oo-p 11.09.2012 23:46:27 | |
---|
AP: Tämä kyllä. Ja kallen kevyet neitihermostumiset. Ismo: - Mä olen huolissani Kallesta. Johon kalle: - Sä avaudut musta pitkin kaupunkia! Mukava, kun homot kiukuttelevat. Se on melkeinpä yksi salkkareiden tavaramerkeistä jo. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tender.insanity 12.09.2012 08:24:23 | |
---|
Kumman pitkään Anni työskenteli sossuna ilman että häntä on koskaan ollut olemassakaan :) |
AP 12.09.2012 09:44:27 | |
---|
tender.insanity: Kumman pitkään Anni työskenteli sossuna ilman että häntä on koskaan ollut olemassakaan :) Tämäkin. Ja tietenkään nyt ei käy päinsä soittaa Sievisille esim. sinä aikana kun Aero on peuhaamassa lumileikkejä Serverin kanssa. Saatana, tästä tulee kohta taas 931 jaksoa jotain äidinsidontaa sun muuta panttivankidraamaa kunnes Paula keksii, että menkäämme sinne mystiselle autiotalolle. Toivottavasti Lassen hirvipyssy löytyy siihen mennessä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Tawsky 12.09.2012 11:19:24 | |
---|
AP: Toivottavasti Lassen hirvipyssy löytyy siihen mennessä. Toivotaan. Tosin Vaalanteen sukua on näköjään aikalailla mahdoton saada hengiltä. Kyllä se Eerokin on varmaan jossain pakastimessa odottamassa reinkarnaatiota. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
oo-p 12.09.2012 19:53:52 | |
---|
Haluan spin-off -sarjan jossa Sergei lähtee resiinalla Rovaniemeltä Helsinkiin!!! Terve, ja kiitos kaloista!
hullu_ukko 12.09.2012 21:07:14 | |
---|
Mad-Leenan uuden tyylin aiheuttama "YEAAAAH"-reaktio ohikulkevissa satunnaisissa sivunäyttelijöissä. Karjuin spontaanisti. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
BMF 12.09.2012 21:11:57 | |
---|
hullu_ukko: Mad-Leenan uuden tyylin aiheuttama "YEAAAAH"-reaktio ohikulkevissa satunnaisissa sivunäyttelijöissä. Karjuin spontaanisti. Itse tärisin myös tälle. Beat your dick like it owes you money. |
haunted 14.09.2012 12:30:14 | |
---|
BMF: Itse tärisin myös tälle. Mä hytkyin kans, ja ilveilin pakonomaisesti. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
zernobyl 14.09.2012 13:31:51 | |
---|
haunted: Mä hytkyin kans, ja ilveilin pakonomaisesti. Samaa mieltä. |
Tawsky 14.09.2012 20:00:37 | |
---|
Cindyn lyönti. Huikee. :---DD "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Alfons Åberg 14.09.2012 20:02:36 (muokattu 14.09.2012 20:03:17) | |
---|
Stubastian teki Ismot E: Jumalauta jos nyt suomalaisessa sarjassa ei voi olla saunassa alasti. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
tender.insanity 14.09.2012 20:27:38 | |
---|
Vittu että voi sarja olla paska. |
AP 14.09.2012 20:34:26 | |
---|
Ossin ja Ismon koreografiat. Huikee. :---DD Kunhan Matti ja Teppo saavat rojaltit. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
oo-p 14.09.2012 23:04:15 (muokattu 14.09.2012 23:05:28) | |
---|
tender.insanity: Vittu että voi sarja olla paska. menehän helvettihin siitä. Tämän päivän jakso oli Loistava! Voin kuvitella kuinka Antin kiinteitä poliisipakaroita pitkin tipahtelee kirpeää poliisihikeä Sebastianin Kaininkasvoille. E: ja ai niin. Roinatan pääsee tuuppaamaan! Terve, ja kiitos kaloista!
bedlam 15.09.2012 09:43:29 | |
---|
oo-p: Voin kuvitella kuinka Antin kiinteitä poliisipakaroita pitkin tipahtelee kirpeää poliisihikeä Sebastianin Kaininkasvoille. Melkein kiihotuin. http://www.petrilampela.net |
Tikru. 15.09.2012 18:02:00 | |
---|
E: Jumalauta jos nyt suomalaisessa sarjassa ei voi olla saunassa alasti. Etenkin jos on just siellä banemassa Stubastianin kans. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
sepisti 17.09.2012 12:28:10 | |
---|
Tikru.: Etenkin jos on just siellä banemassa Stubastianin kans. Ehkä hänen piti laittaa äkkiä pyyhe peitoksi, koska ei kerennyt pesemään Stuban kermapiirakkatalkoiden jälkiä pois. Antti on kuitenkin Hesan ykköskyttä, jolloin Isabellan yltäpäätä örmissä olevat daisarit saattaisivat herättää epäilyksiä... |
Linnunlaulupuu 17.09.2012 19:39:50 | |
---|
Jumalauta, Cindy! Olet seksiä "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Linnunlaulupuu 17.09.2012 19:43:38 | |
---|
Stuballa on sama löylykiulu keleksiensä suojana kuin Ismolla silloin joskus muistatko "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
haunted 17.09.2012 19:53:38 | |
---|
Linnunlaulupuu: Stuballa on sama löylykiulu keleksiensä suojana kuin Ismolla silloin joskus muistatko Kylli. Komiasti ismo vaan kopautteli ja nauro päälle! "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |