Milkop 20.10.2022 12:44:10 | |
---|
Töissä joutuu radiota kuuntelemaan niin viimeksi on riipinyt se mainos missäpuhutaankaikkisanatihansaatanannopeastiputkeen. En edes saa selvää mitä tuolla hirvityksellä yritetään myydä eikä kiinnostakaan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bluesmies 18.11.2022 15:48:02 | |
---|
- Tuukko hakeen? - En. Tuun.
Voi herran perse. Onko tuo puuilo tms. Aivan kamala. |
Bullitt 18.11.2022 17:44:03 | |
---|
Bluesmies: - Tuukko hakeen? - En. Tuun. Voi herran perse. Onko tuo puuilo tms. Aivan kamala. Sama on telkkarin puolella. Jääpähän kaikessa pöljyydessään mieleen. Pidän aamukukista, sillä niissä näkyy pisaran mysi. |
Prophet 18.11.2022 22:39:01 | |
---|
Bluesmies: - Tuukko hakeen? - En. Tuun.
Voi herran perse. Onko tuo puuilo tms. Aivan kamala. Yrityksen nimen valinta kainuulaista järjenjuoksua. Puinen leikkikalu kainuuksi = puuilo. https://fi.wikipedia.org/wiki/Puuilo |
Epämuusikko 14.02.2023 17:25:42 | |
---|
Ei nyt ehkä paskin mutta ainakin enimmäkseen negatiivisella tavalla mieleenjäävä rasite on tuo rytmikäs hokema joka loppuu että "S-Pankki - enemmän kuin täyden palvelun PONKKI". Plussaa lopun efektistä, sekä siitä, että kys. puljun youtube-tilin nimi on spankki1 LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Hannubal 25.06.2023 10:12:53 (muokattu 25.06.2023 17:38:31) | |
---|
Primehotelsin mainos, jossa erilaisia lomavaihtoehtoja luetellaan ärsyttävällä "Lomalomanen!" -termillä ja liian innokkaalla fiiliksellä. Lasten kesälomalomanen! Kylpylälomalomanen! Rantalomalomanen! Aikuisten ihan oma lomalomanen! Voe rähmä sentään... Entten tentten mentalitentten. |
Epämuusikko 25.06.2023 11:16:09 | |
---|
Rela-mainos vie tajuntani pimeään every fucking time. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Zed 25.06.2023 13:38:24 | |
---|
Jälleen kerran se kaptsuka-kaptsuka-kompilla taustoitettu paska, jossa se kuin suoraan lasten komediateatterista repäisty pelle märmättää tekohauskalla äänellä että "Luuwia-mä-met-fäf-tän!" Melkeinpä pelottavaa kertomaa keskivertoihmisistä, että tällainen ryönä menee läpi pyörien radiossa vuodesta toiseen. 33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio |
Epämuusikko 26.06.2023 23:06:58 | |
---|
Zed: Jälleen kerran se kaptsuka-kaptsuka-kompilla taustoitettu paska, jossa se kuin suoraan lasten komediateatterista repäisty pelle märmättää tekohauskalla äänellä että "Luuwia-mä-met-fäf-tän!" Melkeinpä pelottavaa kertomaa keskivertoihmisistä, että tällainen ryönä menee läpi pyörien radiossa vuodesta toiseen. Tuo on kyllä kamala. Ei ois mitään mainonnan estetiikan etiikan toimikuntaa jolla olis myös oma kuolemanpartionsa? LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Hannubal 03.09.2023 18:24:55 | |
---|
Aku Ankka-lehden kikattelu- ja hohottelumainos Suplassa ja radiossa on kuultu jo liian monta kertaa. Niille, jotka ymmärtävät masokismin päälle. Maantietä matkaa kiljuton, kaljaton mies. |
Zed 14.09.2023 22:37:45 | |
---|
Spotifysta kuului jotakin tämän tapaista: "Vaikka tyä-älämä joskus koeättälää, etoläyksin". En edes saanut aikaiseksi tajuta mitä tässä mainostettaan ollessani liian keskittynyt puremaan kiukuspäissäni pöytälevyä. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" |
Epämuusikko 25.10.2023 22:49:29 | |
---|
Olikohan tuo nyt Vaasan Sähkön vai minkä lie mainos, mikä veti oman ironiatutkani mutkalle. Joko siellä on haettu nuoren varatoimitusjohtajan first take magic -meininkiä tai se sitten oikeasti oli sellainen. Koko ajan melkein kartalla. Hämmentävä kokemus. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Tuomoo 27.10.2023 22:44:43 | |
---|
Töissä konttorilla naapurihuoneeseen muutti viereisestä rakennuksesta muutama kuukausi sitten eräs vanha tuttu työntekijä. Tällä työntekijällä soi aina Järviradio huoneessaan. Tänään piipahdin huoneessaan, ja radiosta soi pitkästä aikaa EP:n Kone ja tarvikkeen mainoslaulu. Nuo mainokset ovat niin paskoja, että ne ovat jo hyviä. Suoranaista taidetta. En ole aikoihinkaan noita kuullut, mutta onneksi mainoslaulut eivät ole muuttuneet mihinkään. 19.2.2021 never forget |
Epämuusikko 03.12.2023 15:10:49 (muokattu 04.12.2023 18:51:02) | |
---|
Oikeasti, se Vaasan Sähkön mainos. Onko se vitsi vai tosissaan? Mun sarkasmimittari menee epäkuntoon joka kerta kun kuulen sen. Vaadin keskustelua. toisessa versiossa melodia jää kvintille, toisessa priimille. Mutta se on ongelmista pienin. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
antnis 04.12.2023 18:48:14 | |
---|
Mikähän vittu siinä on, että joka mainoksen pitää kuulostaa joltain vitun paskapopilta anna sun hymyn loistaa ei saatana. "En tuu, tuun" on noihin verrrattuna mestariteos |
trih 04.12.2023 21:57:45 | |
---|
Tuosta entuunista tulisi hyvä aikuisviihdesketsi. On siellä jossain jotain keksitty :D |
pehko 05.12.2023 08:43:01 | |
---|
Näitä keskusteluja kun lukee, niin olen iloinen siitä miltä kaikelta paskalta säästyn kun en ikinä kuuntele radiota ja katon töllöä ehkä kahesti vuodessa, sillonkin YLEä |
Henri Henri Olavi 05.12.2023 08:59:39 | |
---|
pehko: Näitä keskusteluja kun lukee, niin olen iloinen siitä miltä kaikelta paskalta säästyn kun en ikinä kuuntele radiota ja katon töllöä ehkä kahesti vuodessa, sillonkin YLEä Sama. Mulla menee toosa kiinni saman tien, jos sieltä alkaa mainos missä tahansa muodossa. Laughter is the most powerful banishing ritual. |
Alfons Åberg 05.12.2023 09:26:47 | |
---|
Henri Henri Olavi: Sama. Mulla menee toosa kiinni saman tien, jos sieltä alkaa mainos missä tahansa muodossa. Pamautin plussalla "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
rakula 05.12.2023 09:40:39 | |
---|
pehko: Näitä keskusteluja kun lukee, niin olen iloinen siitä miltä kaikelta paskalta säästyn kun en ikinä kuuntele radiota ja katon töllöä ehkä kahesti vuodessa, sillonkin YLEä Tähän ei ikävä kyllä aina voi vaikuttaa. Danske Bankilla kun olin töissä, siellä soi Nova taukoamatta firman tiloissa. Arttu Wiskarin tuntematon potilas oli silloin isoin hitti ikinä, tuo vieläkin hivenen oksennusta tuo biisi suuhuni. Onneksi etähommissa nykyisin. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |