bedlam Torstaina 22:59:38 | |
---|
Olen tainnut kaksi kokonaista leffaa katsella tämän vuoden aikana ja kuukauden päästä pitäisi taas aloittaa kauhumaratooni. Saas nähdä mitä siitä tulee. Viime vuoden maratoniin ostettuja leffoja ja bokseja on vielä muoveissa joten onhan nuo syytä korkata vihdoin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
k1mm0 Eilen 00:58:43 | |
---|
Weapons oli kyllä hyvä. Kauhuleffaksi hieman erilainen kerrontatyyli ja huumoriakin oli ripauteltu juuri sopivasti sekaan, hienosti rytmitetty leffa. |
Stoalainen Eilen 08:47:58 | |
---|
Onkohan tämä oikea alue? Final Destination Bloodlines. Viihdearvo 4/5 Gore 5/5 Elokuva 1/5 Fiitalin Gizz! |
kyseinen Eilen 13:15:48 | |
---|
bedlam: Olen tainnut kaksi kokonaista leffaa katsella tämän vuoden aikana ja kuukauden päästä pitäisi taas aloittaa kauhumaratooni. Saas nähdä mitä siitä tulee. Viime vuoden maratoniin ostettuja leffoja ja bokseja on vielä muoveissa joten onhan nuo syytä korkata vihdoin. Tämä vuosittainen traditio on hieno hetki tässä ketjussa. (Vaikken välttämättä hirveän montaa leffaa ole sun lokakuu-sessioiden pohjalta päätynytkään katsomaan.) Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
bedlam Eilen 13:48:57 (muokattu eilen 13:49:13) | |
---|
kyseinen: Tämä vuosittainen traditio on hieno hetki tässä ketjussa. (Vaikken välttämättä hirveän montaa leffaa ole sun lokakuu-sessioiden pohjalta päätynytkään katsomaan.) Kiva kuulla että niitä joku kuitenkin lukee :D Joo ennen katselin paljonkin leffoja mutta tuon lokakuun tradition jälkeen vähentynyt hurjasti. Se maratooni jotenkin kuluttaa koko vuoden leffoille varatun energiavaraston kerralla, mutta silti sitä aina odottaa. Vielä kertaakaan en ole päässyt loppuun asti (31 leffaa), taas on yritys kova. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Kulkunen Eilen 14:56:26 | |
---|
Weapons 3,5/5 Oddity 3/5 Pitäisi katsoa -listalla on Bring Her Back ja The Substance. Tuossa aiemmissa viesteissä oli Talk To Mestä kommentoitu, että ei omaperäisyyttä ja ihan huono, olen kyllä silleen eri mieltä, että minusta se oli hyvä ja vältti kuitenkin ihan pahimmat kliseet ja peruskauran sudenkuopat. Sitten taas erehdyin jostain suoratoistosta katsomaan Tarotin, joka oli sitä ankeinta tusinakauhua mitä voi olla. Kaikki Final Destinationit tuli tässä kans katseltua kesän aikana, olin nähnyt vain ensimmäisen joskus silloin tuoreeltaan. Paikoin viihdyttäviä, mutta aika vähän näistä jää jälkipolville kerrottavaa. |