Oceancalibra 30.11.2006 13:39:29 | |
---|
Eile Kaarlon ilme oli kyllä näkemisen arvone, ku Kari puhu kokoaja :D Meikän tämän hetkinen arvio BB-finaalista (Itte toivosin Karin voittavan, mutta Saria on kyllä vaikea voittaa, ohan se nähty jo pudotuksissa): 1. Sari 2. Kari 3. Kaarlo 4. Olli "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
carnation 30.11.2006 13:53:44 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
bedlam 30.11.2006 13:55:31 | |
---|
Eile Kaarlon ilme oli kyllä näkemisen arvone, ku Kari puhu kokoaja :D Sehän sitä Kaarloa ahdisti, että Kari pälätti isoon ääneen vaikka Sarilla oli migreenikohtaus. Ja ton jälkeen mäkin kyllä aloin toivoa, ettei Kari voittaisi. En edes uskalla ajatella mitä itse tekisin, jos mun migreenikohtauksen aikana joku tulisi isoon ääneen koheltamaan leijonanaamari päässä. Sari sai myötätuntoni. |
Rattata 30.11.2006 14:08:43 | |
---|
D'oh! |
thescientist 30.11.2006 15:38:33 | |
---|
"- I hate this show! I hate you! Kaarlo jutteli kameroille ja lauloi Super Mario Brosin tunnussävelmää, mikä sai Sarin kikattamaan entistä enemmän." Mitä hittoo? :D Ehdotonta THV-ainesta. Go Kaarle! "My silence will convict me."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
porcupine 30.11.2006 16:10:44 (muokattu 30.11.2006 16:11:02) | |
---|
Sarissa on sympaattista vain se, ettei hän osaa ärsyttää ketään (paitsi minua tietty). Minulla lojuu kaapissa - itseasiassa pyykkinarulla - kasa puhtaita sukkia. Mielestäni tuon 50000eur voisi antaa vaikka niille ennemmin kuin Sarille. Persoonaa molemmissa, Sarissa ja n. kymmenessä sukkaparissa, on tasan yhtä paljon. Tosin sukat ei oo kännissä yhtä ärsyttäviä. Hassua miten jengin (ja oma) mielipide osaakin muuttua kolmen kuukauden aikana. Aluksi Kaki oli varma voittaja, ennenkuin Alejandro astui taloon, joka puolestaan mokasi saumansa hihittävän kampaajan kanssa vehdatessaan. Kaarloa ei varmaankaan puolet suomalaisista uskala äänestää voittajaksi, joten jäljelle jää vain tuo vaalenapunainen tapetti, Sari. No, Sarppa on joutunut koko talossaoloaikansa sietämään Kakin limaista olemusta ja lähentelyjä, joten... Ei, en voi millään suoda voittoa tisseille ja hiuslisäkkeelle! Sikäli hassua, että Tellu mainitsee Sarissa aitouden, sillä tossa tytsyssä ei oo aitoudesta tietoakaan. Ainakin, jos noin päältäpäin katsoo. Tai niin, no, aidosti blondi. JA sitäkin vain henkisesti, eikös se tota pehkoaan värjänny jossain vaiheessa? "Tää on ihan keltanen!" Voi kaiserslautern sentään. Öyh, tunteenpurkaukseni johtuu vain siitä, että tajusin tuhlanneeni elämääni tänäkin syksynä monta tuntia tuon BB:n takia. Saas, tai siis sääähs nähdä, jaksanko innostua edes Suuresta Finaalista. En oikeastaan toivoisi noita rahoja kenellekään. Ehkä Oltsa voisi saada niistä eniten lohtua sinkkulangallaan. Eipä sitten muuta kun odottelemaan ensi kauden BB:tä. Josko silloin porukkaan eksyisi joku, jonka puolia voisi pitää ihan täysii. Räyh. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
Tellervo 30.11.2006 16:24:33 | |
---|
Sikäli hassua, että Tellu mainitsee Sarissa aitouden, sillä tossa tytsyssä ei oo aitoudesta tietoakaan. Ainakin, jos noin päältäpäin katsoo. No minä en nimenomaan katso päältäpäin. Mulle ei ole mitään merkitystä sen paremmin Sarin meikeillä kuin Ollin pehkolla tai Kakin mahalla. Täysin epäolennaista. Mutta aivot nollille -viihdettähän tuo on joka tapauksessa. Plus pienenä lisänä opetuksia ihmisyydestä ja omasta itsestäkin siinä sivussa. |
kyseinen 30.11.2006 16:27:15 | |
---|
Jos Sari on epäaito ja teeskentelee, niin se vetää kyllä tosi hyvin. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
porcupine 30.11.2006 16:50:22 | |
---|
Niin no, onhan Kakikin aito, eihän tollasta roolia kukaan jaksais kolmea kuukautta yhteen putkeen. Olli on aito pätijä, vainoharhanen ja pelimies (hah!). Ja Kaarlo aidosti hullu. Sehän siinä vaan on, että kenen aitous miellyttää eniten :) Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
Kanjonit 30.11.2006 17:48:36 | |
---|
|
Chrissie 30.11.2006 18:54:08 | |
---|
Olis BB:n pitäny tokasta tossa vaiheessa että "Lopeta toi akti." Hoho! Aikamoista viihdettä... Laitetaan piilokamerat Kalen kotiin niin nähdään lisää. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
bedlam 30.11.2006 19:51:15 | |
---|
Kannatti laittaa tallennus päälle nukkumaan mennessä. Kyllähän tuosta hupia piisasi. |
JeKo 30.11.2006 19:57:00 | |
---|
Sattuuko kellään olemaan tietoa mikä biisi tuossa BB-finaalin mainoksessa soi? |
obiwan 30.11.2006 20:10:48 | |
---|
|
JeKo 30.11.2006 21:05:20 | |
---|
|
MV 30.11.2006 22:37:23 | |
---|
Hahah, Kaki veti loistavasti Arin suorituksen tuossa nuorallakävely-tehtävässä. Tuli ihan spontaani repeäminen. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
obiwan 30.11.2006 22:46:43 | |
---|
Argh, jos satun joskus samaan karaokebaariin, missä Sari laulaa "Päivänsäde & menninkäinen" ja vielä omilla sanoilla, niin ammun itteni. |
Juhani 30.11.2006 22:55:06 | |
---|
HOHO! Toi Kaarlo suuttui kameralle! :D |
MV 30.11.2006 23:00:32 | |
---|
Argh, jos satun joskus samaan karaokebaariin, missä Sari laulaa "Päivänsäde & menninkäinen" ja vielä omilla sanoilla, niin menen halaamaan sitä jos uskallan. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Juugeli 30.11.2006 23:00:32 | |
---|
Ei helvetin kuustoista, ei normaali aikuinen mies noin sekasin ole. Ihan pimeetä settiä. I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright |