Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 5105 106 107 108 109372 373 374 375 376
rockjihad
26.12.2012 22:01:54
TheBlackestEye: Stoke - Liverpool takuuvarma alle 2,5 maalia. Jesjes. Kolme maalia 12 minuuttiin..

Heh, mulla oli alle 1,5 maalia. Jännitys säilyi noin 5 minuuttia ottelun alusta.
blaahhh.
touhis
27.12.2012 15:29:03
rockjihad: Jahans, täällä on taas vakiovalittaja vauhdissa.

Anteeksi nyt kauheasti. Menen nyt pois sinun mnetistä niin voit sitten jatkaa laatukeskusteluasi.
rockjihad
27.12.2012 15:41:12
Hehe, jätkä ei kestä kritiikkii. Silti kritisoit kaikkia kanavaoperaattoreista lähtien ite.
blaahhh.
touhis
27.12.2012 18:32:41
rockjihad: Hehe, jätkä ei kestä kritiikkii. Silti kritisoit kaikkia kanavaoperaattoreista lähtien ite.

Niin, kritiikkiä en kestä. Tulikin vähän kyynel silmään eikä ruokakaan ole maistunut. Öisin olen nähnyt pahoja unia arsenalin menestyksestä (vääryydellä hankitusta) ja muutenkin ahdistaa.

Vai oliskohan kritiikin ja suoran vittuilun välillä pikku ero..?

No ihan sama. Toivottavasti se seniili ranskalainen kääpä taipuu sadantonnin viikkopalkan ja avauksen kärkipaikan soppariin sen toistaitoisen 'maajoukkuemiehen' edessä. Saadaan sitten taas nauttia niistä supereista suorituksista jatkossakin.

Vääryydellä ansaitut voitot. Mikäs siinä sitten jos vain vähän paitsiossa olemisesta ei lasketa varsinkaan kun se on 'ottelun hengen mukaista'. Sen muniinpuhaltelun ymmärtäisin jos se patrick vieiran röhmy on jo ripustettu arsenalin pokaaliseinälle. Muussa tapauksessa saamaton peli nyt vaan on huonoa.

Sä olet niin sekaisin että en edes käsitä, mutta toisaalta minähän olenkin maalta ja vähän tyhmä.
rockjihad
27.12.2012 18:56:01
touhis: Sä olet niin sekaisin että en edes käsitä

Minä kun en nyt pidemmälle jaksa vaivautua, niin sanon vain tähän liittyen, että pata, kattila jne...
blaahhh.
touhis
27.12.2012 19:07:13
rockjihad: Minä kun en nyt pidemmälle jaksa vaivautua, niin sanon vain tähän liittyen, että pata, kattila jne...

Kerro nyt lisää, ei tämä tyhmä tajua.
touhis
27.12.2012 22:54:14 (muokattu 27.12.2012 22:55:53)
rockjihad: Minä kun en nyt pidemmälle jaksa vaivautua, niin sanon vain tähän liittyen, että pata, kattila jne...

Miten se paitsio, joka ei muka ollutkaan paitsio olikin hieno maali?
http://www.youtube.com/watch?v=BsMd8IaJW3Q
rockjihad
28.12.2012 00:20:15
Voi herranpieksut nyt taas. Sinä kun nyt välttämättä yrität saada jotain reaktiota, niin palkitaan yrityksesi.

Jos sinä luet jotain minun tänne kirjoittamia jargoneita kuin herran pelossa elävä kristitty raamattua, niin suosittelen, että jätät sitten vaikka ne tekstit kokonaan lukematta. Jos taas haluat vättämättä jatkaa inttämistäsi, niin laita vaikka sitten pikaviestiä - muuten koko sinun tulkitsemisen vaikeudesta johtuva aggropurkauksesi päättyy luultavasti taas häntä koipien välissä karkuun luikkimiseen ja parin kuukauden hiljaiseloon, kuten kävi viime keväänä, kun sekoitit puurot ja vellit (ehkä myös lusikat ja haarukat) ja aloit vääntämään niiden toisten tyyppien kanssa huonolla lopputulemalla.
blaahhh.
Rubuinen
29.12.2012 12:03:07

Realilla kyllä menee nyt niin päin persettä, että voin jo nyt nostaa kädet ilmaan ja tuulettaa tulevaa Mestareiden liigan voittoa!!
Secreterial
29.12.2012 18:59:07
Hienoa, että Vidic on nyt takaisin! Ensimmäinen täys peli alle ja melko hyvässä iskussa tuntui olevan. Kerran pääsi Thornea kouluttamaan oikein kunnolla ja muutenkin oli melko vakuuttava puolustuksessa. Joskohan Vidicin paluu nyt auttaisi ongelmiin. Kagawalta myös hyvä esitys ja hienoa, että japaninihmekin on kunnossa, niin on sitä kaivattua luovuutta kentällä enemmänkin. RVP:ltä jälleen melko jäätävä esitys, jonka kruunasi komea häkki.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
29.12.2012 23:13:32
Newcastlella on aika karu saldo kahdesta viime matsista, kuusi tehtyä maalia ja nolla pojoa.

Theo esitti ottelun aikana kaikki hyvät ja huonot puolensa, varsinainen viheriöidenn esittävän taiteen kameleontti on hän. Giroud'n jäätyminen hattutempun mahdollisuuden edessä ei yllättänyt. Muut veti ihan jees, paitsi Gibbs oli ajoittain ulapalla puolustuksessa ja Wilshere nasreili newkien ekassa maalissa.
Sitten vielä pakko antaa erityismaininta ja nostaa hattua toppatakin vetoketjulle, joka laittoi Arsenelle sinnikkäästi hanttiin ekalla puoliajalla.

Ihan ok, 2,5/5.
blaahhh.
TheBlackestEye
29.12.2012 23:29:39
rockjihad: Sitten vielä pakko antaa erityismaininta ja nostaa hattua toppatakin vetoketjulle, joka laittoi Arsenelle sinnikkäästi hanttiin ekalla puoliajalla.

Ihan ok, 2,5/5.

Onko tästä vielä mitää hassuja muokkauksia?

http://cadfael.tv/image/src/1356803758332.gif
rockjihad
29.12.2012 23:36:44
TheBlackestEye: Onko tästä vielä mitää hassuja muokkauksia?

http://cadfael.tv/image/src/1356803758332.gif

Ei taida muokkauksia olla vielä, mutta eiköhän niitä huomenissa jo ala löytymään.
blaahhh.
pekkap82
30.12.2012 02:13:17
Tapaninpäivän huilivuoro auttoi Arsenalia loppukirissä. Oli muuten heille kolmas väh. kymmenen maalin matsi puoleentoista vuoteen.
Secreterial
30.12.2012 09:34:06
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
30.12.2012 13:15:55
Puolialgeerin uskottavuus näissä kovisteluissa kuoli viimeistään sillon reilu vuosi sitten, kun se kipitti Frimpongia karkuun pukukoppiin kuin minä oikean elämän konfliktitilanteessa yön pikkutunteina.
blaahhh.
pekkap82
30.12.2012 15:50:44
On kyllä masentava tuo Premier League -lähetysten tunnari. Olisi ihan eri fiilis alkaa katsoa matsia kun kuulisi vaikka jotain tyyliin Romanticsin What I Like About You tai Heyselin finaalin lähetyksessä ollut Heat Is On. Amerikkalaiset hallitsevat paremmin nämä duurivoittoiset urheilumusat.
Funkånaut
30.12.2012 17:47:25

pekkap82: On kyllä masentava tuo Premier League -lähetysten tunnari. Olisi ihan eri fiilis alkaa katsoa matsia kun kuulisi vaikka jotain tyyliin Romanticsin What I Like About You tai Heyselin finaalin lähetyksessä ollut Heat Is On. Amerikkalaiset hallitsevat paremmin nämä duurivoittoiset urheilumusat.

Tää vois olla. http://www.youtube.com/watch?v=utsHE5xWges Tähän henkeen.
Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice Kuuntelen tämmöistä
pekkap82
30.12.2012 18:38:42
Funkonaut: Tää vois olla. http://www.youtube.com/watch?v=utsHE5xWges Tähän henkeen.

Ai kasaripoppia pahimmillaan. Ehkä tuon jälkeen osaa olla tyytyväinen nykyiseen.
rockjihad
30.12.2012 23:33:32
pekkap82: On kyllä masentava tuo Premier League -lähetysten tunnari. Olisi ihan eri fiilis alkaa katsoa matsia kun kuulisi vaikka jotain tyyliin Romanticsin What I Like About You tai Heyselin finaalin lähetyksessä ollut Heat Is On. Amerikkalaiset hallitsevat paremmin nämä duurivoittoiset urheilumusat.

Mä en oo digannut Kasabiania ja sen jälkeen kun ne sai ton biisinsä valjun teemamusaksi, olen jopa hieman alkanut vihaamaan kyseistä bändiä. Romantics voisi toimia itunnarina, mutta Heat Is Onista tulee vaan aina Beverly Hills Kyttä mieleen.
blaahhh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)