Lithium 08.03.2007 21:57:25 (muokattu 08.03.2007 21:57:58) | |
---|
Dodiin. Nyt on sitten esitykset katseltu ja pienet kommentoinnit jokaisen esityksestä. Ja tarvii sanoa nyt, että en tiedä oikeastaan kuka edes tänään lähtee.. Mia - Veti minun mielestä noista naisista parhaiten. Jotenkin tunne välyttyi hyvin ja oikein oiva biisivalintakin oli. Jatkoon! Kristian - En tykännyt kappaleesta yhtään ja ehkä hieman meni huutamisen puolelle, mutta kyllä kristianin äänessä on sitä MUNAA! Esiintymisestä myös plussat, mutta tuo biisi kyllä pilas niin kovasti tuon homman, että melkeinpä heikoin tänään? Jatkoon kuitenkin! Ari - Mitä ne porukat täällä dissaa tätä? Mielestäni Ari veti tänään paremmin, kuin viikko sitten. Kyllä se tässä tänään taisi olla se päivän paras ;) Toki hieman miinusta tuosta, kun välisoiton aikana meni tuonne bändin luokse ja oli ihan siellä, niinkö ei olisi ollutkaan. Olisi siis voinut jotakin extraa laittaa siellä peliin. Jatkoon! Panu - Ihan sellainen perus hyvä suoritus. Tämä on balladimies, mutta ehkä liian kovassa seurassa ja tulee tippumaan tänään? Tippuu! Anna - No joo. Edelleen en tykkää tästä tytöstä, mutta eihän se sitä asiaa voi poistaa, että kuitenkin laulo jälleen hyvin. Biisi oli päivän huonoin ja sitä sontaa pahimmasta päästä, mutta ei siinä. Jatkoon! Kristiina - Spkeuloin tänään täällä ennen esityksiä, että Kristiina joko munaa tämän tai esittää helvetin hyvin! Olen iloinen hänen puolesta, sillä todella hyvin meni. Kiva saundi. Jatkoon! Näiden perusteella Panun pitäisi tippua tänään, mutta mistäpä sitä tietää, koska viimeksikin tapahtui ihme.. EDIT: Nii ja plussat bändille vitun hyvästä soitosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haaveilin hölmöjä |
Majesty 08.03.2007 21:58:46 | |
---|
Miksi noita lapsia pidetään lukkojen takana...? Mulle tää kerta tuntu aiempaa tiukemmalta skabalta. Ei ollu sellasta selkeetä loistotähtee, mut ei mitään megafloppiikaan. En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
-Cale 08.03.2007 21:59:10 | |
---|
Kristian, Panu ja Anna olivat tänään ihan loistavia! Kristianilla sellainen show että alta pois, Panu oli petrannut hemmetisti viime kerrasta, ja Anna oli sama varma laulaja kuin ennenkin. Heikoiten veti oikeastaan Ari, alku ainakin kuulosti ihan hirveältä. Eikä Miiakaan ollut sieltä vahvimmasta päästä. Kristiina oli ihan okei, yllättävän hyvä jopa. Itse laittaisin Arin tai Miian kotiin, mutta mun mielipiteellä ei sen suurempaa merkitystä olekkaan. |
Volante 08.03.2007 22:01:17 | |
---|
Itse laittaisin Arin tai Miian kotiin, mutta mun mielipiteellä ei sen suurempaa merkitystä olekkaan. Tekisi varmaan Arille ihan hyvääkin joutua pudotusuhan alle... Tietää kuitenkin olevansa yksi ennakkosuosikeista, ei olisi mitään paineita siitä sitten. |
Sinap 08.03.2007 22:02:19 | |
---|
Remu oli aika sekasin. Mun parhausjärjestys 1. Panu - parempi ku plancton 2. Anna - paras veto annalta 3. Kristian - Andy Kaufman musiikkipuolella 4. Kristiina - biisin odotuksiin nähden loistavaa.. 5. Mia - peruskauraa. 6. Ari - peruskauraa..liian. Mia tippuu. "Siinähän se tuubi on." |
Bonham 08.03.2007 22:04:01 | |
---|
Remu oli aika sekasin. Mun parhausjärjestys 1. Panu - parempi ku plancton 2. Anna - paras veto annalta 3. Kristian - Andy Kaufman musiikkipuolella 4. Kristiina - biisin odotuksiin nähden loistavaa.. 5. Mia - peruskauraa. 6. Ari - peruskauraa..liian. Mia tippuu. Kun tää ei suurelle yleisölle kuitenkaan ole laulukilpailu, vois kuvitella että Panu ja Kristiina on taas heikoilla... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
HC-Audio 08.03.2007 22:05:36 | |
---|
Mutta mitäs mieltä muusikonrentut ovat bändistä? Niin hiljaa kaikki ovat, jotta taisi tänään toimia? :D Itse ainakin pidin! Lennyn biisissä tosin hämäsi suuresti niiin matala sävellaji. Joojoo sairaan tiukka bändi! Mihin se Kuoppamäki muuten sieltä rumpujen takaa hävis? Pisti se Joonas-Hytös-Kitaristi helmiä juttuja kyllä paljo - varsinki Maideni yllätti mukavasti.. Vois sanoo, et IRTOS!
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
carlos 08.03.2007 22:07:54 | |
---|
Kun tää ei suurelle yleisölle kuitenkaan ole laulukilpailu, vois kuvitella että Panu ja Kristiina on taas heikoilla... Musta jotenkin tuntuu, ettei Mialla ole kauheasti faneja. Täten juuri hän voisikin tänään tippua.. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Bonham 08.03.2007 22:08:59 | |
---|
Musta jotenkin tuntuu, ettei Mialla ole kauheasti faneja. Täten juuri hän voisikin tänään tippua.. Muttei se tainnut viimeksi olla edes vaarassa pudota? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Sinap 08.03.2007 22:10:17 (muokattu 08.03.2007 22:11:57) | |
---|
Musta jotenkin tuntuu, ettei Mialla ole kauheasti faneja. Täten juuri hän voisikin tänään tippua.. http://www.findance.com/idols2007/ Ei oo Kristiinallakaan. Mia kärsii siitä, että oli eka. E. huom toi äänestys on kestäny koko viikon. "Siinähän se tuubi on." |
Kärpäsruoska 08.03.2007 22:16:36 | |
---|
Jaa, kommentoidaanpa. Mia ei viime viikolla oikein onnistunut, mutta tällä viikolla sitäkin paremmin. Se räkäisempi kohta tosin ei minusta oikein tainnut toimia. Kristianin olisi pitänyt valita jokin muu biisi. Kuten moneen kertaan todettua, tuossa ei juuri ollut laulamista ja sekin vähä meni huudon puolelle. Viimekertaisesta parantaminen olisikin toisaalta ollut melkoisen hurjaa. Arin taso on laskenut kerta kerralta, joten toivottavasti ensi kerralla tulee jotakin muuta kuin heviä. Jone oli aivan pihalla, vai että Ari on Dickinsonin tasoa, hoho. Välillä laulu meni aivan päin seiniä ja välillä ihan kivasti. Panu ei oikeastaan yllättänyt, kyllähän se tiedettiin, että tällainen osasto mieheltä sujuu. En kuitenkaan oikein osannut suhtautua esitykseen, kun alkuperäiseen on niin tottunut. Toivottavasti tippuu, sillä on todella yksipuolinen. Anna - No joo. Edelleen en tykkää tästä tytöstä, mutta eihän se sitä asiaa voi poistaa, että kuitenkin laulo jälleen hyvin. Musiikkityyli ei iske ollenkaan, toivottavasti ei jatketa tällä linjalla. Olisin muutenkin kiinnostunut kuulemaan, kuinka menevämpi materiaali sujuisi. Kristiinalta odotin paljon pahempaa. Tippunee kuitenkin, joten Panu saa odottaa vuoroaan ensi viikkoon. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
sivupersoona 08.03.2007 22:19:53 | |
---|
Kuka tahansa noista on kyllä parempi kuin viimevuotinen voittaja. "If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there." |
bedlam 08.03.2007 22:19:57 | |
---|
Tää äänestyssysteemi olisi musta parempi jos voisi antaa vaihtoehtoisesti vaikka miinusääniä huonoimmalle. Nyt täsä pitää miettiä, että äänestääkö sitä oikeesti parasta vai sitä jonka ei toivoisi tippuvan. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Burn 08.03.2007 22:23:43 | |
---|
Panusta tykkäsin eniten, Ari veti myös hyvin mutta ei kuitenkaan yllättänyt mitenkään. Kristianin vedosta en tykännyt, varmaan sen takia että biisivalinta ei ollut mitä parhain. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Hot RedX 08.03.2007 22:24:04 | |
---|
Nyt ne tais laulaa livenä :) Joo siis aika outoa, kun ihmiset täällä kuulee niin eri tavalla noi kaikki falskiudet ym. Jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen (,kunhan se on sama kuin mulla...) Mun korvaan Kristiina esim. vetää paljon puhtaammin kuin Anna. Samoin Panu vetää tosi puhtaasti. Joo ja Mia myös. No niin sitten on tapaus Kristian, jolla tänään oli vähän vaikeuksia pysyä bändin menossa mukana. Jos miettii, että kuka noista voisi menestyä parhaiten kansainvälisesti, niin sanoisin että Kristiina, koska omaa ihan oman soundin ja asenteen. No katsoiko kukaan Idols extraa, kun Anna vei tän pingviinimiehen meikkiosastolle? Kristian puolestaan karaokebaariin... |
Guitaristi 08.03.2007 22:27:29 | |
---|
Voi jumalauta nyt kun selailin mtv3:n keskustelupalstaa, niin siellähän ollaan sitä mieltä että Kristian tippuu. Apua, toivottavasti ei. Mielestäni porukan taitavimpia laulajia ja esiintyjiä. Pitäisiköhän itse äänestää ensimmäistä kertaa tämän ohjelmaformaatin historiassa... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
shovi 08.03.2007 22:27:33 | |
---|
Jos miettii, että kuka noista voisi menestyä parhaiten kansainvälisesti, niin sanoisin että Kristiina, koska omaa ihan oman soundin ja asenteen. Just just. Tolla englannin lausumisella pärjäis ehkä Espanjassa, muttei varmasti muualla. "Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla |
Hot RedX 08.03.2007 22:32:38 | |
---|
Just just. Tolla englannin lausumisella pärjäis ehkä Espanjassa, Puolassa, Latviassa, Liettuassa, Italiassa miehet suorastaan palvois, Japanissa ja ehkä Ruotsissa :) Siis näissä ainakin...
|
Glenfiddich 08.03.2007 22:40:53 | |
---|
Juu minä kuulun myös siihen ryhmään jonka mielestä tänään ei ollut Arin päivä...olin jopa aika pettynyt...liekö omat odotukseni sitten liian korkealla(katsoin juuri ennen Idolssia muuten Rock In Rioa:)) noh..haluaisin kuitenkin että jätkä jatkaisi kisassa..pian se nähdään...Jonelta turha vertaus Dickinsoniin..ei LÄHELLÄKÄÄN! "Nyt soittajat kahville...ja rumpali myös!" |
Ronsto 08.03.2007 22:41:27 | |
---|
Niin, tuskin hänkään humaltuu vain jeesuksesta niinkuin teikäläinen ;) Ethän ota allekirjoitustani liian vakavasti :D "Olen absolutisti. Humallun vain jeesuksesta."
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |