Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5100 101 102 103 104277 278 279 280 281
Seba
08.10.2016 20:03:29

Janizio: Mitäs sun mielestä Saaran olisi pitänyt laulaa jos illan teema on että toteuta itseäsi? Tottakai Disney ja animaatioleffa maailmasta löytyy paljon biisejä joita olis voinut laulaa

Sori, mutta mulla ei ole nyt riittävästi rautalankaa että pystyisin vääntämään niin ison mallin että ymmärtäisit fanilasien takaa mitä yritän sanoa.
Eli olkoon, veikkaan että jotkut silti ymmärsi mitä ajoin takaa niin se riittäköön.
carnation
08.10.2016 20:05:13 (muokattu 08.10.2016 20:05:37)
Janizio: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x … sissa-x-factor-promokuvissa/6109876

Sanokoon jokainen oman mielipiteensä. Minusta tosta ns. kuvarivistöstä pilkottaa yksi selvästi ns. valmista tähti ainesta oleva olemus.

Honey G on minunkin mielestäni ehdoton ns. valopilkku tuossa ns. porukassa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
LiemiKuutio
08.10.2016 20:15:15
Joku on heittänyt täällä, että Saara taitaa pitää esikuvanaan Sarah Brightmania. Siitäpä tajusinkin, mikä Saara Aallon persoonassa oikein mättää.

Saarassa ei ole tippaakaan seksikkyyttä (kuten Brightmanissa vaikka) ja lämpöä, siinä mielessä täysin steriili vaikutelma. Hän on pikkutyttömäinen, mutta ei naisellinen. Seksikkyyttä ei saa prinsessapukuihin tai paljettisirkusuikkareihin pukeutumalla, vaan se on läsnä vaikka pukeutuisi aamutakkiin tai miesten pukuun, kuten täällä mainittu Loreen esimerkiksi.

Täällä keskustelua karismasta ja seksikkyydestä:

http://www.tiede.fi/keskustelu/4002712/ketju/karisma_mita_se_on
Janizio
08.10.2016 20:41:34 (muokattu 08.10.2016 20:49:39)
LiemiKuutio: Joku on heittänyt täällä, että Saara taitaa pitää esikuvanaan Sarah Brightmania. Siitäpä tajusinkin, mikä Saara Aallon persoonassa oikein mättää.

Saarassa ei ole tippaakaan seksikkyyttä

Saara onkin enemmän sellainen herttainen ja suloinen kuin seksikäs sen sanan varsinaisessa merkityksessään. Jos multakin kysytään, että onko Saara seksikäs niin jos pitää sanoa vain yhdellä sanalla on vai ei niin EI OLE.

Mut sekin on taas vähän jokaisella oma näkemyksensä mitä se seksikäs tarkoittaa, mutta se mitä minä luulisin ymmätäväni, mitä te sillä tässä nyt tarkoitatte ja yritätte hakea niin sillä ns. mittarilla Saara ei varmaankaan ole seksikäs.

Mä luulisin, että aika moni esim. meidän misseistämme on tällä kategorialla seksikäs esim. Sara Chafak jne. ehkä tätä X-Factorin tuomaria Nicolea varmaankin tällä mittarilla luonehtisitte seksikääksi. Olenkos oikeilla jäljillä.
Seba
08.10.2016 20:59:41

Janizio: Saara onkin enemmän sellainen herttainen ja suloinen kuin seksikäs sen sanan varsinaisessa merkityksessään. Jos multakin kysytään, että onko Saara seksikäs niin jos pitää sanoa vain yhdellä sanalla on vai ei niin EI OLE.

Mut sekin on taas vähän jokaisella oma näkemyksensä mitä se seksikäs tarkoittaa, mutta se mitä minä luulisin ymmätäväni, mitä te sillä tässä nyt tarkoitatte ja yritätte hakea niin sillä ns. mittarilla Saara ei varmaankaan ole seksikäs.

Mä luulisin, että aika moni esim. meidän misseistämme on tällä kategorialla seksikäs esim. Sara Chafak jne. ehkä tätä X-Factorin tuomaria Nicolea varmaankin tällä mittarilla luonehtisitte seksikääksi. Olenkos oikeilla jäljillä.

Et.
Seksikkyys on katsojan silmässä.
Janizio
08.10.2016 21:02:15
Seba: Et.
Seksikkyys on katsojan silmässä.

Tavallaan kyllä, koska mä voin sanoa jotain naista seksikkääksi joka sinusta ei ole ja taas toisinpäin.
evo
08.10.2016 22:30:19
Olipa upea veto!

Aplodit seisaaltaan!
I drink and I know things.
Janizio
08.10.2016 22:35:17
evo: Olipa upea veto!

Aplodit seisaaltaan!

Et semmoinen versionti Let It Go biisistä. Ei ollut tylsästä tietoakaan. Saara oli käyttänyt sitä rikasta mielikuvitustaan. Komea todella upea veto. Varmasti yksi parhaista mitä olen Saaralta ikinä nähnyt.
jassi
08.10.2016 22:35:53
Huhhuh, että vetäs hienosti! Maailmanluokan laulaja, no question about it!
Seba
08.10.2016 22:47:34

Onko tää nähtävänä jossain?
Janizio
08.10.2016 23:06:14
Seba: Onko tää nähtävänä jossain?

Varmaan viimeistään huomenna Youtubessa
juha_p
08.10.2016 23:10:28
Janizio: Varmaan viimeistään huomenna Youtubessa

Pienellä viiveellä tulevat katsottaviksi @ https://www.youtube.com/user/TheXFactorUK/videos
Lautuma
08.10.2016 23:21:26
Biisi oli aika tylsä melodisisesta näkökulmasta, mutta Saara sai siitä irti sen mitä oli otettavissa. Ilmeisesti oli saanut neuvoja esiintymiseenkin, se ei tökkinyt kuten aiemmin. Mahdollisuudet voittaa koko skaba, tulevaisuus avoinna, hyvä Saara!
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Janizio
08.10.2016 23:45:37
Lautuma: Biisi oli aika tylsä melodisisesta näkökulmasta, mutta Saara sai siitä irti sen mitä oli otettavissa. Ilmeisesti oli saanut neuvoja esiintymiseenkin, se ei tökkinyt kuten aiemmin. Mahdollisuudet voittaa koko skaba, tulevaisuus avoinna, hyvä Saara!

Mun mielestä oli tosi mielikuvituksellisesti Saara rakentanut esityksen ja tunnelman biisin. Kaikki odotti varmaan jotain prinsessa söpöilyä ja sieltä tuli jotain aikalailla erinlaista. Fiksu veto todella fiksu ajatus, kun jotkut kyseli, että miten Saara pumpaa tähän biisin uuttaa niin siinä sitä sitten oli ja hienosti toteuttuna.

Simon oli just sillä mielellä mitä täällä jotkut oli, että tylsä biisivalinta ja ajatteli että tulee joku tylsä versio, mutta tulikin hänenkin mielestä todella kiinnostava versio
ErkkiErakko
08.10.2016 23:50:24
Janizio: Mun mielestä oli tosi mielikuvituksellisesti Saara rakentanut esityksen ja tunnelman biisin. Kaikki odotti varmaan jotain prinsessa söpöilyä ja sieltä tuli jotain aikalailla erinlaista. Fiksu veto todella fiksu ajatus, kun jotkut kyseli, että miten Saara pumpaa tähän biisin uuttaa niin siinä sitä sitten oli ja hienosti toteuttuna.

Simon oli just sillä mielellä mitä täällä jotkut oli, että tylsä biisivalinta ja ajatteli että tulee joku tylsä versio, mutta tulikin hänenkin mielestä todella kiinnostava versio

Just näin, kyllä Saara osaa. Saamme olla ylpeitä hänestä.
LiemiKuutio
08.10.2016 23:56:57
Oli laitettu roisisti kaikua ja laulu oli suoraa huutamista. Show oli hyvä koska Saara ei tanssinut.
blaekie
09.10.2016 00:01:16

LiemiKuutio: Oli laitettu roisisti kaikua ja laulu oli suoraa huutamista. Show oli hyvä koska Saara ei tanssinut.

No, hehe. Ei se nyt ihan Celince Dion osastoa kuitenkaan ollut. Täytyy kyllä sanoa että aika hyvä veto.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Sjömanni
09.10.2016 00:11:31
Vähän meni kiekumiseksi. Parempaa karaokee tämä. On kyllä haan aika kolkkoa toi homma hienoista puitteista huolimatta. Taitaa olla vähän pidäkkeinen pimu. Päälleliimattua seksikkyyttä, lienee joku naapurin tyttö tämä.

Loppuun huumoria: Mitä halusi fani Tampereen keikalla? Saara Aaltoa.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
ErkkiErakko
09.10.2016 00:23:16
Sjömanni: Vähän meni kiekumiseksi. Parempaa karaokee tämä. On kyllä haan aika kolkkoa toi homma hienoista puitteista huolimatta. Taitaa olla vähän pidäkkeinen pimu. Päälleliimattua seksikkyyttä, lienee joku naapurin tyttö tämä.

Loppuun huumoria: Mitä halusi fani Tampereen keikalla? Saara Aaltoa.

Hehee.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001925961.html

Itse olen samalla linjalla, että taisi mennä osittain jännityksen piikkiin illan numero.
Sjömanni
09.10.2016 00:43:35
Sehän tässä taas huvittaa, että tää on tällainen lätkäkatsomotyyppinen juttu, että meirän Saara maailmalla. Ei mennä kyllä nyt musiikki ja tunne edellä. Mutta mää nyt alan olemaan vähän jo förbi näistä uuden aallon (pardon the pun) artisteista.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)