Sir Jöpötin 13.08.2022 08:33:30 | |
---|
Tulin tänne vain kertomaan, että tässä tehdään tv-historiaa. Aivan todella kov kam käynnissä. |
Vaihtovirta 16.08.2022 11:33:41 | |
---|
Nyt kun se on ohi niin voi sanoa, että meni kyllä kautta-aikojen top-5 sarjoihin. Parhaat kaksi sarjaa on tod.näk ikuisesti sementoitu (Sopranos & The Wire) mutta sitten on mielialasta kiinni onko maailman kolmenneks paras sarja tämä, BB vai Mr.Robot. Oli se kova/5. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Scrobble 16.08.2022 11:46:09 | |
---|
Vaihtovirta: Nyt kun se on ohi niin voi sanoa, että meni kyllä kautta-aikojen top-5 sarjoihin. Parhaat kaksi sarjaa on tod.näk ikuisesti sementoitu (Sopranos & The Wire) mutta sitten on mielialasta kiinni onko maailman kolmenneks paras sarja tämä, BB vai Mr.Robot. Oli se kova/5. Itselle kaksi suurinta on Breaking Bad ja Better Call Saul. Ehkä vielä kuitenkin tässä järjestyksessä. Mutta upea rusetti laitettiin pakettiin. Molemmat sarjat ovat erinomaisia esimerkkejä siitä, miten lopettaa sarjat oikealla ajoituksella (ei sorruta tv-sarjojen tyyppivirheeseen eli ylipitkittämiseen taloudellisesta intressistä) ja siitä, ettei sorruta sisäisiin epäloogisuuksiin jonkun shokeeraavan juonenkäänteen takia tms. |
Henri Henri Olavi 16.08.2022 15:14:12 (muokattu 16.08.2022 15:14:39) | |
---|
Eilen alkoi 6. kauden katsominen. Itse en saa mitenkään mahdutettua Breaking Badia ja varsinkaan BCS:ia lähellekää sarjojen top-10:tä, vaikka BB oli oikein hyvä, eikä tämä BCS:kaan ole huono. Ei sinne kyllä pääsisi Sopranos tai Wirekään. Aum Trayambakam Yajamahe
Sugandhim Pushtivardhanam
Urva Rukamiva Bandhanaan
Mrityor Mokshiye Maamritat |
M4ss3 m/ 16.08.2022 21:38:40 (muokattu 16.08.2022 21:40:11) | |
---|
Olipa paska lopetus. Sanoin samaa aikanaan BB:n lopusta, mutta tää oli oikeasti ihan vitun paska. Henri Henri Olavi: Eilen alkoi 6. kauden katsominen. Itse en saa mitenkään mahdutettua Breaking Badia ja varsinkaan BCS:ia lähellekää sarjojen top-10:tä, vaikka BB oli oikein hyvä, eikä tämä BCS:kaan ole huono. Ei sinne kyllä pääsisi Sopranos tai Wirekään. Joo, Salatut Elämät on kieltämättä vitusti parempi. Kauniita & Rohkeita unohtamatta. Karkit seinään |
Henri Henri Olavi 16.08.2022 21:41:03 | |
---|
M4ss3 m/: Joo, Salatut Elämät on kieltämättä vitusti parempi. Kauniita & Rohkeita unohtamatta. Katsoin viimeksi Salkkari-jakson vuonna 1999. Mielestäni se ei pärjää kummallekaan mainitulle sarjalle. Mut kaikilla meillä on oma makumme draaman suhteen. Mua se ei puhuttele yhtä paljon kuin sua. Aum Trayambakam Yajamahe
Urva Rukamiva Bandhanaan
Vaihtovirta 16.08.2022 21:49:13 | |
---|
Ei saatana et täällä on ihmisillä taas vääriä mielipiteitä. BB:n lopetus paska ja Sopranos ei top-10 sarja?? Ei näin, ei pojat todellakaan näin.. Saulin lopetus oli myös hyvä. Ilman mitää spoilaamatta, niin ainakin parissa kohtaa tuli, jos ei kylmät väreet, niin ainakin pieni nyökkäys Gilliganin suuntaan, että noin sen pitikin mennä.. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 16.08.2022 21:51:36 (muokattu 16.08.2022 22:03:56) | |
---|
Odotan innolla Saulin loppujaksoa. Vaikea kuvitella että menisi kylmiä väreitä, koska koko sarjan aikana e ole saaut luotua minkäänlaista läheistä suhdetta yhteenkään hahmoon. Ne on jääneet tosi kaukaisiksi. Niihin ei vaan samaistu yhtään. Liian pinnallisia, kuoren alla ei tapahdu tarpeeksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö olisi ihan viihtynyt sarjan parissa. Aum Trayambakam Yajamahe
Urva Rukamiva Bandhanaan
Scrobble 16.08.2022 21:57:41 (muokattu 16.08.2022 21:57:52) | |
---|
M4ss3 m/: Olipa paska lopetus. Sanoin samaa aikanaan BB:n lopusta, mutta tää oli oikeasti ihan vitun paska.
Saanko ihan mielenkiinnosta kysyä, että mikä sarja on mielestäsi lopetettu parhaalla tai edes hyvällä tavalla? |
M4ss3 m/ 16.08.2022 22:00:28 | |
---|
Scrobble: Saanko ihan mielenkiinnosta kysyä, että mikä sarja on mielestäsi lopetettu parhaalla tai edes hyvällä tavalla? No ei oikeastaan mikään, mutta tässä olisi ollut ainesta vaikka mihin. Mutta tää lopetettiin kuin mikäkin tusinasarja. Kaiken kruunasi mitäänsanomaton se selvästikin hovisäveltäjän originaali kötöstys viimeiseen kohtaukseen. Ette voi väittää etteikö tämä biisi soimassa lopussa olisi ollut enemmän kuin osuva; https://www.youtube.com/watch?v=rZ5v8L08Flg Karkit seinään |
Scrobble 16.08.2022 22:03:16 (muokattu 16.08.2022 22:07:35) | |
---|
M4ss3 m/: No ei oikeastaan mikään, mutta tässä olisi ollut ainesta vaikka mihin. Mutta tää lopetettiin kuin mikäkin tusinasarja. Kaiken kruunasi mitäänsanomaton se selvästikin hovisäveltäjän originaali kötöstys viimeiseen kohtaukseen. Ette voi väittää etteikö tämä biisi soimassa lopussa olisi ollut enemmän kuin osuva; https://www.youtube.com/watch?v=rZ5v8L08Flg Jos tuo biisi olisi soinut siinä, niin olisin kuollut myötähäpeään siltä seisomalta. Olisi aidosti ollut TV/elokuvahistorian tyylittömin valinta. Sama kuin Tuntemattoman Sotilaan uuden version loppuun olisi laitettu John Lennonin Imagine tai Give Peace A Chance soimaan. |
Danko 16.08.2022 22:12:54 | |
---|
Aivan hyvä lopetus, ehdittiin jo antaa toiveita onnellisestakin lopusta ja kaikkea, mutta paras näin. Seuraavaksi Kimille oma spin-off :D "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Herrah 16.08.2022 22:16:47 | |
---|
M4ss3 m/: Olipa paska lopetus. Sanoin samaa aikanaan BB:n lopusta, mutta tää oli oikeasti ihan vitun paska.
Oliko liian vähän räjähdyksiä ja Usual Suspects -käänteitä |
Henri Henri Olavi 16.08.2022 22:17:35 | |
---|
Danko: Aivan hyvä lopetus, ehdittiin jo antaa toiveita onnellisestakin lopusta ja kaikkea, mutta paras näin. Seuraavaksi Kimille oma spin-off :D Nyt on liikaa spoileria. Pitää pidättäytyä tämän ketjun lukemisesta hetki. Aum Trayambakam Yajamahe
Urva Rukamiva Bandhanaan
Vaihtovirta 16.08.2022 22:23:42 | |
---|
PIENTÄ SPOILERIA Pelkästään "So, youve always been like that", koko aikamatkustus-keskustelut ja tupakkakohtaus lopussa tekivät kyllä lopetuksesta enemmän kuin hyvän. Edelleen paras lopetus on Sopranosissa ja paras sarjan viimeinen jakso Mr. Robotissa. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 16.08.2022 22:52:44 | |
---|
Perunkin puheeni osittain. Michaelissa oli tarttumapintaa ja se oli muutenkin parhaiten kirjoitettu hahmo koko sarjassa. Aum Trayambakam Yajamahe
Urva Rukamiva Bandhanaan
Muovinen 17.08.2022 16:19:10 | |
---|
Vaihtovirta: PIENTÄ SPOILERIA Pelkästään "So, youve always been like that", koko aikamatkustus-keskustelut ja tupakkakohtaus lopussa tekivät kyllä lopetuksesta enemmän kuin hyvän. Edelleen paras lopetus on Sopranosissa ja paras sarjan viimeinen jakso Mr. Robotissa. Oli se hyvä, vaikka ei mitään isompia fiiliksiä syntynytkään. Mitä nyt siinä lopun tupakkakohtauksessa tuli sellainen kivan rauhallinen "tää on selvästikin nyt tässä" olo. Mulle sarjan kliimaksi oli kuitenkin Lalo-kuvion avautuminen ja lopetus. Sen jälkeen meni ehkä hiukan sekavaksi. BB ja BCS vertailuihin sanoisin sen verran, että siinä missä BB on vähän viihdyttävämpi paketti niin BCS jakelee sellaista liki huomaamatonta kuittia hienosti tasaiseen tahtiin. Sopranos päättyi minustakin hienosti mutta Mr. Robot mulla jäi kesken ehkä kolmannella kaudella, kun meni jotenkin yyber-raskaaksi koko homma. |
Henri Henri Olavi 17.08.2022 20:44:22 | |
---|
Muovinen: Mr. Robot mulla jäi kesken ehkä kolmannella kaudella, kun meni jotenkin yyber-raskaaksi koko homma. En ole koskaan katsonut tätä, mutta mitä mahdat tarkoittaa raskaalla? Itselleni yksi hyvän sarjan tai elokuvan kriteereistä on nimenomaan se, että se on raskas. Jos haluan jotain kevyttä, menen pelaamaan padelia. Aum Trayambakam Yajamahe
Urva Rukamiva Bandhanaan
Vaihtovirta 17.08.2022 21:17:40 | |
---|
Henri Henri Olavi: En ole koskaan katsonut tätä, mutta mitä mahdat tarkoittaa raskaalla? Itselleni yksi hyvän sarjan tai elokuvan kriteereistä on nimenomaan se, että se on raskas. Jos haluan jotain kevyttä, menen pelaamaan padelia. Tarkottaiskohan, että onhan tuossa vähän "angstaava" päähenkilö ja ymmärrän kyllä että tuo sarja ei kaikille maistu. Itelle tuossa toimii oikeastaan dialogi enemmän kuin edes juoni ja totta kai Rami Malek vetää yhden tämän vuosituhannen roolisuorituksista. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
-Spade- 18.08.2022 08:29:02 | |
---|
Muovinen: Mulle sarjan kliimaksi oli kuitenkin Lalo-kuvion avautuminen ja lopetus. Sen jälkeen meni ehkä hiukan sekavaksi. No hyvä etten ollut ihan yksin mielipiteeni kanssa, kun pidin näitä viimeisiä jaksoja vähän sekavina. Lopetuksesta tykkäsin kyllä ja olihan tuo kausi kokonaisuutena törkeän hyvä. Ohan se varma. |