hammett
16.11.2006 20:58:19

jos leikkirahalla pelaat niin eihän siinä ole muutakun raksi ruutuun ja väität olevas yli 18.
rekisteröityäkin voi vaikka 100 kertaa, eikä sähköpostiosoitteenkaan tarvitse olla oikea
Jmvk
17.11.2006 03:43:10
Niinhän tuota näköjään pystyikin, eikun katoin ja luin väärin RAUGH.

No nyt oon pelaillu aika paljo tuolla leikkirahaosastolla. Hitsin mukavata.
Kirk_Hammett
17.11.2006 13:47:45
Niinhän tuota näköjään pystyikin, eikun katoin ja luin väärin RAUGH.

niinhän se on :)
milläs nickillä pelaat jos satutaan joskus törmäilemään siellä?
Ahmir
17.11.2006 15:00:40

Vielä mukavampaa on pelata oikealla rahalla voiton hetkellä. Bad beatin hetkellä tosin pelaan mieluummin fun moneya.
Hiljaisuus on kukka.
Kirk_Hammett
17.11.2006 18:35:44
pelasin äsken kaverin tilillä oikealla rahalla ja sain riveristä suoran ja tietenkin laitoin ALL IN siinä kohtaan. Sitten kortit pöytään ja minä hävisin. mulla oli suora 5-9 toisella oli myös suora, mutta väliltä 6-10. tässä vaiheessa ketutti hieman....
Jmvk
17.11.2006 20:42:20
niinhän se on :)
milläs nickillä pelaat jos satutaan joskus törmäilemään siellä?

Öö nick on Korkke, jos pelailet siinä Play Money osastolla niin sieltähän voit bongata minut, niistä 5/10 blindi osastolta.
Kirk_Hammett
17.11.2006 20:48:30
Öö nick on Korkke, jos pelailet siinä Play Money osastolla niin sieltähän voit bongata minut, niistä 5/10 blindi osastolta.

hieman epäilen että siellä tavataan mutta onhan tuo mahdollista, vaikka todella epätodennäköistä kuitenkin
Ahmir
18.11.2006 16:20:28
Bad beatin hetkellä tosin pelaan mieluummin fun moneya.

Lainaan tässä itseäni. Perkele, kun ei nyt ole onnistunut missään.
Hiljaisuus on kukka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)