Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5104 105 106 107 108112 113 114 115 116
jazzmies
09.01.2015 20:50:33
Niina Hell-Lång - UUH mikä nimi. Nyt on niin hyvä jakso, että pakko avata toinen viinipullo.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Janizio
09.01.2015 20:58:58
Ääniratkaisee osan toinen jakso:

Jani Klemola:

Hitusen hentonen ääni, mutta silti heti jo tulee tasoa tähän alkuun hyvä juttu. Kaunis biisi ja hyvin mies vetää. YES. Oikean valmentajan valitsi. Hyvän kuuloinen asennekin että tänne lähdetään voittamaan.

Tiia Laakso:

Biisi ei ehkä ihan mun parhaalla alueella, mutta ihan mielyttävä ääni tytöllä mielestäni kuuntelee mielellään tota vähän ohi menevääkin genreä. Miks ei käännytty. Parempi kuin moni viime jakson jatkoon pääseistä. Hyvä asennekin tytöllä.

Kevis Stock:

Sanokaa te oliko hän hyvä. Menee niin kauas mun musa maustani, että ei oikein mitään mieltä. No joo eipäs tossa mikään ärsytäkään, mutta se on varmaan toi musa jonka takia ei oikein osu ja ei näin pääse mihinkään syvälle. Ihan OK. Melkein sanoisin että Maria lukuunottamatta parempi kuin kukaan ekasta osasta. Hauska Show mies sitä se kyllä oli niin ku valmentajat sano, mutta kenties iältään liian vanha voittaakseen kisan

Jukka Karjalainen:

Ei nyt on heikkoin. Liian tasapaksu jätkä.

Linn Ekebom

Ihan Ok ja kiva ääni, mutta tääkin on mielestäni liian tasapaksu tapaus. Tarja näyttää ihan oikein että anna mennä, mutta ei

Tom Eklund:

Kolmas jo putkeen joka on mielestäni liian tasa paksu. Mitä toi Olli oiken ja muut meinaa. Mä en saanut oikein kiinni mistään. Noh katotaan mitä tyyppistä lähtee irti saanko jatkossa kiinni. Enpäs saanut Maria lukuunottomatta jatkoon pääseistä viime perjaintaina sen enempää kenestäkään kiinni kuin tästä.

Niina Hell-Lång

Ei ei ei. Tääkin on sitä tasapaksua kamaa. Ja toisaalta liian vanha voittaan tän kisan.

Riina Ammesmäki:

En muista kyllä ekalta kaudelta tälläistä naista. Onhan tää ihan hyvä joo, mutta ei tää kyllä mua saa itkemään. Parhaita toki tähän asti tässä kisassa, mutta tosiaan noin kylmät väreet jne. jää kyllä mulle tulematta. En tiedä miks mutta ei osu noin syvälle kuin Tarjalle ja Ollille. Tai ehkä kyllä tiedänkin.

Joo saatiin tasoa paremmaksi ja aika selvästikin. Tosin se ei paljon vaatinut että oli parempi taso kuin ekassa. Maria Höglund ja Riina Ammesmäki kaks parasta tähän menessä
Osteri
09.01.2015 22:30:32
Kyllähän Kevin ihan hyvä oli omassa tyylissään. Vaikuttaa paljon se että kuka tykkää näistä evergreeneistä tai ei. Ääni ihan hyvä. Itseä puuduttaa vaan se kun tähän ikään tuota on jo kuullut niin paljon. Ei jaksa enää innostaa.

Riina
Vaikuttava esitys. Äänen puolesta ihan valmista www.musicaldiscoveries.com
Bluesmies
10.01.2015 01:55:41
Janizio:
Riina Ammesmäki:

En tiedä miks mutta ei osu noin syvälle kuin Tarjalle ja Ollille. Tai ehkä kyllä tiedänkin.

No miksi ei? Mun mielestä tää oli ehdottomasti tähän asti paras veto. Ei huikea, mutta todella jees.
Janizio
10.01.2015 07:20:40 (muokattu 10.01.2015 07:21:31)
Bluesmies: No miksi ei? Mun mielestä tää oli ehdottomasti tähän asti paras veto. Ei huikea, mutta todella jees.

Sanotaanko vaikka niin, että tän tyypisellä musalla/laulamisella on mua aika vaikea jopa liki mahdoton enää saada sanomaan Wau.

Mähän sanoinkin, että Riina oli parhaita tähän menessä,
Janizio
11.01.2015 15:03:04
Nyt aletaankin sit paukuttaa sekä torstaina, että perjantaina tätä Voice of Finlandia
Janizio
15.01.2015 20:58:12
Jahas taas mennään

Jean-Michael Saarinen:

Jotain kivaa, mutta jotenkin jää silti köyhäksi. Sillä ihan kivalla ei tässä ohjelmassa kovin montaa pääse jatkoon tästäkään kohtaa.

Miro Mikael:

Jonkin verran parempi kuin edellinen. Ehkä juuri sen verran että ansaitsi jatko paikan. Mut ei kahden ekan kohdalla kyllä mitään isoa ahaa elämystä.

Riitta Leivo:

Heti alkuun liian vanha. Miellyttävin kuunnella näistä kolmesta, mutta tosiaan ihan liian vanha tälläisiin ohjelmiin. Sorry kyllä nää kentät on nuoremmille tarkoitettu.

Sara Karvanen:

Tasapaksu eli ei riitä mihinkään.

Laura Leogrande:

Ihan hyvä ehkä illan paras tähän mennessä. Eikä ehkä vaan on tähän menessä selkeesti paras. Aika hassua kun Redrama hilluu että jonkun pitää painaa. Miks hitto ei itse läimäse nappulaa

Diana Drathe:

Ihan OK mutta ei mikään kamalan ihmeellinen. Suomessakin vaan jo lukuisia jotka vetää tän biisin paljonkin paremmin. Ehkä sitä ainesta on mihin rakentaa, mutta paljon on työtä että tosta mitään erikoisen hienoa saadaan. Ihan oikein Redramalta, että Sibelius Akatemia on pullollaan niitä jotka vetää ton paremmin ja on varmasti täysin oikeassa.

Tina Sandqvist

Aika jännä rouheus äänessä. Musa genre ei oikein vaan osu niin sille ei oikein voi mitään.

Sara Kypärä:

Ei oo hyvä. Musa tyyli ei oo mun juttu ja ei toi äänikään oo mitenkään erikoinen.

Ei ei tää kausi kyllä nyt lähde oikein yhtään mihinkään
Cujo
15.01.2015 22:42:51
Jostain syystä kuulostaa melkein kaikkien noiden ylläolevien laulajien nimet joltain huumorihahmoilta.
Epämuusikko
16.01.2015 00:46:45
Cujo: Jostain syystä kuulostaa melkein kaikkien noiden ylläolevien laulajien nimet joltain huumorihahmoilta.

Mietin täysin samaa. Ette vaan vahingossa kattoneet Kingiä?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Dirtyh
16.01.2015 07:34:02

Janizio: Ei ei tää kausi kyllä nyt lähde oikein yhtään mihinkään

Tarkotatko että taso on yleisesti ollut alempana kuin aikaisemmin vai sitä että tällä kaudella ei ole vielä ollut yhtään esiintyjää joka olisi heti startista saanut painetta sun punttiin? Onhan noita vielä tulossa ja ainahan on mahdollisuus kasvaa artistina!

Mä en ole vieläkään katsonut yhtään jaksoa tätä tuotantokautta vaikka aikasemmin näitä Idolsseja ja Voiceja tuli kyllä seurailtua. Tänäänkö se taas tulee. Nyt pitää tsempata.
Janizio
16.01.2015 08:16:50 (muokattu 16.01.2015 08:20:02)
Dirtyh: Tarkotatko että taso on yleisesti ollut alempana kuin aikaisemmin vai sitä että tällä kaudella ei ole vielä ollut yhtään esiintyjää joka olisi heti startista saanut painetta sun punttiin? Onhan noita vielä tulossa ja ainahan on mahdollisuus kasvaa artistina!

Mä en ole vieläkään katsonut yhtään jaksoa tätä tuotantokautta vaikka aikasemmin näitä Idolsseja ja Voiceja tuli kyllä seurailtua. Tänäänkö se taas tulee. Nyt pitää tsempata.

Toistaiseksi taso on ollut aika tasapaksu. Yleensä tähän asti vähintäänkin jotain vähän edes mielenkiintoista on jo löytynyt, mutta nyt on korkeintaan ollut sellaisia muutama joista voi varovasti todeta, että tossa vois olla jotain juttua, mutta ei muuta.

Jos nyt välttämättä haluat tietää niin eipäs ole ollut sellaistakaan, että olis tullut sitä sun kuulluttamaa tutinaa punttiinkaan, mutta ei se sitä tarvikaan.

Se on musta ihan hyväkin että Suomessa ei suuressa määrin artisteja myydä ulkonäöllä, paljaalla pinnalla, seksillä ja seksikkyydellä, vaan se itse musatuote on se todella se päätuote mikä edellä myydään artistia ja se on ihan oikein niin sen pitä mennäkin.
Dirtyh
16.01.2015 09:28:31 (muokattu 16.01.2015 09:39:20)

Janizio: Se on musta ihan hyväkin että Suomessa ei suuressa määrin artisteja myydä ulkonäöllä, paljaalla pinnalla, seksillä ja seksikkyydellä, vaan se itse musatuote on se todella se päätuote mikä edellä myydään artistia ja se on ihan oikein niin sen pitä mennäkin.

Heh, älä ota niin kirjaimelisesti, olen kanssasi tuosta samaa mieltä. Itsellähän ottaa musiikin parissa eteen ainoastaan timanttisten bassolinjojen kohdalla.

Tosin olen erimieltä tuossa etteikö Suomessakin pyrittäisi siihen seksillä myymiseen. Levy-yhtiöt ja ohjelmatoimistot kyllä yrittävät focusta viedä koko ajan siihen suuntaan ja nuoremman kuulijakunnan kohdalla voidaankin jo puhua enemmänkin viihteenkuluttajakunnasta. Vanhempi sukupolvi pitää edelleen Katri Helenat lavalla muutta tilanne tulee muuttumaan.

Saman asian voi todeta myös television viihdetarjonnasta mistä rikoksenselvittelysarjat ovat enää ainoa käsikirjoitettu ja näytelty menestystuote. Kaiken muun tilan on täyttänyt se pinnallisuudella ja paljaalla pinnalla täytetty viihde.

Valitettava tosiasia on että on huomattavan paljon helpompi löytää hyvännäköinen ihminen kuin löytää hyvä laulaja tai näyttelijä. Ollaakseen hyvännäköinen pitää vain omata hyvät geenit ja oikeanlaiset oloisuhteet. Hyväksi laulajaksi tai näyttelijäksi tuleminen vaatii sen lisäksi miljoona tuntia treeniä.

Oho, olipas OT, pahoittelen.
Lennu
16.01.2015 10:39:30

Dirtyh: Vanhempi sukupolvi pitää edelleen Katri Helenat lavalla muutta tilanne tulee muuttumaan.

Seksi pitää senkin lavalla. Unelmissa puhtaat valkeat lakanat ja polkkatukka pölisee, kun puhelinlangat laulaa vällyjen välissä.
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
Krice
16.01.2015 12:52:07

Se yksi tyttö joka sai Tarjan pillittämään on parempi laulaja kuin kukaan tuomareista. Silti pitää mennä tällaiseen viihdeohjelmaan, vaikka voisi sen sijaan alkaa laulamaan ihan omilla ehdoilla.
Seba
16.01.2015 14:14:33

Krice: Se yksi tyttö joka sai Tarjan pillittämään on parempi laulaja kuin kukaan tuomareista. Silti pitää mennä tällaiseen viihdeohjelmaan, vaikka voisi sen sijaan alkaa laulamaan ihan omilla ehdoilla.

Se on tähän asti laulanut omilla ehdoillaan eikä johtanut mihinkään, niin ehkä nuo haluaa kokeilla siipiään jos jotain tapahtuisi ohjelman avulla
Janizio
16.01.2015 14:16:13
Krice: Se yksi tyttö joka sai Tarjan pillittämään on parempi laulaja kuin kukaan tuomareista. Silti pitää mennä tällaiseen viihdeohjelmaan, vaikka voisi sen sijaan alkaa laulamaan ihan omilla ehdoilla.

Ei nyt sentään ole. Ei lähimainkaan paras edes koko kisan historiassa niin kuinka näitä sit parempi.
Janizio
16.01.2015 14:17:41
Seba: Se on tähän asti laulanut omilla ehdoillaan eikä johtanut mihinkään, niin ehkä nuo haluaa kokeilla siipiään jos jotain tapahtuisi ohjelman avulla

Just näin. Ei pidä tuomita ja ampua alas heti laulajia jos ei oikein ensimmäinen ns. läpimurto yritys onnistu
Seba
16.01.2015 14:23:08

Janizio: Just näin. Ei pidä tuomita ja ampua alas heti laulajia jos ei oikein ensimmäinen ns. läpimurto yritys onnistu

Ja vaikka olisi maailman paras laulaja, niin se ei mitään takaa että pääsee koskaan sitä työkseen tekemään jos tähdet on väärässä asennossa eikä tunne oikeita ihmisiä.
Janizio
16.01.2015 14:29:54
Seba: Ja vaikka olisi maailman paras laulaja, niin se ei mitään takaa että pääsee koskaan sitä työkseen tekemään jos tähdet on väärässä asennossa eikä tunne oikeita ihmisiä.

Jossain määrin totta. Mut myöskin kovalla työllä on mahdollisuus tavoittaa ne oikeat ihmiset ja päästä askel kerrallaan kohti omia unelmiaan. Se ei kaikillä käy niin nopeasti ja yhdellä rysäyksellä kuin toisilla käy ja riipppuu mitä tavoittelee, miten haluaa hommansa tehdä ja suunnitella jne. Kuhan löytää itselleen se parhaan mallin ja tekee töitä niin kyllä se kiitos jossain vaiheessa seisoo
Osteri
16.01.2015 16:27:25
Krice: Silti pitää mennä tällaiseen viihdeohjelmaan, vaikka voisi sen sijaan alkaa laulamaan ihan omilla ehdoilla.

"Any publicity is good publicity" - vaikka Johnny Rotten ei ollutkaan lauseen keksijä, niin hänen sopi sitä sujuvasti käyttää siihen aikaan kun Sex Pistolsia kritisoitiin kaiken maailman banneilla. Sama pätee näissä laulukisoissakin. Saat hieman enemmän näkyvyyttä kuin vain suihkukaapissa tai pubin nurkassa laulaessa. Hetken näkyvyyden jälkeen voit silti jatkaa omilla ehdoilla, mutta yhtä kokemusta rikkaampana ja tunnetumpana. Tarjaa itkettänyt daami oli ainakin mulle ihan nevahööd, mutta nyt tiedän nimen ja jatkoakin hälle seuraa.

Mun mielestäni tällaisiin viihdeohjelmiin meno on pakollista niille suomalaisille joilla vähänkään olis avuja tulla esiin hyvänä laulajana. Kun niitä olis tarpeeksi, niin ei ainakaan tarttis sitten Suomen kisoissa antaa aikaa esim. saksalaisille osallistujille. Joka muuten oli eilisen kisan paras ääni kuitenkin.
Ja mitähän kivaa taas tänään saadaan kuulla.......... :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)