Aihe: Formula1
1 2 3 4 59 10 11 12 1325 26 27 28 29
Kampuzzjeah!
29.05.2005 16:47:34
ei taida raikkösellä olla mahdollisuuksia voittaa mestaruutta enää.
äkkiä laskin niin 32p ois eroa nyt.
Hargon
29.05.2005 16:52:21
Vitunsaatana...ei helevetti.
You can taste the bright lights but you won't get them for free.
Bluesmies
29.05.2005 17:06:52
Hoho.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Jani The Rock
29.05.2005 17:18:11 (muokattu 29.05.2005 17:18:41)

HOHOO!!!111!

Ei perkele, mä en oo ainakaan pariin viikkoon huutanut, hyppinyt ja hihkunut niin paljon kuin tossa kohtaa kun Raikkosesta tuli kuskin sijasta matkustaja. Raikkos-fanien lässähtäneet ilmeet on parasta mitä mä tiedän. Ja vielä viimeisellä kierroksella! Oujee!

Ja mitäs paskapuhetta semmonen on, ettei Alonso ansainnut voittoaan? Kyllä saatana vieköön ansaitsi. Oliskohan McLarenin kannattanut ottaa Raikkonen sisään vaihtamaan se rengas? Viitossija olis ollut varma, kun nyt ei tullut ensimmäistäkään pointsia. Ne pelas upporikasta ja rutiköyhää, ja noin siinä kävi. Kyllä niiden täytyi tajuta, että jos rengas kestääkin, niin muut paikat ei kestä sitä rytkytystä.

Tuo rengassääntö on kyllä älytön. Lajia pitäis muka kehittää turvallisemmaksi, ja sitten pistetään äijät ajamaan kolmeasataa tommosilla rotansyömillä renkailla. Mikähän logiikka siinäkin on.

Edit: Pari huutomerkkiä lisää.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Silvio Dante
29.05.2005 17:44:44 (muokattu 29.05.2005 17:49:58)
HOHOO!!!111!

Ei perkele, mä en oo ainakaan pariin viikkoon huutanut, hyppinyt ja hihkunut niin paljon kuin tossa kohtaa kun Raikkosesta tuli kuskin sijasta matkustaja. Raikkos-fanien lässähtäneet ilmeet on parasta mitä mä tiedän. Ja vielä viimeisellä kierroksella! Oujee!

Ota nyt italiaano iisisti! Mee vaikka syömään spagettia
Aijai!
Piisamirotta
29.05.2005 17:51:14
HOHO!! Kylläpä oli vitutus korkealla.
"ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun" Krunssila.
Jani The Rock
29.05.2005 17:55:34

Ota nyt italiaano iisisti! Mee vaikka syömään spagettia

Ja ton sanoo mies, jolla on tollanen nicci. Tilataanko pastaa kahdelle?
Silvio Dante
29.05.2005 18:03:55
Ja ton sanoo mies, jolla on tollanen nicci. Tilataanko pastaa kahdelle?

Juuri näin. Pasta on hyvää, mutta jos me mentäis pastalle niin ei tarvis tilata pastaa ku mulle, sulle tilattais keittoa tai jotain mitä ei tarvii pureskella. Ja sen jälkeen mentäis käsi kädessä johonkin sporttibaariin kattomaan ku Räikkönen hoitaa hommat kotiin. Sullahan olis vielä semmoinen Kimi-varikkopaita päällä, eikö?
Aijai!
Rattata
29.05.2005 18:14:44
Hehe ja hoho ja voehan helevetti.
muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki
Jani The Rock
29.05.2005 18:16:43

Ja sen jälkeen mentäis käsi kädessä johonkin sporttibaariin kattomaan ku Räikkönen hoitaa hommat kotiin.

Voin mä tulla kippaamaan lasin Vecchia Romagnaa Alonson voiton kunniaksi, mutta kun mulla on sellanen tunne että sun käsi vois olla hikisen niljakas.
Silvio Dante
29.05.2005 18:19:41
Voin mä tulla kippaamaan lasin Vecchia Romagnaa Alonson voiton kunniaksi, mutta kun mulla on sellanen tunne että sun käsi vois olla hikisen niljakas.

Hiestä en tiedä mutta niljakas anyway.
Aijai!
Rakkikoira
29.05.2005 18:46:31
Tuo rengassääntö on kyllä älytön. Lajia pitäis muka kehittää turvallisemmaksi, ja sitten pistetään äijät ajamaan kolmeasataa tommosilla rotansyömillä renkailla. Mikähän logiikka siinäkin on.

No on. Seuraavaksi kai renkaita ei saa edes vaihtaa kilpailun jälkeen vaan niillä pitää ajaa seuraava kilpailukin, jos ei keskeytä. Niinkuin moottoreilla nyt.

Kyllä tää tästä, Kimi on tämän hetken kovin kuljettaja, ei voi kukaan muuta nyt sanoa.
Tympee Huttunen
29.05.2005 19:45:58
Ei perhana. Kyllä tuli huudettua lopussa! Miten voi olla noin huono tuuri? Toki syyllistävä sormi osoittaa myös McLareniin. Tietoinen riski, jossa pelissä oli jopa Räikkösen elämä. Miltä olisi maistunut ripustusten hajoaminen 320km/h vauhdissa? Onneksi näin ei tapahtunut. Selostajat sanoivat renkaan hajonneen, mutta minusta näytti vähän myös siltä, että tärinä olisi rikkonut ripustuksen. Tiedä sitten. Uusinnasta sen näkisi, mutta ei kestä katsoa:/. Paha isku mestaruushaaveille. Todella paha.
Juhooooo
29.05.2005 21:15:00
Ihme pelleilyä että hinataan kuluja alas turvallisuuden kustannuksella. Kyllä se oli sentään paljon hienompaa kun aika-ajoihin oli mahdollista laittaa bensaa niin vähän että auto kulkee ja ei tullu mitään spekulointeja, että "Tolla oli kyllä vähän bensaa kun se noin voitti"!
k1mm0
29.05.2005 23:58:43
Tietoinen riski, jossa pelissä oli jopa Räikkösen elämä.

Jep, katsoin vähän, että rengas olisi tullut suoraan Kimiä päähän jos ei olisi jäänyt parin narun varaan heilumaan. Siitä taas olisi luultavasti seurannut rumaa jälkeä.

Kyllähän tuo pisti harmittamaan. Vaikkakin olen itsekin vähän ihmetellyt noita Kimin toilailuja siviilielämässä ja pidänkin häntä vähän tyhmänä teininä ja pissipäänä, kaiken huippuna tuon vanhan tyttöystävän lemppaaminen, silti toivon hälle menestystä formuloissa. Liekö minussa sitten ripaus isänmaallisuutta, tai jotain. Ja onhan tuo toisaalta tosiaan aika rock sammua kumidelfiinin kanssa baarin eteen, ei käy kieltäminen. Tärkein syy tuohon kannatukseen lienee kuitenkin se, että Kimi on äärettömän kova formulan ratissa, ei siitä pääse mihinkään.

Mutta jospa Kovalainen pääsisi ihan oikean vormulan rattiin ja osoittautuisi siviilissäkin fiksuksi mieheksi, voisi sitten kannattaa häntä.
koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Kimmo72
30.05.2005 00:10:18
ei taida raikkösellä olla mahdollisuuksia voittaa mestaruutta enää.
äkkiä laskin niin 32p ois eroa nyt.

Onhan sillä toki. Alonsolle voi tapahtua mitä tahansa ongelmia, kuten kimille nyt.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Jamminen
30.05.2005 00:42:10
Kyllähän tuo pisti harmittamaan. Vaikkakin olen itsekin vähän ihmetellyt noita Kimin toilailuja siviilielämässä ja pidänkin häntä vähän tyhmänä teininä ja pissipäänä, kaiken huippuna tuon vanhan tyttöystävän lemppaaminen, silti toivon hälle menestystä formuloissa. Liekö minussa sitten ripaus isänmaallisuutta, tai jotain.

Siis mitä, että sitten kun tulee kuuluisaksi niin ei saisi enään vaihtaa...Emmehän me tiedä heidän suhteestaan mitään, emmehän?
Maybe nothing matters anyway...
k1mm0
30.05.2005 12:16:00
Siis mitä, että sitten kun tulee kuuluisaksi niin ei saisi enään vaihtaa...Emmehän me tiedä heidän suhteestaan mitään, emmehän?

Okei, ehkä se oli vain sattumaa, että Kimi lemppasi vanhan tyttöystävänsä juuri, kun hänestä tuli kuuluisa ja uusi tyttökaveri oli aivan sattumalta juuri supermalli Jenni Dahlman. Kai ne olisivat ruvenneet seurustelemaan vaikka Kimi olisi edelleen vain työmies jossain pakoputkitehtaalla vai missä nyt olikaan.

Toki vaihtaa saa kuuluisana siinä missä Matti Meikäläisenäkin, mutta syyt siihen eivät saisi olla mitenkään erilaiset. Emmehän me tietysti syitä tiedä tuossa Kimin tapauksessa, mutta tuskinpa tuo aivan sattumaa on. Mutta tämä saa nyt riittää tästä aiheesta, ei minua oikeasti kiinnosta julkkisliitot paskan vertaa.
koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Wickerman
30.05.2005 16:43:33
Höpistään mitä höpistään, mutta Kimi on viimeisessä 4 kisassa pyyhkiny lattiaa koko muulla pakalla. Vain kaksi niistä on voitettu mutta ei liene epäilystäkään siitä että kuka oli kokonaisuutena nopein eilen tai Imolassa aikaisemmin.
Mutta pyttyä ei silti tänä vuonna taida tulla.
samwyse
30.05.2005 17:02:42

Okei, ehkä se oli vain sattumaa, että Kimi lemppasi vanhan tyttöystävänsä juuri, kun hänestä tuli kuuluisa ja uusi tyttökaveri oli aivan sattumalta juuri supermalli Jenni Dahlman.

Muistaakseni tytöllä ei ollut kiinnostusta seurailla Kimiä ympäri maailmaa ja ruveta "edustusvaimoksi".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)