Aihe: Jalkapallon EM 2012
1 2 3 4 59 10 11 12 1346 47 48 49 50
jukepoksi
10.06.2012 22:19:24

Asiallisen ja asiantuntevan olonen tämä selostaja. Peliki on ollu tähän asti mukavaa kateltavaa.
Jebe-
10.06.2012 22:32:19
jukepoksi: Asiallisen ja asiantuntevan olonen tämä selostaja. Peliki on ollu tähän asti mukavaa kateltavaa.

Masa on kunnon futismies, joten kyllä se nämä jutut tietää.
Selostaa aika usein noita maajoukkueen karsintaotteluita ja naisten maajoukkueen pelejä, joita YLEllä näytetään.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Secreterial
10.06.2012 22:33:59
Masa on kyllä vähän sellanen "köyhän miehen Tertsi". Innostuessaan muuten kuullostaakin aika paljon Tertsiltä...
"I never bluff" - Cordell Walker
dipshit
10.06.2012 22:38:18
Tässä on kyllä potentiaalia kisojen parhaaksi peliksi tähän mennessä. Todella viihdyttävää futista, sympatiat ehdottomasti Kroatian puolella!
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Dunga
10.06.2012 22:40:11
Dipsetcityboy: Tässä on kyllä potentiaalia kisojen parhaaksi peliksi tähän mennessä. Todella viihdyttävää futista, sympatiat ehdottomasti Kroatian puolella!

Samaa mieltä. Viihdyttävää katsottavaa tollasen espanja-hinkkauksen jälkeen.

Selostajakin asiamiehiä.
War... war never changes.
jukepoksi
10.06.2012 22:46:29 (muokattu 10.06.2012 22:54:58)

Jebe-: Masa on kunnon futismies, joten kyllä se nämä jutut tietää.
Selostaa aika usein noita maajoukkueen karsintaotteluita ja naisten maajoukkueen pelejä, joita YLEllä näytetään.

Hoh, jännästi ei oo mittään muistikuvia ukosta nuista karsintamatseista. Toki niitä ylleensä tullee kateltuaki ölisevässä ukkoporukassa. Ja on kyllä tähän asti viihyttävimpiä matseja ollu tämä. Irkut tullee vielä tasoihin.

E: tai sitte ei tuu.
Sergei Fallinen
10.06.2012 23:35:12
jukepoksi: Asiallisen ja asiantuntevan olonen tämä selostaja. Peliki on ollu tähän asti mukavaa kateltavaa.

Eka Ylen selostaja joka tietää itekin olevansa ihan paska
jukepoksi
10.06.2012 23:52:47

Sergei Fallinen: Eka Ylen selostaja joka tietää itekin olevansa ihan paska

Höh, musta tuo oli varsin hyvä selostaja.
DJKaaos
10.06.2012 23:56:09
Rasittavaa toi superhidastuksilla leikkiminen. Täysin joutavasta tilanteesta tarjotaan kymmenen hidastusta ja seuraavasta tilanteesta taas kymmenen lisää.
Minä olen minä.
Bongowing
10.06.2012 23:59:28
Balotellin jäätyminen oli kyllä maaginen.
But where the heck is magenta?
Dunga
11.06.2012 00:01:48
Selostajista: Antti Ennekari innostuessaan = http://www.youtube.com/watch?v=JEunK3mf5y8#t=45s
War... war never changes.
HaloOfFlies
11.06.2012 00:01:49

Kyllä tuo Fabregasin maali oli silkkaa taidetta.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
dipshit
11.06.2012 00:03:18
DJKaaos: Rasittavaa toi superhidastuksilla leikkiminen. Täysin joutavasta tilanteesta tarjotaan kymmenen hidastusta ja seuraavasta tilanteesta taas kymmenen lisää.

Mun mielestä noi hidastukset on ihan parhautta.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Leatherman
11.06.2012 11:01:23 (muokattu 11.06.2012 11:03:40)
Scrobble: Pirlo on kyllä hieno pelaaja. Jokanen syöttö menee omille ja osa syötöistä on suorastaan nerokkaita.

Aina tyylikäs Pirlo.

Di Natale on arvostettava mies, todella kliininen viimeistelijä ja pysytellyt Udinesessa, restectp.

Sitä voidaan kaikki hiljaa pohtia miksi Llorente ei tullut Torrakon sijaan kentälle kun tätä ennen otettiin laitamasiina Jesus Navas sisään lyömään potentiaalisia keskityspalloja.

Muutenkin noita "Proven goalscorereja" on Espanjalla todellisuudessa kevyesti parin muun joukkueen verran (Negredo, Soldado). Mutta laitetaan kentälle Torresi.. mielestäni EM-kisat ei ole oikea mesta alkaa kasvattamaan miehen itsetuntoa ja parantamaan maalivirettä. Se pitäisi olla jo.

Näiden kisojen kolme kotijoukkuetta on itselleni on valittu: Tanska, Kroatia ja Ruåtsi. Jollekin menestystä soisi. Tanska koska altavastaaja, Kroatia koska Jelavic, Ruotsi koska iloinen naapurimme.

EDIT: Itse en digannut yhtään tuosta Kroatiapelin Masasta selostamossa, jotenkin ärsyttävä "mukainnostuminen" joka lauseen loppuun ja muuten unettavaa menoa.. Olen ollut positiivisesti yllättynyt Juuselasta, jota muistelin umpisurkeaksi.
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
DJKaaos
11.06.2012 11:13:09
Jebe-:
Selostaa aika usein noita maajoukkueen karsintaotteluita

Mä en kyllä muista tätä tyyppiä selostamassa karsintapelejä tai muutenkaan miesten pelejä?
Minä olen minä.
Vaihtovirta
11.06.2012 12:18:12
Sori mut nää pelit on jo pelattu.. Näin viime yönä unta et Englanti menee pakittamalla finaaliin voittamalla jokaisen ottelun 1-0 ja Englantilaisten jokaisen maalin tekee Andy Carroll..;)

Tosin Hodgsonin selityksistä, ennen ensimmäistäkään peliä, tulee mieleen kummelin valmentaja "Me ollaan hävitty tää illan peli"..
TheBlackestEye
11.06.2012 12:25:47
Leatherman:
EDIT: Itse en digannut yhtään tuosta Kroatiapelin Masasta selostamossa, jotenkin ärsyttävä "mukainnostuminen" joka lauseen loppuun ja muuten unettavaa menoa.. Olen ollut positiivisesti yllättynyt Juuselasta, jota muistelin umpisurkeaksi.

Onhan tää nyt kuitenki selvää kehitystä verrattuna MM-kisojen Sammy Väisäseen. Toinen edistysaskel Yleltä on sitten Litmasen tuominen studioon.
DJKaaos
11.06.2012 15:27:30
"Espanja harkitsee protestin jättämistä sunnuntaisen Italia-ottelun tiimoilta.
Espanja on suivaantunut Gdanskin stadionin kehnosta nurmesta.

Espanjan päävalmentaja Vicente del Bosque sekä esimerkiksi tähtipelaajat Xavi, Cesc Fabregas ja Andres Iniesta ovat valittaneet kentän olleen aivan liian kuiva, mikä heidän mukaansa vaikutti suuresti joukkueen syöttöpeliin."

http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1288476091863.html
Minä olen minä.
Loijaa
11.06.2012 16:27:12 (muokattu 11.06.2012 16:31:55)

DJKaaos: "Espanja harkitsee protestin jättämistä sunnuntaisen Italia-ottelun tiimoilta.

no hohhoijaa! Sanat eivät riitä kertomaan, mitä ajattelen, jos Espanja protestin tekisi.

Tänään se sitten alkaa, Englannin (surullinen?) taival näissä kisoissa. Eipä ole mitään odotuksia joukkueen suhteen, joten edessä on pelkkää voitettavaa. Toivottavasti ensimmäisestä pelistä ei tule nihkeää 0-0 hodaritulosta. Englannin mahdollisuudet voittaa Ranska näen varsin heikoiksi..tasapeliin jos nyt edes venyisivät.
God damn, it's the PUSHER!
Rhapa
11.06.2012 16:38:36
Espanjan neidit on tottuneet ehkä pelaamaan camp perseellä vähän paremmalla nurmella mutta sama nurmi se oli molemmille joukkueille eilen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)