suolintu 19.12.2008 13:04:58 | |
---|
Nämä joulunajan coca-cola mainokset kaikessa mahtipontisuudessaan. It's christmasss... Jenkit jaksaa hehkuttaa millon mitäkin. |
päänahka 19.12.2008 13:53:09 | |
---|
Nämä joulunajan coca-cola mainokset kaikessa mahtipontisuudessaan. It's christmasss... Jenkit jaksaa hehkuttaa millon mitäkin. No kyl. Olen kuullut, että jotkut ihan oikeasti odottavat näitä mainoksia, kun ne kuuluu jouluun. Aika helvetin sairasta. Mutta onhan se pukkikin punavalkoinen, tosin ei meillä. Up and down, that's how energy stays alive. |
Milkop 19.12.2008 13:59:45 | |
---|
Mutta onhan se pukkikin punavalkoinen, tosin ei meillä. Kokiksen syytä tämäkin. "I started to see people as little lonesome, water based, pink meat, life forms pushing air through themselves and making noises that the other little pieces of meat seemed to understand..." -Devin Townsend |
NHR 19.12.2008 15:06:49 | |
---|
Kokiksen syytä tämäkin. Urbaani-/nettilegendaa tämäkin, muistaakseni. "Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette |
bedlam 19.12.2008 15:33:23 | |
---|
Urbaani-/nettilegendaa tämäkin, muistaakseni. Kyllähän se pitkälti nimenomaan kokiksen kampanjoinnin syytä on, että pukin asuste on nykyään punavalkoinen. |
päänahka 19.12.2008 15:55:43 | |
---|
Kokiksen syytä tämäkin. Sitä juuri tarkoitin. Up and down, that's how energy stays alive. |
empty 19.12.2008 19:26:53 | |
---|
Jonkun autokaupan mainos: "Tunnetko itse nuutuneeksi ja väsyneeksi? Ei siinä vitamiinit auta, tule ostamaan auto!" |
HaloOfFlies 19.12.2008 20:33:06 (muokattu 19.12.2008 20:34:01) | |
---|
Yksi naurettavimmista mainossloganeista on tämä yksi mainos, jossa sanotaan "Kaikille joilla on miehen suu" ja kuvassa näkyy naisia. Toinen on "harjaa kuin hammaslääkäri". Ja mitenkähän hammaslääkärin hampaitten harjaus eroaa tavallisen pulliaisen hampaiden pesusta? "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
M4ss3 m/ 19.12.2008 21:24:27 | |
---|
Toinen on "harjaa kuin hammaslääkäri". Ja mitenkähän hammaslääkärin hampaitten harjaus eroaa tavallisen pulliaisen hampaiden pesusta? No ne ehkäpä osaa harjata oikein ja tarpeeksi kauan. Ja vittu kaksi(2!!!!) kertaa päivässä! Three four!!! |
Bullitt 20.12.2008 00:21:27 (muokattu 20.12.2008 00:22:38) | |
---|
Yksi naurettavimmista mainossloganeista on tämä yksi mainos, jossa sanotaan "Kaikille joilla on miehen suu" ja kuvassa näkyy naisia. Aarggh! Järkyttävää paskaa, heti rupesi vituttamaan kun luin viestisi ja muistin ko. mainoksen. Eipä muuta, paitsi että tuo mainos on aivan vitunsaatananvitun paska ja ärsyttävä. Ja paska. Ja ärsyttävä Ja vituttava ärsyttävä paska. E: Pitääkin ensi kerralla kun mainoksen näen ottaa selvää mitä se edes tarkkaan ottaen mainostaa ja olla vahingossakaan koskaan ostamatta sitä tuotetta. "Seurauksena on usein kakka." -KooAa |
Rocco_Longfella 20.12.2008 08:16:42 | |
---|
Miehen suu Se itse tuote on ihan yhtä paska. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Askorbiinihappo 20.12.2008 09:16:18 | |
---|
Yksi naurettavimmista mainossloganeista on tämä yksi mainos, jossa sanotaan "Kaikille joilla on miehen suu" ja kuvassa näkyy naisia. Saatanan saatana. Saatana. Tuo on sitäpaitsi hirveetä sukupuolirasismia. Tyhmä ja paska mainos. Toinen on "harjaa kuin hammaslääkäri". Ja mitenkähän hammaslääkärin hampaitten harjaus eroaa tavallisen pulliaisen hampaiden pesusta? Joo toi. Ei helvetti. Lasten mainoksissa sanotaan kaikkea tyyliin "nyt voit olla oikea lääkäri!11!", mutta että samaa tuubaa tässäkin. Ja mä en ainakaan ajattele hampaita pestessäni mitään, että "aah, kun voisi harjata hammaslääkärin tavoin", pikemminkin mua vituttaa koko touhu. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
DirtyFingers 20.12.2008 10:14:58 | |
---|
Tuo on sitäpaitsi hirveetä sukupuolirasismia Juum. Sukupuolirotusyrjintää. Eli jos ei esim. tykkää mustista naisista. Watch Out, We're Mad |
jassi 20.12.2008 12:51:04 | |
---|
Aika holtittomasti käytellään tuota rasismi sanaa täällä suomessa. Ikärasismi?? hmm??? Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
päänahka 20.12.2008 13:22:02 | |
---|
Aika holtittomasti käytellään tuota rasismi sanaa täällä suomessa. Ikärasismi?? hmm??? Ja vieläpä kun feministien ansiosta seksismi lienee kaikille tuttu sana. Up and down, that's how energy stays alive. |
Lennu 20.12.2008 13:37:06 | |
---|
Ja vieläpä kun feministien ansiosta seksismi lienee kaikille tuttu sana. Mikä se fenimismi on? |
Askorbiinihappo 20.12.2008 14:29:16 | |
---|
Juum. Sukupuolirotusyrjintää. Eli jos ei esim. tykkää mustista naisista. No, whadeva, ymmärsit kuitenkin pointtini. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
mathias 20.12.2008 21:36:38 | |
---|
Nämä joulunajan coca-cola mainokset kaikessa mahtipontisuudessaan. It's christmasss... Jenkit jaksaa hehkuttaa millon mitäkin. Nämä. Voi jumalauta. Niin mukamasihanansöpöä. Toiminee jenkeissä, muttei täällä. |
HaloOfFlies 20.12.2008 21:57:41 | |
---|
Aarggh! Järkyttävää paskaa, heti rupesi vituttamaan kun luin viestisi ja muistin ko. mainoksen. Eipä muuta, paitsi että tuo mainos on aivan vitunsaatananvitun paska ja ärsyttävä. Ja paska. Ja ärsyttävä Ja vituttava ärsyttävä paska. E: Pitääkin ensi kerralla kun mainoksen näen ottaa selvää mitä se edes tarkkaan ottaen mainostaa ja olla vahingossakaan koskaan ostamatta sitä tuotetta. Jotain kurkkupastillia tai vastaavaa siinä mainostettiin muistaakseni. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
M4ss3 m/ 20.12.2008 22:26:36 | |
---|
Jotain kurkkupastillia tai vastaavaa siinä mainostettiin muistaakseni. Turkin pippuri joku "cool" pastilli. Ostin kerran ja oli pahoja, sitä se mainostus teettää(siis ostamista) Three four!!! |