Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 5107 108 109 110 111122 123 124 125 126
NHR
26.01.2009 21:14:29

Osaako suomalainen sijoitella Yhdysvaltojen osavaltiot paikoilleen? Hä? Tai tietääkö kuka on Kanadan valtionpäämies?

Osaako/tietääkö ees keskiverto jenkki? Rohkenen epäillä...
"Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette
Kulkunen
26.01.2009 21:48:36
Tietääkö muuten kukaan ollaanko M & M -karkkeja lanseeraamassa Suomeenkin?
The downward spiral never ends.
loosah
26.01.2009 22:02:22
Tietääkö muuten kukaan ollaanko M & M -karkkeja lanseeraamassa Suomeenkin?

Tulossa ovat.
GIGO
laite
26.01.2009 22:08:42
Tulossa ovat.

Toivottavasti panostavat kunnolla mainostamiseen, ettei tarvitsisi m.netissä kysellä. Vaikka aina ennen ja jälkeen mainostauon, tai jotain. Ja pari kertaa vaikka ohjelman päällekin.
Commando on paska leffa.
laakeri
26.01.2009 22:59:53
En ylipäätään ymmärrä televisiomainoksia. En muista kertaakaan ostaneeni mitään televisiomainoksen perusteella, eikä mainostettava tuote taida edes yleensä jäädä mieleen. Mainostajia tuskin minun kulutuskäyttäytymiseni tosin kiinnostaa, jos miljoona muuta päättää ostaa Aktiviaa tai Toffifeeta briljantin mainoksen innoittamana.
loosah
27.01.2009 00:34:03
Jos nyt muutama sana mainostamisen zykolokiasta:

Kaupassa on vierekkäin kaksi täysin samanlaista ja yhtä hyvää tuotetta. Kummatkin ovat myös tarkalleen saman hintaisia. Toinen niistä on coca-cola ja toinen vaikka super-cola. Kummankohan suurin osa kuluttajajista valitsee ja miksi?

Sama koskee vaikkapa edellisen postaajan toffifeeta tai aktiviaa. Sairaimmaksi homma menee silloin jos on valittavana vaikka kaksi pizzaa, joista toinen on grandiosa ja toinen laitilan herkkupizza. Kaikki sanovat vihaavansa grandiosan mainoksia (jotka ovatkin aivan v**un kuraa), mutta kuitenkin kaupan hyllyllä valintatilanteessa ihminen valitsee mieluiten sen vaihtoehdon, joka on hänelle jollain tavalla tuttu ja laitilan herkkupizza jää hyllyyn...

Seuraavaksi tulee kasa väitteitä, että:" En mä tee niin!"... Tutkimukset kuitenkin osoittavat toisin. Ei niitä mainoksia ihan huvikseen ja ihmisiä ärsyttääkseen tehdä.

Juu... ja mua ärsyttää toffifeet ja aktiviat jne aivan yhtä paljon. Kaikenlaista paskaa sitä katkoilla ajetaan.
GIGO
Kapane
28.01.2009 14:55:18 (muokattu 28.01.2009 14:56:16)

Osaako/tietääkö ees keskiverto jenkki? Rohkenen epäillä...

Osaako keskiverto suomalainen luetella Britannian, Venäjän, Saksan, Ranskan, Espanjan ja Italian päämiehet, Eu:n tärkeimmät elimet ja niiden puheenjohtajat ja sijoittaa euroopan valtiot kartalle.

Minä en ainakaan osaa.

e: tai edes äidinkielensä kielioppia.
Skenehuora jo 6 vuotta.
päänahka
28.01.2009 15:58:00
Osaako keskiverto suomalainen luetella Britannian, Venäjän, Saksan, Ranskan, Espanjan ja Italian päämiehet, Eu:n tärkeimmät elimet ja niiden puheenjohtajat ja sijoittaa euroopan valtiot kartalle.

Minä en ainakaan osaa.

e: tai edes äidinkielensä kielioppia.

Jaa, no eiköhän keskiverto suomalainen ainakin suurimman noista osaa. Mutta alkaa jo vähän lipsua aiheesta...
Up and down, that's how energy stays alive.
Bacchus
28.01.2009 18:46:47
Yhdysvaltojen osavaltioiden ja Euroopan maiden nimien muistamista on täysin epäolennaista verrata keskenään. Sama asia olisi verrata Jenkkien osavaltioita, sekä Saksan osavaltioita samaan syssyyn.
Jormaz
28.01.2009 19:21:36
Yhdysvaltojen osavaltioiden ja Euroopan maiden nimien muistamista on täysin epäolennaista verrata keskenään. Sama asia olisi verrata Jenkkien osavaltioita, sekä Saksan osavaltioita samaan syssyyn.

Jos alotetaan vaikka tästä Euroopasta. http://www.europe-map.org/images/europe-outline-map.gif
Kuinka monta osuu kohdille? No Italian mä tunnistan, se on hassun muotoinen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
NHR
28.01.2009 20:17:00

Kuinka monta osuu kohdille?

Varmaan melki kaikki, paitti noi entisen Jugoslavian alueen valtiot, en vieläkään tiä mikä niiston mikä...

Miks tossa kartassa on muuten Englanti, Skotlanti ja Waleskin eroteltu toisistaan? Joku futiskartta, vai? ;)
"Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette
kk80
28.01.2009 20:44:18
Seuraavaksi tulee kasa väitteitä, että:" En mä tee niin!"... Tutkimukset kuitenkin osoittavat toisin. Ei niitä mainoksia ihan huvikseen ja ihmisiä ärsyttääkseen tehdä.

Mä luulen, että valtaosalla tuo pitää ihan paikkaansa. Toisaalta on meitä, jotka ajattelemme ns. liikaa mainoksia ja teemme sen perusteella ostopäätökset. Itse ajattelen, että aktivian on oltava paskaa kun on niin paskat mainoksetkin. Varsinainen kohderyhmä varmaan miettii itse pointtia ja kokeilee mahtaisiko tuote auttaa oireilevaan ruuansulatukseen tai mihin sen nyt pitäisikään auttaa.

Itse katson mielelläni sellaisia mainoksia joita en ole nähnyt ja käytän niiden miettimiseen varmaan enemmän aikaa mitä keskivertotallaaja. Alan koulutusta tai työpaikkaa mulla ei ole mutta näin maallikkona on kiva katsella millä tasolla nämä sikamaisenkalliit lyhytfilmit toimivat. Vähemmistössä ollaan, joten kyllä noilla mainoksilla mielikuvia ja ostokäyttäytymistä pystytään rakentamaan.

Eikä tässä mitään yritetä brassailla tai muuta. Se, että suhtautuu mainoksiin vakavammin kuin enemmistö ei todellakaan tee henkilöstä mitään intellektuellia tms. Pikemminkin päinvastoin.

Juu... ja mua ärsyttää toffifeet ja aktiviat jne aivan yhtä paljon. Kaikenlaista paskaa sitä katkoilla ajetaan.

Mainitse terveysvaikutteinen jugurtti. Mikä brändi tulee ensiksi mieleen? Aivan. Danomiminion mainosmiljoonat ovat tehneet tehtävänsä. Nykypäivänä haastenumero yksi on tehdä tuote tunnetuksi. Miten erottaudutaan kymmenien merkkien joukosta? Kun tuote on tunnettu saa se paremman hyllypaikan ja myynti kasvaa.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
jp8000
18.02.2009 10:33:40

Foodoon mainos mtv3:lla, ompahan tehty ärsyttävä tuostakin
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Zaphod
18.02.2009 12:19:10
Kaikken ärsyttävämpiä ovat erinäisten terveystuotteiden mainokset... On painonhallintaa, tehojuomaa, muroja, tuotteita jotka tekevät vaikka mitä ihmeitä. Miettikääpä mitä uskomatonta paskaa meille yritetään syöttää ja sitten osa porukasta vielä uskoo kaiken sen. En siis tiedä kumpi on pahempi itse mainokset vai yleensäkin se kusetus jolla kuluttajaa yritetään ohjailla. Pannuun ottaa silti.
Megatherium sanoi: "Tieto-ja miellekykyni, eli älyni olemattoman alhainen kvantitatiivisuus, mistään täysimääräisyydestä, saatikka ylijäämästä ei voida puhuakaan, sekä epämusikaalisuteni, ts. musiikillinen lahjattomuuteni, eivät riitä harmoniselta strukt
Milkop
18.02.2009 13:01:50

Kaikken ärsyttävämpiä ovat erinäisten terveystuotteiden mainokset...

En olekaan yksin vitutukseni kanssa. Aivan tajuttoman rasittavaa tämä joka tuutista tunkeva terveyshössötys. Porukka ostaa jotain vedellä laimennettua triplahintaista jugurttia ja ai että kun on terveellinen olo. Saatana. Ihan vaan vittuillakseen voisi ruveta syömään voihin käärittyä pekonia ja juomaan vähintään sen lavan olutta päivässä. Muataashuvitamikään...
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Trendkeel
18.02.2009 16:36:25
Tä, eikö noi olekaan ne pelkät sivuvaikutukset mm. täydellisen elämän ohessa? Syö tätä säännöllisesti ja juo kahden viikon ajan tota niin saat palkankorotuksen, helvetin ison kämpän ja hyvännäkösen muijan. Joo, ja tätä shampoota kun kokeilet niin hampaat vaalenee puhumattakaan täydellisistä hiuksista. Ja kuluttajaa viedään kuin pässiä sarvista, "pakkohan sen on toimia kun kerran telkkarissa sanottiin!"
"Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/
Qsysi
18.02.2009 18:37:44
On alkanut pikkuhiljaa nakertaa aluksi huvittanut näkkileipien Kymppitonni-mainos. Kun sekin tunnari tulee kaksi kertaa vähintään per mainoskatko, mainoskatkoja on suunnilleen neljä tai viisi tunnissa, niin alkaa se tidididiitiiitittiiiii jo vähän harmittamaan.
I reject your reality and substitute my own!
Shemhamforash
19.02.2009 11:47:59

On alkanut pikkuhiljaa nakertaa aluksi huvittanut näkkileipien Kymppitonni-mainos. Kun sekin tunnari tulee kaksi kertaa vähintään per mainoskatko, mainoskatkoja on suunnilleen neljä tai viisi tunnissa, niin alkaa se tidididiitiiitittiiiii jo vähän harmittamaan.

Niin, mikähän tosiaan mahtaa olla se pieni ja pyöreä? Miksi, oi miksi sen pitää tulla joka mainoskatkon alussa ja lopussa...hermo menee.

Ja mitä ihmettä se pikkutyttö sanoo siinä purkkamainoksessa, missä sen veli on jokin TSUPELMIETS!!?
- Oi katso! Söpö pikkusiili! - VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir)
Qsysi
19.02.2009 11:57:50
Niin, mikähän tosiaan mahtaa olla se pieni ja pyöreä? Miksi, oi miksi sen pitää tulla joka mainoskatkon alussa ja lopussa...hermo menee.

Ja mitä ihmettä se pikkutyttö sanoo siinä purkkamainoksessa, missä sen veli on jokin TSUPELMIETS!!?

"No mä oon ella vuorinen(tms) hirvitieltä(tms), mä tulen ihan vaan eskarista."

On muuten ihan loistava se poika. Eikä se oo supermies vaan Kapteeni Salama, avaruudesta! Sillon plasmakilpi joka suojaa laaasereilta!
I reject your reality and substitute my own!
south_of_heaven
19.02.2009 13:38:46

Nii ja seki jätkä siinä, toljottaa samalla ilmeellä joka variaatiossa, tulee välillä aika random fiilis siitä.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)