Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 5107 108 109 110 111122 123 124 125 126
DJKaaos
17.10.2008 21:26:20
Tasapaino on ihankun sellasella just seisomaan oppineella lapsella, ku yläkroppa painaa ihan tolkuttomasti muuhun kehoon verrattuna.

Hyvin sanottu tuo. Forssell tosiaan kääntyy nykyään yhtä ketterästi kuin rahtilaiva.
Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta.
masterhat
21.10.2008 20:55:05
Mites juve vs. madird päättyy tänään?
ite löin madridin voiton puolesta vetoa, pitkästä aikaa kun tulee hyvä matsi töllöstä. Voi tosin olla että menee huntti hukkaan, mutta onpahan edes hiukan jännempi tsiigata speliä
'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'
Bongowing
21.10.2008 21:40:39
Just missasin, siis mikä onnettomuus tapahtunut?
There is no ought from is.
masterhat
21.10.2008 23:04:41
Just missasin, siis mikä onnettomuus tapahtunut?

jokin auto-onnettomuus mis oli tainut kuolla muutama ihminen.

Kylläpä real on huono
'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'
konnamatti
21.10.2008 23:40:35
jokin auto-onnettomuus mis oli tainut kuolla muutama ihminen.

Kylläpä real on huono

Ei, Juventus on hyvä.
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
texjazz
22.10.2008 09:34:14

Mitähän esim. Raul teki eilisessä matsissa? Ei paljon miestä näkynyt Madridin hollantilaiskuvioiden keskellä.

Ensi lauantaina tulee Bundesliigassa suomalaisottelu
Bundesliiga LIVE: Hannover 96 - Werder Bremen
Urheilukanava 16.25 - 18.25
25.10. Hannover 96 - Werder Bremen. Suora lähetys Saksan Bundesliigan ottelusta. Selostus: Tuomas Virkkunen.

Toivottavasti Miklu ja Pasanen päästetään kentälle.
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija
Petrukki
22.10.2008 11:37:22 (muokattu 22.10.2008 11:37:54)
Ei, Juventus on hyvä.

No ei kyllä ollut. Ihme pelleilyä toisella jaksolla, Juve oli melko passiivinen ja syötöt meni pepuille. Aina näytti, että nyt olisi vastaiskun paikka, mutta sitten jäätiinkin omalle alueelle. Mutta se on se kerta kun pallo pitää tyrkätä maaliin ja se riittää. Puolustus oli Juvella kyllä hyvä.

Ja nähtiin muuten komeita vetoja!
jou
Booligan
22.10.2008 11:48:03

No ei kyllä ollut. Ihme pelleilyä toisella jaksolla, Juve oli melko passiivinen ja syötöt meni pepuille. Aina näytti, että nyt olisi vastaiskun paikka, mutta sitten jäätiinkin omalle alueelle. Mutta se on se kerta kun pallo pitää tyrkätä maaliin ja se riittää. Puolustus oli Juvella kyllä hyvä.

Ja nähtiin muuten komeita vetoja!

et oo tainnut kauheasti italialaista jalkapalloa seurailla? sehän perustuu nopeaan maaaliin ja sen jälkeen loppupeli varmistellaan.

oikea jengi voitti silti, myönnettäköön että Realilla kävi pikkasen huono mäihäkin välillä..
lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä
Simo78
22.10.2008 12:23:27
et oo tainnut kauheasti italialaista jalkapalloa seurailla? sehän perustuu nopeaan maaaliin ja sen jälkeen loppupeli varmistellaan

Tuollaistahan se joo on se italialainen pelitapa. Oikeastaan aika vitun perseestä tuollaista on katella... "Meijän pojat" oli kyllä aika helvetin kuutamolla noissa Juven maaleissa, etenkin se saatana pelle Heinze. Pelaajiin käytetään rahaa kuin roskaa ja silti tuollainen tunari jengissä, siis ihan paska ollut melkein joka pelissä minkä oon nähnyt. Hommaisivat vaikka jonkun Toni Kallion, Peetu Pasasen tai jopa Veli Lammen sen tilalle;-). Eikä kyllä meikäläiset saanut pelattua kärjille minkään näköisiä tilanteita, ainoastaan Heinze(paistaa se aurinko risukasaankin) onnistui siinnä yhdessä kesossa. Mutta muuten kyll Raul ja van Nistelrooy oli aika toimettomina, kun ei minkään näköistä palloa tullut.

Kyllä Juve voittonsa ansaitsi, vaikka pelitapa on mitä on...
Mule
22.10.2008 12:54:11

Juventukselta poissa kova määrä huippupelaajia, etenkin Camoranesi ollut Juven kauden tärkein yksittäinen pelaaja tuodessaan keskikentälle mielikuvitusta. Buffoniakin joku tainnut joskus kehaista. Kun vielä viimeisimmät ottelut olleet hirveää katseltavaa niin serieAssa kuin CLssä niin tasuri tuntui realistiselta ja kamala tukkapölly jopa mahdolliselta. Schuster sanoi kuitenkin ennen matsia että ottaisi vastaansa mieluummin paremmassa kunnossa olevan Juven kuin tämänhetkisen.

Ja niin vain kävi. Kuin ei voiteta materiaalilla niin sitten taistelulla ja sydämellä.

Forza Juve!
Van Hannes
22.10.2008 13:19:33
Eipä sitä Higuainiakaan eilen paljoa näkynyt. Robben kentälle niin johan rupesi tapahtumaan. Italiaanojen pelitavasta en tykkää paljoa.
"There Can Be Only One Hannes"
Roberto
22.10.2008 13:34:54

Jos Robben joskus juoksee meikäläisen kantaman tienoilta kädet viuhtoen ni mä laitan ne teipillä nippuun. Ihan järjettömän vammaisen näköistä touhua.
Simo78
22.10.2008 15:37:49 (muokattu 22.10.2008 15:38:41)
Jos Robben joskus juoksee meikäläisen kantaman tienoilta kädet viuhtoen ni mä laitan ne teipillä nippuun. Ihan järjettömän vammaisen näköistä touhua.

tämä on kyllä totta:-). No ei ole muutenkaan mun lempipelaaja. Drenthe on hyvä, ja sille toivoisi enemmän peliaikaa...

Buffoniakin joku tainnut joskus kehaista.

Anteeksi kuka tää on? Ei sano nimi mulle mitään:-)
Petrukki
22.10.2008 16:40:45
et oo tainnut kauheasti italialaista jalkapalloa seurailla? sehän perustuu nopeaan maaaliin ja sen jälkeen loppupeli varmistellaan.

En ole, mutta onko se sitten varmistelua että omalla alueella tunaroidaan pallo vastustajalle? Hanakammalla otteella palloa oltaisiin saatu Realinkin päätyyn, jolloin Reali olisi jäänyt tilanteitta.
jou
konnamatti
22.10.2008 16:42:08
Tuollaistahan se joo on se italialainen pelitapa...
....pelitapa on mitä on...

Tulihan se sieltä! :D
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
Rapido
22.10.2008 22:04:25
...etenkin se saatana pelle Heinze. Pelaajiin käytetään rahaa kuin roskaa ja silti tuollainen tunari jengissä, siis ihan paska ollut melkein joka pelissä minkä oon nähnyt. Hommaisivat vaikka jonkun Toni Kallion, Peetu Pasasen tai jopa Veli Lammen sen tilalle;-). Eikä kyllä meikäläiset saanut pelattua kärjille minkään näköisiä tilanteita, ainoastaan Heinze(paistaa se aurinko risukasaankin)

Heinzea olen tainnut ennenkin ehdottaa roviolle jos en aivan väärin muista. Siis aivan käsittämätön ajatus seurajohdolta kuvitella Heinzen korvaavan Carlosin kaltaisen ikonin. Pistäisivät vaikka Drethen sinne vasemmalle puolelle. Jo pelkkä Heinzen näkeminen kentällä vituttaa. Tai nostaisivat jonkun junnun ylös ja myisivät Heinzen vaikka tottenhamiin...
M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista
carlos
22.10.2008 23:34:43
Realin keskikentältäkin puuttui täysin järkevyys. Kovasti olisin Gutia toivonut vähän rauhoittamaan ja jakelemaan niitä unelmapasseja (juu osaa sekin kiukutella). No onneks oma suosikki Barca näytti tänään Baselille kaapin paikan 5-0 voitolla.
Simo78
22.10.2008 23:44:28
Jo pelkkä Heinzen näkeminen kentällä vituttaa. Tai nostaisivat jonkun junnun ylös ja myisivät Heinzen vaikka tottenhamiin...

Ei mua haittais jos tehtäisiin esim. vaihtokauppa Alvesiin;-). Carlosikin varmaan riemastuisi tästä?
Ziggy Bubba
23.10.2008 00:57:55 (muokattu 23.10.2008 00:58:38)

Heinzea olen tainnut ennenkin ehdottaa roviolle jos en aivan väärin muista.

Kiitos Alex Ferguson, ettet suostunut miestä kilpailija Liverpooliin myymään - taivaan lahja :D
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Numbie
23.10.2008 08:44:23

Heinzea olen tainnut ennenkin ehdottaa roviolle jos en aivan väärin muista. Siis aivan käsittämätön ajatus seurajohdolta kuvitella Heinzen korvaavan Carlosin kaltaisen ikonin. Pistäisivät vaikka Drethen sinne vasemmalle puolelle. Jo pelkkä Heinzen näkeminen kentällä vituttaa. Tai nostaisivat jonkun junnun ylös ja myisivät Heinzen vaikka tottenhamiin...

No oishan noilla tuo Marcelo laittaa sinne. Tiiä sit miks ei pelannut viimeksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)