Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Quebec City & Halifax, 2.-18.5.2008
1 2 3 4 5100 101 102 103 104110 111 112 113 114
Jenka
16.05.2008 22:45:46

"So let´s get that damn bronze"
MV
Vaikka Peltosen tehot olivat mitä olivat niin en ainakaan muista hänen tunaroivan kertaakaan turnauksen aikana. Nimimerkillä viekää veke ne paskavehkeet (Luoma)
HaloOfFlies

Tylsin Suomen peli koko turnauksessa tähän asti. Venäjähän oikeastaan dominoi koko ajan, vaikka Suomella kiekko pyörikin ekassa ja tokassa erässä aika hyvin. Ei niitten tarvinnu riskeerata mitään, kun vähäiset maalipaikat käytetään tommosella teholla.

Taitaa olla kova paikka Selänne-S.Koivu-Peltonen akselille taas kerran. Saa nähdä oliko näitten herrojen viimeinen maajoukkueturnaus. Itse veikkaan että oli...

Aika varmasti näin on.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Johnny Buzz
16.05.2008 22:47:06

Taitaa olla kova paikka Selänne-S.Koivu-Peltonen akselille taas kerran. Saa nähdä oliko näitten herrojen viimeinen maajoukkueturnaus. Itse veikkaan että oli...

Selänteelle ja Peltoselle nyt ainakin on varmaan viimeinen turnaus.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication nyt kaupoissa.
Seppo_Howitzer
16.05.2008 22:47:55
Shedden ei pystyny mitenkään vastaamaan Bykovin taktiikkaan.
Guitaristi
16.05.2008 22:48:22

Selänteelle ja Peltoselle nyt ainakin on varmaan viimeinen turnaus.

Joo, itse uskon Koivun pelaavan vielä Vancouverissa 2010. Mielestäni herra on ainut ykkösketjun äijistä, jolla peli vielä oikeasti kulkee.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
seppo69
16.05.2008 22:48:55
Parasta oli Hannu Mikkolan päivän kysymys.
Bonham
16.05.2008 22:49:22
Shedden ei pystyny mitenkään vastaamaan Bykovin taktiikkaan.

Venäjä oli kyllä lukenut Suomen pelin loistavasti... kova veto oli tuo
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
16.05.2008 22:50:07
Sättänä. Suomi-Ruotsi pronssipeli on kuitenkin aika jees. Uuteen nousuun!

Ei jaksa kahta päivää peräkkäin
Johnny Buzz
16.05.2008 22:50:08

Maikkarilta tulee Cobra. Siinä on sentään jotain actionia.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication nyt kaupoissa.
Toveri
16.05.2008 22:50:14

Parasta oli Hannu Mikkolan päivän kysymys.

Mikä se vastaus siihen oikein oli, meni meikäläiseltä ohi? Jäi kiinnostamaan.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
bedlam
16.05.2008 22:50:41

Sättänä. Suomi-Ruotsi pronssipeli on kuitenkin aika jees. Uuteen nousuun!

Mua ei kyllä pronssipeli sytytä yhtään, vaikka olisikin Ruotsi vastassa. Mun puolesta pronssin voisi jakaa pisteiden/keskinäisten otteluiden perustella.

No, ei tää ketuta läheskään niin paljon kuin viime vuoden finaalipeli. Eniten oikeastaan ketuttaa tuo Venäjän tyyli, tähänkö sitä ollaan taitavien huippujoukkueiden kohdallakin tultu. Katsojan kannalta tylsää peliä.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
MV
16.05.2008 22:51:11
Maikkarilta tulee Cobra. Siinä on sentään jotain actionia.

No eihän ole.
Bonham
16.05.2008 22:51:35
Mua ei kyllä pronssipeli sytytä yhtään, vaikka olisikin Ruotsi vastassa. Mun puolesta pronssin voisi jakaa pisteiden/keskinäisten otteluiden perustella.

No, ei tää ketuta läheskään niin paljon kuin viime vuoden finaalipeli. Eniten oikeastaan ketuttaa tuo Venäjän tyyli, tähänkö sitä ollaan taitavien huippujoukkueiden kohdallakin tultu. Katsojan kannalta tylsää peliä.

Seon vaihtoehto entiselle, jossa kaikki liikkuva tapettiin
trashjones
16.05.2008 22:54:32

Kyllä ihan ennen eli siis Neuvostoliiton aikaan peli oli 10 kertaa taitavempaa kuin nyt.
"Vitut sweep pickingeistä." -Dakiller
Deg
16.05.2008 22:55:09

Ei tässä mitään, kun koko pelin ajan näki että ei tässä ole sauman poikastakaan niin enää ei ole edes pettymyksen tunne vallalla. Jos oltaisiin hävitty 3-2 viime minuuttien hurjan rypistyksen jälkeen, niin asia olisi eri. Rys.. venäläiset vaan eivät antaneet paikan paikkaa meille ja käyttivät kaikki omat vastahyökkäyspaikkansa todella tehokkaasti. Katsotaan ensi kisoissa sitten josko olisi nälkäistä väkeä kaukalossa, yksi Pihlström ei vielä joukkuetta voittavaksi tee.
Vaihoin jo.
Kaake
16.05.2008 22:57:33

Nii, Bykov oli laskenut 1+1 edellisten kahden vuoden perusteella. Suomi voi voittaa jos me hyökätään täysii. Suomi kamppaili Norjan ja Latvian kanssa kiekollisena joten ne päätti antaan kiekon Suomelle. Eihän siitä prkl mitään tullut.

Bykov vei taktiikalla tämän pelin. (Ja plussaa siitä että koko Venäjän joukkue alistui tähän, varmaan Kovalstuckin pelikielto oli yksi voiton avaimista)
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Mikaelo
16.05.2008 22:58:15

Jokohan tyhmemmällekin avautu Sheddenin ominaisuudet valmentajana. Ei uittu, kolmanteen erään Pihlström "ykkös"ketjuun. Ei helvetti. Lukiko se ton jostain lehdestä, vai eikö sillä jumankauta oo pokkaa pistää joukkueen "tähtiä" vilttiin.

Saku Koivun (Il capitano) tulo oli ehkä kaikesta huolimatta huono juttu. Nuoremman Koivun (Suomen paras pelaaja tähän asti) peliaika putosi, ja OJ menetti paikkansa sentterinä. Saku on pelannut ihan sukkakisat, kuten myös Selänne. "Sukupolven"vaihdos on ollut erittäin hyvin nähtävissä turnauksen aikana, ja tulevaisuus näyttää aika hyvältä.

Toisaalta, en mäkään kieltäytyisi valkkuna, jos Saku olisi joukkueeseen tulossa.
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
trashjones
16.05.2008 23:00:17
"Vitut sweep pickingeistä." -Dakiller
Akitus
16.05.2008 23:02:10
Toisaalta, en mäkään kieltäytyisi valkkuna, jos Saku olisi joukkueeseen tulossa.

Siitäpä vasta sanomista olisikin tullut jos Shedden ei olisi Koivu-korttia käyttänyt.
42. "Through the darkness of future past. The magician longs to see. One chants out between two worlds. Fire walk with me."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)