Kefiiri 29.07.2019 17:00:40 | |
---|
Olin kuvitellut olennon jotenkin eri näköiseksi. Tavallaan hauska mutta ei jaksa naurattaa :/ En ole musiikin asiantuntija. |
Pop Corn 29.07.2019 17:45:02 | |
---|
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
basisti1971 30.07.2019 05:27:11 | |
---|
Moi. Kefiiri: Olin kuvitellut olennon jotenkin eri näköiseksi. Itse ihmettelin miksi suursyömärin sihiseminen hississä olisi jotenkin erityisen hauskaa... Googlehan tapansa mukaan pätkivän muistin korjasi, olin autuaasti unohtanut vesihiiden ja hiisitytön. https://lapsuusmuistelua.vuodatus.n … 2014/02/suursyomari-hinku-ja-vinkku Sitä se vuosikymmenten kuluminen teettää... T:Samuli |
NHR 30.07.2019 12:07:45 | |
---|
Pop Corn: 6 henkilöä hämäsivät tehokkaasti. Tai vaihtoehtoisesti, 480 kiloa. Ja toisaalta, hiisin suuri anonymiteetti. Tai paremminkin kasvottomuus. Posketonhan se sitten lopulta kuitenkin oli. Myös Heimon kommentin monimerkityksellisyys huvitutti. Kiitokset myös Samulille sangen ansiokkaasta googlailusta. ;) Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Kefiiri 30.07.2019 12:52:15 (muokattu 30.07.2019 12:55:14) | |
---|
NHR: Myös Heimon kommentin monimerkityksellisyys huvitutti. Heimon kommentissa jutun vitsi taitaa piilläkin, sen tulkintamahdollisuuksia en huomannut ennen NHR:n huomautusta. Naurattaa jo enemmän :D Ja vesihiisihän tosiaan oli täysin autenttinen. En ole musiikin asiantuntija. |
Tuomoo 05.08.2019 09:23:18 | |
---|
|
blckgrshill 05.08.2019 09:28:00 | |
---|
|
varpio 05.08.2019 09:28:55 | |
---|
|
Tuomoo 05.08.2019 09:55:19 | |
---|
varpio: Dave on nukkunut hattu päässä ja lieristä on painautunut jälki tyynyyn. No niinpä tietysti, tyhmä kun en huomannut. Mutta ei tämä mitenkään kovin hauska tosin ollut. |
gemisti 09.08.2019 15:30:17 | |
---|
Liekö se pohjimmainen vitsi myös se että onkohan kukaan nähnyt Davea ilman sitä hattua enää kymmeniin vuosiin? Ehkä on lähtenyt kaljuuntumaan eikä koe oloaan mukavaksi ilman hattua enää. |
Kefiiri 10.08.2019 20:28:09 (muokattu 10.08.2019 20:28:47) | |
---|
On Dave nähty ja tukka on tallella! Se itsekin sitä jossain sanoi, että porukka luulee että kyse on kaljuuntumisen peittelystä mutta näin asia ei ole. Mutta hattu tosiaan on melkein aina päässä. Olettekos nähneet tätä vanhaa Jarlan haastattelua? Siinä se näemmä selittää sitä kohua herättänyttä natsijuttuakin, olen näemmä tajunnut sen samalla tavalla mitä piirtäjä tarkoitti. https://www.youtube.com/watch?v=XCBX8r3WpXYEn ole musiikin asiantuntija. |
NHR 10.08.2019 20:48:28 (muokattu 10.08.2019 20:50:39) | |
---|
Kefiiri: On Dave nähty ja tukka on tallella! Se itsekin sitä jossain sanoi, että porukka luulee että kyse on kaljuuntumisen peittelystä mutta näin asia ei ole. Mutta hattu tosiaan on melkein aina päässä. Olisiko tuosta lähtöisin sitten itsellänikin se vakaumus, että pitää saada lakki päässä ruokailla? Rupesin nimittäin kaljuuntumaan jo heti 20:n ikävuoden jälkeen, eikä se tosiaankaan tuntunut kovinkaan mukavalta. Mutta siitä todellakin(heh!:) saattavat juontua kaikki hattuun / lakkiin liittyvät sittemmät mielipiteeni... E: Mutta toisaalta jos monet tukkapäisetkin ovat samaa mieltä... Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Henri Henri Olavi 12.08.2019 13:35:34 | |
---|
Kefiiri: Siinä se näemmä selittää sitä kohua herättänyttä natsijuttuakin, olen näemmä tajunnut sen samalla tavalla mitä piirtäjä tarkoitti. Millä muulla tavoin se on mahdollista tulkita? En keksi muita. It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus! |
Dirtyh 12.08.2019 14:02:02 | |
---|
Kefiiri: Olettekos nähneet tätä vanhaa Jarlan haastattelua? Siinä se näemmä selittää sitä kohua herättänyttä natsijuttuakin, olen näemmä tajunnut sen samalla tavalla mitä piirtäjä tarkoitti. Ei kyse ollut siitä että ihmiset olisivat tajunnuut stripin väärin. Kyllä kai kyse oli ennemmän siitä että että ihmisten huomio kiinnittyi ihan eri asiaan kuin mitä Jarla oli halunnut. Ja ihan ymmärrettävistä syistä. |
Henri Henri Olavi 12.08.2019 14:02:43 | |
---|
Dirtyh: Ja ihan ymmärrettävistä syistä. Ehkä, mutta strippi oli hauska, eikä siinä ollut mitään väärää mielestäni. It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus! |
Dirtyh 12.08.2019 14:32:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ehkä, mutta strippi oli hauska, eikä siinä ollut mitään väärää mielestäni. Jaamme erillaisen arvomaailman mikäli sinusta on hauskaa vitsailla holokaustilla. No, ei siinä mitään, eiköhän me molemmat tälle pallolle mahduta. |
Oan 12.08.2019 14:54:45 | |
---|
Dirtyh: Jaamme erillaisen arvomaailman mikäli sinusta on hauskaa vitsailla holokaustilla. No, ei siinä mitään, eiköhän me molemmat tälle pallolle mahduta. Tämän kommentin valossa on ainakin helpompi ymmärtää, että miksi Jarlakin on sitä mieltä että ehkä olisi parempi ollut jättää tekemättä koko strippi. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Henri Henri Olavi 12.08.2019 15:11:39 | |
---|
Dirtyh: Jaamme erillaisen arvomaailman mikäli sinusta on hauskaa vitsailla holokaustilla. No, ei siinä mitään, eiköhän me molemmat tälle pallolle mahduta. Narrin tehtävä on tuoda valoon niitä kipeitäkin asioita, huumorin keinoin. Se voi olla myös parantavaa. Tää pallo on tosin aika snadi... It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus! |
Kefiiri 12.08.2019 15:44:59 (muokattu 12.08.2019 15:50:50) | |
---|
Dirtyh: Jaamme erillaisen arvomaailman mikäli sinusta on hauskaa vitsailla holokaustilla. No, ei siinä mitään, eiköhän me molemmat tälle pallolle mahduta. Ääh... mikä nyt kenenkin mielestä on holokaustilla vitsailua. Mutta tosiaan, porukka kai ajatteli että Jarlan mielestä on huvittavaa että juutalaisista tehtiin saippuaa. Sille asialle naureskelusta olisi ollutkin aihetta hermostua. Piirtäjän ajatuksenjuoksua ilmeisesti ei oikein hahmotettu. En ole musiikin asiantuntija. |
Funkånaut 12.08.2019 18:46:44 | |
---|
Harva on hauskempaa ku selitellä vitsejään jälkikäteen. Parantaa aina läpän laatua noin 84 prosenttia. "hello i am from japan and i really enjoy this music. my friend is karri with glasses and he recommend. i appreciate today him." |