Aihe: Oletko hurahtanut little poneihin?
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15
Bluesmies
15.07.2012 00:44:43
Stormcow: MLP:FiM-juomapeli: ryyppyä otetaan joka kerta kun
-Sweetie Bellen ääni särkyy
-Big Macintosh sanoo "Eyup"
-Fluttershy on söpö
-Pinkie Pie laulaa
....
Löytyykö muita?

Minulla tuli juuri oksennusta suuhun.
carnation
15.07.2012 01:42:51
Bluesmies: Minulla tuli juuri oksennusta suuhun.

Älä ota ryyppyä enempää, vähennä vaikka yksi kohta listasta niin helpottaa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ed_Guy
16.07.2012 08:32:47
Stormcow: MLP:FiM-juomapeli: ryyppyä otetaan joka kerta kun
-Sweetie Bellen ääni särkyy
-Big Macintosh sanoo "Eyup"
-Fluttershy on söpö
-Pinkie Pie laulaa
....
Löytyykö muita?

Tossahan ois aika huppelissa jo yhen jakson jälkeen.

Kovat jätkäthän pelais tätä yksin. Kämpillä. Pimeässä. Kun ois käynnissä MLP maraton.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Tupuna
16.07.2012 09:31:07
Minä olen nainen, ja minusta hurahtaminen melkein mihin tahansa on aikuisella ihmisellä hyvin erikoista. Fanittaminen kuuluu nuoruusikään ja lapsuuteen.

Ihan samaan kastiin menevät My Little Ponyjen kanssa starwarsit ja muut pelleilyt. Kyllä mua joskus opiskeluaikoina pikkuisen nauratti, kun opiskelupiireissä aikuiset miehet maalailivat roolipelifiguureita ja pehmomiekkailivat yo-kylän pihalla haarniskannäköiset päällään.

No, kukin tavallaan mutta silti eisss.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Ed_Guy
16.07.2012 09:35:42
Tupuna: Minä olen nainen, ja minusta hurahtaminen melkein mihin tahansa on aikuisella ihmisellä hyvin erikoista. Fanittaminen kuuluu nuoruusikään ja lapsuuteen.

Ihan samaan kastiin menevät My Little Ponyjen kanssa starwarsit ja muut pelleilyt. Kyllä mua joskus opiskeluaikoina pikkuisen nauratti, kun opiskelupiireissä aikuiset miehet maalailivat roolipelifiguureita ja pehmomiekkailivat yo-kylän pihalla haarniskannäköiset päällään.

Eli aikuisena pitäs olla ihan hemmetin tylsä?
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Miikss
16.07.2012 15:23:59
Ed_Guy: Eli aikuisena pitäs olla ihan hemmetin tylsä?

Joo. Tymä.
"ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan" - Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä
itsy
16.07.2012 15:57:25
Tupuna: Minä olen nainen, ja minusta hurahtaminen melkein mihin tahansa on aikuisella ihmisellä hyvin erikoista. Fanittaminen kuuluu nuoruusikään ja lapsuuteen.

Itse ainakin nautin miltei aina enemmän ns. ikuisten fanipoikien/tyttöjen seurasta kuin aikuismaisen hillitysti kaikesta diggailevien (jos noin ylenmalkainen kahtiajako sallitaan). Lapsenomaisen rehellinen innostus erinäisiin asioihin kuitenkin tuntuu tekevän ihmiselle ihan hyvää. Oli se aihe sitten musiikki, elokuvat, sarjakuvat tai mikä lie.

Tässä ponifanittamisessa koko sosiaalinen puoli (internet, miespainotteisuus) vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, olisi kiinnostavaa lukea teorioita ja tutkimuksia siitä. Itse sarjasta en tiedä, mutta jos se on kerta hyvin kirjoitettua kamaa ja tarjoaa katsojilleen hyviä ajatuksia ja tuntemuksia, niin hienoa!
Meadow
16.07.2012 16:47:26
Sitten kun olen maailman aikuisin mies joka ei enää suhtaudu poikamaisella innokkuudella mihinkään, minut saa ampua luvalla.
Rhapa
16.07.2012 17:12:16
Meadow: Sitten kun olen maailman aikuisin mies joka ei enää suhtaudu poikamaisella innokkuudella mihinkään, minut saa ampua luvalla.

Poneja saatana. Poneja.
Stormcow
16.07.2012 17:22:06
että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä
Hohhoijaa
16.07.2012 17:29:33
Ed_Guy: Eli aikuisena pitäs olla ihan hemmetin tylsä?

Aikuisiälle hyväksyttäviä harrastuksia ovat mm. viinit ja ruohonleikkaus.
The planet is fine, the people are fucked.
carnation
16.07.2012 17:44:11
Hohhoijaa: Aikuisiälle hyväksyttäviä harrastuksia ovat mm. viinit ja ruohonleikkaus.

Kerran kesässä voi mennä Pori Jazzeille kännykkäkotelon, sandaalien ja vyölaukun kanssa silleen kivasti vähän diggailemaan jotain artistia. Suurempaa innostusta artistin musiikkia kohtaan ei kuitenkaan saa näyttää, vaan täytyy sanoa, että "ihan kivan kuuloista."
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
aivokuolio
16.07.2012 17:53:42

Elikkäs jos vaikka Star Warsista kovastin tykkäilen nii se vissiin meinaa automaattisesti että vapaa-ajallani pukeudun Storm Trooperiksi ja larppailen pitkin metsiä ettimässä kapinallisia?

30 vuotta tulee tänä vuonna täyteen, passaako lähtä kattomaan enää bändejäkään! Taidan pysytellä sielä kalja-alueelle enkä vahingossakaan mene lavaa lähellä. Ja auta armias jos pari miehekästä karjahdusta pääsee Brucen keikalla ilmoille.

Oot tylsän kuulonen tyyppi.
dipshit
16.07.2012 17:58:59
carnation: Suurempaa innostusta artistin musiikkia kohtaan ei kuitenkaan saa näyttää, vaan täytyy sanoa, että "ihan kivan kuuloista."

Tää on muuten semmoinen juttu, joka ärsyttää monissa kavereissa. Kukaan ei tunnu enää innostuvan oikein mistään, kaikki on maksimissaan "ihan jees". Jos on puhe vaikkapa jostain levystä, elokuvasta tai konsertista niin pitää itsekin usein hillitä sitä hehkuttamista koska en halua kuulostaa yli-innokkaalta ja epäkypsältä.

Nyt kun kirjoitin tuon niin älysin miten vitun säälittävä olen.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
juuso a
16.07.2012 18:08:16

Dipsetcityboy: Tää on muuten semmoinen juttu, joka ärsyttää monissa kavereissa. Kukaan ei tunnu enää innostuvan oikein mistään, kaikki on maksimissaan "ihan jees". Jos on puhe vaikkapa jostain levystä, elokuvasta tai konsertista niin pitää itsekin usein hillitä sitä hehkuttamista koska en halua kuulostaa yli-innokkaalta ja epäkypsältä.

Täytyy myöntää, että tunnistan itseni tästä kirjoituksesta. Nykyään jaksa enää mistään innostua silleen niin kun vielä esim. 10 vuotta sitten.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
Skywriter
16.07.2012 18:33:20
Dipsetcityboy: Tää on muuten semmoinen juttu, joka ärsyttää monissa kavereissa. Kukaan ei tunnu enää innostuvan oikein mistään, kaikki on maksimissaan "ihan jees". Jos on puhe vaikkapa jostain levystä, elokuvasta tai konsertista niin pitää itsekin usein hillitä sitä hehkuttamista koska en halua kuulostaa yli-innokkaalta ja epäkypsältä.

Mitäpäs tuota nyt innostua, kun kaikki on niin nähtyä.

Opin tosin rakentelemaan makroja exceliin ja lähes innostuin. Hitto kun oli niin kivaa, jottei ehtinyt oikein nukkuakaan viime yönä.
Tarpeettoman fiksu mies.
novo
16.07.2012 20:15:49

Nimen omaan, teikän kirjoitus sai hillittömän eissssssssss-efektin aikaseks. Ja vasta hehkutettiin uutisissa kuinka naiset ovat todistetusti miehiä fiksumpia. Lukikohan ankeudesta ja tylsyydestä siinä mitään...
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Paranormal
17.07.2012 14:28:31
minä olen 34vuotias nuori kundi mielestäni ja itselläni on kymmenkunta my little ponia
ihan hyvä harrastus muiden ei ole pakko ymmärtää jos ei diggaa.
Miikss
17.07.2012 15:52:32 (muokattu 17.07.2012 15:53:06)
Aattelin ite hommata Hello Kitty -korvikset. Mukava provoilla kavereita kaikella tuommosella.

Edit: Siis lähinnä tuohon aikuisten miesten lapsellisuuteen liittyvänä kommenttina.
"ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan" - Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä
Antti1997
17.07.2012 16:33:32
Miikss: Aattelin ite hommata Hello Kitty -korvikset. Mukava provoilla kavereita kaikella tuommosella.

Edit: Siis lähinnä tuohon aikuisten miesten lapsellisuuteen liittyvänä kommenttina.

28-vuotiaalla kaverillani on kädessä Hello Kitty -tatuointi.
"lievästi ilmaistunut roikkuvat häpärit" -seeprahim
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)