jp8000 03.12.2008 16:13:32 | |
---|
Saarioisten uusin mainos. jossa Santeri Kinnunen on pääosassa Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
M4ss3 m/ 03.12.2008 18:09:17 | |
---|
Saarioisten uusin mainos. jossa Santeri Kinnunen on pääosassa Eikös siinä ole Samuli Edelman? Vai onko noitakin pitänyt jo kaksi versiota tehdä? =D |
jp8000 03.12.2008 18:34:29 | |
---|
Eikös siinä ole Samuli Edelman? Vai onko noitakin pitänyt jo kaksi versiota tehdä? joo, Samuli Edelman se onkin, eikä Santeri Kinnunen Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
M4ss3 m/ 03.12.2008 18:38:10 (muokattu 04.12.2008 21:00:59) | |
---|
joo, Samuli Edelman se onkin, eikä Santeri Kinnunen Sitähän minäkin. Edit: Ärsyttävä mainos on se víe kidzzzz mainos. Sen pojan hymy on pelottava. Edit2: Snuffel kyllä nostattaa verenpainetta. =D |
aoi 04.12.2008 20:52:19 | |
---|
Ei hitto ne Colgate maxfresh-mainokset oli rajuja kun ensin lopussa mieess sanoo melko nopeasti "Colgate maxfresh. Number one brand recommended by dentists worldwide", ja myöhemmin uudistetussa versiossa nainen sanoo helevatan nopeasti "Colgate maxfresh. Number one brand recommended by MOST dentists worldwide" Heh, kukahan teki valituksen. Onkos täällä ollu jo se ärsyttävä, taannoin näkyillyt mainos, jossa se penska on kusella ja isäsä huutaa "Hei Pekka mitä sä teet?" ja kamera siirtyy poikaan, joka kääntyy ovelle päin ja kusee seinille ja sanoo "pissaan!"? Voi vaapukka että kanava vaihtui nopeasti joka kerta kun se tuli. Kuka hullu pyyhkisi kuset lattialta jollain talouspaperilla?? Tietysti kaikkien "tää tää tää", pizzaperjantai, aneeminen hammaslääkäri, jonka puhe katkeaa kesken, "haluatko nostaa jalat ylös", haribo, schnuffel, activia, "osta elisa shopiTISTA", ja muiden superärsyttävien mainosten ilmestyessä ruutuun luonnollisesti kanava vaihtuu äkkiä ja vitutusmittari näyttää punaista. |
laite 04.12.2008 22:31:19 (muokattu 04.12.2008 22:31:28) | |
---|
"Colgate maxfresh. Number one brand recommended by MOST dentists worldwide" Millainenkohan otos niillä on tuossa ollut? Onkohan ne edes kysyneet kaikista maailman maista? Jotenkin tuntuu, että Malawilaisilla hammas-poppamiehillä on ihan jotku muut tahnat käytössä kuin colgatet. Weaseling out of things is an important thing to learn - it's what separates us from the animals... except for weasels. |
Loijaa 05.12.2008 00:33:11 | |
---|
tää jokavuotinen "mä tuun puolen tunnin kuluttua" torttumainos jaksaa vain ärsyttää vuosi vuodelta Enemmän. Ei ole aika tätä kullannut millään lailla.. You know that I would be a liar |
Acid_Punk 05.12.2008 02:11:01 | |
---|
Mtv3:n kanavapakettimainos "tää tai tää tai jne. vittu imekää p*skaa" :D En tiedä onko ollut täällä jo, mutta tuo on ehkä kaikista hirvein ikinä. Ihme että TÄÄ mainos ei ole saanut suurempaa "kannatusta" täällä. Varmasti kaikkien aikojen ärsyttävin mainosrenkutus, hyi vittu! http://uk.youtube.com/watch?v=E_dSBmXpTGM "Olipa kerran motivaatio.." |
Rakkikoira 05.12.2008 15:42:44 | |
---|
tää jokavuotinen "mä tuun puolen tunnin kuluttua" torttumainos jaksaa vain ärsyttää vuosi vuodelta Enemmän. Ei ole aika tätä kullannut millään lailla.. Ite ainakin repes kun tämän näki taas. |
KooAa 05.12.2008 16:01:37 | |
---|
Subilta on tullu jo monta viikkoa sunnuntaisin 17:30 "Hauskat mainospätkät". Brittiläinen ohjelma missä on koomikko juontamassa ja mainoksia ympäri maailmaa. Hauskahko ohjelma, ainut ongelma on jatkuva viittailu brittijulkimoihin joista ainakaan minä en ole kuullukkaan. |
Shemhamforash 05.12.2008 17:54:28 | |
---|
ainut ongelma on jatkuva viittailu brittijulkimoihin joista ainakaan minä en ole kuullukkaan. Ainut ongelma on se, etteivät ne juontajat onnistu naurattamaan, vaan lähinnä tekisi mieli vajota sohvanrakoon myötähäpeän saattelemana. Itse mainokset sen sijaan ovat loistavia. - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
EilaPertti 18.12.2008 20:39:40 | |
---|
Se jossa tekohampaat hyppäävät aneemisen jätkän olkapäälle, jonka seurauksena tyyppi alkaa hytkyä vammaisesti ja laulaa yhtä maailman homoimmista biiseistä. |
M4ss3 m/ 18.12.2008 21:03:39 | |
---|
Snuffel saa oikeasti hermostumaan. Leatherheaven on just kova=D Three four!!! |
Sijuk 18.12.2008 21:20:24 | |
---|
Se jossa tekohampaat hyppäävät aneemisen jätkän olkapäälle, jonka seurauksena tyyppi alkaa hytkyä vammaisesti ja laulaa yhtä maailman homoimmista biiseistä. No tämä just! Sit nämä helvatan joulumainokset, seppälän japsijoululaulu ja gigantin ikiärsyttävä "Pukki mulla ois vain yksi toive, että maailmassa ois rauha...jaettäsaisinxboxinplaystationinjaphilipsinparranajokoneen! Kiitos." "I can't do anything... I'm a cop" - poliisi Shriker (Ed Lauter) Death Wish 3:ssa |
BondakeBunny 18.12.2008 21:26:00 | |
---|
Se saatanan dna:n mainos missä ne vammaset joulupukit alkaa hohottamaan joululaulua. Hohhohoohohhohhoo hoo hoo hoo hoo. perkele kenetkä pittää tappaa ettei tuommosia ennää tulis. Ei väsyttämällä,vaan väkisin. |
Shemhamforash 18.12.2008 23:41:10 | |
---|
MÄ VOITAN SUT JA SUT JA SUT JA SUST EI OO MITÄÄN VASTUSTA MULLE JA ALSHDÖODJFHJDFHGDFS!!! - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
south_of_heaven 19.12.2008 00:23:31 | |
---|
japsijoululaulu Tämä, ei herätä yhtään mitään oikeastaan. Tulee sellanen ettei nyt pysty enää. Siitä näkee muutenkin ettei tekijöillä ole ollut minkäänlaista tietoa tai taitoa tehdä oikeasti japanipaskarenkutuksen kuuloista pätkää, joten lopputulos on yhä vain hirveämpi. Kovasti yrittää ja kaikki, mitä siinä ylipäätään mainostetaan on jotain saatanan lasten peruspyjamoita. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
jp8000 19.12.2008 09:19:26 | |
---|
Bridget Jones elokuvan mainos: Ihan helkkarin rasittava Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
aoi 19.12.2008 09:50:12 | |
---|
japsijoululaulu Tämä sattuu aivoon ja pahasti... Päästä keksittyjä merkkejä näkyy toosassa ja laulu karsealla suomi-aksentilla. |
Flow 19.12.2008 12:36:20 | |
---|
Joku Mission Imbossible? leffan mainos ottaa pannuun...Bum bum bum bum bum bum, etc.... nelosella...AAARRRGGGGHHHH, ja joulu Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |